Przygotuj się. Tak jakby.
Chodzi o to: im więcej informacji udostępniasz, tym częściej publikujesz, im świeższa jest Twoja strona-tym lepszym będziesz pisarzem / podcasterem/badaczem / myślicielem i tym większa szansa, że Twoje pomysły się rozprzestrzenią.
To nie znaczy, że powinieneś publikować codziennie. Jakość jest równie ważna jak ilość. Znajdź częstotliwość, która działa dla Twojej firmy i odbiorców.
Ale nie da się tego obejść: skuteczny content marketing polega na tworzeniu Nr serii treści i utrzymywanie jej przez okres tygodni, miesięcy i lat.
Ale tak naprawdę, jakie są Twoje alternatywy? Wydać setki tysięcy dolarów (lub więcej) na reklamę, która nie działa?
Nie rzucaj ręcznikiem na myśl o tworzeniu całej tej treści!
Dzisiaj pokażę wam technikę, która — w zamian za kilka wybuchów intensywnej ciężkiej pracy-przyniesie wam długie przerwy od tworzenia treści.
Binging jest zły. Prawie zawsze.
Objadanie się? Źle. Pijesz? Straszne. Binge ćwiczenia? Nie wskazane.
Ale binge pisanie? Dobrze. Bardzo, bardzo dobrze.
Dzisiejszy post przedstawi, jak zaplanować, wdrożyć i wykorzystać wyniki z kilku sesji pisania binge.
(I upewnij się, że przewiń w dół do prezentacji SlideShare na końcu tego postu, aby uzyskać wizualną reprezentację tej techniki.)
Wybierz cztery dni i cztery razy. Zaplanuj bloki czasu, gdy twoja kreatywna energia jest na szczycie.
To może oznaczać cztery poranki z rzędu. Jeśli jesteś nocną sową, możesz to robić przez cztery noce.
Zaplanuj to w swoim kalendarzu i zacznij się ekscytować. Będziesz bardzo produktywny.
Zanim zaczniesz, Zaplanuj swój wynik
Spójrz w przyszłość na swoje cele marketingowe i zaplanuj treści, które pomogą Ci je osiągnąć.
Z czym powinieneś się najpierw zmierzyć?
Zadaj sobie pytanie, jaka treść jest najpilniejsza. Czy to twój następny miesiąc na blogu? Grupa stron docelowych? Sekwencja autoresponderów? Seria cotygodniowych biuletynów?
Znajdź grupę projektów, które muszą zostać napisane, a które skorzystają na tym, że zostaną napisane w tym samym czasie, ponieważ będą brzmiały bardziej spójnie.
Dzień 1: gotowy, ustawiony, zarys
Przygotuj otoczenie, aby nie mieć wymówki, aby przestać, gdy już zaczniesz.
- Grab przepisy – coś do picia i lekką przekąskę, jeśli będziesz tego potrzebować.
- Wyłącz wszystkie przerwy, włącznie z telefonem. Zamknij wszystkie programy generujące alerty.
- Użyj wsparcia. Jeśli trudno ci oprzeć się przyciąganiu witryn społecznościowych podczas pracy, użyj oprogramowania, takiego jak aplikacja SelfControl (dla komputerów Mac) lub Anti-Social (Mac i Windows), aby zablokować je podczas pisania.
- Zbierz wszelkie referencje planujesz używać takich książek lub stron internetowych, których potrzebujesz otwartych i gotowych do oglądania.
- Przesuń się trochę. Poczuj krew i kreatywność podczas krótkiego spaceru, jazdy na rowerze, przerwy tanecznej lub sesji podnoszenia ciężarów.
Następnie posadź się przy klawiaturze. Czas na powagę.
Aby skutecznie pisać, musisz użyć systemu, który pozwoli Ci jak najszybciej uzyskać namacalną formę swoich myśli.
Uwielbiam za to mindmapy. Jest coś w pisaniu małych kawałków pomysłów i możliwości przenoszenia ich i łączenia na różne sposoby, co mi pasuje.
Istnieje wiele programów, które pozwolą Ci tworzyć mindmapy lub możesz je narysować na papierze, jeśli wolisz.
Jeśli mindmaps nie działa dla ciebie, spróbuj karty indeksowe. Napisz główną ideę z przodu i rozwiń z tyłu. Uporządkuj je, aż twoje pisanie będzie miało sens.
Innym narzędziem do wypróbowania są karteczki samoprzylepne. Niektórzy przysięgają na minimalną dozwoloną przestrzeń na karteczce: masz wystarczająco dużo miejsca, aby wyrazić pomysł i nie więcej. To ograniczenie powstrzyma tendencje perfekcjonistów i to jest ważne.
Stwórz kontur dla każdego z elementów pisma, które planujesz rozwiązać. Kiedy już przygotujesz swoje szkice, skończysz na dziś.
Dzień 2: Pisz
Po pracy, którą wykonałeś wczoraj, twoje pisanie nie powinno być takie trudne.
Weź swoje kontury i wypełnij brakujące elementy. Upewnij się, że przepływają z jednego akapitu do drugiego. Dodawaj podtytuły w razie potrzeby.
Jeśli piszesz artykuły marketingowe, upewnij się, że każde kończy się wyraźnym wezwaniem do działania.
I, oczywiście, pisz nagłówki, które wzbudzą ciekawość i nieodpartą chęć czytania więcej.
Nie Redaguj, nie poleruj, po prostu pisz. Pisz więcej. I nie przestawaj pisać, dopóki nie skończysz swoich prac.
Dzień 3: edytuj swoje utwory
Jedną z ról edycji jest upewnienie się, że styl pisania jest spójny w całej pracy. Dlatego edytowanie kilku elementów pod rząd faktycznie ułatwia pracę.
Czy konsekwentnie używasz akapitów jednego zdania? Pamiętaj, aby dołączyć co najmniej jeden w każdym z edytowanych elementów.
Jesteś fanem przecinka Harvarda? Niech wszystkie przecinki będą spójne.
Poświęć ten czas, aby dokładnie przejrzeć swoje pisanie. Wyjaśnij, wypoleruj i usuń obce słowa i zdania.
Co najważniejsze, upewnij się, że twój głos brzmi tak samo we wszystkich napisanych utworach.
Dzień 4: Skonfiguruj pisanie na swoich stronach
Napisałeś stronę sprzedaży? Skonfiguruj go i pracuj nad formatowaniem i dodawaniem obrazów.
Napisałeś Miesięczne posty? Sformatuj je, znajdź obrazy i zaplanuj je do publikacji. Użyj wtyczki kalendarza Redakcyjnego WordPress, aby skonfigurować daty publikacji treści.
Napisał całą serię autoresponder? Otwórz konto e-mail marketingu, skonfiguruj te wiadomości i zaplanuj je, aby zaczęły wyciekać do listy e-mail.
Cokolwiek stworzyłeś, teraz jest czas, aby umieścić go w jego ostatecznej formie. Skonfiguruj go, wypoleruj do perfekcji i zaplanuj wyjazd w świat.
Teraz mądrze wykorzystaj swój wolny czas
Gratulacje: zwolniłeś teraz czas w swoim harmonogramie, w którym nie będziesz musiał pisać. Możesz wysiąść z koła chomika i zrobić sobie przerwę.
Jeśli jesteś naprawdę mądry, wykorzystasz czas, aby wesprzeć pisanie binge właśnie zrobiłeś. Możesz:
- Wyślij e-mail do wpływowych blogerów i poproś ich o link do Twoich postów.
- Stwórz kampanię reklamową w mediach społecznościowych, która przyciągnie potencjalnych klientów do serii autoresponder.
- Opracuj kampanię afiliacyjną, która wysyła ludzi na Twoją stronę sprzedaży.
- Twórz materiały uzupełniające i łącz je ze swoim postem, takie jak prezentacja SlideShare poniżej, lub wideo na YouTube z dodatkowymi samouczkami.
Posłuchajmy … spróbujesz tej techniki? Już to robisz? Podziel się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzy.
A oto mały pokaz slajdów, który przygotowałem dla Ciebie … smacznego!