100 Sposoby, aby stać się użytkownikiem Twitter Power

twitter

CNNFortune poinformował, że 100 milionów użytkowników Twittera loguje się do korzystania z aplikacji co najmniej raz w miesiącu. Połowa z nich, 50 milionów, loguje się codziennie. Około 55% sprawdza się na urządzeniach mobilnych, podczas gdy około 40% po prostu sprawdza się bez faktycznego tweetowania.

Te liczby są ogromne dla każdego, kto prowadzi marketing online. Ale to nie wszystko..

34% marketerów, którzy korzystają z Twittera, wygenerowało leady z jego użycia … z 20% tych, którzy zamykają transakcje.

Ale jak wykorzystać tę rosnącą publiczność konsumentów Twittera? Musisz stać się potężnym użytkownikiem. Oto 100 sprawdzonych wskazówek, które pomogą Ci to zrobić.

Aby ułatwić Ci podążanie za tym, podzieliłem je na 10 sekcji, z których każda zawiera 10 wskazówek.

10 powodów, dla których użytkownicy Twittera są tak wpływowi

[Tweetuj ten dział]

Na końcu tego artykułu wymieniłem moich dziesięciu najbardziej wpływowych użytkowników mocy. Ale zanim przejdziesz na dół, aby zobaczyć, kim są, pozwól, że pokażę Ci, dlaczego są tak wpływowi w pierwszej kolejności.

W starszym badaniu opublikowanym przez Exact Target, Jeff Bullas wskazał:

  • Siedemdziesiąt dwa procent zaawansowanych użytkowników publikuje post na blogu raz w miesiącu.
  • 70% komentarzy na innych blogach.
  • Sześćdziesiąt jeden procent pisze co najmniej jedną recenzję produktu miesięcznie.
  • 61% pozostawi komentarze na stronach informacyjnych.
  • Zaawansowani użytkownicy sześć razy częściej odwiedzają posty.
  • Pięć razy bardziej prawdopodobne, aby prowadzić bloga.
  • Siedem razy częściej publikuje na Wiki.

Oto trzy inne statystyki na Twitterze, o których powinni pomyśleć zaawansowani użytkownicy:

  • Przeciętny użytkownik Twittera spędza ponad 12 minut na swoim profilu.
  • Użytkownicy Twittera są najbardziej hojni, jeśli chodzi o dawanie darowizn w porównaniu do użytkowników innych witryn społecznościowych.
  • Dwadzieścia dziewięć procent ludzi napisało na Twitterze o marce.

Morał historii: Użytkownicy Twittera nie mają wpływu tylko dlatego, że tweetują. Zazwyczaj są to twórcy treści online. Innymi słowy, ich wpływ rozprzestrzenia się, gdy konsekwentnie publikują.

Narzędzia Twittera 10, które uczynią cię bardziej skutecznym i wydajnym

[Tweetuj ten dział]

Aby stać się najbardziej wydajnym i skutecznym użytkownikiem Twittera, musisz użyć odpowiednich narzędzi, aby uzyskać największą widoczność.

  • Bufor-jeśli masz tendencję do robienia wszystkich tweetów w seriach, prawdopodobnie tracisz ruch. Użyj bufora, a będziesz miał bardziej zrównoważony harmonogram tweetowania przez cały dzień.
  • TweetWally – jest to świetne narzędzie, które pomoże Ci wyszukać odpowiednie tweety lub tagi hash, zbudować prezentację (lub “ścianę”) tych tweetów, a następnie udostępnić je. Jest świetny dla nauczycieli lub badaczy, a także dla zaawansowanych użytkowników bloga.
  • Tweriod-użyj Tweriod, aby zobaczyć, kiedy tweetujesz i kiedy tweetują Twoi znajomi. Następnie tweetuj w tych czasach, aby zwiększyć zaangażowanie.
  • StrawberryJ.am (niedostępne) – to narzędzie Twitter w wersji beta robi jedną prostą rzecz: analizuje wszystkie tweety Twoich obserwujących, sprowadza je i pokazuje najczęściej udostępniane linki. Możesz wykorzystać te informacje do wykrywania trendów oraz blogowania i tweetowania pomysłów.
  • Twitsprout – nie jest już dostępny) – to solidne narzędzie do analizy Twittera jest łatwe w użyciu. Jest wspierany przez duże media, takie jak Mashable i Fox News. Zapewnia odpowiednią analizę konkurencji w jednym miejscu i pozwala zabrać te informacje w dowolne miejsce. Możesz zarejestrować 3 konta na Twitterze lub mniej za darmo.
  • Proxlet (już niedostępny) — oto, co Robert Scoble miał do powiedzenia na temat Proxleta: “jedną z najlepszych rzeczy, które ostatnio znalazłem, jest @proxlet-pozwala filtrować tweety w Google Chrome. Pozbądź się Paper.li spam!”Możesz także blokować aplikacje, wyciszać użytkowników i filtrować znaczniki skrótu.
  • BackTweets – to małe narzędzie analityczne, ostatnio nabyte przez Twittera, pozwala śledzić wszystkich, którzy udostępnili Twoje treści.
  • Tweepi – jeśli śledzisz zbyt wielu ludzi i chcesz posprzątać bałagan, Tweepi może Ci pomóc. Spłukuje nieaktywne elementy, czyści nieaktywne elementy i zachęca do śledzenia nowych użytkowników.
  • Twilerts-Otrzymuj e-maile, gdy ty, twój produkt, Twoja marka lub Twoja firma zostaną wymienione na Twitterze. Zarejestruj się i twórz filtry, a będziesz mógł być na bieżąco ze swoją grą zarządzania reputacją. To jak Alerty Google dla Twittera.
  • ChittyChat (niedostępny) – wynajmij pokój. To slogan ChittyChat i oferuje użytkownikom Twittera szansę na rozmowę w “prywatnym”, pozwalając komunikować się bezpośrednio z nimi, zamiast używać ” wzmianek.”

Generuj więcej retweetów za pomocą tych wskazówek 10

[Tweetuj ten dział]

Retweet to mała nagroda, która mówi, że komuś się podobało to, co udostępniłeś. Ale co sprawia, że ludzie retweet? Oto kilka praktycznych sposobów, które zapewnią ci więcej retweetów.

  • Tweet coś humorystycznego – Ponad 84% retweetów wydaje się być czymś zabawnym. Niezależnie od tego, czy wyśmiewasz się z gwiazdy, czy z siebie, czy udostępniasz zabawne zdjęcie, istnieje duża szansa, że zostanie ono przekazane dalej.
  • Zapytaj – Nie nadużywałbym tego, ale jeśli od czasu do czasu zakończysz tweet z “plz retweet”, prawdopodobnie dostaniesz kilka retweetów.
  • Nie używaj najmniej retweetowanych słów – Dan Zarrella wyjaśnia, co 20 najmniej retweetable słowa są więc można ich uniknąć.
  • Czas tweetów – Coraz więcej retweetów dzieje się, gdy największa liczba osób to widzi. Dlatego musisz pamiętać, że 48% użytkowników Twittera jest w EST, a 6% wszystkich retweetów występuje o 17: 00. Pamiętaj, że środa to najlepszy dzień na tweetowanie.
  • Notowania akcji – Wydaje się, że ludzie kochają dowcipne cytaty i lubią je RT. Fajne w cytatach jest to, że ty nie musisz ich wymyślać. Ktoś już wykonał za ciebie robotę.
  • Dodaj linki – Dan Zarella w jego Science Of The Retweets wskazał, że prawie 19% wszystkich tweetów zawierało link. Co ciekawe, prawie 57% retweetów zawierało link. Ludzie lubią RT linki…więc tweetuj linki.
  • Płać za RTs – Narzędzie takie jak reTweet.it daje możliwość zakupu retweetów. Zapłać 10 $i dostaniesz 10 RTs … 20 $ da ci 80 … a 40 $ da ci 200. Ale Lauren Dugan twierdzi, że to może nie być dobry pomysł. Też nie jestem jej wielkim fanem, ale co o tym myślisz?
  • Wspomnij o wysokim profilu użytkownika Twittera w swoim tweecie – Napisz tweeta, w którym powiesz coś o innym użytkowniku, a oni mogą to zrobić. Na przykład tweetuj: “Hej, @ neilpatel, KISSmetrics to fantastyczne narzędzie. Kocham to!”i może to zrobię.
  • Użyj prostych słów – Średnia liczba sylab w retweecie wynosi 1,62. Wydaje się, że ludzie wolą proste tweety od złożonych, jeśli chodzi o retweeting.
  • Użyj tagów hash – Wyjaśnię poniżej naukę stojącą za tagami hash, ale wystarczy powiedzieć tutaj, że około miliona do dwóch milionów tweetów zawiera tagi hash … co oznacza, że twoje tweety są bardziej prawdopodobne, jeśli dołączysz tag hash, generując w ten sposób więcej retweetów.

10 zdrowe nawyki użytkowników Twittera

[Tweetuj ten dział]

Możesz pomyśleć, że zaawansowani użytkownicy tracą go na Twitterze przez 18 godzin dziennie. To po prostu nieprawda.. Mają nawyki, jak reszta z nas, i są zdrowe, które należy skopiować.

  • Zaplanuj czas w mediach społecznościowych – Użytkownicy power Twitter nie pozostają na Twitterze przez cały czas. W rzeczywistości stworzyli harmonogram oparty na ich rutynie. Może tweetujesz rano, w porze lunchu, podczas przerw i wieczorami. Użyj timera, aby nie spędzać całego czasu na Twitterze.
  • Użyj Twittera, aby śledzić wiadomości – Zaawansowani użytkownicy nauczyli się, że mogą uzyskać najlepsze i najbardziej odpowiednie wiadomości, po prostu patrząc na ich strumień na Twitterze. Dzięki temu nie muszą oglądać telewizji ani czytać gazet.
  • Udostępnianie treści na różnych platformach Facebook Instagram-możesz zwiększyć swój wpływ na tweety, udostępniając treści w różnych serwisach społecznościowych, na przykład przyciągając ludzi z Facebooka lub Instagrama do Twittera.
  • Podziel czas na portale społecznościowe – Jedną z rzeczy na temat korzystania z serwisów społecznościowych, takich jak Twitter, jest to, że nie masz dostępu do treści. Inteligentny użytkownik Twitter Power rozpoznaje to i nie inwestuje całego swojego kapitału społecznego w Twitter, ale obejmuje również inne witryny. W porządku … Twitter nie będzie miał nic przeciwko.
  • Poznaj swoich odbiorców – Unikaj udostępniania treści, których Twoi obserwatorzy nie znajdą interesujących, istotnych lub przydatnych…i unikaj udostępniania treści, które są też popularne lub były wielokrotnie udostępniane w innych miejscach. Pokaż swoim obserwatorom,że jesteś w czołówce.
  • Tweetuj tę samą treść więcej niż raz – Użytkownicy power Twitter wiedzą również, że można przesłać ten sam post więcej niż raz, ponieważ nie wszyscy Obserwujący zobaczyliby go po raz pierwszy. I nie trzeba mówić: “gdybyś to przegapił.”Po prostu tweetuj.
  • Użyj Google Reader – Albo jakiegokolwiek czytnika RSS. Twórz foldery dla różnych tematów treści, dzięki czemu możesz szybko skanować odpowiednie nagłówki, aby je udostępnić.
  • Weź Udział W Tweetupach – Wyjdź zza biurka co miesiąc i idź spędzać czas z miejscowymi ludźmi podczas Tweetup. Jeszcze lepiej, skonfiguruj sobie co miesiąc. A kiedy podróżujesz, zapytaj, czy ktoś chce się spotkać na drinka.
  • Tweetuj jak szaleniec podczas wydarzeń – Kiedy uczestniczysz w konferencji, przerwij swój regularny harmonogram tweetowania i tweet jak szaleniec. To sprawi, że będziesz osobą, która zdaje się wiedzieć, co się dzieje.
  • Mieszaj się bez tweetowania – Wielcy użytkownicy mocy wiedzą, jak spotkać ludzi twarzą w twarz podczas opierając się potrzebie tweetowania co dziesięć minut. Jeśli nie możesz walczyć z popędem…wybacz sobie, idź do toalety i tweetuj. Ale upewnij się, że druga osoba nie jest też na Twitterze.

10 aplikacji na iPada dla użytkowników Twittera

[Tweetuj ten dział]

Z mojego doświadczenia wynika, że użytkownicy Twittera są zwykle ciężkimi użytkownikami technologii. Nic więc dziwnego, że mają iPada. Ale jakich aplikacji na iPada powinieneś używać? Oto dziesięć, które pomogą Ci podjąć decyzję.

  • Twitter dla iPada – jest to pierwszy wybór z oczywistych powodów…ponieważ jest to oficjalna aplikacja z Twittera. Ma każdą możliwą funkcję Twittera, o której możesz pomyśleć i zawiera wiele warstw, które umożliwiają otwieranie profili i adresów URL.
  • Twitterlator (nie jest już dostępny)-ta aplikacja jest fajna ze względu na zdjęcia w linii z tweetów znajomych i pełny widok sesji czatu. Jednak aplikacja nie wypełnia wyświetlacza iPada o przekątnej 9,7 cala, więc wydaje się mała…zwłaszcza za $4.99.
  • Twitepad (już dostępny)-Twitepad to aplikacja, która wykorzystuje podejście wielokolumnowe, którego używa TweetDeck, ale UX jest trochę inny, a także narzędzia do publikowania i organizowania kanałów. Kosztuje $1.99.
  • Tweetings HD-jest to świetna aplikacja jak TweetDeck, ale z jedną poważną wadą…nie można kliknąć łącza na osi czasu. Musisz kliknąć tweet, który otwiera się w nowym okienku, a następnie możesz kliknąć link. To ból.…i czy jest wart $3.99?
  • Osfoora HD (już dostępny) – ta aplikacja jest świetna, ponieważ wypełnia cały ekran iPada i jest elegancki patrzeć i używać. Oprócz funkcji, których możesz się spodziewać, zawiera również Instapaper do zapisywania treści do późniejszego przeczytania. To tylko $2.99.
  • Twitterific (nie jest już dostępny) – jest to świetna aplikacja Twitter dla iPada, i zapewnia pewne funkcje, których konkurencja nie, np. klikalne linki i profile w głównym strumieniu. Jego darmowa wersja jest podstawowa,ale możesz uaktualnić za $ 4.99.
  • Flipboard-Ta aplikacja jest perfect do spożywania informacji, ale nie zbliża się nawet do bycia tak solidnym, jak inne aplikacje na tej liście, pozbawione wielu zaawansowanych funkcji, takich jak lokalizacja geograficzna lub angażowanie obserwujących w Flipboard. Ale dobra wiadomość jest taka, że jest za darmo.
  • Echofon Pro-jest to świetna aplikacja dla iPhone’ a, i to jest równie wielki dla iPada, zapewniając wszystko, co sprawia, że aplikacja wielki plus funkcja, która pozwala odpowiedzieć na wiele tweetów z jednej odpowiedzi. Czy to jest warte $4.99, musisz zdecydować.
  • Twitrocker (już dostępny) – będziesz musiał zapłacić $4.99 za tę aplikację, ale warto. Dostajesz wszystkie najlepsze funkcje, a twój login jest przechowywany na Twitterze OAuth, a nie w aplikacji, a otrzymasz “nieprzeczytaną” funkcję na swoich listach. Pobierz darmową wersję Lite, aby zobaczyć, czy ci się podoba.
  • TweetDeck (już dostępny) – Ta bezpłatna aplikacja jest prawdopodobnie najlepszą aplikacją na Twitterze na każdej platformie-iPad, iPhone, Mac lub PC. Ale to, co sprawia, że naprawdę wyróżnia się, to możliwość przesuwania między kolumnami, przyspieszając dostęp do DMs, odpowiedzi, list i list wyszukiwania.

10 Sposobów, aby być bardziej interesującym na Twitterze

[Tweetuj ten dział]

Nikt nie chce śledzić Nudnego użytkownika Twittera. Fajne w Twitterze jest to, że nie musisz zawsze tworzyć ciekawych treści…musisz tylko wiedzieć, jak się nim podzielić!

  • Bądź odważny – Po kolei. Nie bój się dzielić swoimi przemyśleniami, opiniami, pomysłami i swoim życiem na Twitterze. Nie polecam dzielenia się tym, co jadłeś na lunch … chyba, że jest coś dziwnego. Zły poranek? Podziel się tym, ale zrób to z niespodzianką, która pokazuje ludziom coś niezwykłego.
  • Post mniej – Podczas gdy interesujący ludzie mają zwykle wiele do powiedzenia, dzielenie się każdą rzeczą na głowie lub tym, co napotkasz w Internecie, odepchnie niektórych obserwujących.
  • Stwórz swój profil – Twój życiorys na Twitterze to świetne miejsce, aby pokazać, jak interesujący jesteś. Zrób listę rzeczy, które kochasz i nienawidzisz. Wyjaśnij, co robiłeś w przeszłości, co robisz teraz i co chcesz robić w przyszłości. Cokolwiek to jest, podziel się tym. Nie masz pustego bio.
  • Użyj reguły 1/9 tweeta – Większość ludzi używa Twittera do promowania. Jeśli to Ty, nałóż sobie nawyk dzielenia się 9 postami nie o tobie lub Twojej firmie za każdy post o tobie lub Twojej firmie. W ten sposób nie spamujesz ludzi.
  • Podziel się swoimi opiniami – Uwielbiam śledzić i czytać opinie innych ludzi, widząc, jak myślą i co to czyni je tak interesującymi. Zrób to samo, a natkniesz się na kogoś z prawdziwą głębią.
  • Napisz bloga – Twitter jest świetny do dzielenia się ukąszeniami dźwięku, ale czasami są dni, w których musisz rozwinąć ten ukąszenie dźwięku. Na przykład tweetuj, że jesteś rozgniewany nową polityką prywatności Google, a następnie skieruj swoich obserwujących do postu na blogu, który napisałeś na ten temat.
  • Udostępnij linki – Świetnym sposobem na pokazanie ludziom, że masz głębię, jest podzielenie się z nimi tym, co czytasz. Nie musisz skupiać się na jednym temacie. Możesz dzielić się rzeczami o swoich hobby, fotografii, psach, iPhone ‘ ach i polityce. Prawi zwolennicy go wychwycą.
  • Zadawaj pytania – Chociaż jest to stary, to wciąż trzeba o nim wspomnieć. Samo dzielenie się linkiem jest interesujące, ale dzielenie się linkiem oraz zadawanie pytań na ten temat sprawia, że ludzie faktycznie uczestniczą w dyskusji z Tobą. Dodatkowo, ludzie uważają to za interesujące, gdy pytasz o ich opinie.
  • Udostępnij zdjęcia – Korzystając z yfrog, Instagram lub Twitpic, publikuj zdjęcia na Twitterze, które robisz przez cały dzień. Publikuj zdjęcia, gdy jesteś na imprezie lub podróżujesz do nowego kraju. I, co najważniejsze, unikaj udostępniania zdjęć, które są bez smaku.
  • Udostępnij filmy – Uważam, że to jeden z najlepszych sposobów na zaangażowanie moich zwolenników. Chyba ludzie uwielbiają oglądać filmy…

Sposoby 10, aby zmaksymalizować wykorzystanie Twittera do promowania swoich wydarzeń

[Tweetuj ten dział]

Jeśli prowadzisz marketing eventowy, organizujesz lokalną konferencję/tweetup lub przemawiasz na konferencjach, wykorzystanie Twittera może zapewnić doskonałą ekspozycję. Oto, co musisz zrobić:

  • Utwórz hash tag dla wydarzenia – Hash tag to nic innego jak ciąg znaków ze znakiem # przed. Pomyśl #socialmedia czy # Pubcon. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, możesz użyć tych narzędzi, aby znaleźć najlepsze znaczniki skrótu, ale pamiętaj, że samo utworzenie znacznika skrótu dla Wydarzenia lub sesji nie oznacza, że będzie działać. McDonald ‘ s nauczył się tego na własnej skórze.
  • Utwórz ikonę Twittera na stronie internetowej lub stronie wydarzenia – Jeśli masz dedykowaną stronę internetową lub stronę internetową dla Wydarzenia lub przemówienia, umieść tam ikonę Twittera, aby zachęcić ludzi do śledzenia Cię.
  • Dołącz ikony Twittera na stronach rejestracji wydarzenia – Upewnij się, że Twoje wydarzenie na Twitterze i promocja hash tagów będą kontynuowane na wszystkich stronach wewnętrznych, w tym na stronach rejestracji i na stronie” dziękuję za rejestrację”.
  • Dołącz profile na Twitterze dla prelegentów wydarzenia – Umieść profile Twittera obok BIOSu wszystkich głośników wydarzenia, aby ludzie mogli zacząć je śledzić. Nigdy nie jest za wcześnie, aby rozpocząć promocję Twojego wydarzenia.
  • Dołącz ikony Twittera do e-maili promocyjnych – Powinieneś dołączyć swój profil na Twitterze i tag hash dla Wydarzenia we wszystkich e-mailach, które wysyłasz. Dotyczy to wszelkich materiałów marketingowych, zarówno online, jak i offline.
  • Osadzanie kanału na Twitterze – Na swojej stronie Wydarzenia lub stronie prelegenta umieść widżet Twittera, który przesyła wszystkie tweety / tagi hashowe z wydarzenia. Następnie zachęcić ludzi do rozpoczęcia tweetowania, używając hash tag przed impreza zaczyna wzbudzać zainteresowanie i emocje.
  • Utwórz konkurs na prowadzenie retweetów Dla wydarzenia – Konkursy powinny zawierać jakąś nagrodę dla najlepszego tweeta i większości tweetów. Powiedz uczestnikom wydarzenia, aby tweetowali rzeczy, które chcieliby poprawić na temat wydarzenia, abyś mógł spróbować je poprawić w czasie rzeczywistym. Ponadto, możesz być kreatywny, wprowadzając konkurs, w którym ktoś wyjaśnia w tweecie, dlaczego przyszedł na Twoje wydarzenie. Upewnij się, że wszyscy wiedzą, że muszą używać tagu hash.
  • Zachęcaj prelegentów do tweetowania o wydarzeniu – To chyba pewne, ale zachęć wszystkich prelegentów do tweetowania o wydarzeniu. Możesz nawet rozważyć przeprowadzenie konkursu tylko wśród mówców, którzy tweetują najwięcej. Rozważ zaoferowanie nagrody, która zachęci do uczestnictwa.
  • Pokaż tweety na blogu – Na stronie wydarzenia/blogu Opublikuj zapis wszystkich tweetów z wydarzenia z poprzednich dni oraz od kilku dni po zakończeniu imprezy.
  • Analizuj dane – Jeśli Twoje wydarzenie i promocja hash tag odniosły sukces, powinieneś mieć mnóstwo danych do przesiania. Szukaj trendów, pomysłów i wskazówek, w jaki sposób możesz ulepszyć wydarzenie w przyszłości.

10 sposoby zaawansowani użytkownicy zyskują więcej obserwujących na Twitterze

[Tweetuj ten dział]

Niezależnie od tego, czy chcesz być zaawansowanym użytkownikiem, czy nie, zdobywanie większej liczby obserwujących jest prawdopodobnie wysoko na twojej liście. Te dziesięć strategii zadziałało dla mnie… i będą pracować dla ciebie też.

  • Utwórz cel obserwatora – Jednym z najlepszych sposobów, aby zmotywować cię do przyciągnięcia większej liczby obserwujących, jest wyznaczenie celu. Zapisz liczbę obserwujących, którą chcesz w ciągu roku, a następnie podziel ją na miesiąc, tydzień i dzień…a potem do roboty!
  • Konsekwentnie udostępniaj niezwykłe treści – Zaawansowani użytkownicy znajdują i udostępniają treści, które są przydatne, Zabawne, praktyczne, interesujące i opłacalne dla swoich zwolenników. Obejmuje to linki, RTs, Filmy, zdjęcia i podcasty. Rób to konsekwentnie, a liczba obserwujących naturalnie wzrośnie.
  • Post gościnny – Odniosłem wielki sukces, zbierając obserwujących, po prostu pisząc treści dla innych blogów. W zależności od wielkości bloga możesz uzyskać od 10 do 100 nowych obserwujących z jednego postu. Po prostu upewnij się, że w biografii autora umieściłeś link do swojego profilu na Twitterze.
  • Catch and release – Ta taktyka obejmuje wyszukiwanie tematu na Twitterze, który jest odpowiedni do tego, co robisz, a następnie śledzenie osób 100, które współpracowały z tym tematem. Możesz powtarzać ten proces bez końca, usuwając tych, którzy nie podążają za tobą.
  • Cel obserwujących z bio – Napisz swoją biografię z faktami, które opisują, co robisz i wyjaśniają, kogo chcesz śledzić. Upewnij się, że dołączasz link do swojego bloga.
  • Użyj narzędzi – Użyj narzędzi internetowych, takich jak WeFollow, aby pomóc Ci znaleźć obserwujących. Katalogi jak Listorious.com są również dobrym sposobem na znalezienie nowych obserwujących.
  • Engage – Obserwujący naturalnie przyciągają do zaawansowanych użytkowników, ponieważ używają Twittera nie tylko do udostępniania treści, ale także interakcji, odpowiadając, RTing i dając rekwizyty. To właśnie sprawiło, że niektórzy z zaawansowanych użytkowników, o których wspominam poniżej, są tak popularni.
  • Użyj tagów hash – Będziesz zbierać nowych obserwujących, gdy używasz tagów skrótu. Ludzie widzą, co Cię interesuje podczas wyszukiwania tych tagów, ponieważ pojawiasz się w popularnych wyszukiwaniach hash tagów. I, przy okazji, jeśli widzisz trend hash tag…spróbuj na nią wskoczyć!
  • Idź tam, gdzie ludzie spędzają czas – Chodzi mi o to, że musisz uczestniczyć w konferencjach, wydarzeniach, seminariach i lokalnych tweetupach. Spotkasz ludzi na tych wydarzeniach, a jeśli nawiążesz więź, prawdopodobnie zyskasz nowego obserwatora, który może w końcu polecić Cię swojej publiczności.
  • Promuj swoje konto na Twitterze – Zaawansowani użytkownicy uznają, że mogą promować swoje konto, dołączając je do podpisów e-mail, osadzając ikonę na swoich stronach internetowych, a nawet umieszczając ją na wizytówkach. Twitter jest na tyle uniwersalny, że ludzie zrozumieją, co to jest.

10 narzędzi metrycznych Twittera dla zaawansowanych użytkowników

[Tweetuj ten dział]

Bycie potężnym użytkownikiem Twittera oznacza, że zależy ci na tym, co tweetujesz i na tym, jak wpływowy jest każdy tweet…i jaki jesteś wpływowy. Nie ma sensu być zaawansowanym użytkownikiem, chyba że chcesz być najlepszy, prawo? Oznacza to mierzenie Twojego sukcesu. Oto dziesięć narzędzi, aby to zrobić z:

  • Licznik Twittera (niedostępny) – śledząc ponad 10 milionów użytkowników, Licznik Twittera jest dość standardowym narzędziem analitycznym Twittera, dając migawkę prognoz obserwujących i dziennych statystyk. I zaczynając od $75 / miesiąc, możesz przyciągnąć wysokiej jakości obserwujących za pośrednictwem programu obserwującego.
  • Tweetstats – jeśli chcesz podzielić tweety na godziny, TweetStats to twoje narzędzie. Możesz także zobaczyć tweety miesięcznie i statystyki odpowiedzi. Darmowe narzędzie.
  • Tweetreach dla specjalistów od marketingu i PR, którzy uwielbiają widzieć, jak daleko sięga ich przesłanie, TweetReach dostarczy. Jest prosty w użyciu, a plany zaczynają się od $84/miesiąc.
  • Twitalyzer (nie jest już dostępny) – jest to poważna Analiza Wyszukiwania na Twitterze. Od automatycznych codziennych aktualizacji przez raportowanie niestandardowego zakresu danych po śledzenie kont konkurencyjnych, dzięki temu narzędziu możesz zwiększyć swoją grę społecznościową. Możesz zacząć od bezpłatnego okresu próbnego.
  • Trendistic (nie jest już dostępny) – niezależnie od tego, czy szukasz rzeczy do blogowania, czy tweetowania, to narzędzie wyszukiwania pomoże Ci dowiedzieć się, co jest trendy na Twitterze.
  • Twitter Grader (niedostępny) – to narzędzie do wyciągania ego pokaże Ci, jak wpływowy jesteś na Twitterze, “oceniając” swój profil, tweety, obserwujących, RTs i odpowiedzi. To dobry sposób na zmierzenie ulepszeń w pełnej kampanii w mediach społecznościowych.
  • Klout-Klout to kolejne narzędzie mediów społecznościowych, które mierzy twój wpływ. Tym razem robi to we wszystkich sieciach społecznościowych, w tym na Twitterze.
  • Po prostu mierzony – już niedostępny) – czy jesteś ćpunem Excela jak ja? Dzięki Simply Measured możesz pobierać dane społecznościowe i tworzyć piękne raporty w programie Excel.
  • Sprout Social-Sprout Social to kompleksowy sklep dla wszystkich Twoich potrzeb śledzenia mediów społecznościowych, w tym Twittera. Posiada rozbudowane funkcje raportowania, które pozwalają wyodrębnić wydajność pojedynczej witryny.

10 użytkowników Twittera, których podziwiam

[Tweetuj ten dział]

Ten post nie byłby kompletny bez listy Top 10 zaawansowanych użytkowników, których powinieneś śledzić, oglądać, uczyć się i angażować (ponieważ oni Wola się z Tobą). To są pionierzy i przywódcy w kosmosie, którzy nauczyli mnie wszystkiego, co wiem. Jestem bardzo wdzięczny za ich ciężką pracę.

  • Robert Scoble @ scobleizer-jeden z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk na Twitterze, Scoble tweetuje o technologii i chwali się wywiadami z ponad 3200 maniakami.
  • Jeremiah Owyang @jowyang-najlepszy analityk branży mediów społecznościowych w Altimeter Group Jeremiah jest bardzo aktywnym użytkownikiem Twittera, który dzieli się mnóstwem informacji na temat mediów społecznościowych.
  • Kevin Rose @kevinrose-założyciel Digg tweetuje swoje najnowsze pomysły i projekty, a także zdjęcia na Instagramie i testuje nowe narzędzia internetowe.
  • Pete Cashmore @mashable – tak jak on potrzebuje wprowadzenia, Pete jest założycielem Mashable, który nie ukrywa się za swoim kontem-wkracza w środek akcji! [odpowiedz]
  • Guy Kawaski @ GuyKawaski-autor wielu popularnych książek i były główny ewangelista Apple. [odpowiedz] Facet dzieli się dużą ilością treści o wszystko. Świetne źródło.
  • iJustine @ ijustine – twierdzi, że jest miłośniczką gier wideo, która tworzy wiele filmów na YouTube, ale iJustine ma również Ręce we wszystkich technologiach z listą techniczną na Twitterze, którą musisz sprawdzić. [odpowiedz]
  • Daniel Brusilovsky @danielbru – ma dopiero siedemnaście lat, ale ma pasję do technologii, zakłada Teens in tech Network. [odpowiedz] Kocham jego pasję.
  • Chris Brogan @ chrisbrogan-jest prawdopodobnie jednym z bardziej popularnych ekspertów i prelegentów mediów społecznościowych. Od Twittera do Google Plus, codziennie dzieli się spostrzeżeniami w mediach społecznościowych.
  • Dave Morin @davemorin – Dave jest nie tylko świetnym fotografem, ale także założycielem i dyrektorem generalnym Path. [odpowiedz] Jego odpowiedzi i RTs łatwo przewyższają jego własne tweety, pokazując, że jest bardzo zaangażowany. Trzeba podążać.
  • Fred Wilson @ fredwilson-Wielki inwestor, bloger i użytkownik power Twitter . Mimo że ma ponad 200,000, Fred nadal aktywnie angażuje się ze swoimi zwolennikami.

Oczywiście, nie mogę umieścić wszystkich na tej liście. Kogo byś umieścił na tej liście?

Wniosek

Twitter to świetny sposób na łączenie się online, budowanie relacji i zamykanie transakcji. I tylko dlatego, że ten post jest ogromny, nie oznacza to, że korzystanie z Twittera jest trudne lub skomplikowane.

Moja rada dla Ciebie jest zacząć od góry i powoli pracować swoją drogę w dół tej listy. Potrzeba czasu, aby stać się użytkownikiem Twittera. Ale w końcu zaczniesz widzieć, jak twój wpływ na Twitter rośnie. Fajne jest to, że twój wpływ będzie rosnąć w Internecie, jak również.

W jaki inny sposób możesz zostać użytkownikiem Twittera?

Total
0
Shares
Related Posts