Chcesz przyciągnąć więcej czytelników?
Czy chcesz przyciągnąć uwagę dużych graczy w Twojej branży i wykorzystać ich star power?
Głupie pytania, prawda?
W tym artykule podzielę się tym, jak możesz rozwijać lojalną i trwałą bazę fanów, współpracując z najlepszymi ekspertami w swojej niszy.
Są tam, i nie jest tak trudno, jak myślisz, aby dostać je do swojej drużyny.
Dlaczego potrzebuję eksperta?
Każdy chce zabawnych, przydatnych treści. O to właśnie chodzi W content marketingu.
Ale chcą też dostępu do wspaniałych ludzi. Kiedy przedstawisz publiczności nowy pomysł lub nowy głos, twój blog stanie się cennym źródłem, które ludzie będą chcieli odwiedzać wielokrotnie. Dodanie głosów ekspertów dopełnia Twoją witrynę i dodaje jej wymiaru.
Zaangażowanie zewnętrznych ekspertów potwierdza również twoją własną wiedzę. Kiedy możesz przyciągnąć najlepszych, ludzie zobaczą cię jako eksperta we własnym zakresie.
Wreszcie, jest często pomijane korzyści ze współpracy z ekspertami. Jeśli dobrze współpracujesz, niektórzy mogą okazać się strategicznymi partnerami, którzy mogą zabrać Twoją firmę w miejsca, o których nigdy nie śniłeś.
Eksperci mogą obejmować:
- Autorów, szczególnie tych, którzy mają nowe książki
- Osoby, które często wypowiadają się na istotne tematy
- Blogerzy, którzy tworzą wyjątkowe treści
- Praktycy pracujący w firmach
Szybki przykład
Kiedy zacząłem Social Media Examiner w październiku 2009 roku, prawie nic nie wiedziałem o mediach społecznościowych.
Ale wiedziałem, że jeśli uda mi się przyciągnąć ekspertów mediów społecznościowych i podzielić się ich wiedzą, mogę szybko zdobyć dużą liczbę fanów.
Otworzyliśmy nasze wirtualne drzwi transmisjami wideo na żywo. Przeprowadziłem wywiady z najlepszymi ekspertami mediów społecznościowych, w tym Mari Smith, Chrisem Garrettem, Denise Wakeman i Jasonem Fallsem.
Wielu z tych ekspertów tweetowało swoje zaangażowanie do swoich zwolenników. W ciągu zaledwie kilku tygodni Technorati uznało nas za jeden z najlepszych blogów dla małych firm na świecie.
Postrzegałem wartość zewnętrznych ekspertów jako świetne źródło treści. Eksperci dostrzegli wartość zaangażowania w coś ekscytującego.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak przyciągnąć ekspertów do swojego bloga? Czytaj dalej …
Jak eksperci mogą pomóc w tworzeniu wartościowych treści
Oto cztery sposoby współpracy z ekspertami ds. treści:
1. Wywiad z targami
Doskonałym sposobem na uzyskanie treści od ekspertów jest rozmowa kwalifikacyjna na miejscu. I nie ma lepszego miejsca niż Targi. Znajdziesz wielu ekspertów wokół konkretnego tematu i często są w odpowiednim nastroju do szybkiego wywiadu.
W tym filmie przeprowadzam wywiad ze Scottem Monty ‘ m Z Ford Motor Company na ważnych targach.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak uzupełniłem film o ciekawe teasery tekstowe z wywiadu, aby stworzyć popularny post na blogu.
Szybka porada: Pamiętaj, aby umówić się na rozmowę przed wydarzeniem, aby ekspert był przygotowany.
2. Wywiad z książką
Jednym z najlepszych momentów, aby uderzyć ekspertów jest, gdy mają nową książkę wychodzi.
Autor jest zazwyczaj w trybie Promocyjnym i szuka ekspozycji dla swojej książki. Książka zazwyczaj zawiera nowe pomysły, którymi Twoi odbiorcy mogą być zainteresowani.
Kiedy ostatnia książka Setha Godina była publikowana, skontaktowałem się z nim i zapytałem, czy jest jakiś sposób, w jaki mógłbym pomóc. Skończyło się na rozmowie z nim o Poke The Box i jak zmienia branżę książkową.
Moja publiczność uznała to za fascynujące, a Seth dostał to, czego chciał-aby rozpowszechnić informacje o ideach w swojej książce.
Szybka porada: Nagraj wywiad i zleć transkrypcję. Ułatwia to przekształcenie wywiadu w artykuł.
3. Post gościnny
Jeśli masz dostęp do publiczności, przed którą eksperci chcą być, rozważ zaproszenie ich do napisania postu gościa na swoim blogu.
Korzystamy z wielu eksperckich treści napisanych przez Gości na Social Media Examiner, i oczywiście, podobnie jak wiele Twoich ulubionych blogów.
Na przykład w serwisie Copyblogger Brian Clark zwrócił się do copywriterki Roberty Rosenberg o napisanie serii makeoverów strony docelowej, które szybko stały się cenionym zasobem na stronie. Chociaż czytelnicy mogli nie znać imienia Roberta przed napisaniem serii, jej porady ekspertów i wskazówki wyraźnie świeciły w serii.
Szybka porada: Eksperci są zajęci, a pisanie postu (lub serii postów) jest dużym zaangażowaniem. Upewnij się, że możesz zrobić solidną sprawę, dlaczego powinni rozważyć pisanie dla Twojej witryny. A jeśli twoja publiczność jest nadal mała,” ekspozycja ” zwykle nie jest solidnym przypadkiem.
Jeśli nie możesz jeszcze tego zrobić, a Twój ekspert jest blogerem, zapytaj, czy możesz napisać post dla gościa ich miejsce. Będziesz musiał włożyć trochę pracy, ale korzyści mogą być znaczne.
4. The TV show
Jeśli masz charyzmatycznego eksperta, który chce nawiązać prawdziwą współpracę, rozważ zaproszenie eksperta do prowadzenia programu telewizyjnego online.
Poprosiliśmy Mari Smith (która przypadkiem jest dla nas lokalna), aby była gospodarzem naszego serialu Social Media Examiner. Regularnie udzielała gorących wskazówek na temat swojej dziedziny, marketingu na Facebooku.
Oto przykład jednego z naszych odcinków. Jak widać, połączyliśmy wspaniałą obecność sceniczną Mari z naszymi własnymi wartościami produkcyjnymi, aby stworzyć wysokiej jakości wrażenia wizualne.
Szybka porada: Ponownie, jest to duże zobowiązanie, więc zrób wszystko, co w twojej mocy, aby doświadczenie było przyjemne i łatwe dla Twojego eksperta. Wymyśl regularny plan pokazu i zrób jak najwięcej pracy nóg, jak to możliwe.
Dowiedz się więcej o współpracy z ekspertami w celu rozwoju Twojej firmy
Jeśli ten pomysł Cię zaintryguje, pobierz darmowy przykładowy rozdział mojej nowej książki Start: jak szybko wyprowadzić swój biznes poza konkurencję. W książce dzielę się tym, jak znaleźć ekspertów, jak rozwijać z nimi relacje i jak tworzyć treści.
A Ty? Pracowałeś z ekspertami? Podziel się swoimi wskazówkami i doświadczeniami w komentarzach …

Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:
- Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
- Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
- Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.
Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.