Kiedy wykonujesz swoją najlepszą pracę z klientami, może to być magiczne, święte. Jest prawie coś świętego w tym, co robisz, jakbyś w ogóle tam nie był.
I to właśnie twoi klienci kochają najbardziej-te chwile transcendencji w pracy i Związku.
Najlepsze firmy zawsze wywodzą się z nastawienia do obsługi, a Copyblogger wielokrotnie mówił o stawianiu potrzeb klienta przed własnymi.
Ale jeśli spróbujesz mówić o tej świętości w swoim copywritingu, nie będzie to miało wpływu.
Zostaje pochłonięta na rynku, jak mała wacikowa kulka zmieciona w czasie huraganu.
Jednocześnie wydaje się, że istnieje fala klientów biegnących w kierunku najnowszej przesady i hype … boisk dla bezproblemowego sukcesu i natychmiastowego zdrowia.
Co jest? Nikogo nie obchodzi, co jest naprawdę. ważne?
Czy możesz zwiększyć swój biznes bez poświęcania swojej etyki na ołtarzu marnego szumu i zawyżonych obietnic?
Możesz … ale musisz zajrzeć do wnętrza walki toczącej się w sercach swoich klientów (i swoich).
Walka tysiąclecia: ego kontra serce
Serce każdego pragnie miłości i połączenia. Nasze serca są stworzone, aby kochać i być kochanym. Nasze dusze tęsknią za połączeniem i głębią.
Niestety, to nie jest często, kto siedzi za kierownicą. Ten, kto ma swoje brudne małe palce na kierownicy, to ego.
Nie ma nic złego w szczególności z Panem lub Panią Ego. Po prostu biedactwo nie może spojrzeć z szerszej perspektywy.
Ego polega na potrzebie bezpieczeństwa i ochrony. Ego zawsze koncentruje się na problemach i na tym, co stoi na drodze do bezpieczeństwa. Niepokojące myśli, osąd i wina są najlepszymi przyjaciółmi ego.
Kiedy ego ma oko na jakąś wielką nagrodę lub czuje, że ogień płonie na jego plecach, wtedy akcelerator zostaje zablokowany na podłodze. Serce może powiedzieć: “uh, przepraszam, naprawdę chciałbym zatrzymać się i sprawdzić trochę tej miłości tam.”
Ale ego mówi: Nieważne … “i podkręca rock’ n ‘ rolla jeszcze głośniej, je lody, pali papierosy i jeździ jeszcze szybciej.
Wiesz, że to prawda.
Ile razy powtarzałeś sobie: “Cóż, założę się, że czułbym się naprawdę dobrze ,gdybym tylko (poszedł na rowerze, zjadł zieloną sałatkę, zdrzemnął się)?”Ale tam jesteś 30 minut później, rozsypany na kanapie z pustym kuflem miętowego kawałka czekolady i wszędzie okruchy ciastek.
Twoi klienci są napędzani przez ego, tak jak ty. I nie zawsze reagują na tę wiadomość skoncentrowaną na sercu.
Co trzeba zrobić, aby kontrolować ego?
Buddyści, Sufici, Chrześcijańscy mistycy, żydowscy kabaliści, hinduiści i Zoroastrianie powiedzą wam, że potrzeba dużo dyscypliny i rozwoju duchowego, aby ego porzuciło kierownicę i pozwoliło sercu i boskości kierować osobą.
Innymi słowy, potrzeba kogoś, kto jest całkiem cholernie oświecony.
Więc, chyba, że jesteś marketingu tylko dla Duchowo oświeconych Mistrzów wybrałbym inną drogę.
Uspokójcie ego zanim spróbujecie rozmawiać z sercem
To dlatego wszyscy Ci szaleni mistrzowie hype zarabiają tyle pieniędzy — bo wiedzą jak przyciągnąć uwagę ego.
Tak długo, jak prowadzisz etyczny biznes w etyczny sposób, nie ma nic złego w rozmowie z ego perspektywa. Jeśli zwrócisz uwagę ego, a potem dasz mu niezdrowe jedzenie i zardzewiałe noże … cóż, nie tak etyczne.
Ale nie musisz sprzedawać tylko za oświeconych. I nie musisz rezygnować ze świętości tego, co chcesz powiedzieć.
Po prostu najpierw musicie spędzić trochę czasu kojąc ego, a potem możecie pokazać serce. Twój biznes może się rozwijać, a Ty będziesz mógł robić więcej tego, co kochasz.
Ego potrzebuje trzech rzeczy, aby je ukoić. Więc jakie są te trzy rzeczy? A kiedy zaczynasz mówić do serca?
3 klucze do ego-marketing sacred
#1 – Pierwszą rzeczą, której chce ego jest empatia.
Ego chce wiedzieć, czy naprawdę znasz ból, jaki odczuwasz. Ponieważ ból jest niewygodny, wielu z nas ma tendencję do minimalizowania bólu innych. Na przykład, ktoś może wam powiedzieć: “jestem bardzo wkurzony i wściekły z tego powodu.”I ktoś próbuje empatii odpowiada:” och, słyszałem, że jesteś zdenerwowany o takie I takie.”
Nie.
“Zdenerwowany “nie równa się” super wkurzony i rozwścieczony.”Nie bój się docenić emocji, które twoi klienci odczuwają w Twoim egzemplarzu. Nie musisz przesadzać”, brzmi jakbyś był gotowy spalić to miejsce doszczętnie.”Ale nie bój się powiedzieć, “Jesteś tak wściekły, że mógłbyś przegryźć stal.”
Możesz przeczytać więcej na ten temat w jednym z moich ulubionych zasobów empathy, Komunikacja Bez Przemocy, Książka Marshalla Rosenberga.
#2-drugą rzeczą, której chce ego jest tożsamość.
Ego nie czuje się bezpiecznie z nieznajomymi.
Jeśli twoi klienci są kobietami w ciąży, będą chcieli wiedzieć, że wiesz coś bardzo osobistego o byciu w ciąży. Jeśli twoi klienci mają problemy z funkcjonowaniem zespołów korporacyjnych, chcą wiedzieć, że naprawdę masz korporacyjny krajobraz polityczny.
A jeśli twoi klienci mają wokół czegoś silne wartości, chcą wiedzieć, że cenisz te same wartości, że nie będziesz ich prześcigać.
Na przykład, istnieje wiele osób, które uczą copywriting ludzi biznesu. Ale dla mnie długo czekałam przed nauką z kimś, ponieważ martwiłam się, że:
- Nie wiedzieli nic o ludziach, z którymi rozmawiam.
- Chcieli mnie zmienić w hype-mistrza. To może być to, co działa na wielu rynkach, ale to nie dla mnie
# 3-trzecią rzeczą, której chce ego jest nadzieja.
Problemy, przed którymi stoi ego, są prawdziwe i uzasadnione.
Twoi klienci do chcę być zdrowy. Oni do chcesz być skuteczny. Oni do chcę odnieść sukces. A ego musi wiedzieć, że może się tam dostać.
Chce wiedzieć, że nie będziecie mówić tylko o wnoszeniu miłości, pokoju i harmonii do pracy zespołowej — ale że dzięki temu drużyna będzie w stanie osiągnąć swoje cele w czwartej kwarcie.
Teraz zacznij mówić do serca
Z trzema celami empatii, tożsamości i nadziei pierwszy w swoim copywritingu i marketingu możesz przywołać świętość, prawie tak, jakby była to korzyść uboczna.
Ale nie martw się, Twoje serce i serce Twojego klienta wiedzą, co naprawdę się dzieje.
Radzenie sobie z ego może być jak wyprzedanie się lub kompromitowanie swoich wartości, ale nie musi tak być. Zwracając uwagę na to, czego chce ego (czego naprawdę chcą prawdziwi ludzie), możesz w końcu połączyć się z wieloma innymi ludźmi na poziomie serca, aby mogli uzyskać głębokie efekty pracy z Tobą.
A to, co pojawia się na twoim koncie bankowym, pomoże Ci dobrze się bawić, być hojnym i nadal to robić. (Tam, tam, ego, to pomoże Twoim problemom z pieniędzmi …)