Piszesz Nagłówki, Które Sprzedają? Stój!

Stresujesz się pisaniem zabójczych nagłówków?

Czy piszesz swoją kopię, a następnie dręczysz, poprawiasz i przepisujesz nagłówek, tylko po to, aby przepisać go ponownie?

Czy często posuwasz się tak daleko, aby opublikować swój artykuł lub stronę sprzedaży, mimo że jesteś nadal nie jestem pewien nagłówek jest najlepszy?

Nie jesteś sam. Ludzie, którzy wiedzą, jak ważne są nagłówki, często zbytnio się nad nimi rozwodzą i nie bez powodu.

Ale … to może być tak, że starasz się, aby Twoje nagłówki działały sposób za mocno.

Po co są nagłówki?

  • Przyciągasz uwagę?
  • Filtrowanie grupy docelowej?
  • Wzbudzanie ciekawości?
  • Obiecujące korzyści?

Zgadłeś, wszystkie powyższe!

Nie są po to sprzedaż. Sam nagłówek nie może przekonać nikogo do zrobienia czegoś innego niż jedna rzecz (i podzielę się tą jedną rzeczą poniżej). Tak, nagłówek może mieć głęboki wpływ na współczynniki konwersji, umieszczając czytelnika w odpowiednim nastroju, ale nie prowadzą one do sprzedaży, subskrypcji, pobierania ani innych działań.

Nagłówki Są Znaki Stop Nie Kupić Znaki

OK, mogą być geniusze marketingu, którzy mogą osiągnąć atrakcję oraz konwersja w jednym zdaniu. Dla reszty z nas nagłówek ma tylko jedno prawdziwe zadanie do wykonania.

A ta praca to?

Żeby ludzie czytali dalej.

Skup się na wszystkich swoich wysiłkach związanych z pisaniem nagłówków na zwróceniu uwagi czytelników i trzymaniu jej. Pozostała część twojej kopii powinna zrobić resztę i skłonić czytelnika do podjęcia pożądanych działań, ale tylko wtedy, gdy faktycznie przeczytają!

Nie przeciążaj nagłówka, po prostu pozwól mu pracować z pracą, którą miał wykonać.

Total
0
Shares
Related Posts