Jak uzyskać pewne działania

To była nieznośnie gorąca noc. W podupadłym mieszkaniu w najbardziej obskurnej dzielnicy Hollywood, kierownik sklepu z pamiątkami kliknął na dyskontowy komputer, który właśnie kupił mu ojciec.

Zaczął pisać.

Mała lista e – mailowa przyjaciół wzrosła do tysiąca, następnie dziesięciu tysięcy, a następnie stu tysięcy. Kilka miesięcy później stworzył prostą stronę internetową.

Kilka lat później stał się międzynarodową ikoną.

Niezależnie od opinii Matta Drudge ‘ a, stał się współczesnym bohaterem zaufania, autorytetu i społecznego dowodu — to jego czytelników. Używał nagłówków atomowych i sztuki łącza. Ma trochę akcji. Opanowując podstawowe zasady copywritingu bezpośredniej reakcji, możesz też.

W tym odcinku Brian Clark i ja dyskutujemy:

  • Solidna droga do budowania udanego biznesu online
  • Dlaczego reklama marki zmiażdży twój biznes
  • Kto może zmienić bieg Twojego marketingu i jak do niego dotrzeć
  • Dwie najważniejsze odpowiedzi, nad którymi powinieneś mieć obsesję
  • Jak przestać gonić klientów i zmusić ich do działania dla Ciebie
  • Co zrobić, jeśli masz tylko pot i czas

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz…

Lub…

Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 36,5 MB | 30:20

Lub…

Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs E-mail
  • Konferencja Pubcon Social Media i Search Marketing
  • 3 Kroki do głupiej reklamy internetowej
  • Harpoon czy sieć: Jakie jest właściwe podejście do kopiowania dla Twoich potencjalnych klientów?

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts