7 Artykuły Content Marketing Warte Przeczytania

  • Prawie wszystko, co chciałeś wiedzieć o content marketingu w jednym poście.
  • Jak rozwijać się w trudnych czasach.
  • Jak stworzyć kalendarz mediów społecznościowych.
  • Potężny Plan content marketingowy, z którego możesz skorzystać.
  • Kilka mądrych kawałków dobroci content marketingowej.

Jeśli chcesz jeszcze więcej linków, których możesz użyć niż siedem, które tutaj podświetlamy, śledź @ copyblogger na Twitterze .

To jest The Lede

//

[Prawie] wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Content Marketingu w jednym poście
Wsporniki są moje. Shane Snow stworzył rzeczy łatwy dla początkującego content marketera oraz przydatne dla weterana. To mądra decyzja.

//

Prosty i wydajny Plan Content marketingowy
Nagłówek mówi wszystko. Jeśli zastanawiasz się jak właściwie zacząć twoje wysiłki content marketingowe, te proste ramy pozwolą Ci zacząć. Oh, czy takie artykuły pojawiły się w 2005 roku …

//

Jak stworzyć kalendarz redakcyjny Social Media [lub Content Marketing]
Pani Buyer napisała nieocenione porady dotyczące rozwiązania jednego z najtrudniejszych (i nieuchwytnych) aspektów content marketingu: kalendarza redakcyjnego. Po drugiej stronie tego linku znajdziesz wskazówki, narzędzia i definicje. Podziękuj jej, gdy tam dotrzesz.

//

Siła Content Marketingu w czasie rzeczywistym
David Meerman Scott dołączył do nas w programie radiowym w tym tygodniu, aby omówić porwanie wiadomości. Ten artykuł jest fascynującą kontynuacją i podsumowaniem jego strategii, która może przynieść bezpłatną ekspozycję PR i mediów Tobie i Twojej firmie.

//

Jak prosperować w trudnych ekonomicznych czasach
Ben Settle przeczytał coś 10 lat temu, co zmieniło jego życie. To duży kawałek tego, co przeprowadziło go przez przerażające czasy ekonomiczne, aby stać się wysoko płatnym ekspertem w marketingu e-mailowym. Pan Settle uważa, że ta lekcja uczy najcenniejszych umiejętności, jakie może posiadać osoba pracująca.

//

Nie czekaj, wybierz się już teraz
Nie tak dawno temu wydawało się to daremnym pomysłem. Strażnicy byli zbyt potężni, systemy dystrybucji zamknięte, publiczność zbyt daleko. Co robi dla Ciebie dobry content marketing? Pozwala wybrać siebie.

//

97 pomysłów na budowanie wartościowej platformy treści
Pan Godin chce, żebyś wybrał siebie. Pan Brogan oferuje 97 konkretnych pomysłów, jak to zrobić.

Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?

  • Dlaczego Google+ jest nieuniknioną częścią twojej strategii Content marketingowej
  • 3 Pomysły Content marketingowe, które powinieneś ukraść z Coca Coli
  • Copyblogger zniknął na jeden dzień, w proteście przeciwko SOPA i PIPA
  • Zaoszczędź do $350 na Search Marketing Expo
  • Jak Wielki Web Design Rośnie Publiczność
  • Jak zrobić Newsjack swoją drogę do wolnej ekspozycji mediów z Davidem Meermanem Scottem

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zapisz

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts