Jak zbudować grupę odbiorców za pomocą Google + Hangouts

Nie ma nic bardziej skutecznego w budowaniu odbiorców niż komunikacja twarzą w twarz.

Posty w mediach społecznościowych nie mogą się równać z możliwością mrugania, śledzenia gestów dłoni lub obserwowania ruchów oczu i mimiki – wszystkie kluczowe elementy tego, co zostało nazwane human media.

Human media to wyłaniająca się warstwa mediów społecznościowych i wykorzystuje technologię czatu wideo w czasie rzeczywistym, aby pomóc ci zbudować bliższe relacje z odbiorcami.

Interakcje tekstowe mogą sprawić, że użytkownicy poczują się jak po prostu po indywidualną. Interakcja twarzą w twarz poprzez grupowy czat wideo daje użytkownikom poczucie prawdziwego poznania Ciebie.

Przyjrzyjmy się niektórym sposobom wykorzystania ludzkich mediów do budowania Twój publiczność …

Korzystanie z Google+ i “human media” do budowania odbiorców online

Istnieje wiele grupowych usług czatu wideo, ale moim zdaniem żaden nie dorównuje funkcjom oferowanym przez Google+ Hangouts . Hangouts daje możliwość zapewnienia swoim odbiorcom godzin i godzin unikalnych treści instruktażowych.

Chwyć publiczność i zacznij uczyć. Daj widzom wewnętrzne spojrzenie na to, co robisz, jak to robisz i proces związany z tym.

Hangouts dają niezrównaną okazję do zwiększenia swojego autorytetu online, pokazując to, co wiesz. Skorzystaj z okazji, aby zwiększyć zaangażowanie grupy, oferując gościnnych prelegentów lub specjalistów i transmitując wysokiej jakości sesje informacyjne dla odbiorców.
 
Jeśli Twoja wirtualna klasa zapełnia się (dziewięciu przyjaciół plus gospodarz), skorzystaj z Hangouts On Air. Dzięki integracji z YouTube Hangouts On Air można masowo transmitować na żywo z YouTube lub dowolnej platformy, która kopiuje kod osadzania.

Jak budować autorytet w Internecie

Budowanie autorytetu z Google+ to coś więcej niż tylko tworzenie obecności społecznej, to pierwszy krok do bardziej spersonalizowanych wyników wyszukiwania dzięki znacznikom autorstwa.

Z Google+ i Hangouts-oprócz treści tekstowych zawierających te wszystkie ważne rel=”autor” tag-Twój profil społecznościowy połączy się, aby stworzyć tematy, w których jesteś naprawdę autorytatywny.

Matt Polsky, strateg wyszukiwania organicznego, nazwał możliwość rangi autora: “własną osobistą chmurą tagów”, która łączy główne słowa kluczowe i meta-dane z treści, które połączyłeś z Google+ i YouTube.

Znalezienie sposobów na zwiększenie autorytetu może być tak proste, jak skorzystanie z funkcji społeczności Google+ poprzez crowdsourcing i znalezienie podobnych osób, z którymi można się połączyć.

Po nawiązaniu kontaktów rozpocznij Hangout i zaproś innych ekspertów do uczestnictwa i dzielenia się swoją wiedzą. Rozpoczęcie spotkań z autorytatywnymi osobami to świetny sposób na otwarcie drzwi, które prowadzą do możliwości pisania, lub po prostu wzmocnij swoją ofertę YouTube.
 
Możesz także sprawdzić inne świetne sposoby budowania autorytetu Google+ w tym artykule z Demiana Farnwortha Copybloggera.

Jak zbliżyć się do odbiorców

Możesz zwiększyć częstotliwość bezpośredniej komunikacji z publicznością, organizując “otwarte” miejsce spotkań. Otwarte miejsce spotkań to otwarte drzwi do Twojego biura … nawet jeśli twoja publiczność jest rozproszona po całym świecie.

W każdy dzień powszedni o 16: 00 CST prowadzę” wirtualny Front ganek ” na profilu Veterans United, aby spotykać się z ludźmi, rozmawiać z przyjaciółmi i rozmawiać o tematach, od codziennych wiadomości po najnowsze trendy cyfrowe.
 
Dla osobistego brandingu i twórców treści może to być brama do świetnych wywiadów lub tematów do następnego utworu-i pamiętaj, że nie musisz się martwić o robienie notatek, jeśli masz je przesyłane bezpośrednio na konto YouTube.

Znajdź nowych klientów, klientów i freelancerów

Technologia stojąca za grupowym czatem wideo nie jest unikalna dla Google+ – co is unikalny jest fakt, że Google + oferuje użytkownikom ” webcam yellow pages.”Dzięki Hangouts Google+ zapewnia globalną książkę telefoniczną, podzieloną według społeczności i zainteresowań użytkowników.
 
Społeczności Google+ oferują możliwość znalezienia osób, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą. A najlepsze jest to, że każdy może rozpocząć Hangout w społeczności, budując relacje twarzą w twarz i zmniejszając postrzeganą przestrzeń między tobą a publicznością.
 
Początkowo wydawcom treści może być trudno przejść na strategię opartą na wideo. Ale myślę, że przekonasz się, że zwiększony autorytet, interakcja z publicznością i możliwości nawiązywania kontaktów sprawią, że nauka o Hangouts będzie warta twojego czasu.

Total
0
Shares
Related Posts