Jak chcesz sprzedać więcej swoich produktów lub usług … bez zwiększenie ruchu?
Jeśli to jest twój cel, musisz poprawić współczynnik konwersji. Co jest bardzo mądrym celem-wiem, że zawsze szukam poprawek lub dodatków, które mogą zoptymalizować wydajność moich stron sprzedaży.
Najmniejsze zmiany w nagłówku, jeden element na liście punktowanej lub ogólny obraz, który malujesz, mogą się opłacić na ogromne sposoby.
Czasami nawet pozornie drobne zmiany – kolor nagłówka lub słowa, których używasz na przycisku Kup — mogą podwoić Twoją sprzedaż.
Jakiś czas temu przeprowadziłem eksperyment w nadziei na zwiększenie moich konwersji. A wyniki nie były takie, jak sobie wyobrażałem.
Poprosiłem bardzo utalentowanych i odnoszących sukcesy ludzi o radę, w jaki sposób moje strony mogą się lepiej konwertować.
Wyniki tego eksperymentu były szokujące, dziwne i zupełnie nieoczekiwane. To prosta, ale niezwykle cenna lekcja, z której możesz skorzystać.
Mądrość tłumu?
Niektórzy z moich subskrybentów mówili mi, że jedna z moich stron sprzedaży wygląda ” spamowo.”
Niestety nie mogli dokładnie określić, o co chodzi na stronie, która tak silnie pachniała spamem. Po prostu wiedzieli, że tak jest i musieli mi powiedzieć, napraw to.
Zwróciłem się więc do grupy doświadczonych w marketingu przyjaciół i znajomych o radę, jak de-spamować moją stronę sprzedaży.
Wszystkie sugestie, rady i krytyki były udzielane uczciwie, hojnie i uprzejmie.
Zgadniesz, czego się nauczyłem?
Nie można pisać przekonujących kopii przez Komitet.
Żadna opinia nie zadziałała. W rzeczywistości było gorzej. Mój Współczynnik konwersji stale spadał do zera.
Indywidualnie Rada mogła być cenna, ale jest to jeden przypadek, w którym całość była mniej niż suma jego części.
Dlaczego takie podejście nie działa
Jak grupa inteligentnych typów marketingu pokierowała mną tak źle?
- Niektóre dobre rady są przeciwstawne innym, sprzecznym dobrym Radom.
- Wskazówki mogą być technicznie poprawne (najlepszy rodzaj), ale nie są poprawne dla konkretnego produktu lub perspektywy.
- Ludzie powiedzą ci, żebyś czegoś nie robił, bo to sprawia, że czują się osobiście nieswojo.
- Udzielą Ci porad w oparciu o indywidualne preferencje lub nawet uprzedzenia.
- Większość tych porad będzie udzielana z przekonaniem, ale w oparciu o brak ważnego doświadczenia lub wiedzy eksperckiej na twoim rynku.
- Ludzie, z którymi rozmawiasz, prawdopodobnie nie będą twoim rynkiem docelowym.
Wszystko, co naprawdę się liczy, to dane oraz dolary.
(Właściwie oczywiście dolary are dane … tylko szczególnie ważne dane.)
Moja strona sprzedaży jest teraz (na szczęście) coraz zdrowe konwersje ponownie. Poza tym dobrze się bawiłem i wiele się nauczyłem. Więc wszystko w porządku.
Powrót do podstaw
Więc, co to jest poprawne podejście do zwiększenia współczynnika konwersji?
- Użyj narzędzia do testowania podzielonego, a nie” Edytuj i zgaduj ” — Użyj Google lub Visual Website Optimizer.
- Dokonuj jednej zmiany na raz, rejestrując zmiany, które wprowadzasz i co spowodowało.
- Przyjmij sugestie od dwóch rodzajów ludzi: tych, którzy osiągasz to, co chcesz zrobić lub tych, którzy są na Twoim precyzyjnym rynku docelowym.
- Rozważ radę, ale przetestuj, aby zweryfikować. Dostosuj porady do konkretnych odbiorców i rynku docelowego-jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich.
- Ułatw sobie rozpoczęcie od sprawdzonych najlepszych praktyk copywritingu, a następnie przetestuj indywidualne poprawki – System Premise landing page to ułatwia.
Najważniejsze jest to, że musisz być bardzo ostrożny w wprowadzaniu zmian na stronach sprzedaży w oparciu o niebezpieczne informacje zwrotne od niewłaściwych osób-nawet jeśli ci ludzie są inteligentni i mają przyzwoite pojęcie o marketingu.
Aby upewnić się, że skupiasz się na właściwej opinii, wykonaj następujące trzy kroki:
- Dowiedz się, kogo próbujesz przekonać za pomocą dowolnej strony docelowej (i co konkretnie chcesz, aby zrobili, gdy tam są).
- Obsesyjnie zmierz tę pojedynczą akcję, którą chcesz podjąć czytelnik. Może to być sprzedaż, zapisy na Twoją listę … niezależnie od tego, jaki jest Twój pojedynczy cel dla tej strony.
- Systematycznie i obiektywnie testuj poprawki na swoich stronach. Zachowaj tylko te zmiany, które dają wynik, którego szukasz.
Widownia powie Ci, czy trafiłeś w cel, czy nie … a robią to z portfelami.
P. S.
Jeśli potrzebujesz pomocy w ulepszaniu konwersji stron docelowych, sprawdź Premise. Nie tylko pozwala szybko i łatwo tworzyć świetnie wyglądające strony docelowe, ale także zapewnia sprawdzone porady dotyczące copywritingu bezpośrednio w pulpicie nawigacyjnym WordPress, a także ułatwia ulepszanie i testowanie.