Czym było SEO a czym jest SEO teraz

Z pandą, pingwinem i wszystkimi innymi aktualizacjami Google, SEO zmieniło się na przestrzeni lat. To, co kiedyś działało, już nie działa.

Skąd więc wiesz, czego powinieneś unikać i co powinieneś teraz robić? Cóż, stworzyłem infografikę, która rozbija stare i nowe w SEO i wyjaśnia, jak musisz dostosować swoją strategię SEO już dziś.

What SEO Used To Be Versus What SEO Is Now

Wniosek

Największą rzeczą, która zmieniła się na przestrzeni lat, jest content marketing. Jeśli spojrzysz na powyższy wykres, zauważysz, że 88% firm korzystających z SEO integruje content marketing w swojej strategii.

Jeśli zabierzesz tylko jeden kluczowy punkt z tej infografiki, niech będzie to, że musisz skupić się na Content Marketingu. I nie dlatego, że tak powiedziałem … ale dlatego, że to działa.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts