Zabij Swoje Dobre Pomysły

Dlaczego niektórzy ludzie łatwo dostają hordy komentarzy na swoich blogach i szybko budują ogromną liczbę obserwujących, podczas gdy inni walczą?

Nie dlatego, że trafili na pierwszą stronę Digga.

To nie dlatego, że są super połączeni z a-listerami.

Nie dlatego, że są naprawdę mądrzy.

To dlatego, że zabijają swoje dobre pomysły.

A ponieważ zabijają wszystkie “dobre pomysły”, nie ścigają rzeczy, które wydają się mieć potencjał, ale tak naprawdę nie mają znaczenia. Robią tylko to, co robią. musi do: czym się pasjonują i do czego się urodzili.

Oczywiście wszystkie inne rzeczy, takie jak świetne pisanie nagłówków, sieci społecznościowe i SEO, również mają znaczenie.

Ale wszystkie są drugorzędne wobec opieki. Żadna ilość szumu nie może tego zrekompensować. Chociaż z pewnością możesz stworzyć zewnętrzną powłokę sukcesu dzięki reklamie i sztuczkom marketingowym, sukces ten trwa tylko do momentu, gdy spadnie następny chwyt marketingowy.

Praca nad czymś, na czym naprawdę Ci zależy, jest jak zakorzenianie się głęboko w ziemi. Próbowanie udawania czegoś, co ci się nie podoba, to chwytanie się piasku.

Udawanie swojej pasji do produktu jest jak zanurzenie lodów o Smaku łososia w czekoladzie i nadzieja, że nikt nie spróbuje ryby.

Smutna część

Każdego dnia ogromne ilości czasu, pieniędzy i energii są wkładane w tworzenie rzeczy, których ludzie nie chcą i nie dbają o nie.

Broszury i ulotki są robione przez miliony, a kiedy są rozdawane, to tak, jakby mówili ” tutaj, ty wyrzuć to.”(Dzięki, Mitch, za to.)

Mnóstwo projektowania graficznego, copywritingu, marketingu i wszelkiego rodzaju finaglingu odbywa się w celu sprzedaży ludziom rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebują i mogą się mniej przejmować.

Czasami te wysiłki działają, przynajmniej tymczasowo. Ale pod powierzchnią zawsze jest poczucie czegoś fałszywego.

Kiedy nie dbasz o pracę, którą wykonujesz, Twoi odbiorcy nie tylko wiedzą, że nie jesteś podekscytowany, ale także nie jesteś motywowany. Praca jest powolna i bolesna, ponieważ łatwo się rozpraszasz. Musisz się psychicznie na początku dnia.

The awesome part

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje ogromna ilość niesamowitych przedsięwzięć, które możesz teraz realizować. Nie musisz wykonywać nudnej pracy, starając się uderzać w dobre samopoczucie emocjami na nudnych produktach.

The even lepiej wiadomością jest to, że kiedy naprawdę zależy ci na pracy, którą wykonujesz, łatwo jest pozostać zmotywowanym do komunikowania wiadomości. Nadal będziesz musiał dowiedzieć się, jak go sprzedać i jak przyciągnąć uwagę ludzi, ale gdy to zrobisz, ciężkie podnoszenie jest już zrobione.

Dodatkowo możesz usunąć cały ten mdły podświetlony tekst i neonowo-pomarańczowy, oparty na strachu marketing.

Weź głęboki oddech. Zauważyłeś brak substancji rakotwórczych? To się nazywa świeże powietrze. Tak smakuje autentyczny marketing.

Kilka fajnych efektów ubocznych pielęgnacji

Miłą rzeczą w dbaniu o swoją pracę jest to, że prowadzi ona bezpośrednio do szacunku dla odbiorców.

Dobrze jest wiedzieć, że lekarz naprawdę dba o twoje zdrowie. Miło wiedzieć, że burmistrzowi zależy też na wodzie pitnej bez pestycydów.

Troska buduje szacunek. Buduje również zaufanie. Ale przede wszystkim pomaga się połączyć.

Jeśli zależy nam na tych samych rzeczach, prawdopodobnie wysłuchasz tego, co mam do powiedzenia. Powstaje związek. Otwierasz kanały zaufania i zgody.

Postać może być prawie nazywany najbardziej skutecznym środkiem perswazji. ~ Arystoteles

Troska emanuje charakterem i buduje zaufanie; najpotężniejsza metoda perswazji.

Jasne, możesz uderzyć tyle marketingu, ile chcesz, na pustym produkcie, który naprawdę nie obchodzi cię mniej. A jeśli jesteś wystarczająco wykwalifikowany, prawdopodobnie możesz zdobyć przyzwoitą ilość ludzi, aby wyjąć ich portfele.

Ale dlaczego nie wykorzystać marketingu do tworzenia kopii zapasowych czegoś, co rozpala twoją głowę z pasją? Następnie wszystkie Twoje narzędzia budowania ciekawości, perswazji i konwersji nie tylko skłaniają ludzi do wyjmowania portfeli, ale mówią o tym swoim przyjaciołom.

Zabij swoje dobre pomysły. Nie rób tego, co uważasz za opłacalne. Nie rób tego, co uważasz za rozsądne.”Nie rób tego, z czym chciałbyś żyć.

Rób to, czego nie możesz nie zrób.

O autorze: Jonathan Mead jest profesjonalnym ass-kicker (life coach), raw foodist i student Jeet Kune Do. Niedawno wydał bezpłatny ebook o nazwie Zero Hour Workweek, mający na celu pomoc ludziom w znalezieniu wolności od 9 do 5.

Total
0
Shares
Related Posts