Co jeśli możesz mieć inne strony internetowe rekrutujące subskrybentów dla ciebie, 24/7?
W zasadzie tak działa Ko-Rejestracja. Dokonujesz ustaleń z partnerami, aby oferować swój biuletyn e-mailowy (lub posty na blogu za pośrednictwem poczty e-mail) potencjalnym czytelnikom do subskrypcji. Jeśli Twoja oferta jest wystarczająco atrakcyjna, subskrybent zostanie automatycznie dodany do twojej listy subskrypcji e-mail po tym, jak się zgodzi.
Istnieją różne sposoby, aby przejść do tego, niektóre lepsze niż inne, ale każdy z unikalnych względów, o których należy pamiętać. Istnieją umowy płatne, umowy barterowe, a czasami hybrydy. Pamiętaj, że w żaden sposób nie jest to kupowanie ani handel adresami e — mail-jest to po prostu forma reklamy poza witryną, która oferuje subskrypcję opt-in do Twoich treści, a także wszelkie odpowiednie raporty bonusowe lub samouczki, które możesz zaoferować jako kuszące.
Oto krótki wstęp na temat tego, jak mogą działać kampanie współrejestracyjne.
Płatna Ko-Rejestracja: szybka i łatwa, ale potencjalnie niechlujna
Widzieliśmy, że najskuteczniejsza Reklama stara się sprzedać i stworzyć relację z perspektywą w tym samym czasie. Tak więc ma sens, że tylko płacenie opłaty, Jeśli faktycznie otrzymasz subskrypcję, powinno być znacznie lepszą drogą niż jakakolwiek forma tradycyjnej reklamy.
Dzięki płatnej Ko-rejestracji piszesz ostry dwu zdaniowy opis swoich treści, zasadniczo sprzedając czytelnikowi korzyści płynące z subskrypcji. Dobrym pomysłem jest posiadanie odpowiedniego bezpłatnego zasobu do zaoferowania, ponieważ w przeciwieństwie do własnej witryny, potencjalny subskrybent nie ma sposobu, aby najpierw wypróbować Twoje treści.
Twoja oferta jest następnie umieszczana na stronie katalogu newslettera (ale nie zawsze) i/lub na stronach podziękowań na stronach subskrypcji partnera / partnera, jako oferta, aby również zapisać się na dodatkowe biuletyny. Płacisz tylko (w przedziale od 25 centów do dolara amerykańskiego lub więcej na Abonenta), gdy ktoś zdecyduje się na Twoją publikację.
Poza wydatkami, płatna współrejestracja może jednak powodować problemy z jakością Abonenta. Oto kilka rzeczy do rozważenia i obejrzenia:
- Niektórzy z największych i najdroższych brokerów Ko-rejestracji oferują zachęty dla ludzi, aby przeglądać i rejestrować się na oferty. Chociaż jest OK dla ty aby zaoferować bezpłatny zasób, który jest bezpośrednio związany z Twoimi treściami, nie chcesz ludzi, którzy są motywowani ofertami gotówki lub darmowymi iPodami itp. Sprawdź, w co się pakujesz, zanim się zaangażujesz.
- Na drugim końcu skali cenowej są brokerzy, którzy prowadzą niższe koszty subskrypcji poprzez relacje partnerskie, z bardzo małą, jeśli jakakolwiek kontrola jakości w odniesieniu do tego, kim są ci partnerzy. Jednym z problemów, który możesz napotkać, jest to, że subskrybenci kończą na liście, którzy w niewytłumaczalny sposób nie mówią w Twoim języku. Stało się tak, że jakiś przedsiębiorczy partner przetłumaczył Twoją ofertę na inny język, aby zdobyć nowe rynki, nie ujawniając Subskrybentowi, że treść jest publikowana tylko w języku, na przykład, angielskim.
- Nigdy nie chcesz niczego innego niż potwierdzeni subskrybenci opt-in (znani również jako double opt-in). Chociaż w naturalny sposób zmniejszy to twoje ostateczne liczby, nadal płacisz tylko za subskrybentów, którzy faktycznie znajdują się na liście. Potwierdzony opt-in to nie tylko najlepsza praktyka w e-mail marketingu, to także trochę pewności, że za adresem e-mail stoi prawdziwy człowiek.
- Nawet przy potwierdzonym opt-in, istnieją najwyraźniej skrypty, które mogą tworzyć mnóstwo darmowych kont e-mail, rejestrować się w ofertach, a także logować się i potwierdzać subskrypcję. Upewnij się, że zapytasz o zabezpieczenia, które dostawca współrejestracji ma w celu przeciwdziałania tym śmieciom.
Płatna Ko-rejestracja może być świetnym narzędziem do szybkiego budowania listy, ale na pewno będziesz miał mniej responsywną listę i mniej prawdziwych fanów. Jeśli to Cię denerwuje (tak jak mnie), możesz rozważyć barter jako alternatywę dla płatnej Ko-rejestracji.
Barter Ko-Rejestracja: Więcej Pracy, Ale Lepsze Wyniki
Innym podejściem do Ko-rejestracji jest brak pieniędzy, a jedynie współpraca między podobnie myślącymi wydawcami z podobnymi odbiorcami. Możesz nawet zobaczyć bezpośrednich konkurentów promujących się nawzajem za pomocą tej taktyki.
Brzmi szalenie, ale “coopetition” nie tylko działa, to droga na przyszłość. Pomyśl o blogosferze i linkowaniu — wszyscy dzielą ruch z innymi, którzy mają odpowiednią wartość do zaoferowania, a następnie wszyscy pracują o wiele trudniej, aby stworzyć wyjątkową ofertę. Oczywiście możesz współpracować tylko z wydawcami, którzy nie konkurują z tobą, ale nadal mają odpowiednią, komplementarną grupę odbiorców.
Oto jak działa współregulacja barterowa:
- Dwóch wydawców zgadza się zostać wspólnymi partnerami, zwykle po tym, jak jeden podchodzi do drugiego i proponuje (i wyjaśnia) układ.
- Każdy partner przedstawia następnie ofertę subskrypcji drugiej osoby (zasadniczo napisaną zgodnie z opisem powyżej w sekcji “płatne”) na stronie “dziękuję”, która jest wyświetlana po subskrybowaniu treści pierwszego partnera (takich jak “dziękuję za subskrypcję mojego newslettera. Możesz także zapoznać się z innymi wysokiej jakości publikacjami.”)
- Gdy potencjalny klient zdecyduje się zapisać do oferty Ko-rejestracji, subskrypcja jest obsługiwana zgodnie z instrukcjami zakodowanymi w formularzu rejestracji e-mail.
- W idealnej sytuacji obaj partnerzy wysyłają sobie mniej więcej taką samą liczbę subskrybentów. Zazwyczaj jednak tak nie jest, a liczba ofert obsługiwanych przez bardziej popularnego wydawcę może być ograniczona lub mniejszy wydawca może zrekompensować promowanie większego wydawcy w inny sposób, na przykład regularnie bezpośrednio do czytelników, a nie tylko przy rejestracji.
- Każdy partner śledzi wyniki relacji, i sprawia, że korekty lub przerywa układ, jeśli coś nie działa, aby być win-win.
- Możesz powielać to w kółko, być może promując tuzin innych wydawców na swojej stronie “dziękuję” subskrypcji, a każdy z nich promuje cię po kolei.
Zaraz, chyba tak mówisz. Jak mam to wszystko ustawić? Jak mogę znaleźć partnerów Ko-rejestracji, którzy nie mają pojęcia o ko-rejestracji?
Odpowiedzi na te dwa pytania to odpowiednio oprogramowanie do współrejestracji i katalogi współrejestracyjne. Ponieważ tematy te zasługują na pełne zbadanie tam własnych (a ten artykuł jest już wystarczająco długi), będę zagłębiać się głębiej w narzędziach i strategiach współrejestracji w najbliższej przyszłości.
Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!