Dla zwykłego bloga Copyblogger istnieje już od dłuższego czasu. Rozwinęliśmy kilka tradycji.
Jednym z nich jest to, że co roku, właśnie w tym czasie, kiedy zastanawiałeś się, czy twoi krewni byli ever wracając do domu, wrzucamy post “Best of Copyblogger” tuż przed Nowym Rokiem.
To szansa, żebyś nadrobił coś, co mogłeś przeoczyć.
I pozwala nam wrócić do treści, z których jesteśmy szczególnie dumni.
Oto niektóre z naszych głosów na najlepsze artykuły Copyblogger z 2012 roku, oparte zarówno na Twoim entuzjazmie, jak i na naszym własnym.
Oto one, podzielone według kategorii i przedstawione w żadnej konkretnej kolejności:
Twórcy treści
To był rok, w którym content marketing przeszedł z żargonu do rzeczywistości, a firmy każdej wielkości ponownie wyobrażały sobie, jak może wyglądać marketing. Oto kilka naszych ulubionych postów z tego roku, które pomogą Ci tworzyć treści, które są warte czasu i troski, którą w to wkładasz.
10 Kroków do zostania lepszym pisarzem
Podstawowe Rady Briana Clarka na temat zostania lepszym pisarzem, sformatowane w elegancko wyglądającym plakacie do druku.
10-Stopniowa Lista Kontrolna Content Marketingu
Wiele osób uważa, że termin content marketing stał się zbyt rozmyty, by mógł być użyteczny. Sądzimy, że jest używany przez wielu ludzi, którzy nie mają pojęcia, co to znaczy. Aby upewnić się, że tworzysz przydatne treści biznesowe (zamiast tego innego rodzaju), przygotowaliśmy dla ciebie listę kontrolną.
Prosty Plan pisania jednego potężnego kawałka treści Online na tydzień
Pamela Wilson jest naprawdę dobra w pomaganiu solopreneurs opanować marketing internetowy. Często pisze o projektowaniu, ale tym razem pomaga nam stworzyć wykonalny plan, aby go naprawdę zdobyć dobrze. treść tworzona co tydzień.
11 “sekretów” płodnych twórców treści
Beth Hayden przypomina nam, że nie ma żadnych tajemnic. Istnieją jednak pewne przeklęte dobre nawyki, które można uzyskać.
Czego magazyn New Yorker może nauczyć Cię o Content marketingu, który działa
Epicka odpowiedź Demiana Farnwortha na tl; dr.
7 złych nawyków ludzi sukcesu
Zaufaj mi, jeśli jest jedna rzecz, w której jestem dobry, to najlepsze wykorzystanie moich złych nawyków. Oto kilka nawyków i cech, które możesz przekształcić w mocne strony.
2013: the Year of the Online Writer
Czy o tym wiesz, czy nie, to twój rok. Jesteśmy podekscytowani tym, jak kształtuje się świat biznesu i silny kierunek, w którym obiera marketing internetowy. Twórcy treści będą w jego centrum. Brian dzieli się swoimi przemyśleniami i podpowiada, co czeka cię w przyszłym roku.
Przydatne zdjęcia
Rok 2012 był również rokiem infografiki. Wskoczyliśmy i świetnie się bawiliśmy, uderzając w niektóre z naszych najbardziej trwałych tematów dla nowej, bardziej zorientowanej wizualnie publiczności. Na marginesie, tak, infografiki są (bardzo) popularne w dzisiejszych czasach i jest ich wiele. Jest dużo konkurencji i bałaganu, ale nadal można trafić do home runa z dobrym.
22 sposoby tworzenia atrakcyjnych treści, gdy nie masz pojęcia
Spójrzmy prawdzie w oczy, content marketing byłby o wiele łatwiejszy bez tego wszystkiego … zawartość tworzyć. Kreatywność każdego wymaga od czasu do czasu odrobiny kopa w spodnie. To pomoże.
15 gramatycznych głupków, które sprawiają, że wyglądasz głupio
Połącz błędy gramatyczne i użytkowe z wizualną prezentacją informacji, a wielu ludzi spojrzy na twój post. Nie wspominając o epickich (ale grzecznych) bitwach w komentarzach. Jest to najpopularniejszy post, jaki kiedykolwiek opublikowaliśmy na Copyblogger.
Historia mediów społecznościowych
Myślisz, że media społecznościowe to coś nowego i błyszczącego? Niezupełnie. Beth Hayden prowadzi nas przez linię czasu.
Przewodnik krok po kroku do tworzenia własnej hostowanej witryny WordPress
Konfiguracja własnej hostowanej witryny WordPress nie jest nauką rakietową … ale może być trochę onieśmielająca,gdy zaczynasz. Pamela Wilson ułożyła tę użyteczną grafikę, aby upewnić się, że trafisz we wszystkie ważne kroki.
Fantazyjne rzeczy
Raz na jakiś czas, lubimy publikować coś, co grzechocze kilka klatek, jednocześnie tworząc inteligentny punkt.
BO SUPER!
To fałszywy Grimlock, gigantyczny robot startowy dinozaur. Na Copybloggerze. I wiesz, on ma dużo sensu. Za trzecim razem to przeczytasz.
5 lekcji kreatywności z powrotu Ze Franka
Bardzo podobał mi się ten post Roberta Bruce ‘ a, przede wszystkim dlatego, że mówi bezpośrednio o zmaganiach i triumfach kreatywności. Fakt, że Frank jest gorący, nie odegrał żadnej roli w mojej decyzji.
Jak Nieznany artysta uliczny wykorzystał Content Marketing do zbudowania globalnej marki
Kelton Reid opowiada o lekcjach, których należy się nauczyć — zarówno pozytywnych, jak i negatywnych — od legendarnego Artysty Ulicznego Sheparda Faireya.
20 lekcji Content marketingu od Nieśmiertelnego Jimiego Hendrixa
Od Marka Hermanna, wersja postu na blogu 17-minutowego oszałamiającego Solo gitarowego. Kop.
Szukaj i towarzyskie
Brian miał nutty intrygujący pomysł, że powinienem zacząć pisać o SEO. Udało mi się go ignorować przez około rok, ale w końcu nawet ja nie mogłem się oprzeć. Bo się okazuje, SEO is content marketing, a jeśli możesz tworzyć wysokiej jakości treści, możesz zrobić całkiem fajne rzeczy za pomocą wyszukiwania. Media społecznościowe są ważną częścią tego gulaszu, więc tutaj znajdziesz również te posty.
The Granola-Munching Hippie ‘ s Guide To All-Natural SEO
W którym recykling co 60s banał mogłem znaleźć, jednocześnie informując, co działa dziś z optymalizacji wyszukiwania.
Dlaczego Google+ jest nieuniknioną częścią twojej strategii Content marketingowej
Możesz znaleźć Google+ coś w rodzaju Komory ECHA. Być może masz już zbyt wiele stron społecznościowych, na których spędzasz czas. Ale to nie jest tylko kolejna sieć społecznościowa i prawdopodobnie chcesz rzucić na nią okiem po raz drugi. Brian wyjaśnia dlaczego.
Czy nadszedł czas, aby marketerzy treści porzucili Facebooka?
Mogłem napisać ten post o Digg lub Twitter lub Pinterest lub LinkedIn. Mogłem napisać o Instagramie, po prostu drapając słowo Facebook za każdym razem, gdy się pojawiał. Jest tu kluczowy punkt marketingu online, nawet jeśli nienawidzisz Facebooka i nigdy się tam nie zalogowałeś. Plus, naprawdę musisz zobaczyć zdjęcie postu na tym.
56 sposobów na reklamowanie swojej firmy na Pintereście
W przypadku niektórych rodzajów działalności Pinterest był w tym roku gorącym nowym dzieckiem w bloku, wysyłając powodzie ruchu. Beth Hayden opowiada o tym, jak inteligentnie i skutecznie korzystać z Pinteresta. (Zobacz także następny post.)
Czy Ruch Na Pintereście Jest Bezwartościowy?
Spoiler alert: odpowiedź brzmi: “to zależy.”W przypadku niektórych rodzajów firm Pinterest wysyła ogromną liczbę dobrze wykwalifikowanych widzów, którzy przekształcają się w kupujących. Dla innych jest to tylko irytująca panika, która pije całe piwo i zawiesza serwery. Tony Clark rozpakowuje kilka naszych numerów dla ciebie, więc możesz zadzwonić do swojego biznesu.
Copywriting i konwersja, która zarabia pieniądze
Treść jest tym, co przyciąga miłość i uwagę, ale wciąż musisz coś sprzedać. Nie ma powodu do niepokoju, wystarczy opanować kilka umiejętności. Mamy wszystko pod kontrolą.
10 przykazań stron docelowych, które działają
Jakoś nie wszystkich uderzył piorun za prowadzenie tego. Stephen Lowe z postem, który jest zarówno sprytnie wykonany, jak i bardzo przydatny. Nasza ulubiona kombinacja.
Prawda O Zarabianiu Pieniędzy Podczas Snu
Jon Morrow ujawnia, że sekretem zarabiania pieniędzy podczas snu jest … praca na swój tyłek, aby się tam dostać. Cholera. Ale jeśli i tak masz zamiar włożyć pracę, upewnij się, że jest skuteczne praca … taka, która kieruje twój biznes we właściwym kierunku.
Najpiękniejsza Łódź w mieście
Delikatna bajka Roberta Bruce ‘ a o jednej rzeczy, której copywriting nigdy nie zrobi dla Twojej firmy.
W 2013 roku będziemy mieli dla Was o wiele więcej. Nie mogę się doczekać, aż cię zobaczę!