Gwiazdy rocka, Goonies i twoje imperium Content Marketingu

Jak wspomniała Beth wczoraj, zespół Copyblogger wrócił ze spotkania w Austin podczas SXSWi.

Jak można sobie wyobrazić z tą załogą, odbyliśmy wiele fascynujących rozmów. Jedną rzeczą, która uderzyła mnie raz po raz, było to, że nawet jeśli mamy wielu pracowników, których można nazwać “gwiazdami rocka”, żaden z nich nie opisałby się w ten sposób za 10 000 lat.

Nie skupiają się na imponujących listach osiągnięć. Nie informują Cię, ilu mają obserwujących na Twitterze ani ile kręgów Google+.

Są bardziej zainteresowani sposobami, w jakie nie zawsze pasowały. Wiedzą, że duża część ich talentu i złota pochodzi z namiętnej głupoty, która przeciwstawia się etykiecie “gwiazdy rocka” lub “ninja”.

Mój przyjaciel artysta Jamie nazywa typy ninja (w każdym przedsięwzięciu) ” głównymi śpiewakami.”Mogą być utalentowani. Są pewni siebie. Wyróżniają się w przyciąganiu uwagi i uznania. Ale nie zawsze są one real Gwiazdy.

Nasi rodzice są bardziej jak Goonies. Jak powiedział w pewnym momencie Demian, jesteśmy ” odmieńcami szukającymi sensownej pracy.”

Goonies mają tyle samo talentu, co wokaliści, ale mają większą pasję do pracy niż pasję do uznania. Woleliby do coś epickiego niż przyciągnięcie epickiej uwagi. I mają tendencję do uznania i szacunku dla innych, ponieważ wiedzą, jak to jest być ignorowanym i lekceważonym.

Więc podczas gdy jest mnóstwo gwiazd rocka i ninja tam, niektóre z nich kocham, dać mi moje namiętne Goonies lada dzień. A dla tych z Was, którzy są bardziej Goonie niż ninja … więcej mocy dla was. Według mnie jesteś nie do powstrzymania.

Umieść ten Copyblogger shareable na swojej stronie …

Skopiuj i wklej ten kod do swojego posta na blogu lub strony internetowej:

Total
0
Shares
Related Posts