Większość ludzi zmaga się z e-mail marketingiem, ponieważ uważają, że e-mail to … e-mail.
Ale tak nie jest.
Przynajmniej Nie, gdy sprzedajesz przez Internet.
Gdy sprzedajesz z e-mailem to znacznie więcej jak talk radio niż wysyłanie e-maila.
Co mam przez to na myśli?
Zamiast myśleć o swoich działaniach e-mail marketingowych jako o wysyłaniu e-maili, lepszym opisem jest …
Talk Radio w tekście
Co to dokładnie znaczy?
Podobnie jak list sprzedaży online jest jak direct mail na ekranie komputera, e-mail jest niczym więcej niż rozmowa radio na ekranie komputera.
Weźmy na przykład Rusha Limbaugha.
Kochaj go lub nienawidź, jest królem radia talk, a każdy krok, który wykonuje profesjonalnie, został starannie wykonany.
Zarobił setki milionów dolarów, zrodził tysiące podróbek i konkurentów – a nawet zmienił bieg wyborów politycznych – tylko poprzez codzienne rozmowy z publicznością na temat ich frustracji i emocji.
Bez ciągłego rzucania.
Bez twardej sprzedaży.
I bez nawet twardego nauczanie.
Jaki jest jego sekret?
Duża część jest związana z tym, co aktor Alan Alda powiedział kiedyś o serialu 60 minut kiedy zmarł jej twórca Don Hewitt (przyjaciel Alana).
Według Aldy powodem 60 minut był tak popularny w swoich czasach, ponieważ sprawił, że wiadomości zabawa.
Tak opisał program:
To było jak jedzenie brokułów, które smakują jak hot dog.
Innymi słowy …
Niewiele osób lubi jeść brokuły.
Podobnie jak niewielu ludzi lubi trawić twarde informacje za pośrednictwem wiadomości (lub e-maila).
Ale większość ludzi kocha dobrego hot doga.
Fajnie jest jeść, dobrze smakuje, ale to mniej więcej niezdrowe jedzenie, prawda?
A trik z dostarczaniem informacji polega na tym, aby były wartościowe (np. brokuły), podczas gdy szukanie i degustacja jak zabawny hot dog.”
Wiesz co?
To jest dokładny to samo z e-mailem
Musisz myśleć o tym jak o radiu.
Karmisz swoją listę brokułami (wartość), ale sprawiasz, że jedzenie jest równie zabawne jak hot dog. Konsumują je, chcą więcej, a gdy nadejdzie odpowiedni czas, ufają ci na tyle, by wyciągnąć ich portfele.
Czy Rush Limbaugh zapewnia twardą wartość?
Nie.
Zazwyczaj żartuje, bawi i opowiada historie.
Uczy?
Może od czasu do czasu. Zawsze zabawny sposób, a nie zimny, suchy wykład, który uśpi.
Rzuca przez 3 godziny?
Nigdy.
Gdyby tak było, nikt by nie słuchał. Zamiast tego bierze przerwy “profit center”(Co reszta z nas nazywa reklamami) na reklamy air direct response.
Co to oznacza dla Ciebie?
To znaczy … nie myśl o sobie jako o ” e-mail marketingu.”
Jesteś teraz talk radio show host.
Piszesz do swoich odbiorców każdego dnia w sposób, który jest dla nich zabawny i interesujący.
Nie piszesz dla wszystkich na ziemi. Podobnie jak Rush, zdefiniowałeś swoich odbiorców i komunikujesz się w sposób, który dla nich działa.
Kiedy uczysz, upewnij się, że to jest zabawne.
Nie rzucasz ciągle.
Po prostu mówisz im o wspólnej pasji.
Sprzedajesz w każdym e-mailu, ale robisz to strategicznie, upewniając się, że czas ma sens, a oferta jest odpowiednia.
To działa jak gangster na każdym rynku, do którego sprzedałem.
I założę się, że to zadziała na twój rynek.
Aby uzyskać bezpłatny eBook pokazujący 10 sposobów korzystania z takich e-maili (a także innych fajnych sztuczek), kliknij link w moim bio poniżej i subskrybuj moją listę e-mailową.
P. S. chcesz więcej porad marketingowych online, które działają?
Gotowy odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, content marketingu i SEO w celu generowania leadów i rozwijania nowego biznesu? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi.
Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać podczas marketingu online. Dowiedz się więcej i zarejestruj się tutaj.