Jak schudnąć 30 funtów Word Flab Overnight

Niekoniecznie polecam krótką kopię. Najlepsi copywriterzy wiedzą, że długa Kopia się sprzedaje. Musisz dać sobie wystarczająco dużo miejsca, aby rzeczywiście przedstawić przekonujący argument — skok windy jest dobry i dobrze, ale jedyne, co może zrobić, to wzbudzić wystarczającą ciekawość, aby kontynuować rozmowę.

Ale zawsze polecam lean przyjąłem. W sieci jest dwa razy ważniejsza. Ubijanie kopii w kształt jest ważną umiejętnością dla każdego pisarza, ponieważ każdy z nas zaczyna od zwiotczałych pierwszych szkiców. Na szczęście tonowanie pisania jest o wiele łatwiejsze niż loki, chrupy i przysiady.

Niedawno przesłałem rozdział do projektu pisania grupowego, The Age of Conversation. Mój rozdział nauczy czytelników, jak tworzyć perswazyjny przekaz (w tradycyjnym sensie PR i marketingu) za pomocą mediów społecznościowych. Rozdział ten musiał przedstawić mój pomysł, zahaczyć czytelnika, wyjaśnić mięso mojej propozycji i przekonać czytelnika do podjęcia działań, które chciałem. AHA, i to zostało podane 400 słów-mniej miejsca niż zwykle spędzam na blogu o polowaniu na pisanki dla maluchów.

Uwielbiam takie ćwiczenia, ponieważ zawsze popycha nas do znalezienia tego, co najlepsze w naszej pracy. Oto najważniejsze umiejętności, na których polegałem, aby mój mały, pudrowy rozdział osiągnął szczytowy stan.

Szukaj śmieciowych słów

Minusem konwersacyjnego stylu blogowego “napisz tak, jak mówisz” jest to, że wprowadza wiele niepotrzebnych słów. Przycinanie niepotrzebnych słów jest jedną z najbardziej podstawowych porad pisarskich, ale nadal jest pomijane.

Aby rozpocząć, po prostu usuń to słowo bardzo. Skoro już przy tym jesteś, pozbądź się tchórzliwych kwalifikatorów, takich jak” wydaje się “lub” po prostu może być “lub” może być brane pod uwagę.”Słabość jest dla pierwszych szkiców. Jeśli to pomoże Ci wyobrazić sobie Hansa i Franza w tym momencie, nie krępuj się.

Następnie usuń jak najwięcej przymiotników i przysłówków. Nie musisz usuwać ich wszystkich, ale te modyfikatory są potężniejsze, gdy są używane oszczędnie. Kiedy tylko możesz, uczyń przymiotniki zbędnymi, używając bardziej konkretnego rzeczownika lub czasownika. Eksperymentuj, aby zobaczyć, ile możesz wyciąć i nadal zachować swoje znaczenie.

Przed: Lśniący czerwony silnik motocykla ryknął głośno, gdy rower ścigał się ulicą i niesamowicie szybko skręcił w zakręt.

Po: Ducati warknął za rogiem.

Wyeliminuj redundancję

Po oczyszczeniu bezsensownych słów, słabych kwalifikatorów i nadmiarowych przymiotników i przysłówków Szukaj zbędnych wyrażeń, takich jak ” zima miesiące“lub” Czteroletni dziecko.”

Poza zbędnymi wyrażeniami, Szukaj zbędnych pomysły. Kiedy przeglądam własną pracę, zawsze znajduję całe zdania-a często całe akapity lub podrozdziały-które mogą iść. Czy wszystkie twoje referencje odnoszą się do tego samego sprzeciwu czytelnika? Czy używasz trzech przykładów, które mówią o tym samym punkcie?

Znajdź swój najmocniejszy przykład, wzmocnij go konkretnymi szczegółami, a następnie zostaw w spokoju. Pamiętaj, czytelnicy sieci skąpią. Jeśli podasz im cztery przykłady, możesz winić tylko siebie, jeśli przeczytają najsłabszy. Wykonaj pracę dla swojego czytelnika. Wytnij wszystko oprócz swojej najmocniejszej historii, a potem Uczyń ją jeszcze silniejszą.

Sztuka spin-offu

Bardzo często kopiowanie wyrasta z kontenera, ponieważ pracujesz ze zbyt wieloma pomysłami. Na przykład, mój post Copyblogger w zeszłym tygodniu na temat używania konkretnych szczegółów był trochę zawyżony – więc wyciąłem kilka rozważań na temat liczb i rozwinąłem je w post na moim własnym blogu.

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, autorespondera e-maila, czy bloga, każda wiadomość powinna zawierać jeden muskularny pomysł. Wyciągnij wszystkie styczne z pierwszego szkicu i zachowaj je na inny kawałek. Nie tylko twoje pisanie będzie szczuplejsze i bardziej atrakcyjne, ale zawsze będziesz miał początek w jutrzejszym poście.

Czego nie wyciąć

Bez względu na to, jak szczupłe jest twoje pisanie, zrób wszystko, aby zachować konkretne przykłady, żywe szczegóły i potężne historie. (Najlepiej, aby wszystkie trzy z nich połączyły się w jednym eleganckim, wyrzeźbionym paragrafie ze stali.) Wąsko skoncentrowany pomysł ze świetną historią, aby go zilustrować, zmiażdży szeroko zakrojony artykuł, który nie ma mocnego przykładu.

Masz to: trzy proste techniki, które rozwalą Twoją dziewczęco-męską kopię w najlepszą formę jej życia. I nie będziesz musiał się pocić.

Total
0
Shares
Related Posts