Pytanie content marketingowe, na które musisz odpowiedzieć … teraz

Jedną z niezawodnych cech biznesu online jest Najnowszy Bandwagon to ciągnie się w naszą stronę.

Zwykle jest to jakiś nowy, seksowny, łatwy, szybki, 1-2-3 moda, która zapewni Ci kąpiel w szampanie przed 10 wieczorem.

Jak zapewne wiesz, strategiczny Fetysz mody może być bardzo kosztownym nawykiem, zarówno monetarnym, jak i psychologicznym.

A gdybyś mogła pójść prostszą drogą? Sposób, który pasuje do twojej osobowości, który mógłby wykorzystać Twoje naturalne atuty?

Na szczęście, nasza własna Sonia Simone złamała to dla nas. I chce to rozlać.…

W tym odcinku omawiamy z Sonią:

  • Dwa rodzaje stylu pracy online, które mogą określić twój sukces lub porażkę
  • Jak realizować swoje cele biznesowe w oparciu o to, kto ty are
  • Dlaczego porównywanie się z innymi może być pewną drogą do porażki
  • Bezcenne narzędzie marketingowe, które działa w Twoim imieniu jak muł
  • Krytyczny aspekt biznesu, który oba typy muszą opanować

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 24,5 MB | 17:02
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Seth Godin o “tajemnicy sieci”
  • Umieść konwersję, aby działała dla Ciebie z założeniem

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts