Jak budować autorytet z linkami darowizny

Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz przeglądając internet? Jestem gotów się założyć, że korzystasz z wyszukiwarki, takiej jak Google, aby znaleźć to, czego szukasz.

Jest to bezpieczne założenie, biorąc pod uwagę, że 93% wszystkich doświadczeń internetowych zaczyna się od Wyszukiwania. Jeśli więc chcesz mieć jakąkolwiek szansę na przyciągnięcie ruchu do swojej witryny, musisz nadać priorytet SEO.

Ale aby wyprzedzić inne strony internetowe, musisz zbudować autorytet domeny.

Jednym z najlepszych sposobów na ustanowienie autorytetu jest zarabianie linków z innych stron internetowych. Im więcej linków do twojej witryny z innych stron, tym większa szansa na zwiększenie autorytetu domeny.

Omówiłem wiele różnych sposobów konsekwentnego budowania linków zwrotnych. Jednak budowanie linków darowizny jest prawdopodobnie najprostszym podejściem.

Najlepszą częścią linków do darowizn jest to, że są one tak proste. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć strony internetowe, które aktywnie akceptują darowizny na linki, przekazać darowiznę, a następnie poczekać na udostępnienie linku.

Czasami twój link pojawi się w ciągu zaledwie kilku godzin, podczas gdy innym razem będziesz musiał poczekać dzień lub dwa, zanim zostanie uruchomiony. To wszystko, to naprawdę takie proste.

Jedyną trudną częścią budowania linków darowizny jest znalezienie odpowiednich stron internetowych do przekazania. Więc wydam większość tego przewodnika, dając ci wskazówki, sztuczki i porady dotyczące znalezienia tych witryn z darowiznami, które pomogą Ci zbudować autorytet domeny. Oto, co musisz wiedzieć.

Jak ocenić stronę darowizny

Po znalezieniu strony internetowej, która przyjmuje darowizny w zamian za linki, nie powinieneś automatycznie przekazywać darowizn bez wykonywania dodatkowych badań.

Spójrzmy na witrynę darowizny, którą znalazłem w Internecie (DragonFly BSD), i będziemy to jako przykład dla naszego procesu oceny.

DragonFly BSD

Należy wziąć pod uwagę sześć głównych czynników:

  • Władza strony
  • Domain authority
  • Linki wychodzące
  • Cena
  • Nisza

Omówimy każdą z nich bardziej szczegółowo, abyś wiedział dokładnie, jak ocenić każdą witrynę z darowiznami, na którą się natkniesz.

Autorytet strony i autorytet domeny

Należy zapoznać się z autorytetem strony i autorytetem domeny.

Pogrupowałem je, ponieważ oba są uszeregowane w skali od 0 do 100 i zwykle można je znaleźć jednocześnie z tego samego zasobu.

Oto wyniki dla danej strony darowizny.

page and domain authority

Szczerze mówiąc, wyniki nie są idealne.

Ta strona ma autorytet strony 36 i autorytet domeny 53. Narzędzie, którego użyłem, zawiera również rangę Moz, która jest punktowana w skali 0-10 punktów. DragonFly BSD uplasowało się dopiero na 3.6.

Ponownie, dla celów porównawczych, Apple ma autorytet strony 90, autorytet domeny 100, a ranga Moz 9. Oczywiście nie spodziewałbym się, że strona taka jak ta strona dotacyjna będzie rywalizować z gigantem takim jak Apple, ale byłoby miło, gdyby Organ strony złamał przynajmniej 50.

Linki wychodzące

Następnie przejrzyj wszystkie linki wychodzące, które są obecnie wymienione na stronie darowizny. Niekoniecznie trzeba tam siedzieć i liczyć je, ale badanie gałki ocznej powinno wystarczyć.

Strony darowizny, które dają zbyt wiele linków wychodzących na jednej stronie, ryzykują rozmycie organu strony.

2018-2019 Donors

Jeśli spojrzysz na listę darczyńców z ostatnich dwóch lat, zobaczysz, że w rzeczywistości nie ma żadnych linków. Wydaje się, że zdecydowana większość z tych darczyńców to tylko ludzie, którzy lubią stronę internetową, w przeciwieństwie do marek wykorzystujących to jako okazję do budowania linków zwrotnych.

W takim przypadku musisz upewnić się, że witryna przyjmie nawet darowiznę od nazwy Twojej marki lub jeśli chcesz użyć własnego nazwiska. Jeśli nie pozwolą Twojej firmie przekazać darowizny i uzyskać kredytu, to oczywiście nie warto.

Ale jeśli spojrzeć wstecz na listę, można zobaczyć, że DragonFly BSD rzeczywiście dał kilka linków.

Jeśli więc zgodzą się na link do twojej witryny w celu darowizny, prawdopodobnie jest to odpowiednie.

Wszystko zależy od organu strony. Jeśli patrzysz na stronę internetową o niskim autorytecie i dają setki linków wychodzących, prawdopodobnie omijałbym ją i spróbowałbym znaleźć inną opcję. Ale jeśli strona z setkami linków wychodzących ma bardzo wysoki autorytet, to powinno być dużo soku z linkami dla wszystkich do udostępnienia.

Cena

Musisz również wziąć pod uwagę cenę darowizny. Wszystko zależy od budżetu marketingowego i tego, ile jesteś gotów wydać.

Ale tylko dlatego, że masz trochę wolnych środków, nie oznacza to, że powinieneś przekazać darowiznę bez zastanowienia się nad tym. Musisz upewnić się, że otrzymujesz najlepszą wartość za dolara.

Czasami witryny będą miały minimalną kwotę darowizny, taką jak $50. Pamiętaj, że cena może się zmienić, jeśli jesteś firmą, która chce link do swojej witryny, a nie tylko odwiedzającym witrynę, który chce wnieść swój wkład.

W tym przypadku dla DragonFly BSD nie wydaje się, że wymagana jest minimalna ilość. Możesz odnieść się do innych wymienionych darowizn jako odniesienia dla odpowiedniej kwoty.

$50 lub $ 75 wydaje się rozsądne dla tej witryny, biorąc pod uwagę jej autorytet strony, autorytet domeny i liczbę linków wychodzących.

Jeśli minimum to 500 dolarów, radzę poszukać gdzie indziej.

Nie ma ogólnej zasady lub przewodnika do naśladowania, ale możesz uzyskać wyobrażenie o wartości darowizny na podstawie czynników oceny, które omówiliśmy.

Nisza

Idealnie, będziesz chciał znaleźć stronę darowizny, która jest nieco związana z Twoją niszą, chociaż nie zawsze jest to gwarantowane.

Jeśli możesz znaleźć stronę darowizny, która jest w Twojej branży, polecam jej użycie, nawet jeśli niektóre czynniki oceny nie są tak silne. Może nawet warto za nie zapłacić trochę więcej.

Ale ponieważ strony darowizny, które prowadzą do innych stron internetowych, są często trudne do zdobycia, jest OK, jeśli nie znajdziesz takiej, która jest powiązana z Twoją marką lub witryną.

Znalezienie najlepszych stron darowizny

Teraz, gdy wiesz, czego szukać w witrynie z darowiznami, nadszedł czas, aby wyjść i rozpocząć wyszukiwanie.

Nie ma tony szerokich ciągów wyszukiwania, których można użyć do znalezienia stron internetowych, które łączą się z witrynami, które przekazały darowiznę. Dzieje się tak dlatego, że strony internetowe, które mają tendencję do tego wszystkiego, wydają się inaczej wyrażać swoje strony.

Ale pokażę Ci kilka ciągów wyszukiwania, których użyłem, a także kilka innych wskazówek dotyczących znalezienia najlepszych stron darowizn.

Szukaj ciągów

Pierwszy, z którym odniosłem sukces, przechodzi od razu do sedna.

“Lista darowizn” + “darczyńcy”

google search donation list contributors

Podoba mi się ten ciąg wyszukiwania, ponieważ jest bardzo specyficzny.

Umieszczając te wyszukiwane słowa w cudzysłowie, informuje Google, że szukasz dokładnie dopasowanych słów kluczowych. Tak więc wyświetli tylko wyniki, które zawierają listę darowizn, plus słowo ” contributors.”Oznacza to, że istnieje duża szansa, że znajdziesz listę współpracowników.

Następnie jest to tylko kwestia przeglądania każdego wyniku wyszukiwania po kolei, stosując czynniki oceny, które omówiliśmy wcześniej.

“Strona współpracowników” + “przekaż”

Ten ciąg wyszukiwania jest podobny do ostatniego, ale z innym sformułowaniem.

Jak powiedziałem wcześniej, wiele z tych stron ma tendencję do różnych słów. Dlatego ważne jest, aby pomieszać ciągi wyszukiwania.

To nowe wyszukiwanie dało nowe wyniki, w tym tę stronę darowizny z Safe Haven Transition Homes.

safe haven donation example

Jak widać z tego, co podkreśliłem powyżej, ta strona pozwala na link do swojej witryny na ich stronie wkładu.

Nie oznacza to, że należy automatycznie kontynuować darowiznę. Nadal musisz przejść przez cały proces oceny.

Ta strona jest lokalna dla Gainesville, Floryda. Więc nawet jeśli czynniki oceny nie są idealne, nadal możesz chcieć o tym pamiętać, jeśli Twoja firma znajduje się lub działa w tym obszarze.

Zwiększa trafność i ekspozycję dla Twojej lokalnej firmy, oprócz budowania powiązań.

Inżynieria odwrotna

Gdy znajdziesz jedną dobrą stronę darowizny, możesz jej użyć, aby znaleźć inne z inżynierią odwrotną.

Najprostszym sposobem na to jest szukanie innych stron internetowych na liście współpracowników, którzy zdecydowanie używają linków do darowizn jako strategii SEO do budowania linków zwrotnych. Następnie weź tę stronę i umieść ją w narzędziu takim jak Backlink checker z Monitor Backlinks.

monitor backlinks

Istnieją inne narzędzia i oprogramowanie dostępne online, ale Monitor Backlinks ma podstawową bezpłatną wersję. Jeśli chcesz uzyskać bardziej zaawansowany raport, musisz utworzyć konto.

Ahrefs i Moz mają również świetne płatne narzędzia do tego.

Po wprowadzeniu witryny do jednej z tych opcji będziesz musiał po prostu przejść przez linki zwrotne tej witryny. Jeśli używają linków do darowizn jako strategii budowania linków, prawdopodobnie znajdziesz tutaj również inne witryny z darowiznami.

Po prostu szukaj słów kluczowych w adresie URL, takich jak:

  • Darowizna
  • Darczyńcy
  • Przyczyń się
  • Darowizny

Jest to łatwiejsze niż ręczne kliknięcie każdego linku zwrotnego wymienionego w raporcie. Gdy znajdziesz inną stronę darowizny, musisz przejść do witryny, aby sprawdzić, czy spełnia ona kryteria, których szukasz, przed dokonaniem darowizny.

Ponieważ znalazłeś je za pomocą inżynierii odwrotnej, przynajmniej wiesz, że witryna podaje linki wychodzące. Więc to pole można sprawdzić.

Strony crowdsourcingowe

Odniosłem również sukces, korzystając ze stron crowdsourcingowych, takich jak Indiegogo i Kickstarter, aby zbudować linki zwrotne.

Marki wykorzystują te platformy do finansowania swoich produktów lub projektów. Musisz tylko znaleźć te, które linkują do stron internetowych, aby uzyskać wkład.

Zamiast przeszukiwać witryny ślepo i ręcznie, możesz użyć Google.

Crowdsourcing Google

W przypadku witryn crowdfundingowych terminy są zwykle ustalane na okres finansowania. Nie jest więc pomocne, jeśli znajdziesz starą stronę Kickstartera, która nie akceptuje już wkładów.

Kliknij przycisk “Narzędzia” w Google i Zmień filtr na” ostatni miesiąc”, aby zawęzić wyniki.

Upewnij się, że w wyszukiwaniu umieściłeś “link do swojej witryny” lub jakąś odmianę tych słów, aby znaleźć kampanie crowdfundingowe, które mogą Ci pomóc.

pledge links

Oto przykład tego, co znalazłem w wyniku tego ciągu wyszukiwania. Za darowiznę w wysokości 80 USD ta marka udostępni link do twojej witryny.

Może to, ale nie musi być istotne dla twojej niszy. Nadal będziesz chciał sprawdzić ich stronę i przejść przez pełny proces oceny.

Polecam poświęcić czas na prowadzenie tych poszukiwań zarówno dla Kickstartera, jak i Indiegogo. Zawęź swoje opcje i przekaż darowiznę tylko tym, które będą atutem dla Twojej strategii budowania linków.

Wniosek

Aby ustanowić autorytet domeny, musisz zbudować wysokiej jakości linki zwrotne. Strony darowizny są doskonałym źródłem do tego.

Chociaż koncepcja budowania linków darowizny jest łatwa, ważne jest, aby postępować zgodnie z procesem, który opisałem powyżej, w celu oceny witryn darowizny. W przeciwnym razie możesz marnować swoje pieniądze na strony, które nie pomagają Ci budować autorytetu.

Gdy przejdziesz przez proces i Znajdziesz strony autorytetów, to tylko kwestia darowizny. Jest to najlepszy i najszybszy sposób na budowanie autorytetu dzięki linkom do darowizn.

Total
0
Shares
Related Posts