Jeśli Twoje wspomnienia z liceum obejmują wedgies, złamane serca, i pakowanie się do szafki, prawdopodobnie kochasz Glee.
Musical komediowy serial telewizyjny-przebój Ryana Murphy ‘ ego o nerdach, odmieńcach i społecznych wyrzutkach chóru McKinley High School — jest równie dziwaczny, tandetny, łamie serce i zaskakująco zachwycający.
Przez pierwsze dwa sezony serial przyciągnął także miliony fanów z całego świata.
Fani Glee lub” Gleeks ” podążają za ruchami swojego ulubionego serialu z pasją zarezerwowaną niegdyś dla dzieci kapusty Patch lub Toyoty Prius.
Jaka jest sekretna formuła Glee na stworzenie zwariowanych fanów, którzy woleliby umrzeć niż przegapić odcinek serialu?
I jak możesz użyć technik Glee, aby wypromować swój biznes i zamienić swoich apatycznych czytelników w szalonych groupies?
Oto kilka pomysłów …
Okiełznaj moc słabszych
Dzieciaki z Glee są słabsze w McKinley High.
Nieustannie muszą walczyć nie tylko ze złą szkolną trenerką cheerleaderek, Sue Sylvester, ale i złośliwymi kolegami z klasy, którzy drwią z nich na korytarzach i rzucają im w twarz błaznami.
Kibicujemy tym słabszym.
Chcemy, aby osiągnęli sukces, aby pokazać światu, jak naprawdę są utalentowani. Chcemy, aby ci znęcający się piłkarze zobaczyli światło i rzucili kubki 7-11.
Posiadanie kogoś do kibicowania jest niezbędne.
Jeśli twoi klienci nie mogą cię wesprzeć, nigdy nie zamienisz ich w entuzjastycznych fanów. Pokaż im, z czym masz do czynienia-czy to walka z blokiem pisarzy, stanie w obronie sklepów z mamą i tatą we wrogiej kulturze korporacyjnej, czy nawet rozciąganie się, aby zrobić coś, co cię przeraża.
Pokaż publiczności, o co walczysz. Podziel się swoimi największymi przeszkodami, nawet jeśli te blokady są nieuchwytne, takie jak strach przed sukcesem lub walka z technologią.
Gdy Twoi klienci dowiedzą się, o co walczysz (i z czym walczysz), mogą stanąć za tobą i stać się twoimi największymi fanami.
Bądź niezaprzeczalnie niesamowity
Dzieci z liceum McKinley mogą być słabsze, ale potrafią śpiewać.
Śpiewają, tańczą, kręcą się, świecą. A kiedy oni wystąpią, wkładają w to swoje serca i dusze.
Chcesz być jak Glee? Be naprawdę, naprawdę. dobry w tym, co robisz.
Media społecznościowe są pełne dziwacznych ludzi, którzy nie są zbyt dobrzy w swojej pracy. Czynniki underdog i dziwactwa działają tylko wtedy, gdy masz coś niezwykłego do zaoferowania.
Umieść swoje absolutnie najlepsze pisanie na swojej stronie. Twórz te wiadomości autoresponder, aby były imponująco dobrze napisane i niezwykle przydatne dla potencjalnych klientów, za każdym razem. Upewnij się, że Twoje produkty i usługi są niezwykłe i godne fanów. Stwórz atmosferę doskonałości.
Wkładaj swój absolutny wysiłek w każdy szczegół swojej firmy. Pamiętaj, że gdy jesteś online, ludzie patrzą, więc pokaż im swoją najlepszą stronę każdego dnia. Twój Klient nauczy się oczekiwać od ciebie tego, co najlepsze za każdym razem, gdy wystawisz coś na świat.
Kiedy oczekują wielkości i dajesz im ją konsekwentnie, staną się lojalni. A lojalni fani są najlepszymi fanami.
Podejmij ryzyko
Jedną z najpopularniejszych postaci serialu jest Kurt Hummel, grany przez aktora Chrisa Colfera.
Ryan Murphy podjął ogromne ryzyko, obsadzając w serialu Colfera. Chris nie miał wcześniej doświadczenia aktorskiego i był zupełnie nieznany.
Murphy był tak pod wrażeniem Colfera podczas przesłuchania, że twórca Glee faktycznie napisał rolę Kurta specjalnie dla niego. Murphy myślał, że Colfer ma coś wyjątkowego i wymyślił sposób na włączenie go do programu.
Murphy słuchał swojego serca, mimo że było to ryzyko.
Wynik ryzyka Murphy ‘ ego? W zeszłym roku Chris Colfer zdobył Złoty Glob i był nominowany do Emmy za swoją błyskotliwą rolę. Kurt stał się jedną z najbardziej lubianych i najczęściej opowiadanych postaci serialu.
Wynik? Podążaj za przeczuciem.
Jeśli uważasz, że coś trzeba powiedzieć na swoim blogu, Powiedz to. Jeśli chcesz linkować do czegoś na Twitterze, co może być trochę kontrowersyjne? Tweetuj. Jeśli masz ochotę wyjść na prostą i stworzyć odważny nowy produkt dla swoich klientów, a twoje serce mówi ci, że to właściwa rzecz, posłuchaj swojego serca.
Nie twórz kontrowersji dla samego siebie, ale nie bój się wyróżniać za to, że postępujesz słusznie.
Pomyśl o Kurcie i bądź dzielny.
Let your freak flag fly
Postacie w Glee są dziwaczne. Są dziwne.
W niektórych przypadkach są wręcz bizarre. I to jest jeden z powodów, dla których je uwielbiamy.
Cheerleaderka Brittney jest jednym z najbardziej niezwykłych dzieci w grupie. Wiadomo, że jej suche obserwacje zatrzymują zimne rozmowy.
Pomimo dziwnych spojrzeń i skłonności kolegów z McKinley do zakładania, że jest tępa, Brittney nie boi się być sobą. A im więcej słyszymy od Brittney i patrzymy na świat poprzez jej dziwaczne obserwacje, tym bardziej kibicujemy jej.
To dziwność i naiwność Brittney, piosenki Rachel o opasce na głowę, czy Finn widząc twarz Boga w swojej kanapce z grillowanym serem, sprawiają, że kochamy te postacie. Gdyby wszystkie były idealne, byłyby nudne. I bylibyśmy znudzeni oglądaniem ich.
Jakie cechy możesz podzielić się z klientem, które mogą pokazać mu zaskakującą nową stronę Ciebie?
Możesz im powiedzieć, że kochasz melodie z seriali?
Religijnie podążać za Manchesterem United?
Odwiedziłeś wszystkie siedem kontynentów?
Nie bój się pokazać trochę osobowości. Twoi klienci muszą cię znać, aby ci się spodobać i zaufać. Więc upewnij się, że znają też trochę Twojej dziwności.
Twój klient zobaczy Twoje dziwactwo jako część ciebie i poczuje się połączony z Tobą i Twoją firmą. A potem będą Cię adorować i będą chcieli rozwiesić plakaty Tiger Beat na swoich ścianach.
Zachęć swoich fanów do nawiązania z Tobą kontaktu
Zespół marketingowy Glee to absolutni geniusze w mediach społecznościowych.
Glee ma tętniącą życiem stronę internetową z regularnie aktualizowanymi treściami, w tym podglądami wideo, wywiadami z aktorami, quizami i zdjęciami. Strona zawiera fora dyskusyjne i cotygodniowy biuletyn Gleek.
Na stronie znajduje się nawet aplikacja na iPhone ‘ a o nazwie “Tap Tap Glee” dla fanów, którzy chcą przejść na telefon komórkowy ze swoim Duchem McKinley.
W mediach społecznościowych Gleeks jest zapraszany do udziału w rozmowie Glee na wiele sposobów, w tym:
- Strona Glee na Facebooku przyciągnęła ponad 16 milionów fanów. Glee publikuje co najmniej dwa razy dziennie wiadomości, ogłoszenia o nagrodach, specjalne zapowiedzi i regularne przypomnienia o nadchodzących odcinkach. Fani mogą komentować wszystkie aktualizacje statusu i filmy z zachętą, sugestiami i opiniami.
- Konto Glee na Twitterze jest również stale aktualizowane i konsekwentnie łączy się z indywidualnymi kontami aktorów na Twitterze, zapewniając fanom Glee dostęp do ich ulubionych gwiazd. Prawie milion fanów śledzi główną stronę Glee, a rozmowa Glee jest stała.
- Kanał YouTube Glee zawiera ponad 120 filmów, w większości z teledyskami i wywiadami. Ich filmy otrzymały ponad 300 milionów wyświetleń. Fani mogą dzielić się swoimi przemyśleniami na temat dowolnego filmu, a każdy film można osadzać, dzięki czemu fani mogą udostępniać wiadomości Glee na swoich własnych stronach internetowych i blogach.
Tworząc stronę internetową, która daje fanom wiele sposobów interakcji z twórcami Glee i innymi fanami, zapewniają niezwykłe uzupełnienie doświadczenia oglądania Glee w domu.
Oferują Gleeksowi możliwość porozmawiania o swoich ulubionych rzeczach-przeżywania tego tygodnia programu i spekulowania na temat możliwości następnego odcinka.
Czy dałeś swoim klientom miejsca, w których można się z Tobą połączyć za pośrednictwem mediów społecznościowych?
Czy dajesz im wiadomości, wywiady i zabawne Zapowiedzi zza kulis? Jeśli nie, tracisz fantastyczną okazję, aby zamienić swoich stałych klientów w szalonych krzyczących fanów.
Daj im miejsce, by okazali miłość.
Twoja kolej w świetle reflektorów …
Podczas sześćdziesięciu minut showowych melodii i coverów, Glee w jakiś sposób wykonuje magiczny akt.
Pokazuje światu dziwaczną, szmatławą grupę licealistów i daje każdemu z nas kogoś, z kim możemy się związać. A kiedy odnosimy się do tych dzieci, dotykają naszych serc i wywołują uśmiech.
Więc niezależnie od tego, czy identyfikujesz się z Kurtem, Mercedes, Artiem, Rachel, czy Finnem, is coś w Formule Glee, co pomoże Ci przekształcić Twój biznes w organizację, za którą ludzie podążają z fanatyczną lojalnością.
Najlepszy sposób na rozpoczęcie pracy? Wstań i zaśpiewaj, ludzie.
Scena jest twoja.
O autorze: Beth Hayden pomaga właścicielom firm zarabiać więcej pieniędzy, pomagając im tworzyć wspaniałe strony internetowe, blogi i kampanie w mediach społecznościowych. Uzyskaj najlepsze wskazówki dotyczące osiągnięcia nirwany blogowej, pobierając jej bezpłatny raport, od Blah do Hurrah: sposoby 25, aby Twój Blog był większy, lepszy i bardziej opłacalny.