Dlaczego musisz przekształcić swoją stronę w historię

Rola twórców stron internetowych uległa zmianie. Jeszcze kilka lat temu treści na większości stron internetowych były nudne i rzeczowe, tylko profil monotonnych informacji o firmie.

Obecnie treści na stronach internetowych, które działają, wyglądają zupełnie inaczej.

Skuteczni pisarze stron internetowych odchodzą od nijakich, rzeczowych informacji. Czytelnicy już się na to nie zgodzą.

To nie jest interesujące. To nie jest przekonujące.

Fakty nie budzą emocji i nie zachęcają do działania. Fakty nie sprzedają się, dopóki ludzie nie zracjonalizują decyzji o zakupie, którą podjęli na poziomie emocjonalnym.

Dlatego musisz przekształcić swoją stronę w historię.

W rzeczywistości sami twórcy stron internetowych muszą przejść transformację. Muszą stać się gawędziarzami.

To ma sens. Historie są urzekające. Przyciągają ludzi dobrym hakiem. Angażują umysł, powołując się na wyobrażenia umysłowe, gdy ludzie czytają słowa. Dobre historie to klejnoty, które cenimy i dzielimy.

Wszyscy odnosimy się do historii i ich koncepcji na bardzo osobistym poziomie-i pamiętamy je. Kiedy mamy do czynienia z podobnymi sytuacjami, przywracamy wiadomości, lekcje i wyniki historii, które przywozimy na myśl.

I działamy odpowiednio.

Pobudzić wszystkie zmysły lub stracić sprzedaż

Historie działają. Nasze mózgi zachowują więcej informacji, gdy wszystkie nasze zmysły są stymulowane. Możemy sobie przypomnieć fakty, jeśli je zapamiętaliśmy, ale mamy dużo łatwiejszy czas na przywoływanie historii na myśl.

Pomyśl o swoim ulubionym wspomnieniu. Widzisz to w swoim umyśle? Pamiętasz, co zauważyłaś tego dnia, kolory wokół ciebie, dźwięki, które usłyszałaś? Czy możesz przypomnieć sobie uczucia, które miałeś w tym momencie?

Pomyśl, jak długo zachowałeś to wspomnienie. Prawdopodobnie długo, a ty z łatwością opowiesz tę historię komuś innemu.

Teraz zastanów się, jak długo zachowałeś słowa z ostatniej przeczytanej strony.

Biznes Stories Beat Mdłe Strony Broszur

Opowiadanie historii stało się integralną częścią treści w wirtualnym świecie. Od zawartości strony internetowej po kopie sprzedażowe po komunikaty prasowe, liczba artykułów rośnie każdego dnia. Autorzy stron internetowych zdali sobie sprawę z wartości historii dla biznesu-i rzeczywiście jest wartość.

Historie dostarczają wiadomości w intrygujący, niezapomniany sposób. Właściciele firm chcą i potrzebują, aby ich odbiorcy pamiętali, podejmowali pożądane działania. Treści pisarza muszą malować obrazy i opowiadać historie, aby zachęcić do tego działania.

W przypadku wykorzystania do marketingu treść musi czerpać analogie między pojęciami, aby pomóc czytelnikom zrozumieć. Musi dotykać bólu, pragnienia i oczekiwania, pomagając czytelnikom poczuć coś głęboko w sobie. Świetna treść tworzy nastrój, dzięki czemu ludzie doświadczają chwili na poziomie wykraczającym poza logikę i fakt.

Słowa są tylko medium; historia trwa.

Zmienianie witryn w historie

Firmy muszą wykorzystać potencjał historii i czerpać korzyści z nowej ery content marketingu. Strony internetowe muszą odejść od wymieniania danych i faktów lub monotonnych funkcji, które po prostu nie angażują czytelników.

Poświęć chwilę na zapoznanie się z treścią witryny lub słowami, które piszesz dla klienta. Przeczytaj je. Widzisz te obrazy w swoim umyśle? Czy twoje emocje są poruszane? Czy te emocje są naturalnie związane z Twoim rozwiązaniem?

Innymi słowy … czy Twoja strona internetowa opowiada historię?

Co ważniejsze, czy jest to historia, która się sprzedaje?

Total
0
Shares
Related Posts