Siódmy miesiąc wyzwania $100,000 dobiegł końca. W październiku ogólny ruch na Nutrition Secrets wyniósł 42 822 odwiedzających, z 66 743 w poprzednim miesiącu.
Spadek ruchu spowodowany był głównie mediami społecznościowymi. Posty na blogu nie wypadły zbyt dobrze na Facebooku w październiku w porównaniu do września. Ale ogólny ruch w wyszukiwarce stale rośnie. Na przykład październikowy ruch wyszukiwania wynoszący 25 086 przekroczył wrześniową liczbę 19 595.
Interesującym aspektem październikowych działań jest to, że w końcu zaczęliśmy zarabiać na naszym produkcie w nadziei na przychód.
Oto jak to wygląda…
Ruch drogowy
Jak już wiesz, ruch w mediach społecznościowych jest nieco nieprzewidywalny w porównaniu z ruchem w wyszukiwarce. Chociaż ruch z Facebooka ogólnie spada, liczba odwiedzających Wyszukiwarki stale rośnie z miesiąca na miesiąc.
Dlaczego?
Ponieważ Mike dodaje treści każdego dnia. Dopóki bloguje raz dziennie, jest więcej treści, co zwiększa nasze prawdopodobieństwo znalezienia się w wynikach wyszukiwania.
Problem z treścią, którą pisze, polega na tym, że wiele z nich jest podstawowych. Na przykład pisze posty takie jak ” korzyści zdrowotne bananów.”Cóż, każdy już wie, że banany są dobre dla ciebie, więc takie posty (których jest większość) nie generują dużego ruchu.
Z drugiej strony, posty takie jak “co dzieje się z twoim ciałem, gdy przestaniesz jeść cukier” są wyjątkowe, i to są te, które generują większość wyszukiwania i ruchu społecznościowego.
Próbowałem nauczyć Mike ‘ a blogowania tylko na unikalne tematy, a nie na te, które są pobite na śmierć, ale wciąż się z tym zmaga. Z czasem powinien być w tym lepszy i jestem pewien, że nasze wyniki za rok będą świetne.
Monetyzacja
W końcu zaczęliśmy zarabiać na sekrecie żywienia. Obecnie sprzedajemy olej rybny na Amazon (nie linkuję do produktu, ponieważ próbuję uniknąć oszustwa: nie chcę, aby czytelnicy Quick Sprout kupowali produkt, aby pomóc osiągnąć cel przychodów).
Kluczem do generowania sprzedaży na Amazon są recenzje. Im więcej dostajesz, tym lepiej. Mamy tylko trzy przeglądy, a potrzebujemy ponad 1000, aby zobaczyć rzeczywisty wpływ.
Najtrudniejsze jest to, że nie możesz płacić za recenzje, ponieważ łamie to Warunki korzystania z usługi Amazon. Nie mamy również możliwości finansowych, aby płacić za przeglądy, ponieważ staramy się realizować cały ten projekt z ograniczonym budżetem.
Rozdajemy butelki po kosztach. Mike rozdaje kupony każdemu, kto jest zainteresowany suplementami oleju rybnego. Dostają dobrą cenę, a my potencjalnie otrzymujemy recenzję (nie możesz zmusić ludzi do napisania recenzji).
Otrzymaliśmy również 28 butelek za darmo, gdy robiliśmy transakcję z białymi etykietami-sprzedawaliśmy czyjś produkt pod naszą etykietą. Mike rozdaje też 28 kuponów za darmową butelkę … ale to nie potrwa długo.
Nie wiemy, jaki procent osób, które kupują butelkę po kosztach, pozostawi recenzję,ale dowiemy się więcej w ciągu najbliższych 30 dni.
Gdy dojdziemy do recenzji 500-1, 000, Mike i ja usiądziemy i skupimy się na dostosowaniu skoku (kopii) na stronie dodatku do oleju rybnego, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym. Jeśli spojrzysz na większość stron produktów Amazon, nie są one napisane, aby były przekonujące. Uważamy, że jest to dla nas dobra przewaga konkurencyjna i powinno pomóc zwiększyć sprzedaż w dłuższej perspektywie.
Oto nasz plan gry dla produktu Amazon fish oil:
- Przeanalizuj konkurencję, aby dowiedzieć się, jaki powinien być idealny punkt cenowy dla tego produktu. Obecnie jest za wysoko.
- Skoncentruj się na zdobywaniu bardziej pozytywnych opinii, przestrzegając warunków korzystania z usługi Amazon.
- Dostosuj kopię na stronie produktu, aby zmaksymalizować sprzedaż.
- Gdy produkt generuje większą sprzedaż, skup się na stworzeniu bardziej atrakcyjnego projektu etykiety.
Wniosek
W ciągu najbliższych 30 dni zobaczysz, jak utrzymujemy aktualny poziom zawartości i rozdajemy więcej kuponów, aby wygenerować większą sprzedaż Amazon.
Teraz, za każdym razem, gdy rozdajemy kupon, nie zarabiamy pieniędzy, ponieważ właśnie łamiemy even…so oczywiście przed nami jeszcze długa droga, aby osiągnąć 100 000 dolarów miesięcznego dochodu.
Po kilku miesiącach robienia tego i dostrajania strony z listą produktów Amazon, powinniśmy zacząć widzieć naturalną sprzedaż, która pomoże w osiągnięciu miesięcznego celu 100 000 USD.
Celem do końca listopada jest wygenerowanie 30 recenzji. Do końca grudnia chcemy mieć 300 recenzji. A do końca stycznia chcemy mieć 600 opinii na temat naszego produktu na naszej stronie Amazon. Jeśli uda nam się trafić te liczby, powinno być wystarczająco dużo trakcji, aby produkt generował blisko $100,000 w miesięcznej sprzedaży.
Co sądzisz o dotychczasowych postępach?