Ostatnio moja firma zgromadziła 60 najjaśniejszych umysłów w sieci, aby mówić o wpływie przez 60 sekund każdy.
Tak. 60 prelegentów, łącznie 60 minut.
Kto przyszedł na imprezę?
Na początek ukochany przez Copybloggera Brian Clark i jego humorystyczny podwładny, Johnny B. Truant.
Słyszeliśmy również od Guy Kawasaki, Gary Vaynerchuk, Robert Scoble, MarketingSherpa ‘s Anne Holland, MarketingProfs’ Ann Handley, David Meerman Scott i wielu innych.
Nazwaliśmy go Influencer Project i nazwaliśmy go “najkrótszą konferencją marketingową w historii.”Czcigodny HubSpot był naszym sponsorem. Wieść się rozeszła.
Wiele się nauczyliśmy, czym podzielimy się później jako studium przypadku.
Ale na razie chciałem podzielić się z innymi entuzjastami Copybloggera i Third Tribe mavens “jedną rzeczą”, którą każdy mówca podzielił się, że my w Thouglead uznaliśmy za unikalną i niezbędną do budowania cyfrowego wpływu.
Teraz, bez zbędnych ceregieli, oto oni, w kolejności pojawienia się:
#1. David Meerman Scott. “Przestań mówić o swoich produktach i usługach. Ludzie nie dbają o produkty i usługi; dbają o siebie.”- @dmscott
#2. Anne Holland. “Popraw przyciski na swojej stronie docelowej. Możesz powiększyć guzik?”- @anneholland55
#3. Mike Volpe. “Dzielimy się wieloma rzeczami, które większość firm zachowa wewnętrznie. Dzieląc się dobrem i złem, budujesz cyfrowy wpływ.”- @mvolpe
#4. Michael Port. “Konsekwencja. Konsekwencja świadczy o zaangażowaniu. Zdobędziesz zaufanie, bo jesteś konsekwentny.”- @michaelport
#5. Liz Strauss. “Wiesz, dokąd idziesz – bo kto chciałby cię śledzić, jeśli nie wiesz, dokąd idziesz?”- @lizstrauss
#6. Robert Scoble. “Podążaj za lepszymi ludźmi. Im lepszy jest Twój przychodzący, tym lepszy będzie twój wynik. A Twoje wyniki są tym, za czym podążają ludzie.”- @scobleizer
#7. Carol Roth. “Połącz się z wybitnymi partnerami strategicznymi.”- @CarolJSRoth
#8. Scott Porad. “Nawiązuj kontakty z ludźmi online, a następnie spotykaj się z nimi osobiście w prawdziwym świecie, offline.”- @scottporad
#9. Joe Pulizzi. “Twórz treści, które oznaczają coś: to, co nazywam Content marketingiem wyższego celu.”- @juntajoe
#10. Laurel Tooby. “Każdego miesiąca, pierwszego dnia miesiąca, Przypisz sobie 3 Trendy cyfrowe, o których słyszałeś i zrób jazdę próbną.”- @laureltooby
#11. Hugh MacLeod. “Używamy rzeczy innych ludzi lub treści innych ludzi do nawiązywania kontaktów towarzyskich. A twoje rzeczy są albo przedmiotem społecznym, albo nie.”- @gapingvoid
#12. Chris Guillebeau. “Unikaj kazirodczego blogowania. Zamiast trzymać się jednej niszy, zastanów się: jakie kręgi społeczne są powiązane z Twoimi?”- @chrisguillebeau
#13. Laura Roeder. “Po prostu zacznij rozmawiać z ludźmi! Nie martw się o to, co tweetować, po prostu zacznij odpowiadać.”- @lkr
#14. Michael Margolis. “Ludzie albo identyfikują się i łączą z twoją historią, albo nie. mają historię, którą warto opowiedzieć.”- @getstoried
#15. Dave Navarro. “Znajdź osoby, które mają już Twoich odbiorców i współtworz z nimi produkty.”- @rockyourday
#16. Loren Feldman. “Bądź super-fałszywy i udawaj, że jesteś przyjazny dla wszystkich, lub bądź całkowicie szczery.”- @1938media
#17. Ann Handley. “Uziemiaj swoje treści w tym, kim jesteś. Nie bój się mieć punktu widzenia. Ale także dać mu skrzydła, aby wznieść się swobodnie i być dzielonym.”- @marketingprofs
#18. Jim Kukral. “Reklama na Facebooku: możesz wyświetlać reklamy na profilach osób pracujących tylko w określonych organizacjach!”- @jimkukral
#19. Joselin Mane. “Jak tylko kogoś poznasz, przedstaw tę osobę komuś, kogo znasz.”- @joselinmane
#20. John Jantsch. “Uzyskaj bardzo dobre wyniki w filtrowaniu i agregowaniu treści. Dostarcz je ludziom we właściwym czasie, w odpowiednim rozmiarze, w odpowiedniej ilości.”- @ducttape
#21. Marshall Kirkpatrick. “Bądź na początku cyklu wiadomości o każdej rozmowie w interesie ogólnym. Wykryj wczesne głosy w dziczy.”- @marshallk
#22. Shama Kabani. “Utwórz
treści wokół swojej dziedziny wiedzy, a następnie rozpowszechniać, rozpowszechniać z zapałem!”- @szama
#23. Terry Starbucker. “Jedynym sposobem na zbudowanie wpływu jest wyjście i próba zdobycia go samemu i przezwyciężenie tego strachu przed zrobieniem tego.”- @starbucker
#24. Johnny B. Truant. “Sprzeciwiaj się konwencji tam, gdzie jest to właściwe. Tylko kilka osób ośmiela się wyjść na zewnątrz. Ludzie zwracają na to uwagę.”- @johnnybtruant
#25. Jason Falls. “Konsekwentnie udostępniaj dobre treści. Tak to zrobiłem.”- @jasonfalls
#26. Robbin Phillips. “Nie chodzi o cyfryzację. Chodzi o ludzi. Chodzi o rozmowy z pasją, a nie o produkt.”- @robbinphillips
#27. Yaro Starak. “Dowiedz się, jak mówić więcej o innych ludziach. Jeśli chcesz wpłynąć na pewnego lidera myśli, porozmawiaj o nich.”- @jarostarak
#28. Michael Stelzner. “Załóż FAN page na Facebooku. Stwórz zakładkę powitalną z filmem i zadaj pytanie ankietowe.”- @mike_stelzner
#29. Erica OGrady. “Spraw, by ludzie wokół ciebie odnosili większe sukcesy niż ty.”- @ericaogrady
#30. Gary Vaynerchuk. “Mów o rzeczach, które wiesz. Wine Library TV działało, bo wiedziałem, o czym mówię.”- @garyvee
#31. Nathan Hangen. “Nie martw się o przyciągnięcie uwagi od innych ludzi. Zrób coś, o czym warto porozmawiać.”- @nhangen
#32. Danielle LaPorte. “Daj się odpowiednio przesłuchać. Albo zatrudnić pisarza, albo stanąć przed kamerą z przyjacielem.”- @daniellelaporte
#33. Guy Kawasaki. “Powtórz tweety. Powtarzam je co osiem godzin.”- @guykawasaki
#34. David Bullock. “Przenieś się offline. Czasami twój rynek nie jest online. Użyj innych mediów-telewizji, radia, mówienia.”- @davidbullock
#35. Vanessa Fox. “Wiele osób przyciąga [odwiedzających] z wyszukiwania. Ominął ich drugi krok: rozwiązywanie problemów.”- @vanessafox
#36. Lewis Howes. “Znajdź jedną konkretną niszę i opanuj tę niszę.”- @lewishowes
#37. Valeria Maltoni. “Zrób cotygodniowy czat na Twitterze. Jestem strategiem biznesowym, więc używamy Zasady kaizen, aby pomagać ludziom na #kaizenblog.”- @Konwersacja
#38. Sergio Balegno. “Zainwestuj więcej czasu w mapowanie strategii nie tylko w korzystanie z mediów społecznościowych, ale także w integrację mediów społecznościowych z innymi taktykami.”- @sergiobalegno
#39. Hanka Wasiak. “Pozbądź się konwencjonalnych poglądów na wpływ. Powinno być o naszym wpływie-od moje wpływ na nasze wpływy.”- @hankwasiak
#40. Mitch Joel. “Bądź aktywny w społecznościach innych ludzi. WYJDŹ z własnej głowy i wejdź do przestrzeni innych ludzi.”- @mitchjoel
#41. Tamsen McMahon. “Budowanie wpływu cyfrowego polega na” cyfrowym wymiarowaniu.”Pokaż jak najwięcej stron siebie lub swojej firmy.”- @tamadear
#42. Justin Levy. “Słuchaj rozmów wokół siebie. Zobacz, Jak różne sieci współdziałają, ponieważ nie każda sieć jest taka sama.”- @justinlevy
#43. Chris Garrett. “To, czego szukasz, to Długotrwały związek. Nie chcesz zyskać wpływu i stracić wpływu.”- @chrisgarrett
#44. Cathy Brooks. “Pomyśl o autentyczności i spójności swojego głosu w całej swojej obecności online i offline.”- @cathybrooks
#45. Todd Defren. “Aby zmienić swój świat, zacznij od próby zmiany świata. Co to jest, że czujesz się wystarczająco namiętny, aby wstrząsnąć?”- @tdefren
#46. Brian Clark. “Naucz się opowiadać historie. Narracja-to czyni nas ludźmi. Wielkie media robią to świetnie. Ty też musisz.”- @copyblogger
#47. Scott Belsky. “Podziel się swoimi pomysłami obficie. Odpowiedzialność i informowanie ludzi o tym, co robisz, może mieć znaczenie.”- @scottbelsky
#48. Wendy Piersall. “Musisz umieścić swój model biznesowy przed dążeniem do sławy. Cokolwiek robisz online, upewnij się, że dodaje to do Twojej dolnej linii.”- @emom
#49. Mark Silver. “Wielu ludzi boi się mówić; jeśli mówisz za nich, będą słuchać.”- @markheartofbiz
#50. Dan Schawbel. “Idź dalej w dół długiego ogona i wybierz znacznie mniejszą niszę, na której możesz się skupić. Bądź ekspertem finansów osobistych w Minnesocie.”- @danschawbel
#51. Shashi Bellamkonda. “Dowiedz się od swoich klientów, z których sieci społecznościowych korzystają i bądź dla nich w momencie, gdy cię potrzebują.”- @shashib
#52. Gretchen Rubin. “Wyrażanie siebie jest nową rozrywką. Niech ludzie gadają. Odniosłem sukces, pytając :”jakie jest twoje pocieszające jedzenie?””- @gretchenrubin
#53. Muhammad Saleem. “Daj tyle, ile możesz dać. Zbyt często skupiamy się na tym, co chcemy osiągnąć.”- @msaleem
#54. Aaron Kahlow. “Pomyśl o mediach społecznościowych nie jako o własnej strategii, ale strategii mającej na celu zwiększenie istniejących celów marketingowych i biznesowych.”- @aaronkahlow
#55. Alexandra Levit. “Celuj między pięcioma a dziesięcioma osobami, które podziwiasz, których pracę śledzisz, i stopniowo zacznij je poznawać.”- @alevit
#56. Steve Woodruff. “Zidentyfikuj utalentowanych chętnych. Dołączając do nich i stając się adwokatem, tworzysz adwokata na całe życie.”- @swoodruff
#57. David Siteman Garland. “Uruchom ramię medialne swojej firmy, niezależnie od tego, czy jest to program specjalny, podcast, czy magazyn internetowy.”- @therisetothetop
#58. Amber Naslund. “Wpływ na internet to powolne spalanie. Jest to coś, co rośnie poprzez prowadzenie wysokiej jakości rozmów jeden na jeden w czasie.”- @ambercadabra
#59. Julien Smith. “Poproś kogoś innego, aby spojrzał na to, co masz, że może wziąć za pewnik i daje przewagę nad innymi ludźmi.”- @julien
#60. Brian Solis. “Jak stać się liderem myśli? Zaczyna się od* bycia * liderem myśli, a następnie łączenia kropek z Tobą.”- @briansolis
Więc masz to: 60 najbardziej udanych cyfrowych influencerów, wszyscy dzielą się swoimi przemyśleniami na temat tego, jak możesz zwiększyć swój własny cyfrowy wpływ.
Oczywiście każdy z nich jest tweetable-jaki jest sens mądrości, jeśli nie można jej udostępnić? (Uznanie dla Chrisa Brogana za oryginalną inspirację ” tweetable advice.”)
A jeśli chcesz dołączyć do rozmowy na temat wpływu, po prostu dołącz #influencer do swoich Tweetów. Znajdziesz społeczność ludzi czekających na interakcję z Tobą.
A teraz, moi przyjaciele, pytam was: jaki jest wasz ulubiony tweet i dlaczego? I jak możesz wdrożyć go w swojej firmie, od dzisiaj? Zabawmy się w komentarzach. 🙂