To takie proste. Po prostu konsekwentnie twórz niesamowite treści, a będziesz toczył się w ruchu.
Żartuję.
Nawet jeśli wiesz, co robisz, content marketing zajmuje dużo pracy.
Ale to może się opłacić.
Na przykład ROI Krafta z content Marketingu to 4 razy lepiej niż jakakolwiek inna forma reklamy.
Rozejrzyj się po Internecie, a szybko odkryjesz, że nie są sami.
Nie musisz nawet iść dalej niż tutaj.
Wykorzystałem content marketing do rozwoju KISSmetrics, Crazy Egg, a teraz Quick Sprout do ponad 7-cyfrowych (rocznie) firm.
Zazwyczaj dostaję około 100 komentarzy do postów i ponad 1,000 akcji społecznościowych w ciągu kilku dni tylko na Twitterze i Facebooku:
Zajęło mi to lata, bo content marketing wymaga cierpliwości i konsekwencji.
Ale jeszcze jedno trzeba czy budżet.
Jeśli skutecznie zajmujesz się content marketingiem, tworzysz naprawdę wartościowe zawartość następnego poziomu.
A jeśli tworzysz takie treści, nie jest tani.
Oczywiście, możesz zrobić to sam, ale twój czas ma również wartość. Nie zapominaj o tym.
Ale podobnie jak w przypadku wszystkich rzeczy, możliwe jest prowadzenie content marketingu zarówno skuteczniej, jak i taniej niż większość firm.
Nadal nie będzie “tani”, ale będzie znacznie bardziej przystępny dla startupów i małych firm niż to, co mogą obecnie wydawać.
W dalszej części tego postu podzielę się z wami wskazówkami 10, które pomogą Ci znacznie obniżyć wydatki na content marketing bez poświęcania wyników.
1. Skoncentruj się na najbardziej opłacalnych rodzajach treści
Istnieje mnóstwo różnych rodzajów treści, które możesz wyprodukować.
Często istnieje 4-5 lub nawet więcej rodzajów treści, które lubią Twoi odbiorcy docelowi.
Oznacza to, że możesz użyć dowolnej kombinacji tych typów, aby zwiększyć liczbę odbiorców.
Ale chodzi o to,…
Nie wszystkie rodzaje treści dają ten sam zwrot.
Wszystkie kosztują różne kwoty i generują różne średnie liczby, jeśli chodzi o ruch, subskrybentów, udziały itp.
Oto prosty proces 3-step, którego możesz użyć, aby dowiedzieć się, które rodzaje treści są najbardziej opłacalne w twojej niszy.
Krok # 1-Oceń koszt różnych rodzajów treści: Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest ustalenie kosztu bazowego dla każdego rodzaju treści, które możesz być zainteresowany produkcją:
- wpisy na blogu
- filmy
- infografiki
- pokazy slajdów
- animacje
- narzędzia
- e-booki
- podcasty
- kolekcje zdjęć stockowych
- itd.
Oczywiście koszt może się różnić w zależności od dokładnej rzeczy, której szukasz, ale spróbuj uzyskać dość dokładny zakres.
Możesz to zrobić na 3 sposoby:
- Uzyskaj wycenę od freelancera, który specjalizuje się w tego typu treściach.
- Określ, ile czasu zajmie zrobienie go samemu, a następnie pomnóż to przez stawkę godzinową.
- Użyj szacunków z innych źródeł publicznych.
Technicznie można uzyskać wycenę od agencji, ale są one zwykle znacznie droższe niż freelancer. Ponieważ staramy się oszczędzać twój budżet tutaj, zacznij od freelancerów.
W przypadku opcji 3rd możesz znaleźć przybliżone szacunki dla większości rodzajów treści online.
Na przykład, już wcześniej pisałem, że możesz uzyskać infografiki za $ 250 do $ 595 każdy.
Jeśli chodzi o treść, większość dobrych pisarzy pobiera $0.10-0.20 za słowo(chociaż można wynegocjować stałą opłatę, np.
A Filmy zazwyczaj kosztują między $ 1,000 i $ 6,500 za ukończoną minutę wideo.
Jedno zastrzeżenie: Warto zastanowić się nad podzieleniem każdego typu treści na bardziej konkretne typy treści.
Na przykład możesz być w stanie napisać post z listy znacznie szybciej niż inny rodzaj postu, taki jak studium przypadku.
Krok # 2-zbadaj wydajność treści konkurencji: Jeśli masz już duże doświadczenie w tworzeniu treści, Jest to dla ciebie łatwy krok. Wystarczy utworzyć arkusz kalkulacyjny, w którym rejestrujesz wydajność każdego typu treści.
Kiedy mówię performance, mówię o metryki, na których Ci zależy. Dla większości będzie to połączenie:
- ruch drogowy
- akcje społeczne
- komentarze
- subskrybenci e-maili
- backlinks
Jeśli nie masz dużego doświadczenia, będziesz musiał uzyskać te dane dotyczące wydajności z innych źródeł—Twojej konkurencji.
Zacznij od przejścia do największej platformy dla każdego rodzaju treści i znalezienia kilku największych kanałów/marek dla tej platformy. Na przykład:
- wpisy na blogu: blogi
- filmy: YouTube
- pokazy slajdów: Slideshare
- infografiki: Visual.ly
Powiedzmy, że byłeś zainteresowany tworzeniem filmów SEO.
Udajesz się do YouTube i szukasz kilku głównych terminów SEO, takich jak:
- SEO
- Budowanie linków SEO
- Na stronie SEO
Stwórz listę najlepszych twórców:
Chcemy obliczyć ich średni wynik na wideo.
Kliknij nazwę, a następnie kliknij kartę Filmy:
To da ci listę filmów, które przesłali.
Zacznij od policzenia liczby filmów, które stworzył twórca (musisz kliknąć “Załaduj więcej” na dole).
W tym przypadku Josh nakręcił 123 filmy.
Następnie dodaj liczbę wyświetleń, które otrzymali.
Na koniec podziel całkowitą liczbę wyświetleń przez liczbę filmów, aby uzyskać średnią.
Josh dostaje około 1,000 wyświetleń na wideo, które przesłał.
Chcesz powtórzyć to dla jak największej liczby twórców w swojej niszy. Im więcej rozważysz, tym dokładniejsze będą twoje liczby.
Gdy skończysz, uzyskaj średnią połączoną, dodając średnie i dzieląc przez liczbę twórców wideo.
Krok # 3-ocenić wydajność każdego typu i wybrać najlepszy: W tym momencie masz koszt każdego rodzaju treści, a także typowe wyniki dla każdego z nich.
Teraz chcemy podzielić metrykę wyniku przez koszt.
Oto jak może wyglądać prosta wersja:
Chcesz uzyskać przybliżoną szacunkową cenę za metrykę. Skup się na metrykach, na których najbardziej Ci zależy.
Prawdopodobnie odkryjesz, że jeden lub dwa rodzaje treści to much bardziej opłacalne niż reszta.
Są to rodzaje treści, na których powinieneś skupić się w przyszłości.
2. Koncentracja na jakości nad ilością
Jednym z głównych źródeł zmarnowanych pieniędzy jest brak maksymalizacji wyników z każdego kawałka treści.
Marketerzy widzą udanych blogerów publikujących 3-5 razy w tygodniu i zakładają, że też powinni.
Jeśli jednak nie masz budżetu na publikację 3-5 świetnie. treść jest bezcelowa.
Skończysz publikując 3-5 dobrze. posty zamiast.
Wzrost dzięki content marketingowi pochodzi od jakości, a nie ilości.
Każdy post powinien być jak najbardziej wartościowy.
Lepiej opublikować jeden absolutnie niesamowity kawałek treści miesięcznie niż opublikować przeciętne posty 30.
Jeśli możesz opublikować więcej niż jeden wielki post-fantastyczny! Ale zawsze zacznij od jakości.
Doskonałym tego przykładem jest Brian Dean z Backlinko.
Obecnie ma około 30 artykułów w razem na stronie (poważnie), a on już od lat. Średnio to działa do około jednego posta miesięcznie.
Zbudował też z niego sześciocyfrowy biznes.
Jak? Bo każdy post jest niesamowity. Jakość zawsze wygra.
Ale bądź mądry, pamiętaj o zasadzie 80/20: Kiedy masz do czynienia z małym budżetem, zawsze chodzi o uzyskanie jak największej ilości pieniędzy.
W tym przypadku można przesadzić z “wysoką jakością”.
Co do Zasada 80/20 mówi jest to, że 80% wyników będzie pochodzić z 20% swoich wysiłków.
W tym przypadku oznacza to, że 80% wartości treści będzie pochodzić z 20% wysiłku, który włożyłeś w jej stworzenie.
Głównym wyjściem z tej zasady jest to, że każdy dodatkowy wysiłek ma zmniejszające się wyniki.
Do czasu, gdy włożysz solidny wysiłek (powiedzmy 80-90%) tego, do czego jesteś zdolny, osiągnąłeś prawie maksymalny poziom jakości, który możesz uzyskać z kawałka treści.
Oprzeć się pokusie, aby przejść za burtę, robiąc takie rzeczy jak:
- tworzenie niestandardowych obrazów, które nie dodają dużej wartości do postu
- mieszanie się z układem, mimo że jest już łatwy do odczytania
- zmienianie zdań w kółko tak, aby były “idealne”
Jeśli robisz te rzeczy, spędzasz czas bez realnego zwrotu, co oznacza, że marnujesz część swojego budżetu.
Staraj się o bardzo wysoką jakość, ale wiedz, kiedy kawałek treści jest tak dobry, jak będzie.
3. Absolutnie najtańszy sposób na konsekwentne tworzenie świetnych treści
Innym sposobem na obniżenie kosztów tworzenia treści jest kreatywność.
Zamiast tworzyć zawartość od zera, możesz repurpose istniejące treści.
Jeśli nie znasz tego terminu, zmiana przeznaczenia oznacza przekształcenie istniejącej treści w inną formę treści.
Możesz na przykład zamienić post na blogu w film, pokaz slajdów lub podcast.
Główną korzyścią jest to, że wszystkie badania są już wykonane. Możesz również często robić obrazy utworzone dla pierwszego elementu treści i używać ich w nowych elementach.
To może skrócić czas tworzenia treści niezawodnie w połowie dla każdego kawałka repurposed treści.
Oraz może również udostępniać Twoje treści innym odbiorcom, co zawsze jest dobre.
Repurposing w akcji: Przejdźmy do kilku szybkich przykładów zmiany przeznaczenia treści.
Paul Gordon Brown tworzy treści o dotarciu do studentów za pomocą mediów społecznościowych.
Na przykład on stworzył ten popularny pokaz slajdów w temacie:
Jednak wykorzystuje również wiele tych informacji w swoich postach na blogu, a nawet hostuje rozmowy na ten temat:
Wątpię, że za każdym razem tworzy nową prezentację od zera.
Dla blogerów istnieje powszechny rodzaj zmiany przeznaczenia: przekształcenie posta na blogu w infografikę.
Brian Dean napisał (a) post o SEO na stronie oraz wtedy, stworzył infografikę i umieścił ją na tej samej stronie:
Możesz również zrobić to, co zwykle robię i po prostu opublikować infografikę jako własny post.
Brian zdecydował się połączyć te dwa, aby mógł promować ten post wśród jeszcze większej publiczności.
Oto ostatni przykład zmiany przeznaczenia treści.
Na Crazy Egg blog publikuje nowy wpis na blogu w każdy dzień tygodnia. Niektóre z tych postów zamieniamy w krótkie odcinki podcastów:
Mamy świetny podcaster, który zasadniczo czyta post i nagrywa go.
Jakie rodzaje treści konwertują się dobrze na inne rodzaje treści? Każdy rodzaj treści można zmienić, jak każdy inny rodzaj treści, ale łatwiej jest to zrobić z niektórymi typami niż inne.
Najprostsze typy do zmiany przeznaczenia, w większości sytuacji, to:
- wpisy na blogu: infografiki, podcasty, e-booki
- infografiki do: pokazy slajdów, filmy
- filmy na: animacje (gify), posty na blogu
W przeważającej części treść wizualna przekłada się dobrze na inne treści wizualne, podczas gdy treść pisemna przekłada się również na inne treści pisane (lub mówione).
4. Poświęć czas na poprawę swojej wydajności
Ta wskazówka jest dla Ciebie, jeśli sam wykonujesz dużo pracy z content marketingiem.
Jeśli tworzysz, planujesz i/lub promujesz własne treści, możesz znacznie zmniejszyć ilość czasu, który poświęcasz, ucząc się kilku prostych sposobów wydajniejszej pracy.
Widziałem, jak marketerzy podwajają szybkość, z jaką wykonują określone zadanie, skupiając się na nim przez krótki czas. Oto kilka szczegółowych postów, które napisałem w przeszłości:
- Nie trać czasu: 6 sposobów na zwiększenie wydajności w mediach społecznościowych
- 10 skutecznych sposobów na oszczędność czasu, abyś mógł podążać za swoimi marzeniami
- Jak podwoić szybkość pisania bez obniżania jego jakości
I podczas gdy konkretne rzeczy, które musisz zrobić, aby zwiększyć wydajność, zależą od twoich obecnych nawyków pracy, istnieją pewne ogólne techniki, które prawie zawsze są przydatne.
Technika # 1-Dozowanie: Dozowanie jest prostą techniką, która polega na wykonaniu jak największej ilości jednego zadania naraz.
Na przykład, zamiast próbować wymyślić pomysł na post za każdym razem, gdy tworzysz nowy post, możesz wymyślić 100 na raz.
Poprawia to wydajność na kilka sposobów:
- brak czasu przejścia – zawsze zajmuje kilka minut, aby przejść do następnego zadania. Zamiast spędzać ten czas przejścia za każdym razem, gdy przychodzisz z pomysłem, spędzasz go tylko raz, na początku sesji wsadowej.
- momentum – gdy zaczniesz coś robić, łatwiej będzie to kontynuować, co spowoduje szybszą i lepszą pracę.
Oto sposoby, w jakie można natychmiast zastosować dozowanie:
- wymyślanie pomysłów na treść w partiach
- przedstawianie swoich postów w partiach
- pisanie postów partiami (może w pierwszym tygodniu miesiąca), a następnie planowanie ich
- edycja treści w partiach
- zbieranie nazwisk osób, do których należy się zwrócić (w celu promocji)
- wysyłanie wiadomości e-mail z linkiem lub prośbą o udostępnienie
I jest ich o wiele więcej.
Technika # 2-Outsourcing (gdy jest inteligentny): Istnieją dwa główne powody outsourcingu części procesu content marketingu.
Najlepiej zrobić to, gdy albo nie masz umiejętności, albo czasu.
W szczególności najważniejszy jest pierwszy powód.
Dlaczego?
Ponieważ jeśli nie masz umiejętności, powiedzmy, że zaprojektujesz infografikę dobrze, kosztuje cię to, ponieważ będziesz miał niższą jakość treści.
Co najbardziej nie zdaj sobie sprawy, że jest że często jest bardziej drogie aby stworzyć go również samodzielnie.
Możesz wycenić swój czas na $50 / godzinę, ale freelancer naliczy ci $100 / godzinę (hipotetycznie). Więc myślisz, że zaoszczędzisz pieniądze, robiąc to sam.
Jednak w zdecydowanej większości przypadków freelancer ma o wiele więcej doświadczenia niż ty, że może wykonać pracę w mniej niż połowę czasu, jaki ci zajmie.
Oznacza to, że outsourcing faktycznie taniej niż samemu, plus masz lepszy produkt.
Jeśli zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś zbyt dobry w określonej części content marketingu i nie masz pasji, aby zostać ekspertem, zleć to na zewnątrz.
Nie możesz zrobić wszystkiego sam, więc uzyskaj pomoc w obszarach, w których ma to największy sens dla jakości i budżetu.
5. Zapomnij o częściach content marketingu, które nie są konieczne
Uwierz mi, Rozumiem, kiedy marketerzy, zwłaszcza nowi, dostają przytłoczony content marketingiem.
Sam proces tworzenia treści zajmuje dużo czasu, wiedzy i zasobów, ale wtedy musisz Promuj go również.
Chodzi o to, że:
Nie musisz być wszędzie na raz.
Pamiętasz zasadę 80/20? Dotyczy to również tutaj.
Osiemdziesiąt procent twojego sukcesu będzie pochodzić z 20% Twojego wysiłku. Znajdź więc części, które dodają niewielką wartość do Twojego marketingu i wytnij je.
Od czego zacząć: Najbardziej i najmniej wydajne działania będą zależeć od twojej niszy i biznesu.
Ale spójrzmy na przykład.
Kiedy Twoim głównym celem jest przyciągnięcie ruchu do treści, aby ostatecznie dokonać sprzedaży, na czym powinieneś się skupić?
W większości przypadków e-mail marketing będzie zapewnij najlepszy zwrot z inwestycji (ROI – twój czas i wydatki) by far:
A jednak niektórzy marketerzy spędzają tyle samo czasu na pozyskiwaniu obserwujących w mediach społecznościowych, rozdawaniu wizytówek na konferencjach, publikowaniu na forach itp. jak robią na coraz więcej subskrybentów.
Kiedy masz napięty budżet, działania o mniejszym ROI nie mają znaczenia.
Tak więc, chyba że jesteś w niszy, dla której media społecznościowe są kluczowe (fitness, jedzenie, wystrój domu, odzież itp.), jest to prawdopodobnie coś, o czym można zapomnieć.
Wszystko, czego potrzebujesz, to jeden lub dwa kanały, które dają najlepsze wyniki.
6. Uzyskaj niezwykle szczegółowe informacje
To może być przygnębiające na początku:
Trudno konkurować z większymi budżetami.
Chcesz prześcignąć szybki Post Sprout w Google za termin, który wybrałem? Będziesz musiał stworzyć coś niesamowitego i wypromować to.
A to kosztuje.
Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz iść łeb w łeb z większymi budżetami.
Rozważ SEO. Możesz kierować longer tail keywords na początku i rzucić cały budżet na nich.
Te słowa kluczowe mają zazwyczaj mniejszą konkurencję i są znacznie łatwiejsze do rangi wysoko:
Kiedy to zrobisz, nie uzyskasz niesamowitego ruchu od razu, i to odstrasza większość firm.
Ale dostaniesz więcej ruchu w rankingu # 1 dla wyszukiwań, które otrzymują kilkaset zapytań miesięcznie, niż w rankingu #10 dla wyszukiwania, które otrzymuje kilka tysięcy zapytań miesięcznie.
Zgadnij, co się dzieje z czasem?
Twój ruch nadal rośnie, podobnie jak lista subskrybentów. Wzrost w content marketingu dzieje się wykładniczo, więc te małe początkowe wyniki rosną w wielkie rzeczy kilka lat w dół drogi.
Dodatkowo, gdy zaczniesz uzyskiwać wyniki swojej pracy, możesz powoli dodawać te dodatkowe dochody do budżetu content marketingowego, przyspieszając dalszy wzrost.
Możesz przyjąć takie podejście do marketingu treści jako całości, a nie tylko SEO.
Zamiast tworzyć treści dla marketerów (tak jak ja), twórz treści dla bardziej konkretnych odbiorców, np. marketerów mediów społecznościowych lub marketerów małych firm itp.
Im bardziej konkretny jesteś, tym mniej masz konkurencji-po prostu upewnij się, że jest wystarczająco dużo popytu. Jeśli piszesz na nieco niejasne tematy, nawet Przeciętna treść przyciągnie uwagę.
Po przechwyceniu tej grupy możesz rozpocząć tworzenie zawartości dla powiązanych grup i rozwinąć ją.
7. Udostępnianie cennych danych osobowych
Coś, co ostatnio zauważyło przyzwoita liczba marketerów treści, to skuteczność przejrzystości.
Krótko mówiąc, przejrzystość polega na ujawnianiu zakulisowych danych i informacji (osobistych).
Jednym z niesamowitych przykładów jest Groove HQ blog. Piszą o tematyce marketingowej, ale wspierają swoje punkty danymi osobowymi i eksperymentami:
Prawie ujawniają wszystko, co dodaje wartości do postu.
Na przykład podzielili się tym, w jaki sposób ustalili, na których sieciach społecznościowych się skupić:
Istnieją dwa powody, dla których przejrzystość może być świetna:
- To sprawia, że Twoje treści są lepsze – Korzystanie z danych osobowych oznacza, że masz coś wyjątkowego do zaoferowania (nikt inny nie może tego dostarczyć). Posiadanie czegoś nowego do powiedzenia jest kluczową częścią tworzenie wartości w Twoich treściach.
- Informatyka can bądź tańszy w tworzeniu – Co jest łatwiejsze: pobieranie danych z własnej Google Analytics lub próba skontaktowania się z ekspertem, który odpowie na twoje pytania i wniesie wkład w Twoje treści? Możesz zapisać dużo czasu na wykorzystanie danych osobowych, co oznacza, że możesz wykorzystać swój budżet na inne rzeczy.
8. Możliwe jest uzyskanie darmowych treści od niesamowitych twórców
Jeśli zatrudniasz pisarzy do tworzenia treści dla Ciebie, prawdopodobnie kosztuje to co najmniej kilkaset dolarów za post.
Ale jest sposób, aby uzyskać świetne treści za darmo.
I to poprzez akceptację postów gości.
Pamiętaj jednak, że tylko dlatego, że akceptujesz posty gości, nie oznacza to, że musisz zatwierdzić każdą ofertę.
Skończysz odrzucając 90% z nich, ale te 10% dobrych będzie od wysokiej jakości pisarzy, którzy są gotowi wnieść wkład w zamian za ekspozycję (promowanie własnej strony).
Istnieją dwa sposoby, aby znaleźć tych dobrych gości-plakaty:
- Twórz stronę gość-post w swojej witrynie – znajdą go, gdy badają potencjalne cele
- Ręcznie dotrzeć do dobrych gości-plakaty – jeśli widzisz dobry post gościa na stronie konkurenta, możesz wysłać e-mail do tego twórcy i poprosić go o przyczynienie się do twojej witryny.
Teraz chcę skupić się na pierwszej opcji, ponieważ na dłuższą metę jest to znacznie mniej pracy.
Strona dobrych guest-post guidelines ma trzy zasadnicze elementy.
Część # 1-zachęty dla pisarzy gości: Gdy twórca treści znajdzie Twoją stronę postu gościa, jego pierwszym pytaniem jest: “Czy warto współtworzyć tę stronę?”
Im większa jest Twoja strona, tym więcej możesz zaoferować.
Niezależnie od tego, uczyń to jedną z pierwszych sekcji i oprawiaj korzyści pod względem atrakcyjności plakatów gości. Szukają ruchu, linków, sławy itp.
Oto zrzut ekranu z Zwiększ blog Traffic ‘ s guest Post guidelines, które są jednymi z najlepszych jakie widziałem.
Część # 2-czego szukasz: Gdy twórca zainteresuje się Twoją witryną, Uwaga wraca do ciebie.
Musisz jasno powiedzieć, że szukasz tylko wyjątkowych treści.
Jeśli publikujesz treści w określony sposób (typowa długość, styl itp.), to jest czas, aby ustalić swoje oczekiwania.
Część # 3 – Jak powinny rzucać do ciebie? W końcu musisz dać im znać, czego szukasz na boisku.
Jeśli tego nie zrobisz, otrzymasz mnóstwo e-maili z niepotrzebnymi informacjami, które zmarnują twój czas (a TWÓJ CZAS to pieniądze).
Zarys podstaw tego, co chcesz zobaczyć na boisku.
Możesz dodać więcej do strony postu gościa, ale upewnij się, że masz co najmniej te trzy części.
Pisarze zaczną cię odnajdywać i wysyłać rzuty kilka tygodni po opublikowaniu (lub wcześniej, jeśli masz popularną stronę).
9. Aktualizacja Może być tak dobra, jak rozpoczęcie od zera
Coś, co twórcy treści w rozwijających się niszach zawsze napotykają, to content becoming nieaktualne.
Na przykład możesz napisać o wytycznych podatkowych na rok 2015.
Cóż, w 2016 roku (po dniu podatkowym), ten post stracił 90% swojej wartości.
To samo dotyczy wielu innych branż. Posty SEO sprzed 5 lat są teraz bezwartościowe.
Ale zamiast tworzyć nowy post od zera, często możesz użyć starej treści – za znacznie tańsze.
Oto dwie opcje.
Opcja # 1-Aktualizuj zawartość wrażliwą na czas: Rzeczy zazwyczaj się zmieniają stopniowo z czasem.
Zamiast tworzyć zupełnie nową zawartość, możesz po prostu zaktualizować oryginalną zawartość, aby odzwierciedlić tę niewielką zmianę w branży.
To jest coś, co Brian Dean robi z dużą ilością swoich treści w Backlinko. Na przykład wielokrotnie aktualizował swoją pełną listę czynników rankingu Google:
Został opublikowany co najmniej rok temu, a lista wzrosła do ponad 200.
Ponieważ Brian aktualizuje listę, pozostaje ona źródłem nr 1 na ten temat.
Opcja # 2-ponownie Opublikuj starą wiecznie zieloną zawartość: Chociaż możesz aktualizować starą zawartość, aby zachować jej wysoką wartość, możesz także po prostu ponownie opublikować stare posty.
Kiedy zaczynasz, masz małą publiczność. Gdy powiększysz swoją publiczność, większość z nich nie zobaczy zbyt wielu twoich starych dobrych treści. Publikując stare treści, ujawnisz je nowej, większej publiczności.
Chociaż nie robiłbym tego zbyt często, możesz ponownie opublikować starą, wiecznie zieloną treść, aby pojawiła się na górze Twojego bloga.
Następnie zasadniczo dostajesz nowy post za nic.
10. Naucz się być wyjątkowo selektywnym w promocji
Ta ostatnia wskazówka znowu dotyczy przycinania tłuszczu.
Musisz upewnić się, że otrzymujesz opłacalny zwrot ze wszystkich prac promocyjnych, które robisz.
Jeśli masz ograniczony czas, skup się na najbardziej prawdopodobnych źródłach ruchu dla nowych treści.
Zacznij od listy e-mailowej: Zawsze rozpocznij promocję nowych treści, wysyłając wiadomości e-mail do subskrybentów wiadomości e-mail.
Są to osoby, które już lubią twoje treści i doceniają je na tyle, aby zapisać się na listę.
Są to zdecydowanie najbardziej prawdopodobne osoby, które udostępnią Twoje treści nowym odbiorcom.
Wysyłam e-maile do subskrybentów po opublikowaniu nowego postu, używając prostego szablonu:
To działa naprawdę dobrze i zajmuje prawie nie ma czasu, aby to zrobić.
Następnie sięgnij do byłych uczestników: Nie wszyscy twoi fani lubią otrzymywać aktualizacje e-mailowe. Niektórzy wolą po prostu śledzić cię w mediach społecznościowych.
Ale kiedy ogłosisz w mediach społecznościowych, że opublikowałeś nowy Materiał, mogą go przegapić.
Zamiast tego powinieneś sprawdzić, kto udostępniał Twoje treści w mediach społecznościowych w przeszłości, a następnie wysłać im osobistą wiadomość o nowej treści.
Można to zrobić na dwa sposoby. Zacznij od własnych postów społecznościowych i kliknij liczbę akcji, które masz (w dowolnej sieci):
Pokaże ci, kto udostępnił Twoje treści.
Wyślij im bezpośrednią wiadomość, informując ich o poście, mówiąc, że myślisz, że im się spodoba.
Po drugie, możesz również wyszukać temat (lub nawet poprzedni tytuł artykułu) za pomocą narzędzia takiego jak Topsy.
Na przykład, ponieważ ten artykuł dotyczy content marketingu, mógłbym poszukać “content marketing” w narzędziu.
Spowoduje to wyświetlenie listy najpopularniejszych artykułów na Twitterze w wybranym przedziale czasowym:
Kliknięcie łącza “więcej” obok dymka spowoduje wyświetlenie wszystkich osób, które udostępniły tę treść:
Jeśli masz naprawdę ograniczony czas, zacznij od” tylko wpływowych ” użytkowników, którzy mają największą liczbę obserwujących. Jeden udział z nich jest wart więcej niż od przeciętnego użytkownika.
Wniosek
Content marketing to przede wszystkim jakość, która zazwyczaj nie jest tania.
Istnieją jednak sposoby, aby content marketing działał nawet w przypadku małych budżetów.
Spróbuj wdrożyć w najmniej 2-3 z tych wskazówek i powinieneś być w stanie obniżyć koszty marketingu treści do bardziej rozsądnego poziomu.