Historia mediów społecznościowych [Infografika]

Zdradzę ci dobrze strzeżony sekret.

Nie ma nic nowego w “social media.”

Co więcej, większość udostępniania społecznościowego online nadal odbywa się poza sieciami społecznościowymi.

Od pierwszego e-maila wysłanego przez naukowców w Szwajcarii w 1971 r. do nowoczesnych witryn, takich jak Google+ i Pinterest, Internet i cenne treści, które dystrybuuje, mają zawsze byłem towarzyski.

Celem Internetu (każdego bloga, strony internetowej i wirtualnego miejsca spotkań w nim) jest umożliwienie ludziom łączenia się, komunikowania się i współpracy.

Koncepcja Facebooka, LinkedIn i innych narzędzi społecznościowych nie jest więc nowa. Te strony po prostu dają nam nowe, seksowne i łatwe w użyciu sposoby robienia tego, co zawsze chcieliśmy zrobić online-wymiana pomysłów i informacji.

Internet ma zawsze był towarzyski i zawsze będzie. Nadal nie jesteś przekonany?

Oto przydatna oś czasu, która może rozwiać dalsze historyczne mity na temat prawdziwej natury internetu i dokąd wszyscy z nim zmierzamy, razem

A History of Social Media [Infographic]

Kliknij tutaj, aby wyświetlić pełnowymiarową grafikę.

Umieść tę infografikę na swojej stronie

Skopiuj i wklej ten kod do swojego posta na blogu lub strony internetowej:

Total
0
Shares
Related Posts