To zabójczy tydzień nagłówków w Copyblogger! Nasz redaktor gościnny Jon Morrow przez cały tydzień będzie dostarczał Ci świetnych treści na temat pisania nagłówków, które przyniosą wyniki.
Up first, gwiezdny raport specjalny do natychmiastowego pobrania za darmo.
Niektórzy mówią Wesołych Świąt.
Inni mówią szczęśliwej Chanuki.
Jeszcze inni uważają, że sezon świąteczny to ogromny spisek stworzony przez korporacyjną Amerykę, aby rozstać się z Twoimi pieniędzmi.
Niezależnie od orientacji, jedno jest pewne:
Kochasz wolny łup.
W ostatnich latach, Copyblogger Media był trochę chintzy wokół wakacji, moim zdaniem. Oczywiście, daliśmy wam nasze regularne — choć niesamowite-codzienne treści aż do Świąt Bożego Narodzenia. Ale nigdy nie przygotowaliśmy prawdziwego prezent dla Ciebie.
I to jest złe. Bo … cóż … kochamy was. I nie chodzi tylko o ajerkoniak.
Więc w tym roku błagałem o pobłażliwość, żeby zrobić coś wyjątkowego. Zapytałem, Czy mogę zdradzić najlepszy raport, jaki kiedykolwiek napisałem, i Sonia się zgodziła.
Ma 55 stron.
Na końcu nie ma nic na sprzedaż.
Wszystko, co musisz zrobić, aby go uzyskać, to podać swój adres e-mail.
Aby pobrać raport, Kliknij tutaj.
O czym jest ten darmowy raport?
Krótko mówiąc, jest to Ściągawka do pisania postów na blogu, które stają się wirusowe.
Około dwóch lat temu opracowałem go do użytku wewnętrznego w Copyblogger, przekazując go pisarzom, których mentorowałem, aby pomóc im w ich postach. Później przekształciłem go w bonus dla mojej klasy blogowania gości i stał się jeszcze bardziej popularny niż sama klasa.
To nie książka. To nawet nie jest raport. Jest to zbiór najlepszych szablonów nagłówkowych, jakie kiedykolwiek napisano, wraz z kilkoma przykładami i moimi przemyśleniami na temat tego, co sprawia, że działają.
To, co jest w nim wyjątkowe, to to, jak proste jest.
Nie, to nie zrobi z Ciebie odnoszącego sukcesy pisarza samego w sobie, ale to Wola zwiększ swój ruch, zakładając, że ktoś w ogóle czyta Twoją pracę. To najbliżej magicznej kuli, jaką mógłbym ci dać.
Poza tym jest za darmo. Więc go Złap.:
Pobierz raport na HeadlineHacks.com
Oczywiście, możesz się zastanawiać …
Czy te nagłówki nie przestaną działać, gdy wszyscy zaczną z nich korzystać?
I chociaż jest to powszechne zmartwienie, nie jest to coś, o co musisz się martwić. Są szanse, że tak, ty zacznie je widzieć wszędzie, ale to tak, jakby kupić Hondę Civic, a potem wszędzie, gdzie pójdziesz, zobaczysz Hondę Civic.
Nie ma ich więcej. Po prostu zacząłeś zwracać na nie uwagę.
Z drugiej strony twoi czytelnicy są nieświadomi. (Przeczytaj to, jeśli mi Nie wierzysz.)
Każda publikacja na świecie może zacząć używać ich do każdego artykułu, a nawet nie zarejestruje Blipa na radarze czytelników. Nie dlatego, że czytelnicy są ślepi, ale dlatego, że chociaż czytelnicy zdecydowanie reagują na dobrych, Nie Opieka o nagłówkach.
Jeśli jednak zadziała, ty będzie ci bardzo zależało. Podobnie jak niektórzy moi uczniowie, możesz nawet zdecydować się na użycie tylko tego szablonu.
Więc spróbuj.
To nic nie kosztuje
I nie zapomnij pobrać samego raportu. Ponownie, wszystko, co jest wymagane, To Adres e-mail, aby go pobrać.
Tu chodzi o hojność. Chodzi o podziękowanie. Chodzi o przebrnięcie przez BS i zdobycie wyniki.
Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich,
Twoi znajomi na Copyblogger
O autorze: Oprócz pełnienia funkcji redaktora naczelnego Copyblogger, Jon Morrow ma za zadanie pomóc dobrym pisarzom uzyskać ruch, na który zasługują. Jeśli jesteś jednym z nich, sprawdź jego nadchodzący blog o (niespodzianka!) blogowanie.