Czy korzystasz z pięciu rodzajów linków prawidłowo?

To jest pierwszy post gościnny autorstwa Bena Yoskovitza.

Nie wszystkie linki są tworzone jednakowo i nie wszystkie służą temu samemu celowi.

Brian Clark przypomina nam, że używanie click here jako anchor text jest nadal ważne.

Ale Lisa Barone nie zgadza się; jej argumentem jest to, że słowa kluczowe w tekście kotwicy są krytyczne.

Oboje mają rację.

W rzeczywistości powinieneś używać linków i określonych stylów tekstu zakotwiczenia z różnych powodów. W rzeczywistości są 5 rodzajów linków które są regularnie używane, każdy z myślą o innym celu:

  1. Linki Sprzedaży: Linki sprzedażowe są używane podczas kierowania ludzi do zakupu czegoś lub pójścia określoną ścieżką. Prowadzisz ludzi przez lejek, aby coś wypróbować, zarejestrować się lub kupić. To są powiązania sprzedażowe. Oraz “kliknij tutaj” jest całkowicie logicznym wyborem dla tego typu linków. Heck, you might try KLIKNIJ TUTAJ! Lub “Zdobądź darmowy x już dziś!”, ponieważ “wolny” jest ogólnie uważany za bardzo silny motywator.

    Większość blogerów nie zajmuje się “sales links” dlatego są na ogół wyłączane przez mdłe, ale skuteczne, “kliknij tutaj”.

  2. Naprawdę Pomocne Linki Do Zasobów: Można argumentować, że każdy link jest pomocny na swój sposób, ale naprawdę pomocne linki do zasobów to te, których używasz, aby zapewnić odbiorcom dodatkowe, dogłębne informacje. Nie chcesz używać zbyt wielu z nich w jednym poście, ponieważ im więcej linków, tym mniej prawdopodobne jest, że ludzie będą klikać. Uważam, że działają najlepiej, gdy podsumowując czyjąś argumentację (i zawsze należy linkować do źródeł) i w listy, gdy chcesz podać czytelnikom więcej szczegółów z innych blogów.

    Oto dobry przykład: Ostrzeżenie: czy znasz swoich najlepszych klientów?

    Większość linków w tym poście to naprawdę pomocne linki do zasobów. Mówię o profilowaniu klientów i osobach klientów, ale nie wnikam w szczegóły. Zamiast tego linkuję do innych, którzy doskonale omówili ten temat.

    Naprawdę pomocne linki do zasobów mogą korzystać z dobrego tekstu kotwicy. Możesz użyć “kliknij tutaj” ale można też spróbować czegoś takiego jak, “dowiedz się więcej o strategiach łączenia tekstu zakotwiczonego” aby zachęcić ludzi do klikania.

  3. Przyjazne Linki: Mimo, że polecam Ci wyrwać się i odkryć nowe blogi, wszyscy istniejemy w naszych własnych społecznościach. I często znajdziesz ludzi łączących się ze sobą w swoich społecznościach dość regularnie. Wiem, że regularnie linkuję do wielu osób: ich treść jest świetna, ma znaczenie dla moich odbiorców i są moimi przyjaciółmi. Więc dlaczego nie?

    Zbyt często z przyjaznymi linkami ludzie używają nazwy swojego przyjaciela lub nazwy bloga swojego przyjaciela.

    Mike w Converstations ma kilka prostych przypomnień o tym, jak prawidłowo sformatować post na blogu.

    Mike w Converstations ma kilka prostych przypomnień o tym, jak prawidłowo sformatować post na blogu.

    Zamiast tego najlepszym linkiem byłoby: jak prawidłowo sformatować post na blogu. Tada! Przyjazny link z dobrym tekstem kotwicy.

  4. Zauważ Mnie! Linki: Blogerzy spędzają dużo czasu, próbując przyciągnąć uwagę innych blogerów. Jeśli nie, to powinieneś. Te linki może używać Wielkiego tekstu kotwicy ale nie muszą. To tylko linki. Bardzo często można je zobaczyć w zdaniu, jedno słowo po drugim. Coś w tym stylu. To zły przykład, ale zawsze możesz dowiedz się więcej o maksymalizacji ruchu na blogu od innych.

    Zauważ Mnie! linki są przydatne, nawet jeśli tekst kotwicy nie jest świetny. Są one albo używane do kierowania na konkretnego blogera, albo dotrzeć do ich mnóstwo i budować uwagę.

  5. Linki Wewnętrzne: Powinieneś regularnie umieszczać linki do własnych wpisów na blogu. Większość specjalistów SEO powie Ci, że może to pomóc podnieść wartość stron, do których linkujesz. Ale czy powinieneś połączyć się ze świetnym tekstem kotwicy, czy nie?

    To zależy od celu połączenia. Jeśli zachęcasz ludzi do podejmowania określonych działań, skorzystaj z łącza Sprzedaży. Cały twój post na blogu może być zaprojektowany tak, aby ktoś kliknął tutaj. Możesz też robić to wyłącznie w celach SEO, aby stworzyć ładną sieć linków między swoimi postami.

Najlepszy sposób na zachęcaj do działania (pomyśl: linki sprzedaży) i zyskaj wartość SEO (think: killer Anchor text) jest połączenie tych dwóch. Poza tym, pomyśl o tym, jak formatowanie linków. Upewnij się, że twoje linki mają największą szansę na wyróżnienie się:

  • Umieść je w jednym wierszu tekstu zamiast w dłuższym akapicie.
  • Wyróżnij je za pomocą pogrubienie, kursywa lub inny rozmiar czcionki.
  • Umieść je na górze i na końcu swojego posta na blogu.
  • Powtórz je w poście na blogu na różne sposoby.

Dolna linia: Powinieneś linkować do innych blogów. I twoje. Często. Zrozum typ łącza i cel, który za nim stoi, i zdecyduj, jaki powinien być tekst kotwicy.

Podoba Ci się ten post? Proszę zagłosować na to w Digg. Dzięki!

Fot.landruc.

Total
0
Shares
Related Posts