Problem z waflowymi nagłówkami

Pisanie nagłówków to sztuka, prawda?

Wcale nie. Ale nie możesz mieć gofra.

Jak byś zdefiniował nagłówki wafli? Waflowe nagłówki mają takie terminy:

Czy Twoje biuro ma stres w miejscu pracy?

Co jest w tym nagłówku? Po pierwsze, jakie jest znaczenie stresu?

Słowo “stres” nie wywołuje w moim mózgu żadnych konkretów. Intelektualnie mogę zrozumieć, co oznacza stres, ale jeśli sprecyzujesz, to wiem “dokładnie”, co masz na myśli.

Powiedzmy, że radzisz sobie ze stresem w miejscu pracy.

Co oznacza stres w miejscu pracy?

  • Czy to znaczy, że ludzie na siebie krzyczą?
  • Czy to znaczy, że każdy wydaje się wysyłać BCC na każdy e-mail i ” cover-the-you-know-whats?’
  • Czy to znaczy, że personel bierze zbyt wiele dni wolnego bez wyraźnego powodu?

Stres jest ogólny jak ‘zbrodnia’. Co to jest Zbrodnia?’

Morderstwo, podpalenie, gwałt, włamanie? Jeśli nie jesteś konkretny, i powiedziałeś, że wskaźnik przestępczości rośnie w okolicy, to rozumiem, że wskaźnik przestępczości rośnie.

  • Ale gdybyś powiedział, że podpalenie jest problemem, upewniłbym się, że mam zraszacze i gaśnice.
  • Gdybyś powiedział “włamanie”, zainstalowałbym alarm antywłamaniowy.
  • Gdybyś powiedział “morderstwo”, prawdopodobnie opuściłbym okolicę.

Oczywiście każdy z przykładów jest tylko przykładem, ale zrozum, co się dzieje. Każda sytuacja wywołuje inną reakcję. I tak jest ze stresem. Jeśli powiesz stres, otrzymasz odpowiedź, która jest ogólna. I niespecyficzne.

Ale jeśli mówisz coś konkretnego, to robi to wielką różnicę. Gdy jesteś konkretny, możesz uzyskać konkretną odpowiedź.

To, co naprawdę chcesz mi przekazać, to objaw.

Coś, co naprawdę mogę zmierzyć. Więc ludzie w biznesie onkologicznym nie mówią ” rak.’

Najpierw izolują raka. Na przykład “rak skóry”.

Potem dosłownie mówią o kretach. I jak sprawdzać Krety.

Ludzie mogą intelektualnie przetwarzać słowo “rak”, ale widzą Kreta i jak się zmienia.

  • Rozumiem Kreta.
  • Widzę, jak to ma związek z rakiem.
  • I mogę albo działać, albo To, albo ignorować, w zależności od diagnozy mojego / lub lekarza.

Ale pisarze, którzy nie rozumieją tej koncepcji gofrów, nadal gofrują. Używają słów takich jak “stres”, “rak”, “ból”, “Zbrodnia” czy cokolwiek innego.

Co rozumiem, ale nie mogę działać.

Oraz działanie (aha!) jest to, czego chcesz od klienta.

Jak kroić gofry?

Po prostu pytasz: “ale co to oznacza?”

  • Stres w miejscu pracy: co to oznacza?
  • A kiedy otrzymasz odpowiedź, zapytaj: “co to znaczy?’
  • Co to znaczy?’

I możesz użyć koncepcji “co to znaczy” kilka razy, aż dojdziesz do szczegółów. To tylko wtedy, gdy specjalnie jechać do domu “co to znaczy?”czy dla każdego nagłówka dostajesz nagłówki, które skłaniają klientów do reakcji i działania.

Gofry są na śniadanie. Trzymaj je z dala od nagłówków 🙂

Sean D ‘ Souza jest głównym audytorem mózgu w Psychotaktyce.

Total
0
Shares
Related Posts