Przewodnik krok po kroku, aby przyciągnąć 10 000 odwiedzających miesięcznie za pośrednictwem Pinteresta

pinterest

Media społecznościowe mogą być doskonałym źródłem ruchu dla prawie każdej firmy online.

Ale która sieć jest dla ciebie odpowiednia?

Dla większości firm warto zacząć od największych sieci. Bez względu na to, jak wąska jest twoja publiczność, jest bardzo prawdopodobne, że znajdziesz członków tej publiczności aktywnych w tych sieciach.

Oznacza to, że większość firm powinna zaczynać od jednego z następujących:

  • Facebook
  • Pinterest
  • Twitter
  • LinkedIn

Chociaż wszystkie są ogromne, są bardzo różne sieci.

Najlepszy dla ciebie będzie zależał od twoich klientów, twojej niszy i Twoich preferencji marketingowych. 

Pinterest jest drugim co do wielkości kierowca ruchu kierunkowego z dużym marginesem.

image06

Mimo to nie przyciąga tak dużej uwagi jak Facebook, Twitter czy LinkedIn.

Dzieje się tak głównie dlatego, że jest to wyjątkowa sieć. Każdy post na nim jest obrazkiem (z krótkim opcjonalnym opisem).

Pinterest może być niesamowitym źródłem ruchu, o ile możesz tworzyć jakieś treści wizualne w swojej niszy.

Chociaż nauczenie się skutecznego korzystania z Pinteresta zajmuje trochę czasu, jest to dość proste, gdy go zrozumiesz.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

 

W tym poście pokażę Ci, jak możesz przyciągnąć tysiące odwiedzających miesięcznie do swojej witryny za pomocą Pinteresta.

2 powody, dla których Pinterest jest niesamowitym źródłem ruchu

Unikalne aspekty Pinteresta to powody, dla których Pinterest może być świetną opcją dla firm, których przeszły marketing w mediach społecznościowych nie powiódł się.

W szczególności musisz zrozumieć dwa główne powody korzystania z Pinteresta, aby określić, czy jest to odpowiednia platforma dla Ciebie.

Powód #1-Szpilki mają świetnie. długowieczność: Jednym z problemów większości sieci społecznościowych jest to, że cokolwiek publikujesz, pozostaje widoczne tylko przez krótki okres czasu: maksymalnie od godziny do kilku dni.

Mimo że nieustannie tworzysz treści w sieci, nie czerpiesz z nich korzyści po ich opublikowaniu.

Wygląda na marnotrawstwo, prawda?

Ale Pinterest jest inny.

Możesz utworzyć ” pin ” (udostępnić obraz), który będzie nadal uzyskiwał widoki i udziały w czasie.

Może nie mieć takiego poziomu spójności, jaki mają dobre rankingi wyszukiwarek, ale jest znacznie bliżej osiągnięcia tego rodzaju wpływu niż jakakolwiek inna sieć społecznościowa.

Jeśli jesteś aktywny na Pintereście przez długi czas, ruch będzie naprawdę sumować.

Na przykład blog o jedzeniu Szczypta Mniam dzielona że miesięcznie odwiedzają około 500 000 użytkowników z Pinteresta.

image20

Nawet jeśli przestaną być aktywni w sieci, nadal otrzymają dużą część tego ruchu odsyłającego w dającej się przewidzieć przyszłości.

Porównaj to z innymi sieciami, takimi jak Facebook i Twitter, gdzie twój ruch będzie miał nosedive wkrótce po tym, jak przestaniesz publikować.

Powód #2-Pinterest został zaprojektowany do udostępniania: Jednym z powodów, dla których piny żyją tak długo, jest to, że użytkownicy zawsze szukają więcej rzeczy do udostępnienia.

To jest to, co typowe Pulpit nawigacyjny Pinteresta wygląda na to, że gdy użytkownik się loguje:

image16

Jeśli użytkownik lubi Pina, “lubi” go lub “repin” (udostępnia).

Dobre zdjęcia mogą uzyskać setki, a nawet tysiące repinsów.

W przeciwieństwie do innych sieci społecznościowych, Pinterest nie polega na publikowaniu aktualizacji statusu o tym, co wydarzyło się w ciągu dnia. Chodzi o udostępnianie i konsumowanie obrazów, a co za tym idzie treści, do których linkują.

Tworzenie konta, które przyciąga obserwujących (3 kluczowe obszary)

Pierwszą praktyczną rzeczą, którą musisz wiedzieć, jest to, jak działa Pinterest.

Na początku może to wydawać się nieco skomplikowane, ale obiecuję, że jest to dość proste.

Zaczynasz od utworzenia konta, tak jak w każdej innej sieci społecznościowej.

Gdy inni użytkownicy odwiedzają Twój profil, zobaczą coś takiego:

image01

Twój profil składa się z 5 głównych obszarów:

  1. Twoje logo – Jeśli twoje logo jest bardzo proste, możesz zamiast tego utworzyć niestandardowy obraz.
  2. Twoja marka – Powinien odzwierciedlać Twoją firmę, ale możesz również użyć konta osobistego z Twoim imieniem i nazwiskiem.
  3. Adres URL Twojej witryny
  4. Opis – Jedno-lub dwuliniowy opis, który wyjaśnia, co robisz.
  5. Deski – Tablice te służą jako silosy Treści udostępnianych na Pintereście (Twoje piny są przechowywane w środku, w zależności od tego, jak je oznaczasz). Powinieneś utworzyć tablicę dla każdej kategorii obrazów, które planujesz udostępnić (możesz to zrobić później).

Zakładanie konta: Na początek przejdź do Pinteresta i zarejestruj nowe konto. Na pierwszym ekranie wybierz “kontynuuj jako firma” (po wpisaniu adresu e-mail):

image18

Następnie wypełnij pola jak zwykle:

image13

Jeśli w dowolnym momencie chcesz zmienić swój profil, możesz to zrobić, przechodząc do swojego profilu i klikając “Edytuj Profil“w prawym górnym rogu:

image15

Korzystanie z Pinteresta jest proste: Jak wspomniałem wcześniej, na Pintereście jest tylko jeden rodzaj treści – ” piny.”

Pin zawsze składa się z obrazu. Typowo też posiada opis, który może również Dołącz hashtagi.

image19

Dobrym pomysłem jest umieszczenie słów kluczowych w opisie, dzięki czemu pojawiasz się, gdy ludzie używają paska wyszukiwania na Pintereście (co robią dość często).

Jak widać na powyższym pinie, możesz go “przypinać”, aby go udostępnić, lub możesz “polubić”.”

Użytkownicy widzą różne piny naraz jako małe wersje. Mogą kliknąć na nich, aby zobaczyć ich pełne wersje.

image26

Użytkownicy mogą znaleźć piny za pomocą paska wyszukiwania lub przeglądając ich kanał.

Ich kanał składa się z pinów, które opublikowali użytkownicy, których śledzą (więcej na ten temat później).

I to naprawdę wszystko, co jest potrzebne do korzystania z Pinteresta na poziomie podstawowym.

Jak napędzać szalony ruch polecający za pomocą pinów

Ze względu na konfigurację Pinteresta przyciąganie ruchu z powrotem do twojej witryny nie jest trudne.

Oto podstawowa idea:

  1. Przypinaj atrakcyjne obrazy z treści bloga (lub stron produktów)
  2. Umieść adres URL wpisu na blogu jako link
  3. Zdobądź jak najwięcej polubień i powtórzeń na Pintereście (więcej wyświetleń)
  4. Powtarzaj w kółko kroki 1-3
  5. Obserwuj, jak ruch odsyłający rośnie wykładniczo

Oczywiście w każdym kroku jest kilka drobniejszych szczegółów, ale to jest to, co obejmuje reszta tego postu.

Tworzenie Pina we właściwy sposób: Jedyną częścią korzystania z Pinteresta, o której jeszcze nie wspomnieliśmy, jest tworzenie Pina.

W zależności od popularności Twojego bloga może się okazać, że twoi czytelnicy już tworzą dla Ciebie mnóstwo pinów.

Możesz sprawdzić, przechodząc do:

www.pinterest.com/source/www.quicksprout.com

Zastąp “quicksprout” nazwą domeny.

Oprócz tych pinów będziesz chciał regularnie tworzyć własne piny, aby dodawać je do tablic.

W przeciwieństwie do większości sieci, ty can w większości przypadków możesz zrezygnować z publikowania tylko własnych treści, ale nadal dobrym pomysłem jest również odtwarzanie treści od innych użytkowników Pinteresta.

Aby utworzyć własny pin, spójrz na lewym górnym rogu dowolnej tablicy. W lewym górnym rogu zobaczysz szary przycisk “Dodaj pin”.

Kliknij go i prześlij zdjęcie lub wprowadź link do obrazu.

Jeśli tylko umieść na zdjęciu, Twój pin będzie wyglądał bardzo prosto, tak:

image10

Jeśli klikniesz Pina (w dowolnym miejscu miniatury), wyświetli się cały pin.

Kliknij przycisk “Edytuj” u góry Pina:

image04

Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okienka, które pozwala edytować kluczowe informacje.

Możesz wybrać tablicę, na której ma znajdować się pin, a także wprowadzić opis i adres URL, na który powinien wskazywać:

image11

Wiem, że może to być kuszące, aby link do strony sprzedaży, ale zawsze link do najbardziej istotnych dla strony obrazu. Tego właśnie szuka użytkownik Pinteresta, jeśli kliknie adres URL.

Po ustawieniu adresu witryny użytkownicy przeglądający Twój pin będą mieli dwa różne linki, które będą wskazywać na ten adres:

image12

Teraz, gdy już wiesz, jak utworzyć Pina, musisz dowiedzieć się o nim jeszcze jednej ważnej rzeczy: jak wybrać obrazy, które użytkownicy lubią udostępniać.

4 rodzaje obrazów, które użytkownicy Pinteresta kochają

Jestem wielkim fanem korzystanie z pięknych obrazów do tworzenia lepszych treści.

Typowy internauta woli otrzymywać informacje za pomocą obrazu, a nie długiego fragmentu tekstu.

Ludzie przetwarzają również obrazy o 60 000 razy szybciej niż słowa, co oznacza, że obrazy są również bardziej efektywnym sposobem przekazywania pewnych rodzajów informacji.

Ogólnie rzecz biorąc, istnieją typy obrazów 4, które uzyskują najwięcej polubień i pinów na Pintereście. Możesz wybrać dowolną z nich lub ich kombinację, znajdując lub tworząc obrazy do udostępnienia na Pintereście.

Typ # 1-piękne tło + przezroczysta nakładka tekstowa: Prawdopodobnie często widziałeś tego typu zdjęcie jako polecane zdjęcie na blogu.

Lewy pin na poniższym obrazku jest przykładem jednego:

image00

Jeśli rozbijesz obraz na części, jest to naprawdę proste do zrobienia.

Po pierwsze, potrzebujesz obrazu tła. Każde wysokiej jakości zdjęcie, które jest niejasno związane z Twoim postem na blogu, będzie działać, ale pamiętaj, że pionowe zdjęcia są najlepsze dla Pinteresta.

Następnie wystarczy umieścić gdzieś nieco przezroczyste pudełko na górze i dodać tytuł swojego posta.

Przyznam, że tego typu zdjęcia wyglądają świetnie, nawet jeśli są proste do wykonania.

Jeśli nie jesteś pewien, jak stworzyć to samodzielnie, użyj mój tutorial na temat tworzenia własnych obrazów niestandardowych. Obiecuję, że możesz je zrobić w mniej niż 5 minut, gdy nauczysz się jak.

Najlepiej utwórz go dla każdego opublikowanego posta na blogu, a następnie przypnij go również.

Typ # 2-infografiki (lub ich części): Innym rodzajem obrazu, którego możesz używać na wiele sposobów poza Pinterestem, jest infografiki.

Nie ma lepszego sposobu na podsumowanie wielu złożonych informacji w jednym obrazie niż infografika.

Dobrze wykonana infografika będzie napędzać ruch z Pinteresta przez lata, ponieważ z czasem będzie nadal otrzymywać repiny i Polubienia.

image25

Oprócz standardowego typu infografiki, na Pintereście popularne są również instrukcje krok po kroku.

Wykonaj procedurę, aby coś zrobić i stwórz obraz dla każdego etapu procesu:

image30

Jedną dużą zaletą infografik na Pintereście poza faktem, że można je bardzo udostępniać, jest to, że większość użytkowników kliknie na Twoją witrynę, aby zobaczyć, czy na obrazie jest więcej informacji.

Oto mój przewodnik po tworzenie wspaniałych infografik.

Typ # 3 – wszyscy odnosimy się do innych ludzi: Zobaczysz wiele dobrze wykonanych zdjęć w swoim kanale.

Jeden rodzaj obrazu, który zawsze wyróżnia się na tle innych, to zdjęcia prawdziwych ludzi. Nasze oczy są naturalnie przyciągane do innych ludzi:

image03

Jeśli nie jesteś nieśmiały przed kamerą, możesz robić sobie zdjęcia dla niektórych postów na blogu, a następnie przypinać te obrazy.

Alternatywnie, możesz po prostu Dostosuj zdjęcia stockowe modeli – chociaż oryginalne zdjęcia są zawsze najlepsze.

Typ # 4-Niestandardowe obrazy zawsze wyróżniają się: W jednym z moich wczesne aktualizacje o witrynie studium przypadku żywienia, Zauważyłem, że niestandardowe rysunki przynosiły świetne wyniki na Facebooku.

Tego typu obrazy dobrze sprawdzają się w większości sieci społecznościowych, ale szczególnie dobrze sprawdzają się na Pintereście.

Użytkownicy Pinteresta doceniają obrazy z dużą ilością przydatnych informacji, ale także doceniają świetny projekt.

Więc coś takiego, mimo że jest tylko niestandardowym obrazem na blogu, może zostać powtórzone ponad 8,000 razy:

image23

Minusem tych obrazów jest to, że będą kosztować więcej niż inne rodzaje obrazów.

O ile sam nie masz talentu, będziesz musiał zatrudnić freelancera z witryny takiej jak Upwork. W zależności od jakości, której szukasz, każdy obraz może kosztować od kilku dolarów do 100 dolarów.

Zdobądź setki (lub tysiące) obserwujących dzięki konkursom na Pintereście

Do tej pory rozumiesz podstawy sieci.

Jednym z kluczowych elementów uzyskiwania wielu repinsów i polubień jest posiadanie dużej liczby obserwujących.

Twoi Obserwujący zobaczą Twoje piny w aktualnościach i będą mogli je ponownie odtworzyć, co pokaże Twoje piny wszystkim obserwującym (i tak dalej).

Jeśli masz naprawdę niesamowite zdjęcie, może stać się wirusowe, nawet jeśli masz małą obserwujących. Ale w większości przypadków tak się nie stanie.

Jeśli masz tysiące obserwujących, mogę praktycznie zagwarantować, że możesz bardzo szybko uzyskać kilkadziesiąt repinsów na dowolnym pinie, co udostępni Twoje treści nowym odbiorcom, prowadząc do większej liczby wyświetleń, repinsów i obserwujących.

W skrócie: zdobywanie obserwujących jest ważne, jeśli chcesz odnieść sukces na Pintereście.

Pokażę Ci kilka różnych strategii, których możesz użyć, aby zdobyć zwolenników i uzyskać ekspozycję na swoje treści.

Zaczniemy od Konkursy na Pintereście.

Podstawową ideą jest zaoferowanie nagrody za przypięcie czegoś odpowiedniego dla Twojej marki, a zwycięzca zostanie wybrany losowo. Jeśli nagroda jest świetna, konkurs może rozprzestrzenić się na szeroką publiczność i możesz zdobyć wielu obserwujących.

Niestety nie są one tak skuteczne, jak kiedyś, ponieważ Pinterest zaczął egzekwować niektóre surowe zasady.

Na przykład nie możesz prosić użytkowników o śledzenie Cię, repinowanie lub udostępnianie zdjęć w celu uzyskania dodatkowych zgłoszeń do konkursu.

Jeśli chcesz szybko zdobyć wielu obserwujących, jest to najlepszy zakład (ale uczyń nagrodę atrakcyjną).

Krok # 1-wymyślić prosty pomysł i nagrody: Idealnie, główne szczegóły dotyczące konkursu powinny być uchwycone w atrakcyjnym obrazie, który można przypiąć.

image17

I chociaż nie możesz powiedzieć użytkownikom, aby robili pewne rzeczy, możesz połączyć obraz ze stroną zasad na własnej stronie internetowej (co jest dobrym pomysłem).

Duży sukces Twojego konkursu będzie zależał od nagrody. Musi to być coś, dla czego twoja grupa docelowa byłaby skłonna stworzyć obraz lub zmienić jeden z istniejących pinów.

Oprócz nagrody, trzeba będzie dać uczestnikom konkursu konkretne zadanie do wykonania, aby uzyskać udział w konkursie.

Powszechnym jest zrobienie zdjęcia z produktem i dodanie określonego hashtagu, który utworzysz.

Lub możesz poprosić ich, aby poszli za tobą i powtórzyli zdjęcie z jednej z Twoich tablic.

image29

Krok # 2-skonfiguruj swoją stronę docelową: Określenie wartości obserwujących na Pintereście może być trudne. Ponadto wiemy, że subskrybenci e-maili są jeszcze cenniejsi.

Więc chociaż możesz użyć swojego konkursu, aby zdobyć nowych obserwujących, powinieneś również spróbować użyć go, aby uzyskać więcej subskrybentów e-maili w swojej witrynie.

Gdy użytkownik Pinteresta kliknie twojego Pina konkursowego, powinien przenieść go na stronę docelową z zasadami konkursu.

Jedną z zasad może być to, że muszą podaj adres e-mail w celu skontaktowania się, jeśli wygra.

image27

Nawet jeśli nie wygrasz, nadal możesz zaoferować im nagrodę pocieszenia, taką jak Zniżka, aby zachęcić do sprzedaży.

Ważna informacja o konkursach: Udany konkurs musi być postrzegany przez wiele osób. Nie ma sensu rozdawać tysiąca dolarów lub produktu wartego tyle, jeśli tylko 20 osób weźmie udział w konkursie.

Dlatego przed rozpoczęciem konkursu powinieneś poczekać, aż zaczniesz otrzymywać regularne repiny i zaangażowanie na swoich pinach.

Możesz również promować swój konkurs na innych kanałach mediów społecznościowych.

Im więcej obserwujących już masz, tym więcej repinsów otrzymasz, co doprowadzi do ekspozycji na docelowych odbiorców, których chcesz.

Inną zaletą tego jest to, że konkurs pomoże przekonwertować istniejących obserwujących na Pintereście na subskrybentów poczty e-mail, co jest lepszym kanałem marketingu.

Jak inaczej możesz zdobyć więcej obserwujących? Oto opcja, której możesz użyć, jeśli zaczynasz od zera…

Masz wolny czas? Jak naturalnie zdobyć tysiące obserwujących

Media społecznościowe to łączenie się z innymi ludźmi i markami.

I chociaż Pinterest jest dość wyjątkową siecią, nie różni się pod tym względem.

Aby zachęcić ludzi do podążania za tobą, musisz nawiązać z nimi jakiś związek.

Może to być komentowanie ich pinów lub udostępnianie ich pinów, ale najprostszą i najbardziej skalowalną opcją jest obserwowanie innych użytkowników.

Gdy śledzisz innego użytkownika, otrzymuje on powiadomienie. Przez większość czasu będą sprawdzać Twój profil.

Jeśli podoba im się Twój profil i treści, które publikujesz na swoich tablicach (dlatego ważne jest, aby być aktywnym), podążą za tobą.

W zależności od tego, jak dobry jest Twój profil i jak dobrze wybierzesz osoby, które śledzisz, 1-10% z nich podąży za tobą.

Ale są granice. Aby zapobiec spamerom, Pinterest nałożył ograniczenia na liczbę osób, które możesz śledzić w ciągu godziny. Obecnie w 300 osób na godzinę.

Jeśli przekroczysz ten limit, ryzykujesz zawieszenie lub zablokowanie konta.

Śledzenie tak wielu osób zajmuje około 5-15 minut, a dzięki temu znajdziesz się w dowolnym miejscu od 3 do 30 nowych obserwujących.

Chociaż brzmi to jak dużo pracy, wyobraź sobie, że robisz to tylko dwa razy dziennie. Nawet przy przeciętnych wynikach, powiedzmy 10 nowych obserwujących, odbierzesz 600 nowych obserwujących w ciągu miesiąca i 7,200 w ciągu roku.

To całkiem spora grupa.

Jeśli również wziąć pod uwagę, że następujące będzie rosnąć z coraz repins i Polubienia, można pomnożyć tę sumę przez 2, 3, lub więcej.

Tak, będziesz musiał być oddany, ale ta prosta matematyka pokazuje, że ta strategia może zadziałać.

O Twoim sukcesie zadecyduje kogo ty za mną. Jeśli prowadzisz konto na temat dekorowania domu, ale podążasz za fanami piłki nożnej, otrzymasz okropny wskaźnik follow-back.

Aby tego uniknąć, użyj następujących dwóch różnych metod, aby znaleźć użytkowników, którzy są rzeczywiście zainteresowani Twoimi treściami.

Znalezienie ludzi do naśladowania-metoda #1 (Słowa kluczowe): Pinterest ma całkiem dobrą funkcję wyszukiwania. Wpisz swoją niszę w pasku wyszukiwania i naciśnij enter (automatycznie podzieli ją na oddzielne słowa):

image09

Spowoduje to wyświetlenie wszystkich pinów związanych z tymi słowami kluczowymi.

Oczywiście, jeśli ktoś przypina lub powtarza obraz związany z Twoimi słowami kluczowymi, prawdopodobnie jest zainteresowany tematem.

image14

Następnie musisz kliknąć nazwę Osoby Udostępniającej (na dole każdego Pina) jeden po drugim.

To doprowadzi Cię do tablicy, do której przypięli obraz. Kliknij ponownie ich nazwę i obraz na tej stronie (w lewym górnym rogu), aby zobaczyć ich główny profil:

image24

Na swoim profilu kliknij przycisk” Obserwuj ” w prawym górnym rogu w kolorze jasnoczerwonym:

image05

Alternatywnie, zamiast klikać nazwę Osoby Udostępniającej, możesz kliknąć obraz oryginalnego Pina i przewinąć go w dół.

Tuż obok komentarzy zobaczysz sekcję ” zapisane przez [użytkownika Pinteresta]”, w której znajduje się przycisk “Obserwuj” tuż obok, aby kliknąć:

image28

To daje Ci kilka bardzo ukierunkowanych osób do naśladowania, ale jest to dość czasochłonne. Polecam zmieszanie tej metody z metodą # 2.

Znalezienie ludzi do naśladowania-Metoda #2 (konkurenci): Zamiast szukać ludzi, którzy są prawdopodobnie interesuje Cię Twoja nisza, możesz znaleźć ludzi, którzy są zdecydowanie zainteresowany.

Jak? Szukając konkurencji.

Na przykład, jeśli chcę przyciągnąć więcej obserwujących zainteresowanych marketingiem w mediach społecznościowych, mogę wyszukać “Social media examiner” na Pintereście. Jeśli mają konto, pojawi się ono na pasku sugestii w sekcji “pinnerzy”:

image22

Kliknij ich nazwę, a przeniesie Cię do ich profilu.

Zakładając, że są silnym konkurentem, powinni mieć tysiące obserwujących, co można zobaczyć na górze ich profilu.

image21

Kliknij liczbę obserwujących, aby wyświetlić listę wszystkich obserwujących (od najnowszych do najstarszych).

image02

Zaletą tej opcji jest to, że pod wszystkimi obserwującymi znajduje się przycisk Obserwuj.

Prawdopodobnie zobaczysz, że niektórzy Obserwujący mają zero lub bardzo niewiele pinów lub obserwujących. Lub mogą nie mieć wyświetlanego obrazu (tylko czerwony kciuk).

Nie są to aktywni użytkownicy, więc nie trać limitu obserwowania na ich obserwowanie.

A automatyzacja? Rozumiem, że jest to dość żmudne zadanie. Ale jest to również bardzo skuteczny sposób na zbudowanie listy obserwujących przy bardzo niskich kosztach.

Jeśli rozejrzysz się w Google, znajdziesz narzędzia, które pozwalają automatycznie śledzić osoby korzystające z powyższych metod. Możesz ustawić limity, aby upewnić się, że narzędzie nie podąża za zbyt wieloma osobami w krótkim czasie.

Chodzi o to, że: Jeśli zostaniesz złapany, Twoje konto zostanie zablokowane. Każda ciężka praca zostanie wymazana w ciągu sekundy.

Boty mogą czasami robić dziwne rzeczy, lub możesz ustawić limity nieco za wysokie i uruchomić wyzwalacze, które wpakują cię w kłopoty.

Nie polecam używania botów do zdobywania obserwujących, ale jeśli tak, zawsze błądź po stronie ostrożności.

Lepszą opcją, jeśli nie chcesz tego robić sam, jest zatrudnienie zagranicznego freelancera, który zrobi to za ciebie (możesz go znaleźć na Na przykład Upwork).

Utwórz Krótki film o tym, co chcesz, aby zrobili, ilu ludzi powinni śledzić w ciągu godziny i ile godzin chcesz, aby zrobili to w ciągu dnia.

Zrobiłbym to tylko na początku, ponieważ istnieje ryzyko udzielenia komuś innemu dostępu do konta.

Ostatecznie jest to nudne zadanie, ale coś, co powinieneś zrobić sam. Znajdź sposób, aby wyczyścić 20 minut dziennie, aby to zrobić i zrobić to.

Wskazówka: wprowadź tę zmianę w swoich postach na blogu, aby zwiększyć ich zasięg

Omówiliśmy już mnóstwo informacji—prawie wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznym korzystaniu z Pinteresta w swojej firmie:

  • jak założyć konto
  • jak przypinać i repinować obrazy
  • jakie rodzaje obrazów działają najlepiej
  • jak zdobyć obserwujących

Jeśli to wszystko zrobisz, możesz odnieść sukces na Pintereście.

Ale jest jeden naprawdę łatwy sposób, aby uzyskać jeszcze więcej ze swoich pinów.

Ponieważ najpierw będziesz tworzyć większość swoich obrazów do postów na blogu, a następnie przypinać je na Pintereście, dlaczego nie pozwolić innym czytelnikom bloga zrobić to również?

Możesz użyć Wtyczka WordPress aby automatycznie dodać przycisk “przypnij go” do wszystkich obrazów bloga, który pojawi się za każdym razem, gdy ktoś nad nimi najedzie myszką.

image07

Za pomocą przycisku czytelnik może przypiąć obraz za pomocą kilku kliknięć.

Po zainstalowaniu wtyczki przejdź do jej ustawień, aby upewnić się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane:

image08

Najważniejszym ustawieniem jest opcja” Pokaż Pin It Button On Image Hover ” wraz z kolorem i rozmiarem przycisku.

Chcesz wybrać kolor, który wyróżnia go spośród większości zdjęć i witryny.

Uzyskanie dodatkowych pinów od czytelników bloga jeszcze bardziej zwiększy trwałość pinów.

Za każdym razem, gdy stare zdjęcie zostanie przypięte ponownie, będzie ono wyświetlane obserwatorom pinnera, a także na górze odpowiednich wyszukiwań.

Wniosek

Pinterest to wyjątkowa sieć społecznościowa z wieloma aspektami, które sprawiają, że jest to świetny kanał marketingowy.

Jeśli wykonasz kroki opisane w tym poście i pozostaniesz spójny z procesem, gwarantuję, że będziesz jeździł tysiącami wizyt na swojej stronie co miesiąc przy minimalnym wysiłku w tym momencie.

Gdy zaczniesz generować solidny ruch, możesz pracować nad zwiększeniem wskaźnika rezygnacji z poczty e-mail i ostatecznie przekształcić tych subskrybentów w Klientów.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts