Blogerzy mają wyraźną wadę.
Kiedy ktoś zatrudnia eksperta w dziedzinie-powiedzmy marketingu-ten ekspert może przekazać te same informacje, które zrobiła dla ostatniego klienta.
I klient przed tym. I ten poprzedni.
Nie blogerów. Blogowanie polega na rozbiciu wszystkiego, co wiesz, na kawałki wielkości ugryzienia, aby ludzie mogli się tego nauczyć przez cały okres czasu. Jeśli spojrzą wstecz przez archiwa, często mogą zobaczyć cały zakres Twojej wiedzy.
Aż pewnego dnia Twoja studnia wyschnie.
To przerażający moment dla każdego blogera. To nie tak, że kończy się inspiracja lub blokada pisarska. Teraz już wszystko powiedziałeś. Twój blog zawiera absolutnie wszystko, co wiesz.
I bądźmy uczciwi — to dużo wiedzy. Ale po prostu nie masz nic nowego do powiedzenia.
Czym się zajmujesz?
Zdobądź nową wiedzę
Zawsze jestem zdumiony tym, jak niewiele osób kontynuuje edukację na swój temat po tym, jak stali się uznanym ekspertem w dziedzinie it.
Hej, wszyscy znają mnie jako faceta numer jeden na nagich kretach! Najwyraźniej wiem wszystko, co trzeba wiedzieć!
Ale jak mawiał mój stary trener, nigdy nie dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć w swojej dziedzinie, a zawsze jest coś nowego do nauczenia. Każdego dnia ludzie dokonują nowych odkryć i innowacji. Masz opinie na temat tych innowacji. Zgadzasz się lub nie zgadzasz się z nimi. Wypróbujesz je lub uda Ci się pójść o krok dalej.
Oczywiście, jeśli nie dowiesz się, czym są te odkrycia i innowacje, nie masz nic do powiedzenia na ten temat. Nic dziwnego, że utknąłeś na postach.
Aktywne zdobywanie nowej wiedzy na temat Twojej dziedziny wiedzy ma dodatkową korzyść: zapewnia większą wartość dla Twoich klientów. Możesz znaleźć inspirację dla nowego ebooka lub kursu internetowego, aby pomóc początkującym zrozumieć i odnieść korzyści.
Nowa wiedza może być kolejną wielką rzeczą dla Twojej firmy – jeśli ją znajdziesz.
Lekarze są jednym z niewielu zawodów, które muszą stale aktualizować swoją wiedzę w swojej dziedzinie. Jeśli lekarz nie zna najnowszych innowacji w chirurgii, jego następny pacjent może umrzeć z braku tej wiedzy. Jest to ogromna zachęta dla lekarza, aby zawsze się uczył, a dla pacjenta-i Rady Lekarskiej-aby nalegał na tę ciągłą edukację.
Nikt nie będzie zmuszał Cię do uczestnictwa w konferencjach, czytania książek lub uczestnictwa w kursach, ale będziesz o wiele bardziej szanowany jako ekspert, jeśli stale aktualizujesz swoją wiedzę. Życie Twojego klienta może nie być zagrożone, ale jego biznes, cele finansowe i ich szczęście prawdopodobnie jest-przynajmniej ich szczęście z Twoimi produktami i usługami.
Gdzie można znaleźć nową wiedzę?
Cóż, może nie słyszałeś o tym gadżecie zwanym Internetem, ale jest całkiem przydatny do tego rodzaju rzeczy. Wydaje się głupie wspominanie o korzystaniu z internetu, aby uaktualnić swoją wiedzę na blogu online, ale szokująca liczba ludzi nie używa go do tego konkretnego celu-nawet tych, którzy praktycznie żyją w Internecie.
Biblioteki są niesamowitym (i darmowym) źródłem nowej wiedzy, podobnie jak twoja lokalna Księgarnia. Idź po nową literaturę i zobacz, co robisz z perspektywy kogoś innego.
Czasopisma i czasopisma branżowe, oczywiście, są wspaniałe dla nowszych innowacji i informacji. Znajdź te, które koncentrują się na twojej dziedzinie wiedzy i szukaj nowych pomysłów, które brzmią interesująco lub innowacyjnie. Gdy artykuł przyciągnie twoją uwagę, przejdź do niezależnych badań na ten temat i znajdź nowe zasoby do realizacji.
Aktywne dążenie do nowej wiedzy nie tylko uczyni cię lepszym biznesmenem-choć to wystarczający powód. Zagwarantuje to również, że nigdy więcej nie zabraknie tematów na blogu.