W tym tygodniu na The Lede …
- Co naprawdę. działa na Twitterze
- Jedna rzecz, której copywriterzy mediów społecznościowych nigdy nie powinni robić
- 9 produktywnych hacków w mediach społecznościowych
- Przypomnienie o potędze oryginał media społecznościowe
Jeśli nie możesz się doczekać The Lede w każdą sobotę, a chcesz jeszcze bardziej praktycznych, użytecznych linków niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .
To bezbolesne. Naprawdę.
//
9 Social Media Hacki trzeba objąć teraz
Pan Baer ma dobry przypadek, że chociaż media społecznościowe są tanie pod względem pieniężnym, mogą stać się dobre i kosztowne, jeśli chodzi o spędzanie czasu i siły mózgu. Jego 9 „hacków” może pomóc ci zachować zdrowy rozsądek i produktywność w szybkim, szybkim cyfrowym świecie, w którym działamy.
//
100 Sposoby, aby stać się użytkownikiem Twitter Power
Pan Patel jest ostatnio na rozdarciu treści, nie tylko podkręcając, ale podkręcając dobre rzeczy. Nagłówek jego artykułu mówi wszystko, a Ty zrobiłbyś swoje wysiłki na Twitterze, aby dać mu raz. Od tego, jak generować więcej retweetów, po to, aby stać się bardziej interesującym pisarzem na Twitterze, ten jest wart godziny.
//
Podstawy Pinteresta dla marketerów treści
Pinterest, Pinterest, Pinterest. Jest obecnie na czubku wielu języków, nie bez powodu: napędza ruch wysokiej jakości. Jeśli jesteś marketerem treści z wizualnym wygięciem, powinieneś tam pójść i zacząć przypinać. Ale najpierw sprawdź infografikę powyżej …
//
Copywriterzy nigdy nie powinni próbować zmienić zdania perspektywa
Pamiętaj, że osoba, z którą się spotykałeś, jak tolerowałeś pewne dziwactwa osobowości lub zachowania, ponieważ byłeś jasne. możesz je zmienić … ostatecznie? Doświadczony copywriter Nick Usborne pokazuje, dlaczego wtedy nie działało i dlaczego nie powinieneś próbować robić tego teraz, w swoim biznesie. Podpowiedź: to niemożliwe.
//
Co działa na Twitterze: ostateczny przewodnik oparty na danych
To oficjalne, Ludzie na Twitterze nie dbają o to, co jadłeś na lunch. Co działa? Jeśli czytasz Copyblogger przez jakiś czas, odpowiedź na to pytanie nie będzie zaskoczeniem. W ogóle. Głosimy to od ponad sześciu lat …
//
Biuletyny e-mail to poważna sprawa
E-mail: Oryginalne media społecznościowe. Zbierając i krótko analizując kilka najlepszych biuletynów e-mail publikujących dzisiaj, Pan Baptiste dał nam ważne przypomnienie-sexy nie zawsze sprzedaje (najlepiej). Czy publikujesz biuletyn e-mailowy? Czy regularnie docierasz do swoich klientów i fanów za pośrednictwem poczty elektronicznej? Jeśli nie, zostawiasz pieniądze na stole i dlaczego chcesz to zrobić??
//
Jak utworzyć potężne hasło, które możesz zapamiętać
Największa plaga, jaką wywołały media społecznościowe? Hasła. Istnieje kilka świetnych narzędzi do zarządzania hasłami (których zdecydowanie powinieneś używać), ale xkcd przenosi nas z powrotem do starej szkoły w tej kreskówce. Jak zawsze, stara szkoła jest prosta i dezorientuje hakerów i ich wielkie, złe maszyny hakerskie. Tak.
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Jak rozwijać swoją działalność Freelance piśmie przez mniej pracy
- 5 sposoby pisarze mogą wyrwać się ze zmęczonego Starego pola mediów społecznościowych
- 10 Celów Content Marketingowych, Które Warto Realizować
- Czego Zappos może nauczyć cię, jak stać się nieodpartym klientom
- Nawet jeśli blogowanie ślinie się, zasady dotyczące treści Online
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.