10 sposobów na Copywriting

Pamiętasz wątpliwość na twarzy Luke ‘ a Skywalkera, kiedy po raz pierwszy trzymał chłodny metal obojętnej szabli świetlnej? Patrząc na Obi-Wana, uwierzył w to, mówiąc: “nie mogę jechać z tobą do Alderaan.”

Zeszłego lata czuliśmy się jak młody Skywalker, gdy wtargnęliśmy głęboko w Bagno pisania online. Było wiele do nauczenia się, siły w pracy, które chciały kołysać nas na Ciemną Stronę, a czasami trudno było uwierzyć w siebie lub w naszą ścieżkę.

Co za różnica jeden rok. Nasza działalność rozkręca się, mamy wspaniałych klientów, którzy doceniają naszą osobistą uwagę do swoich projektów, a my naprawdę żyjemy marzeniem robienia tego, co chcemy robić na życie — pisania.

Ale droga do sukcesu online nie była łatwa. Biegliśmy szybko i upadliśmy Na twarz, a potem wróciliśmy do walki.

Chcesz uwolnić moc w swoich treściach? Oto 10 sposobów, aby stać się bezpośrednią odpowiedzią na copywriting Jedi.

1. Bądź świadomym uczniem Padawana

Jedi są znani ze swojej wrodzonej zdolności do okiełznania mocy mocy.

Odkryj w sobie to, co wyjątkowe i pielęgnuj je nieustannie. Znajdź Obi-Wana Kenobiego i Yodę, posłuchaj mądrości, którą ci mistrzowie Jedi muszą się dzielić. Byli kiedyś tam, gdzie jesteś teraz, i zrozumieć niebezpieczeństwa i pokusy czyhające przed sobą. Bądź gotów słuchać, a oni pomogą ci poprowadzić Cię na właściwą ścieżkę.

2. Strzeż się ciemnej strony

Strach, gniew, agresja, zazdrość, małostkowość i niepewność — wszystkie są naturalnymi uczuciami.

Łatwo jest spojrzeć na budowę imperium wykonaną przez konkurentów i zastanawiać się, dlaczego nie odnosisz tego samego sukcesu. Często nie jesteśmy w stanie dostrzec pracy stojącej za sukcesami, więc łatwo uwierzyć, że ktoś inny dostał coś niezasłużenie.

Ale nie było cię w ich podróży. Nie znasz długich godzin, ciężkiej pracy lub żenujących porażek, które zostały przelane na ich obecne sukcesy.

Nic się nie dzieje z dnia na dzień. Uda ci się w odpowiednim czasie. Skróty mogą prowadzić do czarnego hełmu. Cierpliwość i poświęcenie w nauce są niezbędnymi elementami w każdym dobrym Jedi. Możesz być fenomenalnym pisarzem lub z natury dobrym w mediach społecznościowych, ale musisz odsiedzieć swój czas jak wszyscy inni. Anakin przeszedł na Ciemną Stronę, ponieważ wierzył, że jest ponad swoim nauczaniem.

3. To nie są droidy, których szukasz

Machnięciem ręki Obi-Wan Kenobi zdołał przebić się przez trzy ciężko uzbrojone oddziały szturmowe.

Pisanie perswazyjnej kopii może przyciągnąć czytelnika do twojego punktu widzenia i stworzyć wzajemnie korzystną sytuację. To nie wystarczy, aby przekonać swoją perspektywę, należy również upewnić się, że czują się dobrze o swojej decyzji, jeśli chcesz je szczęśliwie wrócić na więcej.

4. Rób lub nie. Nie ma żadnej próby

Jeśli chcesz być niesamowitym pisarzem, pisz niesamowite rzeczy.

Nie staraj się być wielki. Be świetnie.

Nie oznacza to udawania, dopóki tego nie zrobisz, ale raczej naucz się, co musisz zrobić, a następnie zrób to najlepiej, jak potrafisz. Zawsze staraj się być lepszy. Doskonalenie swojego rzemiosła sprawi, że nie będziesz po prostu próbował zostać mistrzem Jedi, ale będziesz nim wzrastał.

5. Użyj siły

Kto potrzebuje komputera, aby trafić w cel? Zaufaj swojemu doskonałemu instynktowi.

W miarę postępów na drodze do Mistrza Jedi, twoje instynkty będą stale wyostrzać się na doświadczeniach i wiedzy, którą gromadzisz. Będziesz wiedział, co robić, czego unikać i co robić, gdy popełniasz błędy. Znaczący kawałek sukcesu jest ze względu na to, jak ostry można zachować krawędź instynktu. Upewnij się, że wiesz, kiedy zaufać temu wewnętrznemu głosowi.

6. Pokaż empatię

Dowiedz się, skąd pochodzi twoja perspektywa, co robi i co jest dla nich ważne. To, że piszesz dla odbiorców online, nie oznacza, że nie możesz wykorzystać internetowego odpowiednika dobrego kontaktu wzrokowego.

Nie oznacza to, że jesteś oszustem; ludzie zwykle czują zapach Lando Calrissian na milę. Znajdź sposób, aby odnosić się do ludzi, który jest prawdziwy. Większość dobrze zaokrąglonych pisarzy powinna mieć wystarczająco zróżnicowane zainteresowania i doświadczenie, aby autentycznie łączyć się z innymi.

7. Wiem, że wciąż jest w tobie dobro, wyczuwam to.

Łukasz wierzył, że w jego ojcu jest dobro aż do końca. Kto wie, czy zostałby pochowany bez wiary młodego Jedi.

Zaprojektuj cechy, których pragniesz dla swoich perspektyw i obserwuj, jak dobrze reagują.

8. Nie bądź Sithem.

Jedi zawsze dba o innych, Sithowie dbają tylko o siebie.

Rozwijaj treści, które stawiają innych na pierwszym miejscu, a zawsze wyjdziesz na zwycięzcę. Wszyscy mamy doświadczenie z podejrzanymi operatorami, którzy używają skrobaków treści, przekazują pracę innych jako własną i chcą sprzedawać Ci półprodukty informacyjne bez żadnych substancji. Nie tylko te działania są złe, ale słowo wyjdzie na jaw, jakiego rodzaju osobą jesteś. Jakikolwiek sukces osiągniesz, będzie prawdopodobnie krótkotrwały.

9. Strzeż się klonów

Jedi może rozdzielić morze żołnierzy szturmowych z mieczem świetlnym w jednej ręce i falą w drugiej.

Zrób wszystko, aby wyróżnić się i uczynić swoje imię synonimem indywidualnego charakteru i jakości pracy. Oznacza to nie tylko zapewnienie, że Twoja praca wyznacza standardy, według których porównuje się twoich konkurentów, ale także zatrudnianie tylko najbardziej wykwalifikowanych freelancerów podczas wyruszania na bitwę.

Tylko dlatego, że możesz zatrudnić tanią siłę roboczą, nie znaczy, że powinieneś. Twoje dobre imię wisi na włosku, nie wymieniaj krótkoterminowych korzyści na długoterminowe cele.

10. Bądź bezpośredni

Jedi nigdy nie jest jadalny. Mówią dokładnie to, co mają na myśli i znaczą każde słowo, które mówią.

Bądź szczery ze swoimi klientami. Powiedz im, co możesz dla nich zrobić i bądź szczery, gdy jest coś, czego nie możesz. twoi klienci zasługują na Twoją uczciwość i docenią cię bardziej za spojrzenie poza twoje bezpośrednie interesy, aby im pomóc.

Jeśli chcesz być bezpośrednim marketingiem odpowiedzi i zbierać wysokiej jakości klientów za pieniądze, na które zasługujesz, musisz ciężko trenować, stale wyostrzać swój zestaw umiejętności i przestrzegać zasad na tyle długo, aby wiedzieć, kiedy i gdzie je złamać.

Masz ulubioną wskazówkę dotyczącą Mistrzostwa Jedi jako freelancer? Dajcie nam znać w komentarzach.

Aby uzyskać więcej porad na temat unikania “Ciemnej Strony” marketingu bezpośredniego, zapisz się do newslettera e-mail Copyblogger, Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi. Zaczyna się od 20-lekcyjnego e-kursu na temat marketingu online, pozostając po lekkiej stronie mocy. Kliknij tutaj, aby rozpocząć.

Total
0
Shares
Related Posts