Amerykański zespół rockowy Extreme wydał balladę Więcej niż słowa w 1990 roku. Romantyczne teksty zmieszane z melodyjną gitarą akustyczną wkrótce stały się wielkim hitem, ponieważ piosenka ścigała się na listach przebojów aż do pierwszego miejsca.
Więcej niż słowa, aby pokazać, że czujesz, że twoja miłość do mnie jest prawdziwa.
Co byś powiedział, Gdybym zabrał te słowa?
Wtedy nie mogłeś niczego zmienić, mówiąc, że cię kocham.
Motywem przewodnim jest prosta, jednokierunkowa miłość z czymś więcej niż słowami. To wspaniała myśl, sprawiająca, że nawet najtwardsze serca topią się na brzegach.
Rozejrzyj się. Co widzisz? Słowa i tekst wszędzie.
Blogujemy w branżowych ilościach, w Internecie zaopatrujemy się w artykuły, które napędzają ruch, a strona za stroną w poszukiwaniu sukcesu. Co jeszcze mamy oprócz słów?
Show, don ‘ t tell, musi być jednym z najlepszych sposobów angażowania innych ludzi. Kiedy słowa są wszystkim, co masz i nie możesz pokazać komuś, co chcesz powiedzieć, co jeszcze możesz zrobić?
Słowa mogą osiągnąć wiele rzeczy poza informowaniem czytelników. Za pomocą słów możesz przekazać komuś swoją wiadomość, ale możesz osiągnąć więcej niż słowa. Możesz namalować obraz w umyśle człowieka. Możesz przekazać emocje. Możesz sprawić, że ktoś poczuje nienawiść, miłość, zaufanie, pożądanie, obrzydzenie…
Jeśli twój tekst nie przekazuje emocji, nigdy nie dotrze do czytelnika. List sprzedaży nigdy nie zmusi. Treści internetowe nigdy nie zachęcają do działania. Post na blogu nie pobudzi komentarza. Tweet nie będzie rozrywką. Informacja prasowa nie będzie warta opublikowania.
W rzeczywistości, pozbawiony emocji, dopóki nie będzie nic poza słowami, Twoje treści i Twoja strona będą tak interesujące, jak czytanie najnowszego rachunku telefonicznego. Albo twój ostatni wyciąg bankowy. Albo jakiś stary podręcznik techniczny.
Jeśli osoba nie czuje nic podczas przeglądania słów, to nic nie jest tym, co otrzymasz w rezultacie.
Ludzie muszą czuć coś głęboko w środku, kiedy czytają. Są zmęczeni czarno-białymi literami na ekranie-chcą więcej.
Chcą czegoś więcej niż słów.
Sięgnij i dotknij ich osobiście na poziomie emocjonalnym – z kopią sprzedaży, z treścią witryny … z czymkolwiek, co piszesz. Dawanie ludziom więcej niż słów to jedyny sposób, w jaki zaangażujesz ich do kupowania, zatrudniania lub podejmowania działań—ponieważ ludzie wykonają ruch tylko wtedy, gdy poczują potrzebę.
- Spróbuj potężnych, odważnych słów przesiąkniętych silnym autorytetem.
- Poznaj ciepłe, delikatne słowa nasycone kojącym komfortem.
- Wybierz łatwe w obsłudze, zrelaksowane słowa, Aby uzyskać swobodny efekt.
- Wybierz słowa, które podburzają, wywołują i wywołują reakcję, której nie można się oprzeć.
Przywołać zmysły. Spójrz poza słowa, które piszesz. Wykorzystaj emocje i uczucia, które możesz stworzyć na prostej stronie.
Daj czytelnikom to, czego chcą—daj im więcej niż słowa.