Top 10 taktyk marketingu firmy na budżet

Nie każdy ma nieograniczone środki na budżet marketingowy.

Nawet ci z was z wysokim Saldem bankowym nie powinni wyrzucać każdego dolara na marketing bez planu. Rozumiem, jak bardzo chcesz promować swój biznes, ale musisz wymyślić sposoby, które skutecznie to zrealizują.

Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na marketing. Zaufaj mi, Wiem z doświadczenia.

Przeszedłem obie ścieżki z moimi przedsięwzięciami biznesowymi. Były czasy, kiedy wydawałem mnóstwo pieniędzy na marketing i inne czasy, kiedy płaciłem jak najmniej.

Nie zrozum mnie źle, nie mówię, że wydatki nie zawsze się opłacają. Ale nadal istnieje wiele taktyk marketingowych, których możesz użyć, aby nie złamać banku.

Przedstawiłem najlepsze niskobudżetowe strategie promowania Twojej marki. Widziałem wyniki z tych metod w moich własnych firmach i tych, które pomogłem w mojej pracy konsultingowej.

Są to najlepsze sposoby 10, aby promować swoją firmę na budżet.

1. Twórz i rozpowszechniaj filmy

Pomimo powszechnego przekonania, nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na tworzenie treści wideo.

Możesz to łatwo zrobić sam bez zatrudniania profesjonalisty. Nie marnuj pieniędzy na wymyślny sprzęt. Prawdopodobnie możesz uciec od używania smartfona do nagrywania filmów.

W przeciwnym razie zainwestuj w przyzwoity aparat i mikrofon. To będą twoje jedyne wydatki.

Filmy pomagają firmom czerpać korzyści z wyższe współczynniki konwersji i współczynniki klikalności.

image3

Spójrz na te liczby. Jeśli obecnie nie używasz treści wideo jako taktyki marketingowej, musisz zacząć od razu.

Teraz jest czas na dołącz do tego trendu: 80% globalny ruch internetowy będzie wideo do 2019 roku.

Prawie połowa konsumentów przegląda Internet w poszukiwaniu filmów związanych z produktami i usługami przed zakupem. Nie twórz tylko jednego lub dwóch filmów—twórz jak najwięcej.

Powodem, dla którego uwielbiam używać filmów jako taktyki marketingowej, jest to, że są wszechstronne. Łatwo jest rozpowszechniać te same filmy we wszystkich kanałach marketingowych.

Polecam najpierw przesłać wszystkie swoje filmy na YouTube. Następnie możesz osadzić filmy na swojej stronie internetowej lub udostępniać klipy w mediach społecznościowych. Możesz nawet wysyłać filmy do osób z listy subskrypcji e-mail.

Jakie filmy powinieneś robić?

Prześlij wszystko, co pokazuje Twoją markę w pozytywnym świetle.

Pomyśl o danych, które właśnie ci udostępniłem na temat konsumentów korzystających z filmów do zakupów. Tworzenie treści instruktażowych lub filmów instruktażowych może być świetnym sposobem na promocję firmy.

2. Zrób wiele infografik

Tworzenie infografiki jest łatwe i bezpłatne. Musisz tylko upewnić się, że dobrze je zaprojektujesz.

Aby zilustrować wartość tego narzędzia marketingowego, będę Pokaż infografikę jako przykład:

image7

Zobacz, jak łatwo jest odczytać te informacje. Jasne, mogłem to napisać, ale to robi się nudne. Tylko 16% ludzi czyta treść słowo w słowo. Ale 79% ludzi skanuje strony.

Ponieważ wizualizacje są znacznie bardziej atrakcyjne i łatwiejsze do zrozumienia, skaczą ze strony na osoby, które skanują.

Wiem, co sobie myślisz. To wszystko świetna informacja, ale jak infografiki mogą być wykorzystywane jako taktyka marketingowa?

Jeśli witryna ma infografiki, inne witryny będą ich używać do ulepszania własnych treści.

Nie stworzyłem infografiki, której użyłem powyżej. Ale dodałem link do źródła. Osoby korzystające z Twoich infografik zrobią to samo.

Te linki pomogą zwiększyć ruch na twojej stronie. Dodatkowo poprawią one również optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Upewnij się tylko, że wszystkie dane z infografik są dokładne i aktualne. Nikt nie chce korzystać z badań z 1999 roku na swojej stronie internetowej.

3. Publikuj treści wysokiej jakości

W większości przypadków ta taktyka powinna być bardzo oczywista. Jednak widzę tak wiele firm produkujących treści sub-par, że pomyślałem, że trzeba to powiedzieć.

Publikowanie wspaniałych treści jest bezpłatne i możesz to zrobić sam. Nawet jeśli nie jesteś świetnym pisarzem,nadal możesz wymyślić łatwe tematy na blogu.

Nie próbuj sobie poradzić z zadaniem pisania, które jest ponad twoją głową. Trzymaj się tych, którymi możesz zarządzać, takich jak listy lub najlepsze praktyki dla Twojej branży.

Przedstaw się i Opanuj sztukę opowiadania historii.

Na średni czas trzeba napisać post na blogu stale rośnie w ciągu ostatnich kilku lat.

image4

Wiem, że jesteś zajęty, ale jestem pewien, że znajdziesz czas na napisanie wysokiej jakości treści, zwłaszcza jeśli publikujesz tylko kilka razy w tygodniu.

Dla tych z Was, którzy są już w stanie swojego czasu i którzy nie są wielkimi pisarzami, istnieją opłacalne alternatywy.

Możesz zatrudnić pisarza lub zapłacić freelancerowi, lub możesz tworzyć treści we własnym zakresie. Ktoś z twojej drużyny musi być porządnym pisarzem. Przydziel te zadania temu pracownikowi.

Płacisz im już pensję lub wynagrodzenie godzinowe, więc nie jest tak, że to drastycznie zwiększy twoje koszty.

4. Bądź aktywny na Instagramie

Instagram to jeden z najlepszych kanałów mediów społecznościowych do marketingu Twojej firmy. Ta platforma ma więcej niż 500 milionów codziennie aktywni użytkownicy.

Ponadto łatwo jest publikować treści na Instagramie. W przeciwieństwie do postu na blogu, który może zająć godziny, aby napisać i edytować, Instagram to tylko zdjęcia.

Jasne, nadal musisz pisz podpisy na Instagramie, które napędzają zaangażowanie ale to proste.

W 2017 r. odsetek firmy w USA korzystanie z Instagram jako kanał marketingowy przekroczył odsetek firm korzystających z Twittera.

image1

Inne firmy zdają sobie sprawę, jak ważna i wartościowa jest ta platforma społecznościowa. Jeśli nie jesteś aktywnie poszukiwania klientów na Instagramie, można założyć, że konkurencja jest.

Oprócz tego, że jest darmowy, Instagram jest świetny, ponieważ masz wiele różnych opcji. Łatwo jest publikować zdjęcia i filmy na swoim profilu, ale twój zasięg nie kończy się na tym.

W Instagramie Instagram Live możesz również dodać treść do swojej historii, a nawet skorzystać z Instagram Live.

Dodaj linki do swojego bio, aby zwiększyć ruch na swojej stronie. Odpowiadaj bezpośrednio na swoich obserwujących poprzez komentarze i bezpośrednie wiadomości.

Ci z was, którzy mają dodatkowe środki w budżecie marketingowym, mogą również płacić za ukierunkowane reklamy na Instagramie.

5. Nie zaniedbuj swojej listy subskrybentów poczty e-mail

Jeśli zbierasz adresy e-mail i masz aktywną listę subskrybentów, upewnij się, że z niej korzystasz. To usługa, za którą już płacisz.

W zależności od tego, z jakiej platformy korzystasz, prawdopodobnie zostaniesz obciążony opłatą za Abonenta. Po osiągnięciu określonego progu miesięczny lub roczny koszt może wzrosnąć. W porządku.

Rosnąca lista subskrybentów to świetna wiadomość. To są ludzie, którzy chcą usłyszeć od ciebie. Większość osób na tej liście to prawdopodobnie Twoi obecni klienci.

Zbyt często widzę, że firmy koncentrują się na pozyskiwaniu nowych klientów, a nie koncentrują się na istniejących. To wielki błąd.

Nie tylko jest znacznie trudniej sprzedać nowym klientom, ale jest to również droższe.

Jedną z największych zalet e-mail marketingu jest to, że ma ogromny zwrot z inwestycji w porównaniu do innych metod.

image2

Skup się na tygodniowym lub miesięcznym newsletterze. Upewnij się, że tworzysz wartościowe treści, które napędzają sprzedaż.

Wysyłaj rabaty i inne promocyjne e-maile do subskrybentów—nie lekceważ wartości kuponu.

Pięćdziesiąt osiem procent ludzi twierdzi, że wolą otrzymywać kupony, rabaty i promocje przez e-mail.

Połącz inne taktyki marketingowe z kampaniami e-mailowymi. Wcześniej mówiłem o tworzeniu treści wideo. Możesz dodać te filmy do e-maili marketingowych.

6. Recykling starych treści

Jeśli jesteś naprawdę wyczerpany i masz mało funduszy i czasu, może być trudno wymyślić sposoby na sprzedaż swojej firmy. Czas na kreatywność.

Możesz ponownie użyć starej zawartości, aby zachować świeżość. Na przykład weź swoje stare posty na blogu i zamień je w e-booka. Twórz ulepszenia zawartości dla starych artykułów.

Ci z was, którzy przeprowadzili badania i mają wiele surowych danych, mogą przekształcić te dane w Wykresy, Wykresy i infografiki.

Przekopcie się głęboko przez stare materiały marketingowe. Czy masz kupony, ulotki lub inne artykuły promocyjne, które nigdy nie zostały wykorzystane? Dopóki nie mają daty ważności, możesz je rozpowszechniać.

7. Uruchom konkurs, który zachęca do treści generowanych przez użytkowników (UGC)

Zachęcanie do treści generowanych przez użytkowników to jedna z moich ulubionych strategii marketingowych. Powodem, dla którego tak bardzo go kocham, jest to, że jest darmowy.

Oczywiście, jeśli prowadzisz konkurs, będziesz musiał oddać produkt lub kartę podarunkową, ale jest to koszt krańcowy w porównaniu do ekspozycji marki, którą uzyskasz z tych kampanii.

UGC tworzy dowód społeczny wpływu.

image6

Bardzo łatwo jest przeprowadzić konkurs, który będzie miał tego typu wpływ na grupę docelową.

Możesz użyć Instagram lub innych platform społecznościowych, aby uruchomić swój konkurs. To proste. Poproś swoich obserwujących, aby opublikowali zdjęcie za pomocą jednego z Twoich produktów i spersonalizowanego hashtagu.

Następnie, w określonym terminie, przyznaj nagrodę postowi z największą liczbą polubień. W rezultacie setki lub potencjalnie tysiące osób opublikuje informacje o Twojej firmie w mediach społecznościowych.

To eksponuje Twoją markę szerszej publiczności. To dlatego, że każdy, kto śledzi osoby, które wzięły udział w konkursie, zobaczy te posty.

Według badań, 92% konsumentów zaufaj postom online od ich rodziny i przyjaciół-w porównaniu z innymi formami wiadomości marki. Ponadto połowa konsumentów twierdzi, że UGC jest bardziej zapadająca w pamięć niż treści wytwarzane przez marki.

Ponad połowa milenialsów twierdzi, że Treści generowane przez użytkowników wpływają na ich decyzje zakupowe.

8. Uruchom program poleceń dla klientów

Programy polecania klientów są korzystne z tych samych powodów, co Treści generowane przez użytkowników. Jeśli ktoś zostanie przekierowany do firmy przez znajomego lub członka rodziny, bardziej prawdopodobne jest, że zaufałby tej marce.

Zamiast wydawać dodatkowe pieniądze na próby pozyskania nowych klientów, pozwól swoim obecnym klientom zrobić to za ciebie. Ale daj im do tego motywację.

Chociaż byłoby wspaniale, gdyby twoi klienci zrobili to za darmo, po prostu tak się nie dzieje. Ponad połowa firm polegaj na poleceniach pozyskiwanie nowych klientów.

image9

Najlepszym sposobem na zachęcenie poleceń od obecnych i potencjalnych klientów jest uczynienie tego wartym ich czasu.

Na przykład, jeśli Twoja firma generuje średnie zamówienie zakupu w wysokości $250, oferowanie klientom zniżki w wysokości $5 za polecenie nie zmotywuje ich.

Rozumiem, że $5 za polecenie może się sumować, ale klienci nie widzą tego w ten sposób. Zamiast tego Rozważ coś takiego Stary program poleceń dla klientów Ubera.

image8

Zaoferowali kredyt w wysokości 20 USD nowym, jak i istniejącym jeźdźcom, którzy polecili przyjaciela. Te $20 może wystarczyć na całą przejażdżkę.

Wymyśl system poleceń, który zmotywuje Twoich klientów do polecania Twojej marki znajomym i rodzinie.

9. Skorzystaj z wszelkich możliwości publikowania gości

Zamiast pisać posty na blogu dla własnej strony internetowej, powinieneś również przyczynić się do innych blogów. W mojej pracy konsultingowej widzę wiele firm, które wahają się, aby to zrobić, ponieważ nie widzą wartości.

Dlaczego powinni spędzać czas na tworzeniu treści dla cudzej witryny? Powiem ci dlaczego.

Posty gości generują bezpłatną ekspozycję dla Twojej marki. Możesz przekazać swoje nazwisko nowym odbiorcom, którzy mogą nawet nie wiedzieć, że Twoja firma istnieje.

Oprócz ekspozycji będziesz mógł przyciągać ruch do swojej witryny za pomocą linków polecających w postach gości.

Linki do twojej witryny z innych witryn pomagają zwiększyć ranking wyszukiwania, oparty na algorytmie Google.

10. Transmisja na żywo

Wiem, że już mówiłem o korzyściach płynących z tworzenia treści wideo i korzystania z mediów społecznościowych. Ale filmy na żywo łączą obie te strategie w jedną bezpłatną metodę marketingową.

Wejdź na Facebook, Instagram i YouTube.

Filmy na żywo pomagają stworzyć bardziej autentyczną interakcję z publicznością. Możliwości są nieograniczone.

Użyj strumienia wideo na żywo, aby udostępnić segment pytań i odpowiedzi swoim obserwatorom w mediach społecznościowych. Odpowiadaj na ich komentarze w czasie rzeczywistym.

Poproś swoich klientów o wyrażenie opinii na temat Twoich produktów i usług. Możesz nawet uruchomić konkurs za pośrednictwem transmisji wideo na żywo.

Treści wideo na żywo to rośnie w szybszym tempie niż inne formy filmów online.

image5

Badania pokazują, że 80% konsumentów preferuj oglądanie wideo na żywo z firmy, a nie czytanie posta na blogu. Ponadto 82% konsumentów twierdzi, że woli oglądać wideo na żywo niż czytać post marki w mediach społecznościowych.

Możesz dać swoim klientom dokładnie to, czego chcą, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy.

Wniosek

Marketing nie musi być drogi. Istnieje wiele sposobów, aby promować swoją markę bez opróżniania konta bankowego.

Zacznij przesyłać filmy do YouTube i rozpowszechniaj je we wszystkich kanałach marketingowych.

Twórz infografiki i upewnij się, że zawsze tworzysz wysokiej jakości treści. Pisz również posty gości.

Bądź aktywny na platformach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie. Korzystaj z tych kanałów, aby organizować konkursy zachęcające do treści generowanych przez użytkowników. Możesz także utworzyć program poleceń dla klientów.

Jeśli brakuje Ci czasu, poddaj recyklingowi i zaktualizuj niektóre stare treści.

Wysyłaj e-maile do aktywnych subskrybentów. Transmisja wideo na żywo.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, będziesz w stanie skutecznie promować swoją markę bez konieczności wydawania zbyt dużo pieniędzy.

Jakie ekonomiczne taktyki marketingowe stosujesz, aby utrzymać swój budżet?

Total
0
Shares
Related Posts