Klinika tagów Copyblogger … w dziale Komentarze!

Czy wyświetlasz komunikat, którego odwiedzający witrynę szukają w momencie, w którym wylądują na Twoim blogu? Ten, który daje im znać, że są we właściwym miejscu?

To Twój slogan. To właśnie natychmiast komunikuje ludziom, że jesteś zasobem, który rozwiązuje ich problem z ogólnego punktu widzenia.

Bez względu na konkretną pilną potrzebę, ludzie będą szukać ogólnego drogowskazu z napisem ” Witaj, jesteś we właściwym miejscu i zmierzasz we właściwym kierunku.”Musi się to zdarzyć, zanim ktoś subskrybuje lub kupi, a nawet zanim ktoś poświęci czas na czytanie Twoich treści.

Współpracownik copybloggera, Sean D ‘ Souza, wymyślił ciekawą analogię do tej sytuacji i narysował fantastyczną kreskówkę, którą widzisz powyżej (nowy blog Seana zawiera jego Kreskówki w każdym poście… to fantastyczne).

Zasadniczo Sean mówi, że nawet jeśli ktoś, kto wysiada z samolotu, ma pilne “wezwanie do natury”, nadal będzie szukał bardziej ogólnego znaku (odbiór bagażu), aby upewnić się, że zmierza we właściwym kierunku, zanim zacznie szukać łazienek.

Sean daje receptę na slogan, który działa:

Ten slogan musi być nie-mądry.’
Musi mi szybko powiedzieć, co robisz.
Nie potrzebuje słodkiej linii. Albo jakąś niejasną linię.
Powiedz mi po angielsku, co robisz. Jaki problem rozwiązujesz. Jakie rozwiązanie przynosisz.

Widziałeś podobne rady od Jamesa Chartranda jakiś czas temu w jego artykule o sloganach. Niesamowitą rzeczą w tym poście jest to, że sekcja komentarzy przekształciła się w klinikę pisania sloganów, z Jamesem i Robertą Rosenberg (a nawet innymi czytelnikami) oferującymi konkretne sugestie sloganów dla tych, którzy prosili o pomoc.

Rozmawiałem z Jamesem i zgodził się na kolejną klinikę sloganów, tutaj w komentarzach do tego posta. Może Roberta (a nawet Sean) wpadnie pomóc … nigdy nie wiadomo.

Tak więc, jeśli masz problemy z napisaniem zabójczego sloganu na swoim blogu lub innym projekcie online, zatrzymaj się dziś i poproś o pomoc. Mam nadzieję, że sprawy nie wymkną się spod kontroli. 🙂

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts

Prawdziwa moc bloga

Jeśli czytasz Copyblogger od jakiegoś czasu, wiesz, że jestem naprawdę zdumiony mocą blogów, aby uzyskać ekspozycję dla małej…