Uwaga na idee marca

Zbliża się rok, prawda?

Wszystkie te noworoczne wibracje całkowicie się wyczerpały. Wróciliśmy do codziennych obowiązków.

Jak twoje postanowienia? Co się dzieje z Twoimi celami? Czy są zakopane pod twoimi codziennymi zadaniami, zapomniane?

To smutny stan. Ale nie musi tak zostać. Możesz ponownie uruchomić swój biznes, kiedy tylko chcesz. A czy jest lepszy dzień niż Idy marcowe?

Ten punkt midway — za miesiąc, który jest jeszcze w pierwszym kwartale roku-daje możliwość spojrzenia na to, co osiągnąłeś do tej pory i robienia planów na podstawie rzeczywistość, nie na hope.

Bez różowych okularów wyznaczonych celów noworocznych możesz wyraźniej zobaczyć, co musisz zrobić, aby osiągnąć swoje cele. Możesz tworzyć plany na podstawie tego, co is zamiast tego, czego sobie życzyłeś.

I wiesz co? Plany oparte na rzeczywistości zawsze działają lepiej niż życzenia. 😉

Oto jak rozwijać własne pomysły marca:

1. Stwórz przestrzeń do myślenia

Zablokuj trochę czasu i wyłącz wszystkie zakłócenia. Weź kalendarz, papier lub plik tekstowy na swój komputer i zbierz plany wprowadzone na początku roku.

Spójrz na te plany, aby zobaczyć, jak zgadzają się z tym, co naprawdę wydarzyło się w pierwszych dziesięciu tygodniach roku. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby cię poprowadzić.

2. Upewnij się, że Twój fundament jest na miejscu

Zanim dążysz do wzniosłych celów, upewnij się, że masz solidne podstawy pod sobą.

Bo bez względu na to, jakie masz plany dla swojej firmy, jeśli te rzeczy nie zostaną skonfigurowane, twoja baza będzie słaba.

  • Czy nazwa firmy, slogan i Marka są zgodne i odzwierciedlają to, co oferujesz potencjalnym klientom? Jeśli nie, najpierw popracuj nad tym.
  • Czy masz solidną stronę internetową dla swojej firmy, która jest łatwa w użyciu i wygląda na dopracowaną?
  • Czy masz system do rozwijania leadów? Może to być E-mail marketing, występy mówców, strategia publikowania gości, model “freemium” lub coś innego. Musisz mieć coś skonfigurowanego, aby przyciągnąć ludzi do Twojej firmy.

Jeśli którykolwiek z tych elementów jest słaby lub brakuje, najpierw skup się na nim. Zbuduj swój fundament, a następnie możesz rozszerzyć swój zasięg.

3. Look back

Kiedy spojrzysz wstecz na to, co planowałeś osiągnąć w tym roku, zadaj sobie te pytania:

  • Czy moje cele są takie same, czy też się zmieniły? Nie ma nic złego w zmianie swoich celów. Czasami masz nowe informacje do pracy lub klimat biznesowy się zmienił. Musisz reagować na to, co dzieje się teraz, więc jeśli Twoje cele z 1 stycznia już nie działają, zmień je.
  • Czy mam wystarczająco dużo czasu, aby pracować nad moimi najważniejszymi celami? Jeśli codzienne zadania związane z prowadzeniem firmy stają na drodze do osiągnięcia twoich celów, zdecyduj już teraz, co zmienisz, aby móc poczynić rzeczywiste postępy w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Zobacz następną sekcję, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
  • Jakie były moje dotychczasowe wyniki? Czy sprzedaż jest tym, czego się spodziewałeś? Czy numery abonentów e-maili są tam,gdzie chciałeś? Czy Twoi fani, Obserwujący, komentarze i ogólna interakcja są na takim poziomie, na jakim liczyłeś? Podsumuj swoją obecną sytuację.

4. Look forward

Co zrobisz z 42 tygodniami przed tobą? To jeszcze dużo czasu, aby mieć wpływ na kierunek twojego biznesu.

Podczas rekalibracji swoich celów i patrzenia w przyszłość, poświęć trochę czasu na stworzenie struktury, aby odnieść sukces.

Wypróbuj te taktyki:

  • Zdecyduj się na garść projektów, na których możesz się skupić. Nie rozkładaj się za bardzo.
  • Podziel swoje cele na małe kroki. Ustaw terminy kamieni milowych i umieść je w kalendarzu.
  • Odkładaj czas każdego dnia do pracy w kierunku swoich najważniejszych celów. Jeśli codzienny wysiłek nie jest praktyczny, Zablokuj dłuższe sesje w ciągu kilku dni. Wyłącz wszystko i połóż głowę w dół, aby wykonać swoje zadania.

Uwaga na idee marca

Są bardziej praktyczne i potężniejsze niż życzenia z 1 stycznia.

W jaki sposób wykorzystasz Pomysły marca do pracy dla swojej firmy? Podziel się swoimi technikami, radami i zachętą w komentarzach: chcę usłyszeć od ciebie!

Total
0
Shares
Related Posts

Dzięki Google!

Wyimaginowana rozmowa tocząca się w blogosferze właśnie teraz: Koleś 1“Hej człowieku, słyszałeś, że Google obniżyło Page Rank na…