To była nieznośnie gorąca noc. W podupadłym mieszkaniu w najbardziej obskurnej dzielnicy Hollywood, kierownik sklepu z pamiątkami kliknął na dyskontowy komputer, który właśnie kupił mu ojciec.
Zaczął pisać.
Mała lista e – mailowa przyjaciół wzrosła do tysiąca, następnie dziesięciu tysięcy, a następnie stu tysięcy. Kilka miesięcy później stworzył prostą stronę internetową.
Kilka lat później stał się międzynarodową ikoną.
Niezależnie od opinii Matta Drudge ‘ a, stał się współczesnym bohaterem zaufania, autorytetu i społecznego dowodu — to jego czytelników. Używał nagłówków atomowych i sztuki łącza. Ma trochę akcji. Opanowując podstawowe zasady copywritingu bezpośredniej reakcji, możesz też.
W tym odcinku Brian Clark i ja dyskutujemy:
- Solidna droga do budowania udanego biznesu online
- Dlaczego reklama marki zmiażdży twój biznes
- Kto może zmienić bieg Twojego marketingu i jak do niego dotrzeć
- Dwie najważniejsze odpowiedzi, nad którymi powinieneś mieć obsesję
- Jak przestać gonić klientów i zmusić ich do działania dla Ciebie
- Co zrobić, jeśli masz tylko pot i czas
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz…
Lub…
Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 36,5 MB | 30:20
Lub…
Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs E-mail
- Konferencja Pubcon Social Media i Search Marketing
- 3 Kroki do głupiej reklamy internetowej
- Harpoon czy sieć: Jakie jest właściwe podejście do kopiowania dla Twoich potencjalnych klientów?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.