Jak budować linki i ruch z Roundups linków

Pomyśl o całej ciężkiej pracy, którą wkładasz w tworzenie treści. NIE zmarnuj tej ciężkiej pracy.

Zamiast siedzieć i mieć nadzieję, że przyciągnie ruch do twojej witryny, możesz użyć najlepszych treści do budowania linków zwrotnych za pomocą podsumowań linków.

Roundupy linków muszą być częścią ogólnej strategii budowania linków. Dla tych z was, którzy nie są zaznajomieni z tą taktyką, wyjaśnię, dlaczego będzie to tak korzystne dla Twojej marki.

Zacznijmy od podstaw. Co to jest roundup link?

Mówiąc najprościej, są to cotygodniowe, dzienne lub Miesięczne wyselekcjonowane listy najlepszych treści w danej branży. Powodem, dla którego jest to marzenie każdego, kto buduje linki, jest to, że jedynym celem tych stron jest linkowanie do innych stron internetowych. Oznacza to, że strony te są bardziej niż chętne do udostępniania linków.

Oto przykład tego, jak wygląda roundup łącza z Big Apple Media.

Big Apple Media Link Roundup

Ta konkretna runda ma trzy kategorie:

  • Marketing
  • Freelancing
  • Projekt

Big Apple Media opublikowało swoje ulubione blogi i samouczki w każdej z tych kategorii na tydzień. Jak widać z tego, co podkreśliłem w sekcji marketing, Quick Sprout był jednym z tych polecanych postów.

Ponieważ podsumowania zazwyczaj zawierają treści wysokiej jakości, prawdopodobnie zauważysz wzrost ruchu w witrynie, gdy linki zostaną wyświetlone na jednej z tych stron. Ten ruch jest dodatkowym bonusem do wartości SEO posiadania linków zwrotnych na stronach internetowych władz.

Nie ma znaczenia, czy jesteś nowicjuszem, czy weteranem budowania linków. Ten przewodnik powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć o korzystaniu z podsumowań linków, aby uzyskać linki i zwiększyć ruch na swojej stronie.

Tworzenie wysokiej jakości treści

Pierwszy etap budowania powiązań z łapankami jest często pomijany.

Inni eksperci SEO po prostu zanurzą się w znalezieniu podsumowań linków i wyślą Twoją ofertę. Ale bez wysokiej jakości treści po prostu marnujesz swoje wysiłki.

Pamiętaj, że podsumowania linków to wyselekcjonowane listy najlepszych treści w twojej niszy. Strony, które mają łapanki, nie będą linkować do byle kogo. Treści publikowane w tych podsumowaniach są bezpośrednim odzwierciedleniem strony internetowej udostępniającej link wychodzący.

Pomyśl o tym. Bloger, webmaster lub właściciel witryny w zasadzie mówi swoim odbiorcom, “to najlepsze strony związane z branżą, na które natknąłem się w tym tygodniu.”

Jeśli więc odwiedzający kliknie link i okaże się on nieinformacyjny lub niskiej jakości, będzie niezadowolony z podsumowania, które go skierowało. Z drugiej strony, jeśli wylądują na stronie, która była niezwykle pomocna i dobrze napisana, będą wracać do czytania przyszłych podsumowań linków. Ludzie, którzy prowadzą roundupy link, wiedzą o tym, więc zawsze stawiają na jakość.

Jest jeszcze coś, o czym należy pamiętać. Nie będziesz rzucał swojej strony głównej do podsumowania linków. Będziesz rzucać takie rzeczy, jak posty na blogu, studia przypadków, infografiki lub coś innego, co jest wysokiej jakości i bardzo istotne.

Bądź ze sobą szczery. Jak dobra jest Twoja treść?

Jeśli Twoje posty na blogu są po prostu wypełnione słowami kluczowymi i stworzone dla botów, w przeciwieństwie do prawdziwych ludzi, Twoje treści prawdopodobnie wymagają poprawy.

Musisz stworzyć lepszą treść, zanim jeszcze pomyślisz o skontaktowaniu się z gospodarzem podsumowania linków. Oto dlaczego.

Załóżmy, że próbujesz uciec od przesyłania linków podrzędnych do webmastera, który ma cotygodniowe łapanki w twojej niszy. Zostaje odrzucona.

Nic wielkiego, prawda? Spróbujesz jeszcze raz w przyszłym tygodniu.

Cóż, ten webmaster już kojarzy Twoje imię, markę i witrynę z treściami, które nie pasują do ich standardów jakości. Będziesz miał większą szansę na ponowne odrzucenie w przyszłości, nawet jeśli przesyłasz lepsze treści.

Podczas tworzenia treści do podsumowań Gorąco polecam pisanie treści w długiej formie.

Long Form Content Results Chart

Niedawne badanie Orbit Media pokazuje, że blogerzy zgłaszają silniejsze wyniki, gdy ich treść ma wyższą liczbę słów.

Częstotliwość publikacji jest również czynnikiem. Aby znaleźć się w cotygodniowej rundzie, musisz regularnie tworzyć wysokiej jakości treści.

Badania z tego samego badania pokazują, że 70% blogerów uzyskuje silniejsze wyniki, gdy publikują treści więcej niż raz dziennie. To porównuje się do zaledwie 32% i 17.5% blogerów, którzy dystrybuują treści odpowiednio co tydzień i co miesiąc.

Co więcej, im więcej masz Treści, tym łatwiej będzie Ci znaleźć się w wielu istotnych rundach linków w Twojej branży.

Teraz, gdy masz treści, które warto udostępniać, nadszedł czas, aby znaleźć strony internetowe w swojej niszy, które publikują podsumowania linków.

Będzie to wymagało trochę wysiłku ręcznego, więc ważne jest, abyś znalazł sposób na utrzymanie porządku. Proponuję użyć arkusza kalkulacyjnego, aby śledzić wszystko.

Link Roundup Spreadsheet

Jest to bardzo prosty przykład, jak można rozpocząć konfigurowanie arkusza kalkulacyjnego. Możesz to zrobić tak dogłębnie, jak chcesz, dodając inne kolumny dla rzeczy takich jak autorytet domeny lub page rank.

Bez czegoś takiego dla celów organizacyjnych, prawie niemożliwe będzie śledzenie swojego statusu i bieżącej komunikacji z różnymi stronami internetowymi.

Po znalezieniu nowego podsumowania, które chcesz rozbić, po prostu dodaj adres URL do dokumentu. Po skonfigurowaniu arkusza kalkulacyjnego są to najlepsze sposoby na znalezienie odpowiednich podsumowań w Internecie.

Operatorzy wyszukiwania zaawansowanego Google

Pierwszym miejscem do rozpoczęcia Wyszukiwania powinno być Google. Po prostu upewnij się, że używasz zaawansowanych operatorów wyszukiwania, aby zawęzić wyniki.

Nie każda runda łącza będzie miała taką samą nazwę. Zamiast próbować znaleźć igłę w stogu siana, trzymaj się wyszukiwań, które przyniosą najwięcej wyników. Oto kilka przykładów na dobry początek:

  • “Keyword” + “link roundup”
  • “Keyword” + “cotygodniowe roundup”
  • “Keyword” + “link tygodniowy”
  • “Keyword” + inurl: roundup
  • “Keyword” + intitle: roundup
  • “Słowo kluczowe” + najlepsze posty tygodnia
  • “Słowo kluczowe” + najlepsze blogi tygodnia

Jak widać, wszystkie te Wyszukiwania mają niewielkie różnice, które w końcu dają różne wyniki. Następnie musisz po prostu zeskanować Google, aby ustalić, czy warto realizować podsumowania linków.

Kiedy to robisz, chcesz się upewnić, że znajdujesz aktywne podsumowania linków. W przeciwnym razie możesz tracić czas na rzucanie do witryn, które już nie robią łapanek.

Kliknij przycisk ” Narzędzia “i zawęź wyniki do” ostatni miesiąc.”Oto przykład tego, jak to wygląda, gdy szukałem podsumowań linków związanych z marketingiem.

Link Roundup Google Search

Spójrz na daty najlepszych wyników. Wszystko to są niedawne podsumowania linków w branży marketingowej.

Każda z tych stron może zostać dodana do arkusza kalkulacyjnego.

Kontynuuj przeglądanie wyników i zmienianie wariantów wyszukiwania dla innych zaawansowanych operatorów, które pokazałem wcześniej. Możesz również dodawać słowa i wyrażenia, takie jak:

  • Miesięcznie
  • Codziennie
  • Top posty
  • Best of the week
  • Piątek

Wszystkie te są powszechnie spotykane w łapankach linków.

Twitter wyszukiwanie zaawansowane

Wbrew powszechnemu przekonaniu Twitter nadal ma wiele zalet. Z mojego doświadczenia wynika, że jest to świetne miejsce do znalezienia podsumowań linków.

Przejdź do strony wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze, aby rozpocząć.

Twitter Advanced Search

Lubię korzystać z Zaawansowanego Wyszukiwania, ponieważ daje tak wiele różnych opcji zawężenia wyszukiwania.

Dla celów tego przykładu utrzymałem go dość prostym, używając tylko pól” wszystkie te słowa “i” dowolne z tych słów ” do znajdowania podsumowań linków marketingowych. Ale możesz być bardziej szczegółowy i bawić się różnymi polami wyszukiwania.

Oto wyniki wyszukiwania powyżej.

Big Apple Media Tweet

Jak widać, nowszy link z Big Apple Media był hitem.

To ta sama strona z naszego wcześniejszego przykładu, która zawierała link do jednego z blogów na Quick Sprout. Co ciekawe, ta nowa runda zawiera również Post szybkiego kiełkowania.

Aby upewnić się, że otrzymujesz najnowsze wyniki, Ustaw zakres dat na dole strony wyszukiwania zaawansowanego, podobnie jak w przypadku wyszukiwarki Google.

Twitter Date Search

To kolejny powód, dla którego lubię korzystać z funkcji wyszukiwania zaawansowanego. Nie będziesz mógł zmieniać dat tylko za pomocą standardowego paska wyszukiwania na Twitterze.

Przeszukaj swoje ulubione strony

Chodzi o to. Wszystkie strony mają różne nazwy dla ich podsumowań linków. Nie zawsze będzie to tak proste jak ” Marketing Weekly Link Roundup.”

Może to być coś w stylu “the daily buzz” lub “weekly review”.”Oto przykład z Kikolani.

Kikolani

Ta część strony nie jest już aktywna, ale przez lata nazywała swoje łapanki linkami ” Fetching Friday.”

Taka nazwa sprawia, że niezwykle trudno jest znaleźć za pomocą wyszukiwań, które już opisaliśmy.

Dlatego proponuję zrobić listę niektórych z Twoich ulubionych i najpopularniejszych stron internetowych w swojej niszy. Idealnie, wszystkie strony na liście będą bardzo autorytatywne.

Następnie możesz przejść przez każdy z nich indywidualnie, aby sprawdzić, czy możesz wykryć dowolne podsumowania linków.

Możesz również odwołać się do operatorów wyszukiwania zaawansowanego, o których wspomniałem wcześniej, korzystając z wyszukiwania “witryny”.

Na przykład możesz wyszukiwać takie rzeczy jak:

  • “Tygodnik” + site:favoritesite.com
  • “Piątek” + site:authoritysite.com
  • “Najlepsze posty” + site:industrysite.com

Tego typu Wyszukiwania mogą ułatwić znalezienie podsumowań linków, które mają unikalne lub rzadkie nazwy.

Dodaj swoje treści

Gdy masz już listę stron internetowych, które mają aktywne łącza, nadszedł czas, aby skontaktować się z nimi i zaprezentować swoje treści.

Ważne jest, aby dokumentować całą komunikację, aby zachować porządek. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to wysłać zduplikowane wiadomości do tej samej witryny lub zapomnieć o całkowitym skontaktowaniu się z kimś.

Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że twój słuch jest słyszalny, jest znalezienie odpowiednich danych kontaktowych dla witryny. Oto jeden o nazwie Robb Digital Marketing, który znaleźliśmy wcześniej w naszej początkowej wyszukiwarce Google.

Robb Digital Marketing

Wszystkie strony internetowe powinny mieć jakiś rodzaj ogólnego formularza kontaktowego. Ale nie zawsze jest to najlepszy sposób, aby przekazać wiadomość.

W zależności od wielkości firmy, zapytania te nie zawsze są wysyłane do właściwego działu. W idealnym świecie chcesz znaleźć adres e-mail osoby odpowiedzialnej za roundup.

W tym przypadku nazywa się Tamara Robb.

Nie udało mi się znaleźć jej adresu e-mail na stronie. Widziałem tylko ogólny formularz kontaktowy. Sprawdziłem jej nazwisko na LinkedIn i Facebooku.

Facebook Contact Page

Oto dane kontaktowe, które zamieściła na swojej stronie na Facebooku. Tamara nie ma na liście adresu e-mail, ale są jeszcze inne sposoby, aby się z nią skontaktować.

W tym przypadku, to nie koniec świata, że jej adres e-mail jest nienotowany. Jest oczywiste, że jest właścicielem tej strony internetowej, więc prawdopodobnie zobaczy Twoją wiadomość, nawet jeśli zostanie przesłana za pośrednictwem ogólnego formularza kontaktowego.

Następnie wystarczy wypełnić arkusz kalkulacyjny.

Link Roundup Spreadsheet 2

Po nawiązaniu kontaktu możesz dodać coś w rodzaju “wysłana wiadomość przez Skype’ a ” z datą do kolumny status.

W Twoim najlepszym interesie jest budowanie relacji z tymi ludźmi. Po zapoznaniu się z Twoją marką i witryną Zwiększa to twoje szanse na to, że będą Cię nadal publikować w swoich podsumowaniach.

Po prostu nie wysyłaj im wiadomości za każdym razem, gdy publikujesz nowy blog.

Upewnij się, że twoja działka jest spersonalizowana i nie wydaje się być spamem. Poinformuj tę osobę, że znasz ich zaokrąglenia linków. Oto przykład:

Hej [Wstaw imię]!

Naprawdę lubię twoje cotygodniowe łapanki marketingowe. Właśnie opublikowałem ten fragment treści, który moim zdaniem byłby idealny do sekcji “Zaawansowane samouczki”. [link do treści]

Jest to szczegółowy przewodnik, który zawiera krok po kroku proces tworzenia XYZ.

Daj mi znać, co myślisz! Chętnie podzielę się Twoim podsumowaniem na moich platformach społecznościowych. Dzięki za uwagę!

To jest krótkie, słodkie, bezpośrednie i do rzeczy. Możesz rzucać i opisywać swoje treści w zaledwie kilku linijkach. Przykład, którego użyłem, dodaje nawet trochę zachęty w zakresie udostępniania społecznościowego. Po prostu stąpaj ostrożnie, jeśli masz zamiar użyć tego podejścia. Nie chcesz, aby był postrzegany jako schemat linków w oczach Google.

Ale taka wiadomość to świetny sposób na rozpoczęcie początkowej komunikacji z blogiem roundup. Kiedy już zostaniesz wyróżniony, komunikacja z tą osobą będzie znacznie łatwiejsza w przyszłości.

Wniosek

Roundupy linków to świetny sposób na przyciągnięcie ruchu do twojej witryny, jednocześnie budując linki zwrotne ze stron internetowych władz.

Aby odnieść sukces w tej strategii, musisz upewnić się, że priorytetowo traktujesz treści wysokiej jakości.

Użyj Google advanced search operators i Twitter ‘ s advanced search query, aby znaleźć łapanki w swojej niszy. Możesz nawet ręcznie wyszukiwać łapanki na swoich ulubionych stronach internetowych, na wypadek, gdyby te strony miały nietypowe nazwy, których nie można znaleźć za pomocą innych metod.

Zachowaj uporządkowany arkusz kalkulacyjny, aby śledzić wszystkie strony, z którymi się komunikujesz. Następnie wyślij szybki skok treści, w podobnym formacie do przykładu, którego użyłem powyżej.

Jak pokazałem wcześniej, Quick Sprout został opisany w wielu rundach linków. Więc zdecydowanie praktykuję to, co głoszę. Twoja witryna może odnieść taki sam sukces, jeśli użyjesz tego przewodnika jako punktu odniesienia dla strategii budowania linków.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts