Jeśli oddasz swoje najlepsze treści, Twoja firma wzrośnie o 290%

Jeśli je oddasz-zaoferujesz za darmo-przyjdą.

Być może powinien to być cytat obejmujący model biznesowy freekonomia.

Jest to model, który polega na rozdawaniu najlepszych treści.

Wierzcie lub nie, coraz więcej firm integruje się i widzi niesamowite wyniki z freeconomics dzisiaj.

Na pierwszy rzut oka może to wydawać się niedorzeczne.

Mam na myśli, jak możesz oczekiwać zysku, jeśli nie otrzymujesz bezpośredniego zwrotu z treści?

Spędzasz mnóstwo czasu i wywierania mnóstwo energii, aby zarobić duże tłuste $0.00.

To nie ma sensu.

Ale kiedy patrzysz na szerszy obraz, rozdawanie najlepszych treści-oferowanie ich za darmo-ma sens.

To katalizator rozwoju biznesu, a miałem nawet klientów, którzy rozwinęli swoją działalność nawet o 290%, podążając tą drogą.

Pozwól mi wyjaśnić.

Jak treść wpływa na decyzję kupującego

Rzadko dzisiejsi konsumenci bicz ich karty kredytowe i ślepo dokonać zakupu.

image03

Nie, Większość wcześniej przeprowadza znaczne badania.

Oprócz badania samego produktu, wielu konsumentów chce wiedzieć więcej o firmie stojącej za produktem.

Chcą mieć pewność, że firma jest legalna, zna się na rzeczy i jest godna zaufania.

Ale jak dowiedzieć się więcej o firmie?

Oprócz zwykłego czytania strony O firmie na stronie internetowej, konsumenci patrzą na treści.

W rzeczywistości raport Demand Gen znalazł

47% kupujących obejrzało od trzech do pięciu treści przed nawiązaniem kontaktu z przedstawicielem handlowym.

W raporcie stwierdzono również, że

51% kupujących B2B polega bardziej na treściach do badań i podejmowania decyzji zakupowych B2B niż rok temu.

Oznacza to, że treści stały się integralną częścią procesu zakupu, a teraz jest to trend, który prawdopodobnie będzie nadal rosnąć.

Sprawiając, że Twoje najlepsze treści są łatwo dostępne dla odbiorców, możesz przyciągnąć więcej potencjalnych klientów do lejka sprzedaży, co ostatecznie powinno zwiększyć sprzedaż.

Do bramy, czy nie do bramy?

Jest to pytanie postawione przez wertykalną odpowiedź w artykule omawiającym korzyści z rozdawania treści.

Przez Brama, oznaczają postawienie przeszkody przed treścią (np. wypełnienie formularza, aby ją zdobyć).

image05

W tym artykule zwracają uwagę na dwa szczególne przypadki, w których nie bramkowanie treści jest inteligentną decyzją biznesową.

Punkt # 1

Uznany na całym świecie strateg marketingu i sprzedaży David Meerman Scott mówi, że według jego statystyk,

biały papier lub eBook zostanie pobrany 20 razy i do 50 razy więcej bez bramki przed nim.

A dlaczego nie?

Usuwając bramę i czyniąc zawartość dostępną dla wszystkich za darmo, naturalnie wygenerujesz więcej pobrań.

Punkt # 2

Joe Pulizzi jest założycielem Content Marketing Institute i jednym z najbardziej szanowanych nazwisk w content marketingu.

Oto cytat z Joe dotyczący treści gated i non-gated:

Załóżmy, że otrzymałeś 1,000 leadów za pośrednictwem pobrania białej księgi. Z liczb Davida, weźmy nawet bardziej konserwatywne 10x więcej pobrań, jeśli usuniemy bramę.

To da nam 10,000 pobrań bez danych ołowiu. Z tych wszystkich ludzi, powiedzmy, że 1 procent podzieliłby się tym ze swoją publicznością(z bardzo konserwatywną publicznością 100, chociaż większość blogów otrzymuje znacznie więcej).

Przy tych liczbach całkowita możliwa zawartość sięgająca do treści ogrodzonych wynosiłaby 2000 osób. Niezagrodzona zawartość to 20 000 osób.

Po rozbiciu zobaczysz, że bramkowanie zawartości spowodowałoby wyświetlenie treści przez 2,000 osób, a jej brak spowodowałby 20,000.

Po prostu oddając go, teoretycznie dostajesz dziesięć razy więcej tropów.

Wystarczy pomyśleć o wpływie na wyniki sprzedaży!

W nim na dłuższą metę

Oto sprawa z freeconomics i rozdawaniem treści.

Nie ma natychmiastowej wypłaty.

Jest to z natury długoterminowa strategia, która obejmuje sprzedaż i rozwój firmy w dłuższej perspektywie.

Chodzi o budowanie relacji i zaufania teraz tak, że można dokonać sprzedaży w późniejszym terminie.

Można to porównać do uprawy plonu:

image02

Kiedy sadzisz nasiona, nie spodziewasz się zbiorów następnego dnia.

To wymaga czasu. Ale jeśli wziąć pod uwagę nagrodę, warto.

Zdaję sobie sprawę, że może to być problem dla niektórych ludzi, biorąc pod uwagę kulturę natychmiastowej satysfakcji, w której żyjemy: chcemy wyników i chcemy ich teraz.

I Rozumiem. Nie jest łatwo poświęcić ogromną ilość czasu i energii na pracę nad czymś, co nie da widocznych rezultatów przez sześć miesięcy, a nawet rok.

Ale kiedy postępujesz zgodnie z odpowiednią formułą, wypłata jest ogromna i ma o wiele więcej sensu niż bramkowanie treści.

Moje własne doświadczenie

Dawno temu zdałem sobie sprawę z mocy, jaką może dać content marketing.

Dlatego uczyniłem wartościowe treści kamieniem węgielnym mojego marketingu.

Mówiąc dokładniej, postanowiłem oddać większość moich treści.

Na przykład na Quick Sprout, oferuję sporą bibliotekę darmowych treści z Quick Sprout University:

image06

To tutaj moi odbiorcy mogą znaleźć szczegółowe informacje na temat wszystkiego, od SEO i budowania linków po zarządzanie reputacją i optymalizację konwersji.

Zapewnia również treści na wszystkich poziomach wiedzy (np. początkujący, średniozaawansowany i zaawansowany).

On NeilPatel.com, mam darmowy podcast o nazwie Szkoła marketingu, gdzie słuchacze mogą dowiedzieć się wszystkiego, co muszą wiedzieć o marketingu online:

image04

Oczywiście prowadzę również blogi na tych stronach.

I wiesz co? Całkowicie się opłaciło.

Chociaż nie uzyskałem od razu ogromnych wyników, rozdawanie treści przyniosło mi szaloną liczbę sprzedaży.

Bez tego wątpię, żebym był tam, gdzie jestem.

Inny przykład

Jestem pewien, że wielu z was zna Gary ‘ ego Vaynerchuka.

image00

Jest niezwykle odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, autorem, mówcą i głównym influencerem.

Przysięga również jak marynarz i nie przeprasza za to.

Gary w zasadzie zbudował imperium od podstaw, w dużej mierze rozdając mnóstwo wysokiej jakości treści (np. filmy z YouTube, posty na blogu, infografiki itp.).

Napisał nawet post o nazwie, dlaczego nie powinieneś pobierać opłat za Najlepszą Pracę.

Oto zrzut ekranu z jego wstępu, który oddaje jego rozumowanie za rozdawaniem treści:

image01

Innymi słowy, ta taktyka pozwala stworzyć prawdziwe zaufanie i zwiększyć kapitał marki, aby potencjalni klienci czuli się komfortowo robiąc interesy z Tobą.

Mimo że początkowo nie zarabiasz pieniędzy, inwestujesz w długoterminowy sukces swojej firmy.

Pełne spektrum korzyści

Aby być świadomym wpływu, jaki może mieć ta taktyka, chciałbym wskazać kilka konkretnych korzyści:

  • To jeden z najlepszych sposobów na pielęgnację leadów. Według Marketing Sherpa, ” 73% wszystkich potencjalnych klientów B2B nie są gotowe do sprzedaży.”
  • Możesz pozycjonować swoją markę jako autorytet. “45% wizerunku marki można przypisać temu, co mówi i jak mówi.”
  • Pozwala opowiedzieć historię marki i przekazać filozofię i wartości.
  • Zmniejsza sceptycyzm. “W 1997 roku konsumenci wskazali, że mają wysoki poziom zaufania do 52% marek. Do 2008 r. odsetek ten spadł do 22%.”To świetny sposób na przełamanie wszelkich wątpliwości, które mogą mieć twoje perspektywy.
  • Jest to doskonały sposób na edukowanie konsumentów na temat cech produktu i sposobu, w jaki różni się on od produktów konkurencji.
  • Możesz odnieść się do wszelkich zastrzeżeń, które mogą się pojawić.

Jakie rodzaje treści mają największy wpływ na decyzje zakupowe?

Załóżmy, że jesteś na pokładzie z koncepcją freeconomics i rozumiesz logikę za dając najlepsze treści za darmo.

To prowadzi nas do jednego ważnego pytania.

Jakiego rodzaju treści należy tworzyć? Czy niektóre rodzaje treści mają większy wpływ na decyzje zakupowe niż inne?

Aby odpowiedzieć na te pytania, chciałbym zwrócić uwagę na kilka dodatkowych statystyk z raportu Demand Gen.

Zapoznaj się z rodzajem treści wykorzystanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy do podejmowania decyzji zakupowych B2B:

  • Białe księgi-82%
  • Webinaria-78%
  • Case studies-73%
  • E-booki-67%
  • Posty na blogu-66%
  • Infografiki-66%
  • Raporty osób trzecich/analityków-62%
  • Filmy / motion graphics-47%
  • Interaktywne prezentacje-36%

Nie musi to oznaczać, że jest to kolejność, w której Twoja firma powinna nadawać priorytet swoim treściom, ale powinna służyć jako ogólna wskazówka.

Wniosek

Chociaż koncepcja freekonomii i rozdawania najlepszych treści może być sprzeczna z konwencjonalną mądrością biznesową, nie da się zaprzeczyć wpływowi tego podejścia.

Wyniki są przekonujące.

Mogę mówić z własnego doświadczenia i powiedzieć, że jest to absolutnie jeden z najlepszych sposobów na rozwój firmy. Zrobił dla mnie cuda.

Ale aby ta strategia działała dla ciebie, wymaga długoterminowego zaangażowania.

Musisz traktować to jako wyścig wytrzymałościowy-nie sprint.

Jeśli utrzymasz kurs Z content marketingiem, możesz rozwijać swój biznes nawet o 290%.

Total
0
Shares
Related Posts