38 poprawek, które zmienią cię w Mistrza copywritingu

copywriter

Mogę coś wyznać?

Kiedy zacząłem pisać, nie byłem Szekspirem. Nawet nie byłem Hemingwayem.

Prawdę mówiąc, byłem wręcz okropny.

Jak wielu z Was, nie dostałem żadnego stopnia w piśmie. Nie świeciłem w szkole angielskiego. Nigdy nie spełniałem marzeń o byciu autorką bestsellerów.

I moje pierwsze kilka postów w Internecie to udowodniło.

Ale z czasem zacząłem zdawać sobie sprawę, jak ważne jest pisanie w biznesie. (Spoiler: to bardzo ważne.)

Więc uczyłem się, dużo ćwiczyłem i poprawiłem się. Nadal nie jestem Szekspirem, ale nauczyłem się dużo o pisaniu.

Pisanie to nie talent—to umiejętność. Umiejętność, którą możesz rozwijać, udoskonalać i ulepszać.

Stanie się świetnym copywriterem nie jest łatwe, ale jeśli konsekwentnie pracujesz nad pisaniem, Twoje pisanie będzie coraz lepsze.

Oto 38 usprawnień pisania, które napędzą Cię do mistrzostwa copywritingu.

1. Użycie ty zamiast my lub us

Wiesz co? Twoja kopia nie powinna być o Tobie. Powinno być o kliencie.

Używanie ty oznacza, że kopia rozmawia bezpośrednio z klientem. Ale za pomocą my oraz us zmienia cię w kolejną nudną firmę.

Nie padnij ofiarą pułapki copywriterskiej “wszystko o nas”. Pokaż czytelnikom, na czym skorzystają.

Zobacz jak Strona główna SumoMe posiada ogromny ty oświadczenie?

image01

2. Kwalifikacje

Wiesz, że powinieneś sprzedawać korzyści zamiast funkcji. Ale nie możesz na tym poprzestać – musisz podkreślić tę wartość. Dlatego musisz zakwalifikować swoje deklaracje wartości.

Tworząc listę lub serię sekcji o korzyściach, będziesz komunikować się zarówno z jakością, jak i ilością. Twoi klienci będą mogli zobaczyć jaśniejszy obraz tego, co możesz dla nich zrobić.

3. Rów nudne czasowniki

Pamiętasz, jak na lekcji angielskiego w liceum twój nauczyciel kazał ci unikać biernego głosu? To nadal prawda i rozciąga się na biernie brzmiące czasowniki, jak czasownik być.

Dlaczego?

Bo wydają się być nudne.

Co jest bardziej ekscytujące: “wakacje są blisko” lub “przygotuj się na wakacje”?

Założę się, że to drugi.

Jeśli chodzi o twoją kopię, nie oszczędzaj na czasownikach. Używaj czasowników silnych, aktywnych i bądź bezpośredni.

4. Skup się na tytułach i nagłówkach…

Legendarny marketer David Ogilvy słynie z tego, że,

Średnio pięć razy więcej osób czyta nagłówek niż treść. Kiedy napisałeś nagłówek, wydałeś osiemdziesiąt centów ze swojego dolara.

Weź lekcję od mistrza i stwórz najlepsze możliwe tytuły i nagłówki. Niezależnie od tego, czy piszesz główny nagłówek na stronie docelowej, czy temat wiadomości e-mail, zastanów się nad tym poważnie.

5. Oprzyj się pokusom clickbait

Podczas gdy tytuły clickbait can początkowo zwiększ Współczynnik konwersji, na dłuższą metę zaszkodzą ci. To dlatego, że z clickbait sprzedajesz za dużo i za mało dostarczasz.

Zamiast tego twórz tytuły odpowiednie dla swoich czytelników. Polegaj na tym trafności, aby sprzedać tytuł. Obiecuj tylko to, co faktycznie możesz dostarczyć,a następnie dostarcz.

6. Ćwicz pisanie mniej słów

Nawet jeśli piszesz wpis na blogu 3,000, nadal musisz być zwięzły. Skorzystaj z Rady Strunka i ” pomiń niepotrzebne słowa.”

Następnym razem, gdy coś piszesz, rzuć sobie wyzwanie, aby wyrazić swój pomysł za pomocą jak najmniejszej ilości słów. Więc zbuduj ten szkielet.

7. Pisz krótsze zdania

Krótkie zdania są potężne.

Chociaż nie powinieneś starać się, aby każde zdanie było krótkie, powinieneś użyć ich do rozbicia tekstu. Nikt nie chce czytać zdania, które ma dwa akapity.

Krótkie zdania przyciągają uwagę czytelników. Są łatwiejsze do strawienia i pomagają czytelnikom łatwo poruszać się po treści.

8. Wykorzystaj moc pojedynczych zdań

Pojedynczy akapit zdaniowy może wiele zrobić.

(Widzisz, co tam zrobiłem?)

Kiedy używasz pojedynczego akapitu zdaniowego samodzielnie, zwracasz na niego uwagę. Twoi czytelnicy będą wiedzieć, że jest to ważny punkt do zapamiętania.

Jeśli chcesz, aby czytelnicy posłuchali i zapamiętali coś, przekształć to zdanie w jeden wiersz akapitu.

9. Brainstorm unique CTA

Mówiąc szczerze, przycisk “Kup Teraz” jest nudny. Tak jak “Dołącz.”I nawet nie zaczynaj” Kliknij tutaj.”

Użyj swojego wezwania do działania, aby dać czytelnikom coś innego. Świetny CTA pozwala czytelnikom wiedzieć, co otrzymują, i daje im świetny powód, aby go kliknąć.

Treehouse ma świetny CTA na swojej stronie głównej:

image05

10. Pogrubienie lub kursywa ważne stwierdzenia

Jeśli jest coś, co chcesz, aby czytelnicy zapamiętali, śmiało.

11. Użyj mocy rozumu

Ludzie lubią czuć, że mają dobry powód do tego, co robią.

Następnym razem, gdy poprosisz swoich czytelników o zrobienie czegoś, daj im powód. Używanie “ponieważ” jest dobrym miejscem na początek.

(I Nie, Nie mieć użyć słowa ” ponieważ.”Po prostu daj swoim czytelnikom powód do robienia tego, czego chcesz.)

12. Nie bój się słowa I

Mogłeś nauczyć się nie używać Ja, ja, lub moje na piśmie. Wyrzuć ten pomysł przez okno.

Im bardziej posypujesz odniesieniami do siebie, tym bardziej będziesz w stanie uzyskać osobiste i autentyczne relacje z czytelnikami. Twoi czytelnicy tego pragną.

Robię to cały czas, a oto, co zauważyłem.

Kiedy piszę post na blogu bez odwołując się do siebie, często jest ignorowany. Wszystkie wskaźniki zaangażowania, które śledzę, idą w dół. Ale kiedy opowiadam historię lub dzielę się spostrzeżeniami na temat mojego życia lub biznesu, zaangażowanie rośnie.

To po prostu działa. Zaufaj mi.

Bądź sobą i odnoś się do siebie.

Pamiętaj tylko, że nie chodzi o podróż ego. Chodzi o bycie tak szczerym i prawdziwym, jak tylko możesz być przed ludźmi, którzy się liczą—Twoimi czytelnikami.

13. Użyj osobistych historii

Osobista historia może zmienić dobry artykuł w świetny. Jeśli piszesz o SEO i mówisz czytelnikom, jak ci to pomogło, będą bardziej skłonni spróbować sami.

Osobiste historie pomagają budować osobiste relacje z czytelnikami. Zobaczą, że jesteś taki jak oni, i będą skłonni cię słuchać.

14. Wykorzystaj historie innych ludzi

Uwielbiam używać prawdziwych przykładów w moim pisaniu. Kiedy dołączam historie o tym, jak wpływowi ludzie z czegoś skorzystali, moi czytelnicy rozumieją, jak potężne to jest.

Korzystanie z historii sukcesu innych pozwala czytelnikom wiedzieć, że nie jesteś pełen gorącego powietrza. Jeśli wiesz, że coś działa, użyj historii, aby to udowodnić.

15. Odpowiedz na pytania

Nie mówię o zadawaniu klientom pytań. Mówię o odpowiadanie na pytania klientów, zanim będą mogli zadać pytanie.

Świetny copywriting zapewnia wszystkie odpowiedzi, których potrzebuje klient. Twoja kopia powinna informować o tym, co, dlaczego i jak działa twój produkt. Oznacza to prewencyjną odpowiedź na najbardziej oczekiwane pytania w samej kopii.

16. Start strong

Jeśli chodzi o pisanie artykułów lub postów na blogu, absolutnie musisz zacząć od silnego Oświadczenia. Powiedz swoim czytelnikom, dlaczego powinni czytać dalej.

Jestem wielkim fanem używania pierwszych kilku zdań, aby odnieść się do czytelników, odnosząc się do ich obaw.

Ale możesz również powiedzieć bezpośrednio, o czym jest post. Brian Dean z Backlinko często to robi:

image04

Czy to nie sprawia, że chcesz przeczytać więcej? Od razu wiesz, dlaczego artykuł będzie wspaniały.

Bez względu na to, co zrobisz na początku postu, upewnij się, że od razu połączysz się z czytelnikiem.

17. Czytaj na głos

Wiem, wiem. Myślisz sobie: “Czytaj na głos moje pismo? Tak, jasne.”

Ale zaufaj mi-to działa.

Czytanie pisania na głos pomoże Ci zidentyfikować miejsca, w których pisanie nie płynie. Jeśli potkniesz się o niektóre słowa lub zatrzymasz się, aby przetworzyć pisanie, wiesz, że nadszedł czas, aby wrócić i naprawić te sekcje.

18. Zaprzyjaźnij się z tezaurusem

Zauważyłeś kiedyś, że używasz w kółko tych samych słów? A może szukasz idealnego słowa do użycia? Potrzebujesz tezaurusa.

Posiadanie tezaurusa jest idealne do znalezienia nowych słów do wprowadzenia do pisania.

Proszę, nie używaj tezaurusa, żeby znaleźć wielkie, wyrafinowane słowa.

Prostsze słowa są prawie zawsze lepiej. Ale jeśli nie możesz wymyślić prostszego słowa, Może tezaurus pomoże.

19. Mów w języku swoich czytelników

Spójrz na poprzednie komentarze czytelników. Jak piszą? Widzisz jakieś popularne zwroty?

Użyj tych informacji, aby poprawić swoje pisanie. Dosłownie używając języka czytelników, ułatwisz im relację.

20. Użyj podpozycji

Dobre pisanie wymaga wizualnego kontrastu. Oznacza to, że nie ma ścian tekstu i nie ma gęstej kopii.

Używanie podtytułów do tworzenia podrozdziałów pomaga czytelnikowi przetrawić informacje i łatwiej je zrozumieć. Upewnij się, że podałeś główny punkt każdej sekcji w podtytule.

21. Utknąłeś? Spróbuj połączyć pomysły

Łączenie niepowiązanych pomysłów tworzy nowy zwrot w starym temacie. Działa tak dobrze, ponieważ przyciąga uwagę ludzi. To sprawia, że robisz podwójne ujęcie.

Na przykład Gary Vaynerchuk opublikował artykuł z przyciągającym wzrok tytułem:

image03

Nie masz pojęcia, do czego zmierza, prawda? To sprawia, że chcesz przeczytać więcej, ponieważ połączenie jest tak nieoczekiwane.

22. Stay actionable

Nie ma nic złego w teorii – w teorii, to jest.

Kiedy piszesz artykuł, nie dając w nim jednej użytecznej wskazówki, trudno traktować ten artykuł poważnie. Twoi czytelnicy nie mają możliwości dowiedzenia się, czy udostępniasz dobre informacje.

W każdym poście staraj się uwzględnić kilka przydatnych wskazówek, z których czytelnicy mogą korzystać dzisiaj. Posyp je w całym tekście, aby czytelnicy otrzymywali nowe porady w każdej sekcji.

23. Wyjaśnij korzyści

Jaki jest najważniejszy powód, dla którego kupujesz produkt lub usługę? To dlatego, że znalazłeś rozwiązanie swojego problemu, prawo? Cóż, chociaż ludzie chcą kupować rozwiązania, sprzedaż rozwiązań nie działa tak dobrze, jak kiedyś.

Dlaczego?

Dzięki sieci ludzie są teraz w stanie zrobić własne badania i znaleźć własne rozwiązania. 60% osób przeprowadza badania, ustala wymagania, ceny porównawcze i opcje rankingowe przed zakupem. Innymi słowy, klienci znają już wszystkie potencjalne rozwiązania i próbują tylko dowiedzieć się, który z nich wybrać.

Nie oznacza to, że powinieneś zaprzestać sprzedaży rozwiązań, ale powinieneś również zacząć sprzedawać korzyści płynące z produktu lub usługi. Oto przykład ze strony głównej Crazy Egg:

crazy egg

Jeśli spojrzysz na powyższy obrazek, zauważysz trzy zalety Crazy Egg.

  1. Mapa cieplna pomaga zwiększyć współczynniki konwersji.
  2. Scrollmap informuje o elementach na twojej stronie internetowej, które interesują ludzi.
  3. Raport nakładki pomaga uzyskać więcej kliknięć elementów, które zarabiają pieniądze i mniej kliknięć elementów, które nie zarabiają pieniędzy.

Jeśli uważasz, że sprzedaż korzyści nie jest potężna, przeczytaj to studium przypadku. Pokazuje, w jaki sposób połączenie sprzedaży rozwiązań z korzyściami zwiększyło nasz współczynnik konwersji o 30%.

24. Zaprzyjaźnij się z podsumowaniami

Podsumowania, wnioski, podsumowania. Jakkolwiek ich nazwiesz, nie ma wątpliwości, że są ważne.

Chodzi o to, że jeśli ktoś dotarł do końca twojego artykułu, powinien zostać nagrodzony. Jednym z łatwych sposobów jest dołączenie podsumowania lub wniosku na końcu.

Możesz napisać listę przypominającą czytelnikom najważniejsze fakty w artykule. Czytelnicy będą bardziej skłonni pamiętać, że ważne rzeczy, a to również wygodne dla nich. Win-win!

25. Używaj humoru oszczędnie

Jestem ostatnią osobą na ziemi, która twierdzi, że Twoje pisanie nie powinno być przyjemne. Ale jest cienka granica między nawiązywaniem relacji z czytelnikami a zbyt trudnymi próbami.

Jeśli chcesz użyć humoru, zrób to – ale nie przesadzaj. Nie powinieneś łamać żartów z każdym nowym akapitem. Z humorem, często mniej znaczy więcej. Więc bądź zabawny, ale nie bądź zabawny cały czas.

26. Bookend ważne punkty

Prawdopodobnie nauczono cię, że powinieneś zacząć akapit od wprowadzenia głównej idei (aka zdanie tematyczne). Pójdę o krok dalej i powiem, że powinieneś porozmawiać o swoim głównym pomyśle w pierwszym oraz Ostatnie zdania akapitu.

Ludzie będą lepiej pamiętać informacje, jeśli zobaczą je więcej niż raz. Mówiąc o swoim głównym punkcie zarówno na początku, jak i na końcu akapitu lub sekcji, sprawiasz, że ten pomysł trzyma się w głowach czytelników.

27. Bądź brutalny podczas edycji

Szorstkie szkice nie są nazywane szorstkimi szkicami bez powodu. Możesz mieć świetny pomysł, ale bez edycji nie sprawisz, że Twoje pisanie będzie najlepsze.

Na piśmie jest takie powiedzenie: “Zabijcie swoje ukochane.”

Chodzi o to, aby nie przywiązywać się zbyt emocjonalnie do pisania. Nie zatrzymuj czegoś, bo uważasz, że to brzmi ładnie.

Bądź szczery i bezstronny. Wycinaj słowa wypełniające, usuwaj leniwe zwroty i skracaj zdania o nowatorskiej długości.

Potrzebujesz pomocy? Wypróbuj aplikację Hemingway.

28. Użyj przejść

Nikt nie lubi, gdy ktoś uderza czymś w głowę.

Jeśli przechodzisz od jednego tematu do drugiego, użyj wyrażenia przejściowego lub zdania, aby zmiana była płynna.

Jedną ze świetnych metod jest połączenie bieżącej sekcji z następną. Ramit Sethi często stosuje takie podejście:

image00

29. Unikaj stereotypów

Wszyscy używamy banałów w codziennej mowie, ale to zły wybór do pisania.

To dlatego, że używanie banału to świetny sposób, aby nic nie powiedzieć. Jest zawsze lepszy wybór (o ile oczywiście nie nabijasz się z banału).

30. Uważaj na język

Nie, Nie mam na myśli przekleństw! Słowa i frazy, których używasz na swojej stronie, pomogą ci uzyskać większą sprzedaż lub odepchną odwiedzających.

Podam wam przykład… Czy wiesz, dlaczego firmy e-commerce używają wyrażenia “Dodaj do koszyka” zamiast “Kup Teraz”? Kiedy klikasz “Kup Teraz”, masz wrażenie, że podejmujesz zobowiązanie, dlatego mniej prawdopodobne jest, że je klikniesz. Po kliknięciu “Dodaj do koszyka” daje Ci poczucie, że nadal możesz się wycofać, dlatego bardziej prawdopodobne jest, że go klikniesz.

add to cart

Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, wyrażenie “Kup teraz” zmniejszyło Współczynnik konwersji o 9.61%. I nie jest to jedyny przykład tego, jak kilka prostych słów może zmniejszyć współczynnik konwersji.

Zwroty takie jak “Kup Teraz” lub ” kup ” mogą zmniejszyć konwersje, ponieważ sprawiają, że ludzie czują, że podejmują zobowiązanie. “Bezpłatna wersja próbna”, “gwarancja zwrotu pieniędzy”, “obiecujemy nie spamować”, “rabat”, “Uzyskaj natychmiastowy dostęp”, “procent zniżki” i “zaufany” to przykłady zwrotów, które mogą pomóc zwiększyć współczynnik konwersji.

31. Zawierać pytania retoryczne

Czy chcesz być niesamowitym copywriterem?

To przykład pytania retorycznego. Jeśli korzystasz z pytań retorycznych w inteligentny sposób, możesz zbudować lepsze połączenie z czytelnikami i zachęcić ich do tego, co dalej.

Ale jeśli przesadzisz, twoi czytelnicy prawdopodobnie odejdą. Używaj pytań retorycznych tylko wtedy, gdy chcesz podkreślić punkt lub stworzyć szum.

32. Listy dźwigni

Listy są fantastyczne. Rozkładają informacje na mniejsze kawałki, a format sprawia, że czytanie jest proste.

Jeśli pakujesz mnóstwo informacji w akapicie, rozważ przekształcenie ich w listę. Numerowane listy działają dobrze dla procesów, a punkty punktowe są idealne do wszystkiego innego.

Pat Flynn używa obu:

image06

image02

33. Wyeliminuj buzzwords

Kuszące jest używanie żargonu, ponieważ jest on tak rozpowszechniony. Ale prawda? Przez większość czasu pojawia się jako niejasny tekst wypełniający.

Możesz napisać post o nazwie:

“Stworzenie usprawnionego procesu tworzenia dynamicznego lejka”,

ale to jest bardziej bezpośrednie, aby go tytułować:

“Jak szybko zdobyć więcej klientów.”

Jest czas i miejsce na buzzwords, ale nie przesadzaj z nimi.

34. Keep it focused

Piszesz o sprzedaży? Można przejść do różnego rodzaju tematów, od marketingu do wystąpień publicznych.

Ale ważne jest, aby zawęzić ten zakres, aby nie stracić czytelników, przechodząc przez styczne.

Zachowaj wszystko na temat. Nie mów o innym temacie, chyba że jest to istotne. Jeśli mówisz o czymś innym, mów krótko.

Prostota jest najwyższym wyrafinowaniem

Nie musisz pisać dużo kopii, aby przekonać ludzi do zakupu. Doskonałym tego przykładem jest kwadrat.

square

Podobnie jak w powyższym przykładzie Highrise, Square testował również wersję z dużą ilością kopii marketingowych, co zmniejszyło konwersje o 22,72%. To tylko pokazuje, że posiadanie zbyt dużej ilości kopii marketingowej lub niewłaściwego typu kopii może zmniejszyć współczynnik konwersji.

highrise long

Sztuczka z pisaniem kopii marketingowej, czy jest krótka, czy długa, polega na tym, aby upewnić się, że odpowiadasz na zastrzeżenia. Ludzie zawsze będą mieli obawy dotyczące zakupu produktu lub usługi. Jeśli możesz dowiedzieć się, co to jest, możesz napisać kopię, która rozwiązuje te zastrzeżenia.

Prostym sposobem, aby dowiedzieć się, jakie zastrzeżenia mają Twoi odwiedzający, jest wrzucenie ankiety na swoją stronę i zadanie im następujących pytań:

  1. Co jeszcze chciałbyś zobaczyć na tej stronie?
  2. Jakie są Twoje największe obawy dotyczące zakupu [Wstaw nazwę produktu lub usługi]?

35. Spraw, aby Twoje treści były skanowane

Nie ma nic złego w posiadaniu dużej ilości tekstu na stronie, ale upewnij się, że jest on skimmable. Średnio ludzie opuszczają stronę internetową w ciągu 10 do 20 sekund, więc musisz upewnić się, że jesteś w stanie przyciągnąć uwagę ludzi w ciągu kilku sekund.

Od silnej wartościowej propozycji PO formatowanie tekstu, aby ludzie mogli szybko zrozumieć wiadomość, którą próbujesz przekazać, skup się na tym, aby Twoje treści były bardziej skimmable.

Oto sześć prostych sposobów na szybkie strawienie treści:

  1. Odważne ważne fakty, korzyści i zdania.
  2. Podziel długie akapity na krótsze.
  3. Użyj punktorów i numerów, jeśli dotyczy.
  4. Zachowaj czytelność tekstu, używając czarnego tekstu na białym tle.
  5. Sparuj swoją stronę internetową, usuwając niepotrzebne elementy.
  6. Użyj zdjęć, aby wyjaśnić swoją wiadomość.

36. Obraz jest wart tysiąca słów

Od umieszczania zdjęć zadowolonych klientów na stronach internetowych po używanie obrazów do wyjaśniania produktu, możesz wykorzystać moc obrazów, aby przekonać ludzi do zakupu. Highrise zwiększył Współczynnik konwersji o 102.5%, pokazując obraz zadowolonego klienta na swojej stronie głównej.

highrise

Apple używa również obrazów na stronie funkcji, aby pomóc w egzekwowaniu kopii marketingowej. Na stronie iPad mini Apple używa ołówka, aby pokazać, jak cienki jest iPad mini.

ipad

Tekst bez obrazów może być nudny, więc powinieneś przetestować dodawanie obrazów do swoich stron internetowych, aby zwiększyć zaangażowanie.

media

Jak widać na powyższym obrazku, dodawanie zdjęć do witryny może pomóc zwiększyć zaangażowanie o 21%.

37. Zoptymalizuj całą witrynę, a nie tylko jedną stronę

Kiedy myślisz o kopii marketingowej, co przychodzi ci na myśl? Są szanse, że to listy sprzedażowe. Wiesz, to te brzydkie strony, które nigdy się nie kończą i próbują ci coś sprzedać.

Coś w tym stylu.…

sales page

Skuteczna Kopia marketingowa to nie tylko jedna strona. Potrzebujesz całej witryny, aby mieć jedną spójną wiadomość. Innymi słowy, strona główna musi być powiązana ze stroną funkcji; strona funkcji musi być powiązana ze stroną cen; a strona cenowa musi być dopasowana do strony realizacji zakupu.

Kiedy prezydent Obama startował w wyborach, jego zespół miał jedną stronę docelową, która zbierała datki. Ale kiedy przetestowali sekwencyjną 4-stopniową stronę docelową, w której kopia marketingowa przepływała z jednej strony na drugą, byli w stanie zwiększyć współczynnik konwersji o 5%.

obama

Kiedy kiedyś miałem zgodną kopię marketingową między moimi e-mailami Quick Sprout a moim listem sprzedażowym, moja sprzedaż wzrosła o 18.74%.

Aby upewnić się, że kopia marketingowa w całej witrynie jest wyrównana, zanim zaczniesz pisać swoją kopię, powinieneś najpierw zaplanować wszystkie strony. Planowanie przed pisaniem zapewni, że Twoja wiadomość będzie spójna przez cały czas.

38. Zbuduj relację zanim sprzedasz

Tylko na chwilę cofnij się w czasie i wyobraź sobie siebie w podstawówce. Pomyśl o czasach, kiedy kazali Ci sprzedawać cukierki od drzwi do drzwi, żeby zebrać pieniądze dla szkoły.

Który z twoich sąsiadów kupił od ciebie cukierki? Ci, którzy Cię znali, prawo?

Kiedy poznajesz ludzi i wiążesz ich, są bardziej skłonni kupić od Ciebie w porównaniu z nieznajomym. Jak więc budować relacje z czytelnikami w naprawdę krótkim czasie?

  • Pisz w tonie konwersacyjnym – nie możesz poznać ludzi bez rozmowy z nimi, więc używaj słów “ty” i “ja” w swojej kopii, ponieważ tworzy to efekt rozmowy z odwiedzającymi.
  • Opowiadaj historie – łatwiej jest nawiązać więź z ludźmi, którzy się otwierają. Opowiadanie historii pomoże ludziom poczuć, że Cię znają.
  • Buduj zaufanie – jednym z najszybszych sposobów na budowanie zaufania wśród odwiedzających jest wykorzystanie referencji.
  • Okazywać uczucia – pokazując, że jesteś tam, aby pomagać ludziom, szybciej zbudujesz więź. Robię to, mówiąc ludziom, aby skontaktowali się ze mną, jeśli potrzebują pomocy, lub zapraszając ich do przeczytania mojej historii i zostaw wiadomość dla mnie na mojej stronie O mnie.
  • Odnoś się do swoich odbiorców – ludzie dogadują się z innymi, którzy są tacy jak oni. Nie działaj mądrzej niż wszyscy inni i nie myśl, że jesteś lepszy od swojego klienta. Wyróżnij wszelkie cechy, które możesz mieć ty lub Twoja firma, z którymi mogą się odnosić twoi klienci. Na Quick Sprout mówię o tym, jak wyszedłem z niczego i zrobiłem coś z siebie, ponieważ czuję, że każdy, kto wkłada w to swój umysł, może zrobić to samo. W KISSmetrics pokazujemy, jak kochamy edukację, ponieważ nasi goście uwielbiają uczyć się i kształcić.

Tworzenie więzi z odwiedzającymi jest ważnym krokiem w sprzedaży. Przetestuj kopię marketingową, która pomoże Ci stworzyć więź z odwiedzającymi.

Wniosek

Nie potrzebujesz lat nauki, aby zostać mistrzem copywriter.

Ale musisz ćwiczyć. I musisz dużo ćwiczyć. Twoje pisanie będzie lepsze tylko wtedy, gdy poświęcisz czas na jego udoskonalenie. Każdego dnia, aby to twój cel, aby napisać coś, nawet jeśli to nie jest wiele. Możesz być zaskoczony, widząc, jak szybko poprawia się Twoje słowo.

Jeśli chcesz zwiększyć współczynnik konwersji, a co ważniejsze, sprzedaż, nie zapomnij o małych rzeczach.

Drobne poprawki, takie jak dostosowanie tekstu w przyciskach wezwania do działania lub zmiana nagłówka, mogą mieć ogromny wpływ na współczynniki konwersji!

Total
0
Shares
Related Posts