Ostatnio dużo myślałem o startach. Nie tylko z powodu Jeffa Walkera i jego wydania PLF3, ale dlatego, że sam byłem na szalonym starcie z kilkoma plecami do siebie. Nauczyłem się trochę o tym, co robić, a co nie działa tak dobrze, zwłaszcza w zakresie promocji e-mail.
Moje główne odkrycie, choć, zebrałem z mojego nieśmiałego uruchomienia sieci. Ten start był dość ograniczony, ponieważ wszystkie inne starty miały miejsce na całym świecie w tym samym czasie. Nie chciałem mieć konfrontacji z całym trzecim plemieniem!
Zabawne było to, że niespodziewanie odkryłem koncepcję ELO-i że wszyscy potrzebujemy trochę więcej tego w naszym e-mail marketingu.
Wystarczy dodać ELO
Pewnie się domyślacie, że nie mam na myśli słodkich, słodkich stylów muzycznych popularnego popowego i rockowego combo Electric Light Orchestra z Lat 70. O jakim ELO mi chodzi?
E: Emocje I Empatia
Jeśli chcesz, aby Twoi subskrybenci łączyli się z Tobą i Twoimi ofertami, będziesz musiał wykazać się empatią. Użyj wyzwalaczy emocjonalnych, aby wywołać uczucie, a także odwołać się do logiki i rozumu.
Między liniami komunikacji, poprzez historię i metaforę, musisz przekazać, że jesteś osobą taką jak oni, prawie jak tajne wiadomości rozmawiające bezpośrednio z podświadomością czytelnika.
Nie musisz fabrykować historii, aby pasowała do jakiejś historii o stracie i odkupieniu lub szablonu bohatera z Dzikiego Zachodu. Narysuj własne anegdoty i wiadomości, aby pokazać swoim odbiorcom, że rozumiesz, przez co przechodzą, ponieważ byłeś w tej samej sytuacji.
L: Lista Dźwigni
Prawdopodobnie słyszałeś, że Twoi potencjalni klienci mogą potrzebować usłyszeć o Twojej ofercie wiele razy przed podjęciem działań. To pozornie koliduje z równie często reklamowanymi radami, aby uniknąć bombardowania odbiorców rzeczami, na których nie dbają.
Jak zachować komunikację, gdy tak wiele osób chce zmniejszyć obciążenie poczty e-mail?
Odpowiedzią jest podzielenie odbiorców na listy. Poproś ludzi, aby podnieśli ręce, jeśli są zainteresowani konkretnym rodzajem produktu lub usługi, i umieść ich na liście, gdzie mogą dowiedzieć się więcej o to coś i nic więcej.
Możesz łatwo uruchomić dwa produkty jednocześnie, nie przytłaczając żadnej listy, ponieważ każda lista będzie otrzymywać tylko e-maile promujące produkt, którym wyrazili zainteresowanie.
Innym sposobem na wykorzystanie list jest umieszczenie ofert przed listami należącymi do partnerów i kontaktów, które dokładnie pasują do twoich najbardziej idealnych potencjalnych klientów. Oferuj swoim subskrybentom wartościowe treści dostosowane do ich zainteresowań. Otrzymasz świetny wskaźnik odpowiedzi i Ty nie wypal własną bazę abonentów.
O: Zastrzeżenia
Najlepsze premiery to rozmowa, a nie transmisja. Sprawdź swoje założenia i słuchaj problemów podczas startu. Stale pytaj o opinie, aby Twoja lista czuła się zachęcona do opowiedzenia ci o problemach lub oporze. Upewnij się, że komunikujesz się jasno, aby rozwiązać te zastrzeżenia i naprawić wszelkie punkty oporu.
Możesz dowiedzieć się, że są problemy, których tak naprawdę nie chcesz naprawić. Lubisz używać sprytnych sformułowań w marketingu e-mailowym, ponieważ uważasz, że to sprawia, że jesteś słodką kobietą o charakterystycznym głosie.
Ale możesz po prostu powodować zamieszanie i przekonywać swoją listę, że twój produkt naprawdę nie jest dla nich odpowiedni. Słuchaj uważnie zastrzeżeń i naprawić je, zanim wykoleić swój start.
Działa jak dziwna Magia
ELO może nie postawić cię na drodze do ustanowienia nowego rekordu świata. Ale dzięki wdrożeniu tych elementów zyskasz o wiele większą sprzedaż i głębsze połączenie z subskrybentami. Spróbuj i zobacz, jak dzieje się magia.
Następnym razem, gdy planujesz start, zadaj sobie pytanie, czy chcesz dodać więcej ELO.