Czy zastanawiałeś się kiedyś, Kiedy powinieneś udostępniać swoje treści w sieci społecznościowej?
Twoi odwiedzający i Obserwujący wolą korzystać z serwisów społecznościowych w określonych godzinach. Jeśli więc zaczniesz udostępniać swoje treści, gdy użytkownicy będą w tych witrynach społecznościowych, nie tylko zyskasz więcej udziałów, ale także zauważysz wzrost ruchu.
Kiedy powinieneś udostępniać swoje treści? Cóż, wystarczy śledzić czasy w infografice poniżej.
Wniosek
Nie wierz mi na słowo—przetestuj powyższe dane, aby zobaczyć na własne oczy. Będziesz zszokowany wynikami. Wiem, że widzę wzrost ruchu w mediach społecznościowych nawet o 39%, gdy publikuję w idealnych czasach.
I to nie tylko ja… blogerzy tacy jak Dan Zarrella widzą podobne wyniki. Firmy takie jak Buffer istnieją, ponieważ pomagają zoptymalizować, kiedy treści powinny być udostępniane, aby uzyskać jak najwięcej ruchu społecznościowego.
Czy udostępniasz swoje treści w optymalnym czasie?