Dobra Rada, Która Zabiła Mój Współczynnik Konwersji

Jak chcesz sprzedać więcej swoich produktów lub usług … bez zwiększenie ruchu?

Jeśli to jest twój cel, musisz poprawić współczynnik konwersji. Co jest bardzo mądrym celem-wiem, że zawsze szukam poprawek lub dodatków, które mogą zoptymalizować wydajność moich stron sprzedaży.

Najmniejsze zmiany w nagłówku, jeden element na liście punktowanej lub ogólny obraz, który malujesz, mogą się opłacić na ogromne sposoby.

Czasami nawet pozornie drobne zmiany – kolor nagłówka lub słowa, których używasz na przycisku Kup — mogą podwoić Twoją sprzedaż.

Jakiś czas temu przeprowadziłem eksperyment w nadziei na zwiększenie moich konwersji. A wyniki nie były takie, jak sobie wyobrażałem.

Poprosiłem bardzo utalentowanych i odnoszących sukcesy ludzi o radę, w jaki sposób moje strony mogą się lepiej konwertować.

Wyniki tego eksperymentu były szokujące, dziwne i zupełnie nieoczekiwane. To prosta, ale niezwykle cenna lekcja, z której możesz skorzystać.

Mądrość tłumu?

Niektórzy z moich subskrybentów mówili mi, że jedna z moich stron sprzedaży wygląda ” spamowo.”

Niestety nie mogli dokładnie określić, o co chodzi na stronie, która tak silnie pachniała spamem. Po prostu wiedzieli, że tak jest i musieli mi powiedzieć, napraw to.

Zwróciłem się więc do grupy doświadczonych w marketingu przyjaciół i znajomych o radę, jak de-spamować moją stronę sprzedaży.

Wszystkie sugestie, rady i krytyki były udzielane uczciwie, hojnie i uprzejmie.

Zgadniesz, czego się nauczyłem?

Nie można pisać przekonujących kopii przez Komitet.

Żadna opinia nie zadziałała. W rzeczywistości było gorzej. Mój Współczynnik konwersji stale spadał do zera.

Indywidualnie Rada mogła być cenna, ale jest to jeden przypadek, w którym całość była mniej niż suma jego części.

Dlaczego takie podejście nie działa

Jak grupa inteligentnych typów marketingu pokierowała mną tak źle?

  • Niektóre dobre rady są przeciwstawne innym, sprzecznym dobrym Radom.
  • Wskazówki mogą być technicznie poprawne (najlepszy rodzaj), ale nie są poprawne dla konkretnego produktu lub perspektywy.
  • Ludzie powiedzą ci, żebyś czegoś nie robił, bo to sprawia, że czują się osobiście nieswojo.
  • Udzielą Ci porad w oparciu o indywidualne preferencje lub nawet uprzedzenia.
  • Większość tych porad będzie udzielana z przekonaniem, ale w oparciu o brak ważnego doświadczenia lub wiedzy eksperckiej na twoim rynku.
  • Ludzie, z którymi rozmawiasz, prawdopodobnie nie będą twoim rynkiem docelowym.

Wszystko, co naprawdę się liczy, to dane oraz dolary.

(Właściwie oczywiście dolary are dane … tylko szczególnie ważne dane.)

Moja strona sprzedaży jest teraz (na szczęście) coraz zdrowe konwersje ponownie. Poza tym dobrze się bawiłem i wiele się nauczyłem. Więc wszystko w porządku.

Powrót do podstaw

Więc, co to jest poprawne podejście do zwiększenia współczynnika konwersji?

  • Użyj narzędzia do testowania podzielonego, a nie” Edytuj i zgaduj ” — Użyj Google lub Visual Website Optimizer.
  • Dokonuj jednej zmiany na raz, rejestrując zmiany, które wprowadzasz i co spowodowało.
  • Przyjmij sugestie od dwóch rodzajów ludzi: tych, którzy osiągasz to, co chcesz zrobić lub tych, którzy są na Twoim precyzyjnym rynku docelowym.
  • Rozważ radę, ale przetestuj, aby zweryfikować. Dostosuj porady do konkretnych odbiorców i rynku docelowego-jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich.
  • Ułatw sobie rozpoczęcie od sprawdzonych najlepszych praktyk copywritingu, a następnie przetestuj indywidualne poprawki – System Premise landing page to ułatwia.

Najważniejsze jest to, że musisz być bardzo ostrożny w wprowadzaniu zmian na stronach sprzedaży w oparciu o niebezpieczne informacje zwrotne od niewłaściwych osób-nawet jeśli ci ludzie są inteligentni i mają przyzwoite pojęcie o marketingu.

Aby upewnić się, że skupiasz się na właściwej opinii, wykonaj następujące trzy kroki:

  1. Dowiedz się, kogo próbujesz przekonać za pomocą dowolnej strony docelowej (i co konkretnie chcesz, aby zrobili, gdy tam są).
  2. Obsesyjnie zmierz tę pojedynczą akcję, którą chcesz podjąć czytelnik. Może to być sprzedaż, zapisy na Twoją listę … niezależnie od tego, jaki jest Twój pojedynczy cel dla tej strony.
  3. Systematycznie i obiektywnie testuj poprawki na swoich stronach. Zachowaj tylko te zmiany, które dają wynik, którego szukasz.

Widownia powie Ci, czy trafiłeś w cel, czy nie … a robią to z portfelami.

P. S.

Jeśli potrzebujesz pomocy w ulepszaniu konwersji stron docelowych, sprawdź Premise. Nie tylko pozwala szybko i łatwo tworzyć świetnie wyglądające strony docelowe, ale także zapewnia sprawdzone porady dotyczące copywritingu bezpośrednio w pulpicie nawigacyjnym WordPress, a także ułatwia ulepszanie i testowanie.

Total
0
Shares
Related Posts