Tajnym słowem kodowym jest”Buffalo”

Raczej nie zobaczysz mnie tutaj, jak mówię o reklamach telewizyjnych, zwłaszcza o fast-foodach z kurczakami. Ale Kentucky Fried Chicken zrobił kilka interesujących rzeczy z promocją nowej kanapki Buffalo Snackers, i po prostu może być w stanie wymyślić strategię dla swojego bloga i biznesu od przyjrzenia się temu.

W reklamie Buffalo Snackers pojawia się trzech strażaków, z których jeden ucztuje na 99-centowym „wiadrze z makaronem”, podczas gdy pozostali dwaj ciężko mu się nie cieszyć nowym stworzeniem kanapki z kurczakiem KFC za tę samą niską cenę. Wielka mi rzecz, prawda?

Interesujące jest to, że KFC wbudował specjalny komunikat w reklamie, który można zobaczyć tylko oglądając komercyjną klatka po klatce za pomocą osobistego rejestratora wideo, takiego jak Tivo. Co za sposób, aby ludzie uważnie oglądali reklamę w dzisiejszych czasach szybkiego przekazywania PVR, co?

To ładna, mała technika reklamowa, która działa całkiem nieźle. Ludzie o tym mówią. Na szczęście KFC nie poprzestało na tym.

Zamiast zostawić cute little wiadomość jak „Try Buffalo Snackers,” KFC wykonane wiadomość interaktywne przez miga kod, który po wprowadzeniu na stronie internetowej KFC, produkowane Dolar – OFF Kupon na kanapkę Buffalo Snacker. Innymi słowy, KFC wykorzystuje klasyczne techniki marketingu bezpośredniego, które pozwalają na śledzenie kampanii i budowanie relacji.

W kręgach marketingu bezpośredniego mówi się, że masowa reklama produktów i usług jest jak proponowanie małżeństwa przed prośbą o pierwszą randkę. Ponieważ taka propozycja jest rzadko akceptowana za pierwszym razem, sprzedawcy reklamowi każą ci ciągle proponować, aby w końcu osiągnąć penetrację rynku (gra słów nie jest zamierzona).

Mądrzejszą rzeczą do zrobienia, oczywiście, jest poprosić o pierwszą randkę zamiast. Potem zaczynają się zaloty i podobnie jak w przypadku dobrych małżeństw, zaloty trwają długo po sprzedaży.

Niezależnie od tego, czy chcesz nazwać to generowaniem leadów, czy budowaniem listy, działa sprzedaż relacji. Oto 5-stopniowy proces, którego kampania KFC może nauczyć Cię o rozwijaniu firmy za pomocą blogów, poczty e-mail i RSS:

  1. Zidentyfikuj przełomowy trend w swojej branży lub niszy.
  2. Wykorzystaj zakłócenia w sposób, który sprawi, że ludzie zaczną mówić.
  3. Zaoferuj darmowy zasób zamiast skoku sprzedaży.
  4. Skorzystaj z oferty, aby rozpocząć relację za pośrednictwem poczty e-mail lub subskrypcji kanału na swoim blogu.
  5. Zacznij zabiegać!
Total
0
Shares
Related Posts