Podejście “Talk Radio” do skutecznego e-mail marketingu

Większość ludzi zmaga się z e-mail marketingiem, ponieważ uważają, że e-mail to … e-mail.

Ale tak nie jest.

Przynajmniej Nie, gdy sprzedajesz przez Internet.

Gdy sprzedajesz z e-mailem to znacznie więcej jak talk radio niż wysyłanie e-maila.

Co mam przez to na myśli?

Zamiast myśleć o swoich działaniach e-mail marketingowych jako o wysyłaniu e-maili, lepszym opisem jest …

Talk Radio w tekście

Co to dokładnie znaczy?

Podobnie jak list sprzedaży online jest jak direct mail na ekranie komputera, e-mail jest niczym więcej niż rozmowa radio na ekranie komputera.

Weźmy na przykład Rusha Limbaugha.

Kochaj go lub nienawidź, jest królem radia talk, a każdy krok, który wykonuje profesjonalnie, został starannie wykonany.

Zarobił setki milionów dolarów, zrodził tysiące podróbek i konkurentów – a nawet zmienił bieg wyborów politycznych – tylko poprzez codzienne rozmowy z publicznością na temat ich frustracji i emocji.

Bez ciągłego rzucania.

Bez twardej sprzedaży.

I bez nawet twardego nauczanie.

Jaki jest jego sekret?

Duża część jest związana z tym, co aktor Alan Alda powiedział kiedyś o serialu 60 minut kiedy zmarł jej twórca Don Hewitt (przyjaciel Alana).

Według Aldy powodem 60 minut był tak popularny w swoich czasach, ponieważ sprawił, że wiadomości zabawa.

Tak opisał program:

To było jak jedzenie brokułów, które smakują jak hot dog.

Innymi słowy …

Niewiele osób lubi jeść brokuły.

Podobnie jak niewielu ludzi lubi trawić twarde informacje za pośrednictwem wiadomości (lub e-maila).

Ale większość ludzi kocha dobrego hot doga.

Fajnie jest jeść, dobrze smakuje, ale to mniej więcej niezdrowe jedzenie, prawda?

A trik z dostarczaniem informacji polega na tym, aby były wartościowe (np. brokuły), podczas gdy szukanie i degustacja jak zabawny hot dog.”

Wiesz co?

To jest dokładny to samo z e-mailem

Musisz myśleć o tym jak o radiu.

Karmisz swoją listę brokułami (wartość), ale sprawiasz, że jedzenie jest równie zabawne jak hot dog. Konsumują je, chcą więcej, a gdy nadejdzie odpowiedni czas, ufają ci na tyle, by wyciągnąć ich portfele.

Czy Rush Limbaugh zapewnia twardą wartość?

Nie.

Zazwyczaj żartuje, bawi i opowiada historie.

Uczy?

Może od czasu do czasu. Zawsze zabawny sposób, a nie zimny, suchy wykład, który uśpi.

Rzuca przez 3 godziny?

Nigdy.

Gdyby tak było, nikt by nie słuchał. Zamiast tego bierze przerwy “profit center”(Co reszta z nas nazywa reklamami) na reklamy air direct response.

Co to oznacza dla Ciebie?

To znaczy … nie myśl o sobie jako o ” e-mail marketingu.”

Jesteś teraz talk radio show host.

Piszesz do swoich odbiorców każdego dnia w sposób, który jest dla nich zabawny i interesujący.

Nie piszesz dla wszystkich na ziemi. Podobnie jak Rush, zdefiniowałeś swoich odbiorców i komunikujesz się w sposób, który dla nich działa.

Kiedy uczysz, upewnij się, że to jest zabawne.

Nie rzucasz ciągle.

Po prostu mówisz im o wspólnej pasji.

Sprzedajesz w każdym e-mailu, ale robisz to strategicznie, upewniając się, że czas ma sens, a oferta jest odpowiednia.

To działa jak gangster na każdym rynku, do którego sprzedałem.

I założę się, że to zadziała na twój rynek.

Aby uzyskać bezpłatny eBook pokazujący 10 sposobów korzystania z takich e-maili (a także innych fajnych sztuczek), kliknij link w moim bio poniżej i subskrybuj moją listę e-mailową.

P. S. chcesz więcej porad marketingowych online, które działają?

Gotowy odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, content marketingu i SEO w celu generowania leadów i rozwijania nowego biznesu? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi.

Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać podczas marketingu online. Dowiedz się więcej i zarejestruj się tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts