Jak Używać Znaczników Open Graph

social media

Czy używasz tagów title i Meta description? Oczywiście, że tak, ponieważ już wiesz, meta tagi mogą pomóc zwiększyć pozycję w wyszukiwarkach.

Ale czy wiesz, że meta tagi faktycznie wpływają na ruch w mediach społecznościowych? Oczywiście, są tagi autorstwa Google, ale co z Facebookiem i Twitterem? W rzeczywistości obaj mają własne meta tagi mediów społecznościowych, które mogą pomóc zwiększyć ilość ruchu społecznościowego, który otrzymujesz.

Widziałeś kiedyś te posty w mediach społecznościowych, które mają fajne zdjęcia i filmy? Możesz nie wiedzieć, że nie potrzebujesz żadnego oprogramowania ani kont premium, aby zrobić to samo dla swoich postów społecznościowych.

Nazywają się Facebook Open Graph i Twitter Cards. Oto jak możesz wykorzystać oba:

Facebook Open Graph

Jak wygląda udostępnienie obrazu na Facebooku?

facebook open graph

Nie zawsze tak wygląda. Facebook próbuje odczytać kod na twojej stronie, ale nie zawsze jest w stanie pobrać Twoje zdjęcia. Jeśli nie używasz znaczników Open Graph, gdy udostępniasz adres URL ze swojej witryny na Facebooku, może to wyglądać tak:

no open graph

Tak wyglądało to w przypadku Quick Sprout, zanim zaimplementowałem Tagi Open Graph na mojej stronie. Po wdrożeniu znaczników Open Graph, byłem w stanie zwiększyć mój ruch na Facebooku o 174%, po prostu dlatego, że teraz był obraz obok moich aktualizacji statusu szybkiego kiełkowania.

Teraz, gdy jesteś przekonany, że powinieneś używać Open Graph, oto jak skonfigurujesz go na swojej stronie internetowej.

og: tytuł

Tutaj umieszczasz tytuł swojej treści. Pomyśl o tym jako o podobnym do zwykłego znacznika tytułu html, którego użyłaby wyszukiwarka. Podczas tworzenia Twojego og: title, zachowaj liczbę znaków do mniej niż 95 znaków.

Przykład: < meta property=”og:title” content = “11 kreatywnych sposobów budowania linków” / >

og: Typ

W tym miejscu opisujesz, jakiego rodzaju treści udostępniasz. Czy jest to film, zdjęcie, post na blogu itp.? Oto pełna lista, z której możesz wybrać typ zawartości:

Działalność

  • działalność
  • sport

Firmy

  • bar
  • Przedsiębiorstwo
  • kawiarnia
  • hotel
  • restauracja

Grupy

  • przyczyna
  • sport_league
  • sports_team

Organizacje

  • zespół
  • rząd
  • non_profit
  • Szkoła
  • Uniwersytet

Ludzie

  • aktor
  • sportowiec
  • autor
  • reżyser
  • muzyk
  • polityk
  • public_figure

Miejsca

  • miasto
  • Państwo
  • landmark
  • state_province

Produkty i rozrywka

  • album
  • książka
  • pij
  • żywność
  • gry
  • produkt
  • piosenka
  • film
  • tv_show

Strony internetowe

  • blog
  • strona internetowa
  • artykuł

Przykład: <meta property=”og:type” content = “article” / >

og: opis

Jest to również podobne do znacznika meta description html, ponieważ służy do opisywania treści. Nie powinieneś dbać o to, czy jest bogaty w słowa kluczowe, ale zamiast tego powinieneś wymyślić atrakcyjny opis, który spowoduje więcej kliknięć. Masz do 297 znaków dla tego tagu.

Przykład: < meta property=”og:description” content = ” czy masz już dość budowania linków po staremu? Metody, które wymagają wysyłania e-maili do tysięcy webmasterów proszących o linki. “/>

og: obraz

Pamiętasz, jak wspomniałem, że byłem w stanie zwiększyć ruch na Facebooku o 174%? To dlatego, że użyłem Open Graph, aby upewnić się, że Facebook pokazał obraz za każdym razem, gdy ktoś udostępnił adres URL z Quick Sprout.

Używając tagu og: image, zapewnisz, że obraz będzie znajdować się obok treści, które udostępniasz. W ten sposób wyróżnia się na tle innych tekstowych aktualizacji statusu, które ludzie widzą w swoich osiach czasu.

Zanim przejdę do tego, jak możesz używać tego tagu, przeprowadzę Cię przez wymagania Facebooka. Obraz musi być co najmniej 50px na 50px, ale najlepiej większy niż 200px na 200px. Ponadto Rozmiar obrazu nie może przekraczać 5 MB.

Przykład: < meta property=”og:image” content=”https://www.quicksprout.com/wp-content/uploads/2013/03/linkbuilding.jpg” / >

og: url

W tym tagu powinieneś umieścić adres URL strony, którą udostępniasz. Ten tag może wydawać się nieistotny, ale jest ważny, ponieważ czasami będziesz mieć więcej niż jeden adres URL dla tej samej treści. Używając tego tagu, zapewnisz, że wszystkie akcje trafiają do jednego adresu URL w porównaniu z wieloma adresami URL, co powinno pomóc Twojemu Facebookowi Edgerank.

Przykład: <meta property = “og: url”content=” https://www.quicksprout.com/2013/03/21/11-creative-ways-to-build-links/” / >

og: site_name

Ten tag informuje Facebooka o nazwie Twojej witryny. Tak naprawdę nie potrzebujesz tego znacznika, ale nie ma nic złego w jego włączeniu.

Przykład: < meta property=”og:site_name” content = “Quick Sprout” / >

fb: admini

Jeśli Facebook ma stronę fanowską i chcesz uzyskać więcej danych w Insights na Facebooku, musisz użyć tego tagu. Informuje Facebook jesteś właścicielem witryny i łączy twój fan page na Facebooku z Twoją witryną.

Przykład: < meta property = “fb: admins” content = “500013011” / >

Teraz, gdy masz meta tagi otwartego wykresu na Facebooku, przejdźmy do kart Twittera.

Karty Na Twitterze

Widziałeś kiedyś taki tweet?

twitter card

Cóż, te szczegółowe tweety pojawiają się tylko wtedy, gdy korzystasz z kart Twittera. Nie chciałbyś mieć tego na swojej stronie? Pomoże to wyróżnić się z tłumu.

Oto jak wykorzystujesz karty Twittera:

Jeśli korzystasz z wtyczki SEO for WordPress firmy Yoast, wykonaj następujące kroki. Dla wszystkich innych wykonaj poniższe czynności.

twitter: karta

Ten meta tag opisuje rodzaj udostępnianej zawartości. Na Twitterze masz trzy opcje: zdjęcie (dla obrazów), odtwarzacz (dla filmów) i podsumowanie (dla wszystkiego innego). Jeśli nie zdefiniujesz swojej karty, Twitter będzie domyślnie summary.

Przykład: < meta name=” twitter:card “content = “summary”>

twitter: url

To jest strona, którą udostępniasz na Twitterze. Podobnie jak Facebook prosi o adres URL, Twitter robi to również, ponieważ możesz mieć ten sam fragment treści w swojej witrynie wiele razy. Zapewni to, że jeden adres URL otrzyma wszystkie tweety. W przeciwnym razie tweety będą podzielone na wiele adresów URL.

Przykład: < meta name= “twitter: url”content=” https://www.quicksprout.com/2013/03/21/11-creative-ways-to-build-links/” >

twitter: tytuł

Podobnie jak w przypadku tytułu otwartego wykresu na Facebooku, nie powinno to być wypełnione słowami kluczowymi. Spraw, aby był atrakcyjny, aby ludzie chcieli go kliknąć. Podobnie jak w przypadku Facebooka, będziesz chciał ograniczyć liczbę znaków do 70.

Przykład: < meta name= “twitter: title” content = “11 kreatywnych sposobów budowania linków”>

twitter: opis

Jest to podobne do znacznika Meta description, którego używasz w Google. Ale nie wypychaj go słowami kluczowymi. Twoim celem powinno być stworzenie przekonującego zdania, które skłania ludzi do kliknięcia na Twoją stronę. Twój opis jest ograniczony do 200 znaków.

Przykład: < meta name=” twitter:description” content = ” czy masz dość budowania linków w starym, szkolnym stylu? Metody, które wymagają wysyłania e-maili do tysięcy webmasterów proszących o linki. “>

twitter: obraz

Aby twój tweet się wyróżniał, potrzebujesz obrazu. Twoje obrazy muszą mieć Rozmiar pliku mniejszy niż 1 MB i nie mogą być mniejsze niż 60 pikseli na 60 pikseli. Obrazy większe niż 120px o 120px zostaną zmienione.

Przykład: < meta name= “twitter: image” content= “https://www.quicksprout.com/wp-content/uploads/2013/03/linkbuilding.jpg”>

Po zastosowaniu metatagów kart Twittera w swojej witrynie należy zastosować program kartowy Twittera. Po zaakceptowaniu adresów URL z twojej witryny zostanie wyświetlony w formacie karty.

Wniosek

Meta tagi nie są tylko dla wyszukiwarek. Portale społecznościowe również je wykorzystują. Podobnie jak w przypadku optymalizacji meta tagów pod kątem rankingów Google i współczynników klikalności, musisz zrobić to samo dla Facebooka i Twittera.

Jak widać, zajmuje to trochę więcej pracy z góry, ale może się opłacić, ponieważ zdobędziesz więcej osób, które faktycznie odwiedzą Twoją witrynę z mediów społecznościowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts