Jak niezależny dom produkcji wideo robi siedem cyfr za pomocą dwóch Szalenie przydatnych postów na blogu

Simplifilm ma jedną jasną wizję-pomagają firmom i osobom prywatnym tworzyć profesjonalne filmy wideo, gdy potrzebują przyczep książkowych i demonstracji aplikacji.

Są świetni w tym, co robią. Są tak dobre, że wielu ich klientów zgłasza natychmiastowy wzrost rejestracji próbnych i sprzedaży, gdy Filmy Simplifilm są wdrażane na ich stronach.

W świecie online pełnym złych filmów (w tym wielu problemów z rozmytymi zrzutami ekranu, słabo przemyślanymi skryptami i złymi głosami) Simplifilm jest mile widzianą zmianą. Firma korzysta również z content Marketingu w bardzo ciekawy (i niepowtarzalny) sposób.

Rozmawialiśmy ze współzałożycielem Simplifilm, Chrisem Johnsonem, aby odkryć sekret ich sukcesu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to robią.

Jak się nazywa Twoja Firma i czym się zajmujesz?

Jesteśmy Simplifilm, a obecnie robimy zwiastuny książek i dema aplikacji.

Kim są czytelnicy Twojego bloga i jak im służysz? Czy był pilny problem, który starałeś się rozwiązać na swoim blogu?

Na naszym blogu piszemy treści i rozmawiamy o naszym procesie, ale blog jest naprawdę stworzony, aby wyjaśnić rzeczy naszym klientom. Bardziej wiarygodne jest pokonanie oporu, gdy napisaliśmy już post na blogu na ten temat i przedstawiliśmy zalecenia dotyczące tego posta.

Mamy mocne, dobrze zoptymalizowane posty na temat pisania scenariuszy i wybierania lektora do twojego projektu. Pomaga nam budować wiarygodność wśród ludzi, gdy możemy odwoływać się do własnych treści.

Jakie treści są najważniejsze dla Twojej firmy? Blog? Lista e-mailowa? Podcast?

Dla inbound – nasz blog robi to, co powinien. Przynosi tropy. Praca wideo, którą wykonujemy, jest uważana za wyjątkową. współpracujemy z Sethem Godinem, Bradem Feldem, Robertem Greene ‘ em i kilkoma firmami z listy Fortune 500.

Mamy listę, która jest zaniedbana (Zobacz też: żale).

Jakie zasoby lub narzędzia uznałeś za najbardziej pomocne, gdy zaczynałeś pracę z content marketingiem?

Tak jakby piszę dla jednej publiczności i uwielbiam Yesware dla podzielonych e-maili testowych. Używam też Clicky ‘ ego do śledzenia ludzi, a my używamy form grawitacyjnych.

Jak wykorzystać portale społecznościowe w swojej firmie?

Portale społecznościowe to dla nas narzędzie do słuchania. Każdy może sobie z tym poradzić, ale musisz to przemyśleć. Większość ludzi mówi: “Spójrz, jaki jestem błyszczący-spójrz na mnie”, ale to jest próba zrobienia rzeczy napędzanej charyzmą. Nie jestem Oprah. Więc słucham ludzi.

Na Twitterze poszukam ludzi, którzy mają problemy z Oprogramowaniem lub konwersją i patrzę na rozmowę. Jeśli mają dla nas oczywistą potrzebę, skontaktuję się z nimi, a telefon zostanie ciepło przyjęty.

Zauważ to: mówię o oczywistej potrzebie, ponieważ nie chcesz protekcjonalnie traktować ludzi i pouczać i robić tych głupich telefonów sprzedażowych, w których sprzedawca dzwoni i mówi ” nie mogłem cię znaleźć w Google-czy wiesz, że tracisz ten biznes?”Chcesz pingować ludzi we właściwym czasie, gdzie najłatwiejszą ścieżką jesteś ty. Wyczucie czasu jest najważniejsze.

Jakie były niektóre z głównych punktów krytycznych lub ” A-ha!”chwile (jeśli w ogóle)? Jak do tego doszło?

Pierwszy to musisz być wielki. Jesteśmy połączeniem produktów i usług, a firma usługowa nadal prowadzi show. To musi być spójne i niesamowite doświadczenie dla klientów. Podwajanie sprzedaży nie było pierwszą rzeczą, którą chcieliśmy zrobić, ale zrobiliśmy to, aby każdy klient był dobrze traktowany, a każdy, kto nam zapłacił, mógł wygrać. Dan Kennedy mówi, że jeśli twój interes śmierdzi, ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić,to przekazać wiadomość.

Drugi stało się to, gdy dowiedziałem się, że nawet elita nie może uzyskać niezawodnej pomocy. Podjęliśmy decyzję, aby być solidnym i niezawodnym — wziąć mniej biznesu i priorytetowo traktować niezawodność ponad szybki wzrost. Więc nawet jeśli istnieją tarcia, ludzie wiedzą, że dostaną to, za co płacą (lub więcej) z nami, i to stanie się na czas. Mieliśmy jeden lub dwa pudła, ale jesteśmy wiarygodni.

Inną lekcją marketingową jest to, że firma usługowa nie wymaga dużego ruchu, aby wygrać. Simplifilm otrzymuje około 6,000 odwiedzających miesięcznie i około 10,000 wyświetleń wideo na naszym głównym kanale. To nie jest duży ruch, ale działa wystarczająco dobrze, aby prowadzić siedmiocyfrowy biznes, który miał osiem prostych kwartałów dwucyfrowego wzrostu. Otrzymujemy co najmniej 25 naprawdę dobrze wykwalifikowanych leadów miesięcznie – więc to wszystko, co możemy zrobić, aby nadążyć za tym i naszymi poleceniami.

Wreszcie – 60% potencjalnych klientów Simplifilm pochodzi z zaledwie 2 postów [blog]. To był wypadek, ale będziemy kontynuować. Te posty przynoszą dziesiątki tysięcy dolarów, a kiedy ludzie Wygooglują frazy, które posiadamy, wygrywamy. Nasz całkowity ruch w wyszukiwaniu spadł z powodu zaniedbania, ale te posty są więcej niż wystarczające, aby nas zająć.

Co było najcenniejszą rzeczą w Twoim doświadczeniu z content marketingiem?

Masz tyle różnych dźwigni. Skupiamy się na “bardzo wysokiej jakości ołowiu”, więc nie musimy karmić nienasyconego apetytu niekończącego się potwora treści. Ranking dla kilku rzeczy z intencją zakupu jest naszą drogą.

Jakie były twoje największe błędy lub największe straty czasu/pieniędzy?

Nie zmarnowaliśmy dużo pieniędzy, ponieważ nigdy nie wydaliśmy niczego na PPC lub reklamę.

Największym żalem jest ignorowanie naszej listy [email]. Mamy przyzwoitą listę 2500 lub 3500 osób. Mieliśmy zaplanowaną wielką kampanię na temat pisania scenariuszy, ale byliśmy zbyt zajęci, by się tym zająć. Są więc setki ludzi, którzy zapisali się na coś, co może nigdy nie istnieć. Prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku miesięcy ponownie zaangażujemy wszystkich, ale musimy upewnić się, że to, co oferujemy, jest naprawdę i głęboko wartościowe i rekompensuje popełniony przez nas błąd.

Co dalej? Jakie są Twoje następne cele? 

Niedawno opracowaliśmy zestaw narzędzi na przyszłość. Naszym celem jest poprawa wyników i doświadczeń klientów Simplifilm, opracowanie prawdziwego VIP / concierge dla wszystkich i naleganie trochę trudniej na testowanie zarówno dla siebie, jak i dla naszych klientów.

Nasz produkt, Flowtility, ma użytkowników 5k i będzie rosnąć i dojrzewać. W tej chwili jest to świetna biblioteka z kiepskim doświadczeniem użytkownika. Wkrótce będzie to lepsza biblioteka i lepsze doświadczenie. Stawiamy opór wchodzeniu do app store, ponieważ chcemy kontrolować związek.

Wideo może nie działać najlepiej w każdym kontekście, więc chcemy wyizolować jak najwięcej tych zmiennych, jak to możliwe, abyśmy mogli uczciwie służyć naszym klientom.

Jakie rady udzieliłbyś blogerom i twórcom treści, którzy próbują zbudować publiczność online?

Stwórz coś wartościowego. Niektóre usługi, które ludzie muszą mieć, które wymagają wysiłku i są dostosowane. Bądź wartościowy w słowie i uczynku i stale testuj swoje przesłanki, aby mieć pewność, że żyjesz w rzeczywistości.

Ciężko pracować, aby dowiedzieć się, co trzeba ktoś będzie miał miesiąc, zanim kupią od Ciebie. To właśnie uważam za opiekę prewencyjną. Dla nas to rzeczy związane ze skryptami i uruchamianiem. Ludzie często próbują nakręcić film w domu, ale widzą pracę mojego partnera Jasona Moore ‘ a i to ich rozwala, więc tego chcą. Mądrze jest pomóc im zacząć i powiedzieć, czego potrzeba, ponieważ często ludzie wybierają nas.

Total
0
Shares
Related Posts