Tego lata świat stracił jednego ze swoich najskuteczniejszych nauczycieli. Stephen Covey zmarł 16 lipca 2012 roku w wieku 79 lat.
Covey zostanie zapamiętany jako transformujący myśliciel w zakresie przywództwa i osobistej skuteczności. Jego książka 7 nawyków wysoce skutecznych ludzi jest i nadal będzie jednym z najlepszych podręczników do osobistej produktywności i rozwoju, jakie kiedykolwiek napisano.
Dzisiejszy post to pełen szacunku hołd dla jego najtrwalszego dziedzictwa-tych nawyków 7.
A ponieważ skupiamy się tutaj na WordPressie, właśnie do tego ich zastosujemy.
Tak więc, na cześć zmarłego, Wielkiego Stephena Covey, oto siedem nawyków wysoce skutecznych użytkowników WordPress.
1. Bądź proaktywny
Własne doświadczenie WordPress.
Moim ulubionym aspektem WordPressa jest to, jak nawet totalny idiota HTML i design, taki jak ja, był w stanie wygodnie zarządzać-a nawet dostosowywać! – strony stosunkowo szybko.
Kiedy po raz pierwszy uruchomiłem fanów Midwest Sports, zrobiłem to po prostu po to, aby mieć piaskownicę do zabawy i nauki WordPressa.
Szybko zdałem sobie sprawę, że motywy i wtyczki były dostępne, aby pomóc mi dodać do witryny w sposób, którego w przeciwnym razie nigdy bym nie zrobił. Szybko dowiedziałem się również, że były tutoriale online dla cholernie prawie wszystko, czego chciałem nauczyć się robić sam.
Pozwoliło mi to przejść od nieświadomego i niepewnego nowego właściciela witryny do pewnego siebie, który czuł się upoważniony do stworzenia doświadczenia WordPress, którego chciałem dla siebie i moich czytelników.
Piękno WordPressa polega na tym, że każdy dam radę. Potrzeba tylko proaktywnego myślenia.
2. Zacznij od końca w umyśle
Użyj WordPress jako narzędzia do osiągnięcia swoich celów.
Co chcesz osiągnąć uruchamiając stronę internetową?
- Chcesz założyć internetowy pamiętnik?
- Chcesz stworzyć wizytówkę online dla swojego biznesu?
- Czy chcesz stworzyć dochodową witrynę e-commerce?
- Chcesz zbudować grupę odbiorców, która buduje twój biznes?
- Chcesz całkowicie zmienić swoje życie?
Możliwości są nieograniczone. Musisz tylko wiedzieć, którą z niezliczonych możliwości wybierasz.
Zauważ, że oryginalny nawyk Pana Covey ‘ a nie brzmi “zacznij od końca w umyśle … i nigdy nie można go zmienić!”
Ani trochę.
Cele się zmieniają. Zmiana celów. Plany się zmieniają. Wymagana jest zwinność.
Ale musisz mieć przynajmniej potencjalny koniec w umyśle, aby wiedzieć, w którym kierunku zacząć.
Uruchomienie strony internetowej może być zniechęcające. Zaczynając od końca, pomożemy Ci podjąć krytyczne początkowe decyzje — nazwę domeny, wybór hosta, początkowy projekt-dzięki czemu możesz bezpiecznie wyjść za drzwi dzięki swojej witrynie WordPress.
3. Stawiaj na pierwszym miejscu
Ustalaj priorytety, planuj i oceniaj swoją strategię.
Po zobowiązaniu się do przejęcia kontroli nad swoim doświadczeniem w publikowaniu stron internetowych i określeniu celów, następnym krokiem jest zaplanowanie kierunku działania. Tu tak ważne jest ustalanie priorytetów i ich przestrzeganie.
Pamiętaj, że największymi atutami WordPressa mogą być również jego największe słabości. Pisałem w zeszłym tygodniu o tym, jak to dotyczy wtyczek, ale jest o wiele więcej obszaru do omówienia.
Na przykład, jeśli Twoja strona będzie koncentrować się na wyświetlaniu zdjęć o wysokiej rozdzielczości, ważne będzie posiadanie solidnego, fotocentrycznego motywu potomnego od samego początku. Jeśli jednak Twoja witryna koncentruje się na kopiowaniu, nie musisz poświęcać dużo czasu na zastanawianie się, jak wyświetlane są zdjęcia.
Zamiast tego należy poświęcić czas na skonfigurowanie działającego kalendarza redakcyjnego lub upewnienie się, że Jetpack jest zainstalowany, aby pomóc w korekcie i udostępnianiu.
Ilość będzie się różnić, ale wszyscy mamy skończoną ilość czasu, który możemy poświęcić na nasze wysiłki wydawnicze. Ustalanie priorytetów i planowanie pomoże zwiększyć wydajność Twojego czasu.
4. Myśl wygrana-wygrana
Aktywnie przyczyniaj się do społeczności online.
Jedną z najważniejszych lekcji, których nauczyłem się w moim czasie online, jest to, że jeśli chcesz otrzymywać, lepiej naucz się dawać, dawać, dawać-a następnie dawać trochę więcej.
Na przykład, kiedy chciałem uzyskać ekspozycję i wiarygodność dla MSF, wiedziałem, że muszę uzyskać linki z większych, bardziej znanych stron. Po prostu wysyłanie linków do artykułów nie doprowadziło mnie zbyt daleko.
Ale kiedy zacząłem linkować do innych stron pierwszy, a następnie wysyłając e-mail do właściciela witryny, aby pochwalić go za napisanie wspaniałego postu (bez wspominania o niczym własnym), znalazłem ludzi o wiele bardziej otwarci na linki, które wysłałbym w przyszłości.
Płać dalej, jak mówi banalne, ale istotne powiedzenie. Stało się to sytuacją korzystną dla wszystkich, ponieważ promowałem inne strony, promowali moje, a wszystkie łodzie wzrosły.
Koncepcja może być zastosowana do własnej społeczności witryny.
Jeśli ktoś komentuje Twojego bloga, to jest wygrana dla Ciebie. Jeśli odpowiesz komentatorowi, zwłaszcza jeśli odpowiesz na pytanie lub zapewnisz dodatkowy wgląd, jest to wygrana dla komentatora. Zachęci to innych ludzi do komentowania, co jest kulą śnieżną, którą z pewnością chcesz się przewrócić.
Koncepcja działa również w odniesieniu do WordPressa.
Tak wiele świetnych wtyczek jest dostępnych za darmo lub za niewielkie opłaty, które zapewniają prawdziwą wartość dla osób, które z nich korzystają. Przekaż programiście wtyczki, link do nich, podziękuj im publicznie … zrób coś, aby wyrazić uznanie dla ich wkładu w społeczność open source, która sprawia, że WordPress jest wyjątkowy .
5. Staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym
Mieć mentalność zorientowaną na klienta.
Każdy, kto regularnie czyta Copyblogger i kto śledzi najnowszy internetowy Entreproducent Briana Clarka, wie o znaczeniu słuchanie.
Brian uczy, że powinieneś zbudować publiczność przed (i podczas) budowania firmy, ponieważ ta publiczność pomoże Ci określić, w jakim kierunku powinna ostatecznie pójść firma.
Nawet jeśli nigdy nie sprzedasz namacalnego produktu lub usługi za pośrednictwem swojej witryny, nadal sprzedajesz produkt swoim czytelnikom. Ten produkt jest twoją treścią i Twoimi pomysłami-a przez to, ty.
Rozumiejąc, czego chcą twoi odbiorcy, możesz tworzyć treści, które zapewniają prawdziwą wartość i projekt, który ją uzupełnia.
WordPress ułatwia publikowanie treści i projektowanie części równania, ale musisz skupić się na kliencie.
6. Synergize
Łącz kompetencje i zdobywaj.
Wspomniałem już, jak wspaniały jest WordPress z perspektywy zachęcania do proaktywności i umożliwienia prostej, produktywnej nauki. Ale to z pewnością nie oznacza, że musisz robić wszystko sam.
Na przykład, jeśli chcesz mieć wysokowydajną witrynę z doskonałym bezpieczeństwem, ogólny hosting po prostu tego nie zrobi. Ale czy masz umiejętności lub wiedzę, aby zarządzać własnym VPS? Miałbyś na to czas?
Dlatego ludzie wybierają hosting zarządzany premium.
Robisz to, co robisz najlepiej-prowadzisz swój biznes, a my robimy to, co robimy najlepiej-uruchamiamy i chronimy Twoją witrynę.
To synergia.
Oczywiście, w Internecie jest wystarczająco dużo samouczków związanych z WordPressem, aby nauczyć cię, jak robić prawie wszystko. Ale w miejscu, w którym nauka i realizacja lekcji tworzy negatywne wartość ze względu na czas, który zabiera z podstawowych działań, ma sens, aby synergia.
Prawdziwy koszt rzeczy nie zawsze jest oczywisty.
Bądź mądry o tym, jak wdrażasz synergię do swojej strategii publikowania w Internecie, ale na pewno nie bój się.
7. Naostrzyć piłę
Zrównoważyć i odnowić zasoby i wiedzę.
WordPress stale rośnie i rozwija się, co oznacza, że każdy właściciel witryny powinien zrobić to samo.
Na przykład z każdą nową aktualizacją WordPress pojawiają się nowe wbudowane funkcje, z których powinieneś wiedzieć, jak korzystać.
Zawsze są nowe lekcje do nauczenia się, umiejętności do zdobycia lub partnerzy do współpracy … a jeśli jesteś proaktywny, skoncentrowany na celach i traktowany priorytetowo, a jeśli myślisz, że wygrywasz i słuchasz, możesz być w ciągłym procesie przesuwania swojej witryny do przodu jako stale ulepszanego narzędzia do osiągania celów biznesowych online.
Masz coś do dodania do tej listy? Drop it in the comments …