Jak efektywniej tworzyć treści za pomocą technik kuratorskich

Zawsze to powtarzałem. każda strona internetowa powinna mieć bloga.

Zastanów się, ile czasu poświęcasz na napisanie posta na blogu.

Założę się, że stworzenie każdej z nich zajmie ci co najmniej kilka godzin.

Czasami dłuższe posty trwają do sześciu, a nawet ośmiu godzin.

Gdzie znajdujesz czas, aby skupić się na innych aspektach swojej działalności?

Z tą koncepcją też borykałem się, kiedy pierwsze rozpoczęte blogowanie.

Wydawało się, że nie ma wystarczająco dużo godzin w ciągu dnia, aby wszystko zrobić.

Wtedy zdałem sobie sprawę, że Twoje treści nie zawsze muszą być tworzone od podstaw.

Pomyśl o tym.

Są szanse, że Twoje treści nie są nowym ani rewolucyjnym przełomem w branży.

Piszesz o czymś, co było wcześniej omawiane.

Oczywiście, umieścisz tam swój unikalny spin, głos i osobiste doświadczenia, ale ostatecznie istnieje wiele podobnych tematów w Internecie.

Spędzanie całego dnia na pisaniu blogów nie jest efektywnym wykorzystaniem czasu.

Zamiast tego nauczę cię kilku umiejętności kuratorskich, które pomogą Ci szybciej pisać treści.

David Kadavy z Medium był w stanie nauczyć się różnych sztuczek, aby poprawić swoją produktywność.

image1

Spójrz na wpływ, jaki miało to na jego opublikowaną liczbę słów w latach 2015-2016.

Jeśli zastosujesz się do mojej rady, Twój produktywność wzrośnie również.

Oto, w jaki sposób możesz korzystać z funkcji zarządzania treścią, aby skutecznie zarządzać strategią treści.

Upewnij się, że korzystasz z efektów wizualnych

Jeśli czytasz moje blogi przez jakiś czas, wiesz, że jestem zdecydowanym zwolennikiem używania wielu zdjęć, zrzutów ekranu i innych infografik, aby zilustrować moje punkty.

To nie tajemnica.

Ale jest powód tej strategii.

Dodawanie zdjęć do postów na blogu ułatwia ludziom czytanie.

Rozbija treść i przyciąga uwagę czytelnika.

Istnieje również wiele wspaniałych zasobów graficznych w Internecie.

Tworzenie unikalnej grafiki lub infografiki jest świetne, ale nie jest konieczne.

Zamiast tego użyj cudzego obrazu, upewniając się, że przypisujesz oryginalne źródło.

Dzięki temu zaoszczędzisz dużo czasu, ponieważ nie będziesz musiał tworzyć tych obrazów samodzielnie.

Nie wstydź się, gdy dodajesz efekty wizualne do swoich treści.

Obrazy ułatwiają czytelnikom przetworzyć swój punkt.

image3 1

Widzisz, co mam na myśli?I

Trafnie, używam obrazu o znaczeniu wizualizacji, aby udowodnić moją rację.

Ale poważnie, pomyśl o tym, jak łatwo było Ci przetworzyć i zachować to, co właśnie widziałeś.

Wizualizacje ułatwiają również umieszczanie słów na stronie.

Oto co mam na myśli.

Po wstawieniu obrazu w swoim poście daje Ci to coś do omówienia.

Wyjaśnij obraz swoim czytelnikom.

Poprowadzi cię we właściwym kierunku, zamiast wymyślać treści z powietrza.

Jesteś znacznie mniej narażony na blokadę pisarską, jeśli zawsze masz o czym rozmawiać.

Oto kilka dodatkowych wskazówek dotyczących korzystania z obrazów w treści:

  • Korzystaj z wysokiej jakości obrazów, które nie są zbyt zaśmiecone.
  • Upewnij się, że są łatwe do odczytania i zrozumienia.
  • Jeśli obraz zawiera dane, upewnij się, że pochodzą z renomowanego źródła.
  • Zawsze Cytuj swoje źródła.
  • Użyj wielu obrazów.

Wszystkie te wskaźniki pomogą Ci tworzyć treści szybciej i wydajniej.

Zacznij od zarysu i trzymaj się swojego planu

Nigdy nie rozpoczynaj tworzenia zawartości z pustej strony.

Psychologicznie jest to onieśmielające.

Ale co ważniejsze, nie jest to efektywne wykorzystanie Twojego czasu.

Jasne, jak zaczniesz pisać, będziesz musiał zrobić trochę badań po drodze.

Ale to znacznie pomaga, jeśli się trochę z drogi, zanim zaczniesz.

Oto, co musisz zrobić.

Na przykład załóżmy, że piszesz post o najlepszych sposobach znalezienia nowej pracy.

Zacznij od Szukaj w Google.

image8

Teraz możesz utworzyć listę 28 najlepszych sposobów, aby to zrobić.

Należy pamiętać, że prawdopodobnie będzie pewne nakładanie się między stronami.

Nie tylko Ty używasz strategii kuratorskich do budowania treści.

Ale kiedy to wszystko jest powiedziane i zrobione, nadal powinieneś być w stanie wymyślić co najmniej 10, 15, a może nawet 20 różnych sposobów na swojej liście.

Kluczem jest zaplanowanie tego z wyprzedzeniem.

Otwórz wszystkie te strony w nowej karcie.

Za każdym razem, gdy widzisz coś, co chcesz dodać do artykułu, dodaj go do konturu.

Szybko dodaj kilka notatek, aby rozwijać się dalej, gdy dojdziesz do tego punktu procesu pisania.

Na przykład możesz mówić o określonej witrynie job board na swojej liście.

Więc notka może być “Wstaw statystyki dotyczące wskaźników sukcesu w pośrednictwie pracy na tej stronie.”

Następnie możesz zrobić te badania, kiedy tam dotrzesz.

Ta strategia sprawia również, że jest to naprawdę łatwe, jeśli dążysz do określonej liczby słów na post.

Powiedzmy, że chcesz, aby wszystkie Twoje posty były mniej więcej słowami 2,500.

Jeśli określisz, że będziesz miał 15 różnych sekcji na podstawie listy, Teraz możesz dążyć do tego, aby każda sekcja liczyła około 165 słów.

Utrzymuje Cię na dobrej drodze do celu.

W ten sposób nie próbujesz gorączkowo wymyślić konkluzji słowa 500 lub skończyć osiągając pożądaną liczbę słów po drugim poddziale.

Zmień przeznaczenie treści na różnych kanałach

W przeważającej części omawiałem te strategie kuratorskie, ponieważ odnoszą się one do blogowania, ale pozwól mi oczyścić powietrze.

Twoje treści nie kończą się na blogach i artykułach.

Jednym z moich ulubionych sposobów na zmianę przeznaczenia treści są filmy z YouTube.

Dam ci przykład oparty na mój własny blog oraz kanał YouTube.

image7 1

Oto post, który napisałem, że był wielkim hitem.

W tej chwili ma 137 komentarzy (i liczy).

Co ja zrobiłem?

Zmieniłem niektóre z głównych punktów i przekształciłem je w samouczek na YouTube.

Oto link do mojego YouTube video.

image6

Nie zawsze musisz używać treści od innych osób do swojej strategii kuratorskiej.

Zamiast tego weź istniejącą zawartość.

Możesz również użyć tej techniki na platformach społecznościowych.

Pomyśl o Twitterze.

Masz tylko tyle znaków do użycia.

Zamiast dręczyć swój mózg, aby wymyślić najbardziej sprytny tweet na świecie, odwołaj się do swoich postów, które mają już tysiące słów.

Weź linie bezpośrednio z tej treści i opublikuj je w mediach społecznościowych.

Pozwoli Ci to zaoszczędzić mnóstwo czasu i będziesz mógł skupić się na innych aspektach zarządzanie mediami społecznościowymi, jak reagowanie na komentarze klientów.

To o wiele bardziej efektywne wykorzystanie Twojego czasu.

Nie musisz być pierwszą osobą, która opowiada historię

Ile razy widziałeś wiadomości z ostatniej chwili, żeby odkryć, że są niedokładne?

Widzę to cały czas, więc jestem pewien, że ty też.

To dlatego, że wszystkie te wiadomości chcą być pierwsze.

Ale pierwszy nie zawsze jest najlepszy.

Nie chcesz rozwijać reputacji jako nierzetelnego źródła.

Co więcej, Pierwsza osoba, która opowie historię, może nie mieć szansy na umieszczenie wielu istotnych informacji.

Posłużmy się hipotetycznym przykładem lokalnego wypadku samochodowego.

Pierwsza osoba, która złamie tę historię, może po prostu powiedzieć, “wypadek samochodowy na ulicy X o czasie Y.”

Ale nie mają żadnych innych szczegółów do zgłoszenia.

Więc jeśli trochę poczekasz, możesz newsjack historia.

image4 1

Poczekaj, aż inne źródła zgłoszą nowe informacje.

Teraz możesz pisać o innych czynnikach, takich jak:

  • liczba zaangażowanych samochodów
  • rodzaje samochodów w wypadku
  • nazwiska ofiar
  • przyczyna wypadku
  • warunki drogowe w tym czasie
  • cytat z organów ścigania

Widzisz, do czego zmierzam.

Bycie pierwszym, który wyda nowe informacje, nie daje Ci złotej gwiazdki ani naklejki.

Zamiast tego ogranicza twoje zasoby i ilość informacji, o których możesz mówić.

Twórz treści z sekcji komentarzy na swoim blogu

Powinieneś zawsze sprawdzać komentarze na swojej stronie.

Odpowiadaj tym użytkownikom.

Jest to świetny sposób, aby pomóc w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ale także aktywnie angażuje czytelników.

Tutaj możesz również znaleźć cenne informacje.

Ludzie, którzy komentują Twoją stronę, mogą robić to, aby promować własne witryny lub blogi, ale ich punkty mogą być opłacalne.

Spójrz, co ludzie mają do powiedzenia.

Może to być po prostu zawarte w następnym poście.

Wyślij newsletter z podsumowaniem tygodniowych treści

Ponownie, nie zawsze musisz używać cudzych myśli lub pomysłów do generowania nowych treści.

Czasami najlepszym źródłem kuracji jest twoje własne pismo.

Jeśli masz cotygodniowy lub miesięczny biuletyn, jest to świetna okazja do promowania treści, które już opublikowałeś.

Moz robi to ze swoimi Miesięczne top 10 biuletyny.

image2 1

Zamiast wymyślać coś nowego lub wyjątkowego dla swojego miesięcznego biuletynu, po prostu zmieniają ciężką pracę, którą już wykonali.

Możesz również użyć tej strategii.

Napisz cotygodniowy Post podsumowujący treści, które już omówiłeś w ciągu tygodnia.

Pracuj mądrzej, nie ciężej.

Nie zrozum mnie źle.

Nie mówię, aby po prostu skopiować i wkleić istniejące treści do nowego artykułu.

To szybki sposób na utratę czytelników.

Ale możesz po prostu wziąć coś starego i nadać temu nowy obrót.

Aktualizacja nowych statystyk.

Dodaj osobiste historie lub doświadczenia edukacyjne, na które natknąłeś się od momentu opublikowania treści.

To znacznie ułatwi Ci życie i poświęcisz mniej czasu na wymyślanie nowych pomysłów.

Wniosek

Twój czas jest cenny.

Zamiast spędzać niekończące się godziny każdego dnia, próbując wymyślić nowe treści do pisania, możesz użyć strategii kuracji, aby być bardziej wydajnym.

Pamiętaj, pielęgnacja treści nie dotyczy tylko Twojego bloga.

Możesz również użyć tych metod, aby pomóc w tworzeniu treści na media społecznościowe.

image5

Badania wykazały, że znajdowanie i publikowanie treści w mediach społecznościowych było najbardziej czasochłonnym aspektem tego procesu.

Nie musi tak być.

Korzystaj z wielu efektów wizualnych w swoich treściach.

Zamiast tworzyć oryginalne infografiki, użyj tych, które znajdziesz w Internecie.

Upewnij się, że przypisujesz źródło.

Obrazy ułatwiają czytelnikom przetwarzanie i przechowywanie informacji.

Nie zaczynaj pisać od zera.

Zbuduj zarys, korzystając z pomysłów znalezionych w wyszukiwarce Google.

To ułatwi Ci pisanie naturalnie i trzymanie się planu.

Cała kuracja nie musi pochodzić z cudzych stron lub pomysłów.

Zmień przeznaczenie istniejących treści.

Weź najlepszy post na blogu i przekształć go w samouczek YouTube.

Używaj fraz z artykułów na swojej stronie jako postów w mediach społecznościowych.

Zastanów się dwa razy, zanim spróbujesz być pierwszą osobą, która przekaże wiadomość.

Zamiast tego poczekaj, aż wszystkie informacje zostaną opublikowane.

Będziesz miał bardziej wiarygodne źródła i informacje do wykorzystania.

Jeśli szukasz nowych pomysłów, zajrzyj do sekcji komentarzy na swoim blogu.

Użyj ostatnich postów, aby wymyślić cotygodniowy biuletyn lub zaokrąglić bloga.

Jeśli zastosujesz się do tych strategii, poświęcisz mniej czasu na tworzenie treści, a więcej czasu na koncentrowanie się na innych obszarach swojej firmy.

Total
0
Shares
Related Posts

Dzięki Google!

Wyimaginowana rozmowa tocząca się w blogosferze właśnie teraz: Koleś 1“Hej człowieku, słyszałeś, że Google obniżyło Page Rank na…