Sprawienie, aby Marketing internetowy działał: Wyostrz swój nacisk na tę jedną rzecz

Pożerasz lekcje marketingu internetowego. Korzystasz z artykułów, raportów, książek i ebooków.

Może spędzasz trochę swojego cennego czasu na webinariach i konferencjach i nie możesz pomóc, ale dołączasz do rozmowy na blogach i sieciach społecznościowych.

Dobrze dla ciebie.

Istnieje mnóstwo informacji do podjęcia, krajobraz zmienia się codziennie, a jeśli masz zamiar odnieść sukces marketingu produktu, usługi, lub pomysł w Internecie, trzeba opanować wiele dobrych praktyk, technik i narzędzi.

Im więcej tych składników trafi na nasze talerze, tym bardziej posiłek wymaga miski i łyżki. To cyfrowa zupa, przyjacielu.

Klarowność jest trudna do osiągnięcia. Więc, ołówki. It ‘ s pop quiz time …

Na czym powinieneś się skupić, aby twój marketing internetowy był bardziej skuteczny?

  1. Zawartość
  2. Portale społecznościowe
  3. Szukaj
  4. Analityka
  5. Wszystkie powyższe
  6. Żaden z powyższych

ODPOWIEDŹ: (6). Mówiłem ci, że to trudne.

Gdybyś odpowiedział “5”, nie byłoby sprawiedliwe, aby dać Ci” F”. przestudiowałeś wybory i zdecydowałeś, że nie jest tak skuteczne, aby skupić się na jednym składniku w tym złożonym przepisie.

absolutnie współzależne masz rację.

Ale nie powinieneś skupiać się na każdym z tych elementów jako na taktyce.

Jako marketerzy wpadamy w tę pułapkę raz po raz. W tej chwili, w biurach wszędzie, impulsy marketerów ścigają się z pytaniami takimi jak:

  • Jak będziemy produkować treści wideo?
  • Jaka jest nasza strategia na Facebooku?
  • Powinniśmy wrócić do słów kluczowych?
  • Co generuje szczyty i doliny w ruchu na naszej stronie?

To są dobre pytania. Pochwalam cię za to, że ich zapytałeś i z całego serca zgadzam się, że zasługują na przemyślane odpowiedzi.

Ale musisz odepchnąć te pytania do tyłu, dopóki nie odpowiesz na jedno o wiele ważniejsze pytanie …

Czego chce klient?

Klient – wybrałem pojedynczy nie bez powodu. Najskuteczniejsi marketerzy online mają jedno-słowo Ty – napisane odważnie na karteczce i na zawsze przymocowane do ich płatów czołowych.

“Ty” to osoba, na której musi się skupić Twoja strategia marketingowa, słowo, którego musi użyć twój copywriter, żywa, oddychająca osoba, do której Twoje projekty muszą się odwoływać, a Twój specjalista od mediów społecznościowych musi się połączyć.

“Ty” ma pięć zmysłów. Czy twój zespół marketingowy może bez wątpienia określić, co chce zobaczyć, usłyszeć, powąchać, dotknąć i posmakować?

“Ty” wchodzi lub wychodzi. “Ty” podąża za Twoją firmą lub konkurentem. “Ty” albo nie znajduje swoich stron i postów za pomocą wyszukiwania. “Ty” wpływa na twoje liczby, ale jest o wiele bardziej złożone niż zero lub Jedynka.

Więc co jest nie tak z “My”?”

Tydzień temu rozmawiałem z nowym klientem i jego zespołem marketingowym. Chcą mojej szczerej opinii na temat ich strony głównej, więc daję jej szybki raz i mówię: “to wszystko jest takie egoistyczne. Słowo ” my ” jest podmiotem praktycznie każdego zdania.

Komuś po drugiej stronie linii się to nie podoba. “Co jest nie tak z my?- protestuje.

Gdybym była w tym samym pokoju, pocałowałabym go za napisanie dla mnie tak wspaniałego tekstu. Chociaż jest to zmora copywriterów na całym świecie, w takiej czy innej formie, klienci zadają to pytanie Od początku czasu.

Dalej wyjaśniam, że odwiedzający stronę nie ma dla my. Nie jest zainteresowany Twoją firmą. Ma do czynienia z wyzwaniem. Ten problem dał mu wygooglować, i na szczęście dla ciebie, to doprowadziło go do ciebie.

Jeśli nakarmisz go ciągłym strumieniem “my, my, my” i zaczniesz śpiewać własne pochwały, wróci do wyszukiwarki i znajdzie kogoś, kto pomoże mu rozwiązać jego problem.

To właśnie jest nie tak z my.

Teraz do kliniki w ty.

Najskuteczniejsi marketerzy koncentrują się na kliencie. Chociaż może to być najstarsza lekcja komunikacji marketingowej, wszystko, co musisz zrobić, to przeczytać korporacyjne strony internetowe, aby przypomnieć sobie, jak często jest zapomniana.

Jak wykuć sobie drogę bardziej efektywną ścieżką “ty”

  • Opracuj szczegółowe personas klienta – Nie możesz naciskać przycisków klienta, dopóki nie dowiesz się, co to jest. Przeprowadzaj badania, przeprowadzając wywiady i ankiety klientów, obserwując zachowania w mediach społecznościowych, dane wydobywcze oraz prosząc zespół sprzedaży i wsparcia o informacje uzyskane z ich interakcji. Uzbrojony w odpowiedzi na to, co sprawia, że twoi klienci zaznaczają, dokumentują fikcyjny bios lub personas, aby reprezentować różne typy klientów.
  • Znajdź przyjemność i ból – Akt kupowania sprowadza się do osoby dążącej do uniknięcia bólu lub zwiększenia przyjemności. Tak, nawet w biznesie. Zrozum, co boli i co sprawia, że serce perspektywa wyścig.
  • Rozpoznaj przeszkody – Co może zepsuć sprzedaż? Potencjalne przeszkody często obejmują cenę, warunki, konkurencyjne oferty, protokoły zatwierdzania, ryzyko, ramy czasowe i brak pilności. Podejmij proaktywne podejście do rozwiązywania problemów osób łamających wspólne umowy.
  • Zmień orientację swojego języka – Jak tylko zauważysz, że twoja komunikacja wraca w kierunku tego, co robisz, co robisz i jak robisz interesy, przestań. Odwrót. Przekształć funkcje w korzyści. Odwróć propozycje z pierwszej i / lub trzeciej osoby w wypowiedź lub pytanie “ty”.
  • Pamiętaj, jak zdobyć przyjaciół i wpływać na ludzi

    • Spraw, aby twoja perspektywa czuła się ważna – Okaż uznanie i zachętę.
    • Wzbudzić chętną chęć – To słowa Dale ‘a Carnegie’ a. “Jedynym sposobem na wpływanie na innych ludzi jest mówienie o tym, czego chcą i pokazywanie im, jak to zdobyć.”
    • Uśmiech – Zrozumiano? Dlaczego nie? Używaj przyjaznych, optymistycznych i przyjaznych słów i szerz miłość.
    • Spersonalizuj – Zastosuj to, co wiesz, aby Twoja wiadomość była jak najbardziej spersonalizowana i osobista.
    • Mówić w kategoriach interesów drugiej osoby – Znowu Carnegie, prowadzi kurs copywriting 101.

    I w legendarnym przewodniku Dale ‘ a pisze,

    Możesz zdobyć więcej przyjaciół w ciągu dwóch miesięcy, interesując się innymi ludźmi, niż możesz w ciągu dwóch lat, próbując zainteresować innych ludzi Tobą.

    To trudny nawyk do złamania, ale musisz go złamać.

    Śledź zmiany, które naprawdę mają znaczenie

    Ścieżka ” ty ” ma tendencję do nieoczekiwanych zwrotów. Oznacza to, że jeśli tworzysz mapę i podążasz za nią wiecznie, na pewno się zgubisz.

    Celem jest nawiązanie kontaktu i zaspokojenie potrzeb odbiorców—ludzi—i zmieniających się ludzi. Brian Clark przypomina ci o tym w ebooku Copyblogger Business Case for Agile Content Marketing.

    Tak więc, kiedy rozumiesz potrzebę bycia zwinnym ze swoimi działaniami marketingowymi online, podążasz za tym, będziesz stale dostrojony do sposobu myślenia grupy docelowej.

    Jak wyjaśnia Pamela Wilson, Jak stworzyć zwinną strategię Content marketingową (i zachować przy tym zdrowy rozsądek), musisz odpowiednio dostosować treść, na którą reagują Twoi odbiorcy.

    Pamiętaj o jednej rzeczy, która się nie zmienia

    Nie będziesz grzebać w żadnym głęboko użytecznym źródle o treściach, które nie wchodzą w wyszukiwanie, O społecznościach, które nie wchodzą w treść, i każdej innej możliwej kombinacji.

    Te strategie są niesamowite. W tym wieku zdominowanym przez wszystko, co cyfrowe, marketing online (zrobione dobrze) jest potężniejsze niż kiedykolwiek.

    Ale krajobraz rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. W dziedzinie marketingu linie będą się rozmywać. Narzędzia i taktyki, na których polegamy, będą się nadal zmieniać.

    Konieczność skupienia się na kliencie nie będzie.

Total
0
Shares
Related Posts