Copywriting Książki Warto Kupić

Oto moje ulubione książki copywritingowe, dla początkujących i średniozaawansowanych copywriterów:

Reklama tajemnice słowa pisanego

Mam wiele książek i kursów copywritingu, a gdybym zaczynał od początku dzisiaj, chciałbym zacząć tutaj. Joe Sugarman jest legendą marketingu bezpośredniego i świetnie radzi sobie z dostarczaniem podstawowych koncepcji copywritingu w przyjemny sposób. Jeśli jesteś nowicjuszem w copywritingu, zacznij tutaj.

Sprawdzone Metody Reklamy (Piąta Edycja)

Wracając do źródła kopii reklamowej, która jest zarówno ukierunkowana na odbiorców, jak i korzyści (a także poparta badaniami empirycznymi), wielu wskaże Claude Hopkinsa i reklamę naukową z 1923 roku. Ja też posiadam tę książkę, ale moją ulubioną książką do copywritingu” old school ” jest zaktualizowana wersja książki Johna Caplesa Sprawdzone Metody Reklamy. Porada ponadczasowa, ale napisana lekkostrawnym, nowoczesnym tonem.

Nieodparta Oferta

Podczas gdy dział marketingu 2.0 spala przepustowość, próbując wymyślić nowe inteligentne słowa kluczowe, aby zastąpić słowo “marketing”, Mark Joyner po prostu podaje odpowiedzi na sukces w środowisku post-masowym marketingu. Chociaż technicznie nie jest to książka copywritingowa ani leczenie rozwoju produktu/usługi, ma to kluczowe znaczenie dla obu. Kiedy zaczynasz od właściwej oferty, produkt i Wiadomość są identyczne. Wtedy (i tylko wtedy) możesz “zejść z drogi” i pozwolić swoim klientom sprzedawać za Ciebie.

Perswazyjny Copywriting Online

Najlepsze książki copywritingowe nie są pisane specjalnie dla Internetu, jak widać z tej listy. Ale powinieneś mieć przynajmniej jedną,a jest blisko. Wybrałem Perswazyjny Copywriting Online przez Bryana i Jeffreya Eisenberga (z Lisą Davis) nad słowami Nicka Usborne ‘ a tylko dlatego, że ten pierwszy jest nieco nowszy. Ale oba są doskonałe.

Przełomowa Reklama

Oto Księga pieniędzy, dzięki uprzejmości zmarłego, Wielkiego Eugene ‘ a Schwartza. Kiedy jesteś gotowy, aby przejść na wyższy poziom, To właśnie każdy odnoszący sukcesy copywriter powie Ci, że jest Świętym Graalem głębokich psychologicznych spostrzeżeń, które prowadzą do przełomowych kampanii marketingowych. Książka jest rzadka-zanim została ponownie wydana przez Boardroom, sprzedawana była na eBayu za 900 dolarów (nie żartuj). Dołączone są do niego płyty audio CD, które stanowią pomocny materiał pomocniczy od najlepszych copywriterów, którzy zbudowali na pracy Schwartza.

Chcesz dowiedzieć się więcej o copywritingu? Tworzenie nagłówków magnetycznych? Teraz? Zapisz się, aby otrzymać bezpłatne szkolenie Copyblogger już dziś!

Total
0
Shares
Related Posts