Jak utworzyć zdjęcie okładki na osi czasu Facebooka (aktualizacja)

Aktualizacja: 11.05.2012:

Ten artykuł został zaktualizowany, aby odzwierciedlić ostatnią zmianę rozmiarów obrazów profilowych na Facebooku. Spójrz na przykład DGdesign, aby zobaczyć, jak zmiany mogą wpłynąć na Twoją stronę.

Masz stronę na Facebooku dla swojej firmy?

Boisz się, że stworzysz dobrze wyglądające zdjęcie na okładkę swojej osi czasu?

Prawdopodobnie zauważyłeś, że uderzający kawałek wizualny w układzie osi czasu stron Facebooka — obraz banera o szerokości niemal ekranu, znany jako ” okładka.”

30 marca 2012 wszystkie strony na Facebooku zostały przekonwertowane na układ osi czasu ze zdjęciem okładki.

Ale być może zauważyłeś, że nie każde zdjęcie okładki jest home runem …

Facebooka, który wygląda profesjonalnie, robi świetne pierwsze wrażenie i sprzedaje najlepsze aktywa Twojej marki — bez naruszania warunków stron na Facebooku.

Podczas gdy Facebook pozwala administratorom stron po prostu wybrać zdjęcie z istniejącego albumu fotograficznego, prawdopodobnie jest to nie daje profesjonalnie wyglądający obraz, który sprawia, że Twoja firma wygląda wspaniale.

Są szanse, że istniejące zdjęcia nie zostały skomponowane, aby skorzystać z niezwykłego kształtu zdjęcia okładki Facebooka. Tracisz również możliwość połączenia wielu zdjęć i tekstu w pełny obraz banera na stronie.

1. Śledź nowe warunki stron na Facebooku dla zdjęć okładkowych

Kiedy Facebook ogłosił harmonogram dla stron w lutym. 29.02.2012 r. zaktualizowali również swoje strony na Facebooku o nowe wytyczne dotyczące zdjęć na okładkach.

Przepisy te mają bezpośrednio na celu odstraszanie skuteczny marketing kilka technik, które są nadal używane na niektórych stronach na Facebooku. Konkretnie, zdjęcie na okładce strony może nie:

  • Zachęcaj ludzi, aby przesyłali Twoją okładkę do swoich osobistych osi czasu,
  • Zawierać informacje o cenie lub zakupie, takie jak “40% off” lub ” pobierz go na YourURL.com,”
  • Dołącz informacje kontaktowe, takie jak adres witryny, adres e-mail, adres pocztowy lub informacje, które Facebook chce umieścić w sekcji ” Informacje o stronie,
  • Zawierać odniesienia do funkcji lub działań Facebooka, takich jak “lubię to” lub “Udostępnij” lub strzałkę wskazującą od zdjęcia na okładce do którejkolwiek z tych funkcji,
  • Dołącz wezwania do działania, takie jak “pobierz teraz” lub ” powiedz znajomym.”

I oczywiście “okładki nie mogą być zwodnicze, wprowadzające w błąd ani naruszać niczyich praw autorskich.”

Innymi słowy, Facebook chce, aby zdjęcie na okładce strony było przyciągającym wzrok zdjęciem, a nie reklamą lub słowną grafiką.

2. Projekt dopasowany do odpowiedniego rozmiaru i kształtu

Zdjęcie okładki Facebooka nie jest powszechnym rozmiarem obrazu, a prostokątna kompozycja zawiera wycięcie ikony profilu w lewym dolnym rogu.

Oznacza to, że najlepiej wyglądające zdjęcia okładkowe to zwykle obrazy, które zostały zaprojektowane tak, aby wykorzystać dokładny rozmiar i kształt zdjęcia okładkowego.

template image for Facebook Timeline cover
Kliknij obrazek, aby zobaczyć większy widok

Szczegółowe pomiary:

  • Oficjalna okładka Zdjęcia Facebook rozmiar: 851 pikseli szerokości 315 pikseli wysokości
  • Oficjalny minimalny wymiar obrazu: 720 pikseli szerokości
  • Wycięcie ikony profilu: 133 168 pikseli szerokości przez 74 Wysokość 103 pikseli, odstęp 24 pikseli od lewej krawędzi zdjęcia okładki
  • Rozmiar ikony profilu: 160 x 160 pikseli, przy minimalnej wielkości przesyłania obrazu 180 x 180 pikseli

Ważne wskazówki:

  • Facebook nałoży przezroczystą szarą ramkę o rozmiarze 1 piksela na obraz.
  • Jeśli prześlesz obraz mniejszy niż 851 x 315, zostanie on rozciągnięty tak, aby pasował do niego. Spowoduje to, że jakość obrazu będzie nieco ziarnista lub zniekształcona. Najlepszą praktyką jest przesłanie obrazu o rozmiarze do wymiarów Facebooka.
  • Pomiary zrzutów ekranu pokazują, że tylko 314 pikseli jest wyświetlanych z przesłanego obrazu o rozdzielczości 315 pikseli. Górna krawędź wydaje się być pokryta paskiem nagłówka Facebooka. Test z obrazem o wysokości 314 pikseli został zniekształcony po przesłaniu, więc przesyłaj obraz o wysokości 315 pikseli, nawet jeśli wyświetlane będą tylko dolne 314 pikseli.

3. Zdecyduj, jaki tekst dołączyć, czy nie

Facebook nie może zawierać informacji kontaktowych, wezwań do działania, rabatów ani informacji o cenach, ale Facebook pozostawił firmom otwarte drzwi, aby na przykład dołączyć inne przyciągające uwagę kopie i drobny druk:

  • Slogan firmy lub krótka fraza, która wyjaśnia, co robi Twoja firma
  • Wpływowe słowo, które uosabia Twoją markę
  • Inspirujący cytat
  • Nazwiska osób na Twoim zdjęciu
  • Kredyty dla fotografów
  • Prawa autorskie do zdjęć
Before-and-after image for Facebook Timeline cover
Przed i po najnowszej aktualizacji — kliknij obrazek, aby zobaczyć większy widok

4. Wybierz jakość obrazów

Obrazy są potężnym sposobem na stworzenie stanu emocjonalnego, więc zdjęcie na okładce strony powinno ucieleśniać istotę Twojej marki.

Użyj wysokiej jakości zdjęć, które są w centrum uwagi, mają zrównoważone kolory i dobre oświetlenie, lub użyj oprogramowania do edycji zdjęć, aby zoptymalizować swoje zdjęcia. Możesz zaprojektować kolaż obrazów lub użyć jednego dużego, pięknego zdjęcia — po prostu pamiętaj o kształcie zdjęcia okładki podczas konfigurowania kompozycji.

Logo Twojej firmy powinno pojawić się gdzieś, zwykle w ikonie Twojego profilu, w takim przypadku nie jest potrzebne jako dodatkowa grafika na zdjęciu na okładce. Jeśli planujesz dołączyć tekst, rozważ jego umiejscowienie przy wyborze obrazów.

Oto kilka pomysłów na treść obrazu odpowiednich dla marek:

  • Szczere zdjęcia klientów korzystających z Twoich produktów (pamiętaj, aby uzyskać pozwolenie na wykorzystanie ich wizerunku)
  • Twoje najpopularniejsze produkty
  • Ikony zdobytych nagród
  • Pracownicy w akcji
  • Założyciele firmy
  • Sklep wewnątrz lub na zewnątrz
  • Markowa grafika wektorowa

5. Prześlij swoje zdjęcie

Najtrudniejsza część została wykonana; przesyłanie jest łatwe!

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora strony na Facebooku.
  2. Jeśli nie przekonwertowałeś jeszcze swojej strony na oś czasu Facebooka, kliknij przycisk “Podgląd”, a następnie kliknij przycisk” Dodaj okładkę”.
  3. Jeśli zastępujesz istniejące zdjęcie okładki, najedź myszą na zdjęcie okładki, aby przycisk” Zmień okładkę ” pojawił się w prawym dolnym rogu; kliknij go.
  4. Wybierz “Prześlij zdjęcie”, znajdź plik obrazu na komputerze, a następnie kliknij przycisk” Zapisz zmiany”.
  5. Następnie kliknij zdjęcie, aby dodać podpis, tagi i informacje o lokalizacji.

Teraz pochwal się swoim projektem zdjęcia na okładkę! Chcielibyśmy zobaczyć, co wymyśliłeś po wykonaniu tych kroków. Zamieść link do swojej strony na Facebooku w komentarzach.

O autorze: Danielle Glick jest dyrektorem mediów społecznościowych i prezesem DGdesign agencja social media, która pomaga markom realizować ich cele biznesowe poprzez marketing strategiczny. Połącz się z Danielle na Twitterze @ SocialMediaDFW .

Total
0
Shares
Related Posts