Czy Czytanie Wpisów Na Blogu Jest Warte Twojego Czasu?

Jeśli regularnie czytasz Copyblogger, otrzymujesz dobre rady około pięć razy w tygodniu. Świetna rada, naprawdę. Gwiazdor.

Zwłaszcza w dni, kiedy deleguję. (Preens.)

Czekaj, co ja mówiłem?

Racja. Dostajesz naprawdę dobre rady, za darmo, pięć razy w tygodniu. Bardzo często ta rada kosztowałaby cię w górę $ 150 za godzinę, aby konsultant powiedział ci to samo.

Kiedy ostatni raz zastosowałeś tę radę w działaniu?

Gdzie twoja kontynuacja?

Czy wy wszyscy jesteście myślami, a nie działacie?

Wielu z Was może powiedzieć: “zawsze wprowadzam Rady w czyn. Dlaczego, w zeszłym tygodniu przeczytałem post tutaj o tym, jak korzystanie z mediów społecznościowych pomogłoby mojemu blogowi, i poszedłem i dostałem się prosto na Twitterze i tweetowałem cały dzień. I zadziałało!”

Dobrze dla ciebie. Ale zrobiłeś to następnego dnia? Zrobiłeś to pojutrze? Czy zaplanowałeś, kiedy codziennie pojawisz się na Twitterze, o czym Tweetujesz i jak powiązasz tę strategię z celami biznesowymi?

(I może równie ważne, czy wymyśliłeś plan, który powstrzyma cię przed zrobieniem czegoś inne niż tweetowanie przez cały dzień?)

Co z postami, które oferują porady na temat tego, nad czym pracujesz na co dzień?

Jeśli myślałeś, że post Jasona Cohena na temat pisania bardziej magnetycznej kopii wydawał się dobrą radą, czy przyniosłeś jego 10-punktową listę kontrolną do następnego posta na blogu i dwukrotnie sprawdziłeś, aby upewnić się, że nie przegapiłeś żadnego?

Czy masz post dana Zarrelli na temat twardych danych za nagłówkami Twittera w swoich zakładkach, więc możesz go wyciągnąć i odnieść się do niego, gdy chcesz, aby tweet rozprzestrzenił się jak pożar?

Większość ludzi nie wkłada wiele uwagi w otrzymywane porady, poza myśleniem: “to brzmi jak całkiem dobry pomysł.”Ludzie szybko czytają i idą dalej. Mają dobre intencje, ale nigdy nic z nimi nie robią.

Droga do piekła wybrukowana jest dobrymi intencjami

Prawdopodobnie codziennie czytasz blogi, blogi o marketingu lub przedsiębiorczości, Zen lub ogrodnictwie lub nakłaniasz psa do zachowania się.

Czy każdą z przeczytanych tam porad umieszczasz w regularnym, codziennym użyciu?

Jasne, czytasz posty i myślisz o oferowanym przez siebie adwokacie. Możesz nawet skomentować. Ale prawdopodobnie nie zobowiązują się do podejmowania działań i utrzymanie go konsekwentnie przez co najmniej dwa tygodnie, aby zmierzyć wyniki.

Pomyśl o tym: czy każdego dnia wykonujesz działania, które możesz prześledzić w oparciu o szczególnie doświadczony post na blogu napisany przez mądrą osobę dającą dobre rady?

Jeśli nie świadomie wprowadzasz dobrych rad w czyn, równie dobrze możesz nie tracić czasu na czytanie postów na blogu. Nic z nich nie wyciągniesz. Poświęć ten czas i znajdź coś innego do zrobienia, jak odśnieżanie lub granie we Frisbee.

Stwórz plan

Porady, które czytasz na blogach, są w zasadzie przydatne. Niektóre z nich mogą być informacjami, które już znasz lub sztuczkami, które wypróbowałeś w przeszłości. Ale ogólnie rzecz biorąc, większość szanowanych blogów oferuje tylko naprawdę dobre rady. Mają standardy i trzymają się ich, upewniając się, że zapewniają wartość dla czytelnika.

Ale tylko Ty możesz skorzystać z tej wartości i postępować zgodnie z tą radą. Kiwanie głową podczas czytania nie wystarczy.

Następnym razem, gdy przeczytasz post na blogu i pomyślisz sobie:” powinienem to robić”, podejmij działanie.

Dodaj post do zakładek. Trzymać Post-it przypomnienie gdzieś oczywiste na komputerze. Użyj czerwonego pióra. Użyj dużych, pogrubionych dużych liter. Weź swoją listę rzeczy do zrobienia lub harmonogram i dostać to przypomnienie tam.

Wmawiaj sobie, że absolutnie, zdecydowanie, are wprowadzę tę radę w czyn. I zrób to.

Oznacza to, że jeśli przeczytasz inteligentny post na blogu o tym, jak napisać potężniejszą kopię sprzedaży, a wiesz, że nie piszesz bardzo potężnej kopii sprzedaży, dodasz ten post do zakładek. Bierzesz swój harmonogram i blokujesz 15-minutową sesję treningową na potężnej kopii sprzedaży dla każdego dnia roboczego przez następne dwa tygodnie. A kiedy usiądziesz na tej sesji, wróć i spójrz na ten post.

Krok po kroku, linia po linii, zastosuj słowa mądrości do danego zadania. Jeśli post mówi, aby sprawdzić dla języka pasywnego, sprawdź kopię sprzedaży dla języka pasywnego. Jeśli mówi, aby używać czasowników dynamicznych, Sprawdź każdy pojedynczy czasownik w tej kopii, aby upewnić się, że jest wystarczająco dynamiczny, aby rywalizować w następnych Letnich Igrzyskach Olimpijskich.

Przestań myśleć o postach i zacznij wprowadzać je w czyn.

Idź o krok dalej

Masz te małe rzeczy? Zwiększ skalę.

Znam co najmniej trzy blogi marketingowe, które, gdybyś wziął całe ich archiwa, zasadniczo dały swoim czytelnikom cały wykonywalny plan marketingowy. Jedyną pracą jest ułożenie tych wszystkich rad we właściwej kolejności.

Weź długopis i notatnik (lub otwórz edytor tekstu) i zacznij umieszczać porady w archiwach blogów w kolejności, która ma sens. Przejrzyj każdy post i pomiń wszystko, co Twoim zdaniem nie zadziała dla Ciebie lub nie wpłynie na Twoją firmę.

Zanim skończysz czytać te posty i wprowadzać porady w życie, będziesz miał bezpłatny plan marketingowy, który kosztowałby Cię tysiące dolarów, aby konsultant przygotował dla ciebie. A Twoja firma z pewnością już skorzysta z Twoich aktywnych wysiłków.

I to jest ironiczne. Gdybyś musiał zapłacić za tę radę — gdybyś wyłożył fajne trzy tysiące na stół i otrzymał ten plan marketingowy w zamian — na pewno wprowadziłbyś przynajmniej część z nich w czyn.

Masz szczęście: możesz uzyskać tę radę za darmo. Ale to nie jest w żaden sposób bezwartościowe, więc umieścić go w akcji, póki możesz.

Total
0
Shares
Related Posts