Dlaczego Nienawidzę Copyblogger

O content marketingu uczyłem się od Copybloggera od czasów, gdy jego jedynym pisarzem był Brian Clark, a fraza “content marketing” jeszcze nie istniała.

Tak, to było dawno temu.

Na początku zostałem uwiedziony przez Copybloggera. Zwabiło mnie to przydatnymi poradami z zakresu content marketingu i copywritingu oraz wszystkimi uroczymi instrukcjami, których młody wydawca musiał się nauczyć.

Ale teraz znam prawdę … nienawiść Copyblogger.

I powiem ci dlaczego …

Copyblogger ukradł wszystkich moich czytelników

Dlaczego Copyblogger ma coś w rodzaju 190,000 subskrybentów, podczas gdy ja utknąłem na marnym 10 lub 15 tysięcy?

To dlatego, że wszyscy ludzie, którzy byłoby zapisałem się na moją listę mailingową już znalazłem Copyblogger! I spójrzmy prawdzie w oczy, co mam im do zaoferowania, że już tu nie dotrą?

Widzisz, w czasie, gdy blogowanie zaczynało się w naprawdę wielki sposób, zespół Copyblogger tworzył treści i informacje, które rozwiązywały tak wiele cholernych problemów, że ugruntowali się jako zawsze istotny autorytet.

I po prostu szli z siły na siłę.

Gdy zdobędziesz tak wielu czytelników, nie jest trudno sprawić, by twoje rzeczy stały się masowo wirusowe. Twoi dotychczasowi czytelnicy pomagają rozpowszechniać Twoją pracę wśród nowych ludzi i ostatecznie “ukradłeś” wszystkich przyszłych czytelników.

Widziałeś, ile “lajków” ma ta głupia grafika gramatyczna?

Tak, to mówi 32,000!

Copyblogger wziął moje pomysły, zanim je miałem

Wpadłem ostatnio na kilka ciekawych pomysłów na blogowanie i nisze publikacji cyfrowych.

Czekaj … już są zajęte. UGH!

Pamiętam, kiedy motywy premium WordPress zaczęły stać się wielką rzeczą. Zanim w ogóle wiedziałem, jak poprawnie zainstalować jeden, Ci faceci stworzyli rynek motywów WordPress.

A co powiesz na to, kiedy Google po raz pierwszy ogłosił, że szybkość witryny będzie ważnym czynnikiem w rankingach? Tak, Clark miał już notatkę na pasku bocznym o swojej nowej, błyskawicznej usłudze hostingu WordPress.

Co powiesz na to, że blogerzy chcieli odejść od sprzedawania e-booków na rzecz robienia czegoś nieco bardziej kompleksowego? Tak-uruchomili łatwe w użyciu oprogramowanie do tworzenia witryn, które pozwala zbudować je bez konieczności wydawania fortuny na zatrudnianie programisty.

I nie każ mi zaczynać projektowania responsywnego dla urządzeń mobilnych …

Copyblogger nie da się pokonać

Jak Mogę być wirusowy, gdy ta strona jest na miejscu?

Mam to przeczekać?

Na pewno przyjdzie czas, kiedy się potkną — może w jakiś sposób stracą szacunek i uwielbienie całej listy mailingowej. Zdarza się … prawda?

To się tu nie dzieje.

Ta strona stale produkuje wysokiej jakości treści, kursy szkoleniowe i produkty. I chociaż nadąża za duchem czasu, Copyblogger nigdy nie wydaje się odbiegać od podstaw, które uczyniły go sławnym w pierwszej kolejności.

To cholernie irytujące.

Naprawdę, nie ma sensu nawet próbować.

Nie bardzo. …

Wiesz co?

Jest zawsze będzie kimś lepszym od Ciebie.

Jest zawsze będzie to strona internetowa, blog lub firma, która robiła to przed tobą.

I to bez znaczenia. Nadal możesz zbudować minimum realną publiczność 10,000 + żołnierzy, co pozwala zbudować wielki biznes i żyć życiem swoich marzeń.

Oto kilka faktów:

  • W sieci jest kupa ludzi
    Myślisz, że tylko dlatego, że jakaś strona jest ogromna i potężna, nie masz miejsca na rozwój na tym samym rynku? To szaleństwo. Nie tylko liczba ludności rośnie na całym świecie, ale coraz więcej ludzi uzyskuje dostęp do Internetu każdego dnia. W moim domu jest dosłownie pięć osób online, gdy to piszę.
  • Ludzie nie są lojalni tylko jednej stronie
    Oczywiście, ludzie, którzy subskrybują Copyblogger, mogą naprawdę kochać ich i ich treści, ale założę się, że wielu z nich również subskrybuje moją stronę. Nawet jeśli każda osoba na świecie była zapisana na listę mailingową twojego konkurenta, nadal będziesz otrzymywać subskrybentów. Możesz nawet stać się nową potęgą. Nie widziałeś Gry o Tron? Królestwa cały czas powstają i upadają.
  • Nie musisz być pierwszy
    Wyobrażasz sobie, że Metro zdecydowało się nie robić interesów tylko dlatego, że McDonald ‘ s już był w pobliżu? Myślę, że nie urosliby do tego stopnia, by mieć więcej sklepów niż duzi faceci. UPS.
  • Nie musisz być oryginalny
    Nigdy nie plagiatowałem artykułu w całym moim życiu, ale bardzo wątpię, że którykolwiek z nich jest w 100% oryginalny. Nie jestem Beatlesami. To, co zrobiłem, to wchłanianie pomysłów z innych stron internetowych, kopiowanie teorii z firm offline, i jako takie, mój blog jest niesamowitą mieszanką hybrydowych nie-oryginalności. I nadal się udaje.
  • Big guys nauczy Cię wiele
    Tak, do bani jest zawsze być w czyimś cieniu. Ale wiesz co? Ci ludzie mogą nas wiele nauczyć. Mogę śmiało powiedzieć, że nie pracowałbym z domu, zakładał blogi WordPress i podróżował po świecie, gdyby Brian Clark nie zbudował tej strony jako pierwszy. Wiele mu zawdzięczam.

Na wynos …

Więc następnym razem, gdy wpadniesz w depresję z powodu tego, że twój blog nie jest największy ani najlepszy , ani pierwszy … dobrze byłoby zapamiętać te trzy proste rzeczy:

1. Nie musisz być pierwszy. Bądź inny.

2. Nie musisz być największy. Bądź skuteczny.

3. Nie musisz nienawidzić swoich konkurentów. Zaprzyjaźnij się i ucz się od nich.

Kto wie … mogą nawet pozwolić ci napisać artykuł na ich stronie internetowej.

Total
0
Shares
Related Posts